Dat is het probleem, dat is helemaal niet waar. Er wordt gewoon een grotere batterij in gezet waardoor de auto's dus weer zwaarder worden. Netto wordt er op snelheid nauwelijks iets gewonnen.quote:Op zaterdag 15 december 2018 12:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De techniek gaat nu ook eindelijk een tandje verder,
Heeft ie gewoon een kut auto en geluk door de weersomstandigheden?quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:24 schreef King_Merc het volgende:
Vandoorne gaat niet echt lekker, de techeeta,s wel
twitter:MWright96 twitterde op zaterdag 15-12-2018 om 13:37:50 Jean-Eric Vergne and Andre Lotterer have served drive-through penalties for overusing power during energy regeneration #ABBFormulaE #AdDiriyahEPrix reageer retweet
Er komt meer taktiek bij kijken dan bij een simpele DRSquote:Op zaterdag 15 december 2018 13:42 schreef Zorro het volgende:
Schakel je je attack mode in, krijg je een SC
Het probleem was dat hun batterij bij de start niet volledig vol was waardoor ze meteen konden beginnen met regenereren en dat is niet toegestaan. De Venturi's hadden hetzelfde probleem.quote:Op zaterdag 15 december 2018 13:39 schreef heywoodu het volgende:twitter:MWright96 twitterde op zaterdag 15-12-2018 om 13:37:50 Jean-Eric Vergne and Andre Lotterer have served drive-through penalties for overusing power during energy regeneration #ABBFormulaE #AdDiriyahEPrix reageer retweet
Dat blijft opvallen, dat ze bij alle raceklasses elk jaar de informatieweergave weer omgooien, zonder fatsoenlijk te testen. En je zou denken dat ze na tientallen jaren met vele raceklasses wel eens uitgevonden hebben wat de duidelijkste ontwerpen zijn en daar gewoon aan vasthouden.quote:Op zondag 16 december 2018 07:53 schreef JayHovah het volgende:
Ok, er mocht wel wat meer info van race-control (einde safetycar, reden drive-through) maar dat zullen ze vast volgende keer opgelost hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |