abonnement Unibet Coolblue
pi_184374855
DS en BMW hebben duidelijk de beste auto's. De BMW's lagen gewoon 6 tellen voor op een gegeven moment, pas toen Bird en Frijns de Attack Mode gebruikten en d'Ambrosio zich ging verdedigen kwamen ze weer terug opzetten. Audi heeft goede aandrijflijnen maar het is Virgin dat er beter gebruik van maakt en qua strategie was het heel slim om Di Grassi eerst uit te laten razen en hem dan terug te pakken. Abt telt eigenlijk niet mee in dit rijtje, de auto is te snel geworden voor hem denk ik. Mahindra is op dit moment ietsje sneller dan Audi op racepace, maar het scheelde erg weinig toen het op energiezuinigheid aan kwam in de laatste ronden. Wel leuk om te zien dat d'Ambrosio eindelijk weer een auto heeft die goed meekomt, al denk ik niet dat ze een kopman in hem zagen bij Mahindra.
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_184378228
Tijden van de eerste sessie van de rookietest in Marrakesh
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184382282
En de tijden van de tweede sessie
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 14 januari 2019 @ 04:29:33 #254
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_184391183
DaCosta is een droeftoeter. Heeft zichzelf de muur ingereden. Sims zal de schuld wel krijgen, want rookie, maar dacosta was dom bezig.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 14 januari 2019 @ 07:42:22 #255
144695 Sinister-D-
NL'er in Belgiė
pi_184391965
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 04:29 schreef twiFight het volgende:
DaCosta is een droeftoeter. Heeft zichzelf de muur ingereden. Sims zal de schuld wel krijgen, want rookie, maar dacosta was dom bezig.
Niet dus. Die heeft zaterdag avond zelf al het boetekleed aangetrokken:

quote:
Devastated da Costa takes blame, apologises for intra-BMW clash
Antonio Felix da Costa blames himself for the clash between the BMW Andretti team-mates in the ABB FIA Formula E Marrakesh E-Prix, and reckons his teammate Alexander Sims could have won the race.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_184393187
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 04:29 schreef twiFight het volgende:
DaCosta is een droeftoeter. Heeft zichzelf de muur ingereden. Sims zal de schuld wel krijgen, want rookie, maar dacosta was dom bezig.
Beiden waren dom bezig
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 14 januari 2019 @ 11:40:04 #257
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_184394615
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 07:42 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Niet dus. Die heeft zaterdag avond zelf al het boetekleed aangetrokken:

[..]

Dat vind ik sterk van hem.

quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 09:58 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Beiden waren dom bezig
Gezien het eindresultaat wel. Maar ik zie dit niet als door een teamgenoot van de baan gereden worden. Ten eerste zag je dat Sims duidelijk sneller was en hij kwam er met gemak naast. Sims rijdt niet tegen dacosta aan, die verremt zich zelfstandig. Als Dacosta gewoon optijd geremd had en de boct genomen had, dan was er niets aan de hand geweest. Sims kon sowieso de bocht gewoon halen.

Dan kun je zeggen "ja maar Sims had niet moeten proberen in te halen en braaf er achter moeten blijven rijden", maar als je niet mag doen waarvoor je coureur bent dan kun je net zo goed loempiavouwer worden. Misschien wil Bottas dat zitje wel.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_184397598
quote:
0s.gif Op maandag 14 januari 2019 11:40 schreef twiFight het volgende:

[..]

Dat vind ik sterk van hem.

[..]

Gezien het eindresultaat wel. Maar ik zie dit niet als door een teamgenoot van de baan gereden worden. Ten eerste zag je dat Sims duidelijk sneller was en hij kwam er met gemak naast. Sims rijdt niet tegen dacosta aan, die verremt zich zelfstandig. Als Dacosta gewoon optijd geremd had en de boct genomen had, dan was er niets aan de hand geweest. Sims kon sowieso de bocht gewoon halen.

Dan kun je zeggen "ja maar Sims had niet moeten proberen in te halen en braaf er achter moeten blijven rijden", maar als je niet mag doen waarvoor je coureur bent dan kun je net zo goed loempiavouwer worden. Misschien wil Bottas dat zitje wel.
Natuurlijk was het een fout van Da Costa. Maar je verremmen is part of the game. Sims nam bewust dat risico om een zekere 1-2 weg te gooien. Iets dat hij eigenlijk helemaal niet van plan was.

Ik denk dat Sims het zelf het beste verwoordt door te zeggen dat het een communicatieprobleem was. Hij was namelijk helemaal niet van plan om Da Costa in te halen totdat hij zag dat de Virgins rap dichterbij kwamen (door hun attack mode).
Er kwam geen reactie uit de pits en toen besloot hij om Da Costa in te halen om te voorkomen dat hij door de Virgins ingehaald zou worden.

Beter hadden ze imho beiden voor de attack mode kunnen gaan voordat de Virgins het gat hadden verkleind en op die manier weer het gat vergroten. Dat signaal had uit de pits moeten komen maar kwam niet waardoor deze situatie ontstond.

https://e-racing365.com/f(...)ion-caused-incident/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 15 januari 2019 @ 17:20:52 #259
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_184418797
quote:
1s.gif Op maandag 14 januari 2019 14:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Natuurlijk was het een fout van Da Costa. Maar je verremmen is part of the game. Sims nam bewust dat risico om een zekere 1-2 weg te gooien. Iets dat hij eigenlijk helemaal niet van plan was.

Ik denk dat Sims het zelf het beste verwoordt door te zeggen dat het een communicatieprobleem was. Hij was namelijk helemaal niet van plan om Da Costa in te halen totdat hij zag dat de Virgins rap dichterbij kwamen (door hun attack mode).
Er kwam geen reactie uit de pits en toen besloot hij om Da Costa in te halen om te voorkomen dat hij door de Virgins ingehaald zou worden.

Beter hadden ze imho beiden voor de attack mode kunnen gaan voordat de Virgins het gat hadden verkleind en op die manier weer het gat vergroten. Dat signaal had uit de pits moeten komen maar kwam niet waardoor deze situatie ontstond.

https://e-racing365.com/f(...)ion-caused-incident/
Ah, dat van dat team had ik ook nog niet meegekregen.

Je zag hoe gemakkelijk Sims naast dacosta kwam daar, dus ik vond het bijna onlogisch om niet in te halen. Zoals je zei werden ze rap ingehaald. Sims zal ook gedacht hebben dat inhalen dan beter is dan liften en uiteindelijk beide ingehaald worden.

De attack mode strategie was ook dom. Als ze die hadden genomen was het gat gewoon gebleven en konden ze naar het einde cruisen. Ik vermoed dat ze 'm bewaarden voor een evt. safety car, maar ironisch genoeg kwam die er door zichzelf.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_184560430
Reminder:
Dit weekend Formule E in Santiago (Chili).
Kwali: 16.00 uur
Race: 20.00 uur
(Nederlandse tijd)
  vrijdag 25 januari 2019 @ 23:34:05 #261
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184624517
Yes morgen weer :-)
Vorige race was prima!
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 26 januari 2019 @ 12:57:32 #262
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_184630899
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_184633269
Frijns was vierde in de eerste sessie en tweede in de tweede sessie op 0,066 achter Lopez.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 26 januari 2019 @ 16:46:06 #264
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_184634692
We gaan beginnen aan de Superpole, Frijns kwam er helaas niet bij in de buurt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 26 januari 2019 @ 16:58:25 #265
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184634925
Ik schakel met de start van de superpole pas in...
Wat is er met de BMWs gebeurd?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 26 januari 2019 @ 19:16:43 #266
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_184637632
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:58 schreef nils7 het volgende:
Ik schakel met de start van de superpole pas in...
Wat is er met de BMWs gebeurd?
Slachtoffer van de loting hoor ik net.
Das een beetje jammer...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_184637967
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 16:46 schreef heywoodu het volgende:
We gaan beginnen aan de Superpole, Frijns kwam er helaas niet bij in de buurt.
Helaas eveneens slachtoffer van de loting, doordat hij in de eerste groep moesr starten net zoals beide Techeetahs, die vlak voor hem staan.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184638092
Geen Pole voor Di Grassi, hij is gediskwalificeerd (weet even niet waarom)

Vandoorne knap in de superpole vijfde, maar moest eigenlijk naar plek 6 omdat ie te laat de pits uitreed. Alsnog vijfde dus dankzij DQ voor Di Grassi
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_184638160
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 19:37 schreef Sabata het volgende:
Geen Pole voor Di Grassi, hij is gediskwalificeerd (weet even niet waarom)

Vandoorne knap in de superpole vijfde, maar moest eigenlijk naar plek 6 omdat ie te laat de pits uitreed. Alsnog vijfde dus dankzij DQ voor Di Grassi
Omdat hij in de inlap na zijn kwalificatie in de groepsfase zijn remmen niet met dezelfde intensiteit gebruikte als in zijn snelle ronde. Schijnt een nieuwe regel te zijn die dit weekend in ging.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_184638248
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 januari 2019 19:40 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Omdat hij in de inlap na zijn kwalificatie in de groepsfase zijn remmen niet met dezelfde intensiteit gebruikte als in zijn snelle ronde. Schijnt een nieuwe regel te zijn die dit weekend in ging.
Ah, dus teveel remenergie teruggewonnen :?
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_184638472
Don't know. Volgens Di Grassi is het een stomme regel
quote:
“I was disqualified by the stupidest rule that motorsport has ever created.”
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 26 januari 2019 @ 20:02:17 #272
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_184638618
Zo, stukje taart erbij gepakt, laat maar beginnen :Y)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 26 januari 2019 @ 20:04:37 #273
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_184638664
Regisseur is al dronken?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_184638753
Dit zou toch veel leuker zijn op een echt circuit...?
pi_184638825
Di Grassi weer under investigation. Stond niet stil bij het afsnijden van de chicane.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')