geen tijd man. School, werken, blowen, rukken heb ik het al druk genoeg meequote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:12 schreef ABombali het volgende:
misschien kun je Straatnieuws gaan verkopen, levert zeker een 10tje per dag op
Stop met blowen, scheelt ook een tientje per dagquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:13 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
geen tijd man. School, werken, blowen, rukken heb ik het al rukken genoeg mee
nee koop altijd voorgedraafde hasj voor 3.50quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:14 schreef ABombali het volgende:
[..]
Stop met blowen, scheelt ook een tientje per dag
gadver daar zit zoveel troep in, gewoon zelf draaien, in 15 minuten draai je er 10 ofzo, genoeg voor 2 dagenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:14 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
nee koop altijd voorgedraafde hasj voor 3.50heb geen zin om zelf te draaien
troep? Gewoon hasj toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:16 schreef ABombali het volgende:
[..]
gadver daar zit zoveel troep in, gewoon zelf draaien, in 15 minuten draai je er 10 ofzo, genoeg voor 2 dagen
Probeer zelf een keer iets te draaien met hia of polm, eigen tabak. Het verschil is enorm... Dan begrijp je wat ik bedoel met troep...quote:
Die tanken voor 50 euro, omdat anders het huishoudboekje niet uitkomt.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:18 schreef Fer het volgende:
Vanochtend gewoon getankt, met Multitankcard uiteraard. Kreeg 49l in een 50l tank, rijden met bijna lege tank, toch een beetje dat gevoel van een pauper leren kennen.
toen ik 19 was reed ik een Hyundai coupe, die zoop helemaal benzine, elke dag stond aan de pomp en gooide ik er een tientje inquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:18 schreef Fer het volgende:
Vanochtend gewoon getankt, met Multitankcard uiteraard. Kreeg 49l in een 50l tank, rijden met bijna lege tank, toch een beetje dat gevoel van een pauper leren kennen.
Hee, maar wel een pauper met een opvallende auto.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:20 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
toen ik 19 was reed ik een Hyundai coupe, die zoop helemaal benzine, elke dag stond aan de pomp en gooide ik er een tientje inal mijn loon ging op aan die auto
als ik er op terug kijk voel ik me echt een pauper
Meer dan 10 liter tankenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die tanken voor 50 euro, omdat anders het huishoudboekje niet uitkomt.
dat wel ja. Voelde me altijd zo’n baas als ik de parkeerplaats van de plaatselijke appie opdraaide en er stonden een paar Marokkanen te kijkenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hee, maar wel een pauper met een opvallende auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |