Niet dus. Die heeft zaterdag avond zelf al het boetekleed aangetrokken:quote:Op maandag 14 januari 2019 04:29 schreef twiFight het volgende:
DaCosta is een droeftoeter. Heeft zichzelf de muur ingereden. Sims zal de schuld wel krijgen, want rookie, maar dacosta was dom bezig.
quote:Devastated da Costa takes blame, apologises for intra-BMW clash
Antonio Felix da Costa blames himself for the clash between the BMW Andretti team-mates in the ABB FIA Formula E Marrakesh E-Prix, and reckons his teammate Alexander Sims could have won the race.
Beiden waren dom bezigquote:Op maandag 14 januari 2019 04:29 schreef twiFight het volgende:
DaCosta is een droeftoeter. Heeft zichzelf de muur ingereden. Sims zal de schuld wel krijgen, want rookie, maar dacosta was dom bezig.
Dat vind ik sterk van hem.quote:Op maandag 14 januari 2019 07:42 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Niet dus. Die heeft zaterdag avond zelf al het boetekleed aangetrokken:
[..]
Gezien het eindresultaat wel. Maar ik zie dit niet als door een teamgenoot van de baan gereden worden. Ten eerste zag je dat Sims duidelijk sneller was en hij kwam er met gemak naast. Sims rijdt niet tegen dacosta aan, die verremt zich zelfstandig. Als Dacosta gewoon optijd geremd had en de boct genomen had, dan was er niets aan de hand geweest. Sims kon sowieso de bocht gewoon halen.quote:
Natuurlijk was het een fout van Da Costa. Maar je verremmen is part of the game. Sims nam bewust dat risico om een zekere 1-2 weg te gooien. Iets dat hij eigenlijk helemaal niet van plan was.quote:Op maandag 14 januari 2019 11:40 schreef twiFight het volgende:
[..]
Dat vind ik sterk van hem.
[..]
Gezien het eindresultaat wel. Maar ik zie dit niet als door een teamgenoot van de baan gereden worden. Ten eerste zag je dat Sims duidelijk sneller was en hij kwam er met gemak naast. Sims rijdt niet tegen dacosta aan, die verremt zich zelfstandig. Als Dacosta gewoon optijd geremd had en de boct genomen had, dan was er niets aan de hand geweest. Sims kon sowieso de bocht gewoon halen.
Dan kun je zeggen "ja maar Sims had niet moeten proberen in te halen en braaf er achter moeten blijven rijden", maar als je niet mag doen waarvoor je coureur bent dan kun je net zo goed loempiavouwer worden. Misschien wil Bottas dat zitje wel.
Ah, dat van dat team had ik ook nog niet meegekregen.quote:Op maandag 14 januari 2019 14:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Natuurlijk was het een fout van Da Costa. Maar je verremmen is part of the game. Sims nam bewust dat risico om een zekere 1-2 weg te gooien. Iets dat hij eigenlijk helemaal niet van plan was.
Ik denk dat Sims het zelf het beste verwoordt door te zeggen dat het een communicatieprobleem was. Hij was namelijk helemaal niet van plan om Da Costa in te halen totdat hij zag dat de Virgins rap dichterbij kwamen (door hun attack mode).
Er kwam geen reactie uit de pits en toen besloot hij om Da Costa in te halen om te voorkomen dat hij door de Virgins ingehaald zou worden.
Beter hadden ze imho beiden voor de attack mode kunnen gaan voordat de Virgins het gat hadden verkleind en op die manier weer het gat vergroten. Dat signaal had uit de pits moeten komen maar kwam niet waardoor deze situatie ontstond.
https://e-racing365.com/f(...)ion-caused-incident/
twitter:FIAFormulaE twitterde op zaterdag 26-01-2019 om 12:50:36 .@RFrijns haulin' ass in practice 1 👌 #SantiagoEPrix https://t.co/M5Nirl7di0 reageer retweet
Slachtoffer van de loting hoor ik net.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:58 schreef nils7 het volgende:
Ik schakel met de start van de superpole pas in...
Wat is er met de BMWs gebeurd?
Helaas eveneens slachtoffer van de loting, doordat hij in de eerste groep moesr starten net zoals beide Techeetahs, die vlak voor hem staan.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 16:46 schreef heywoodu het volgende:
We gaan beginnen aan de Superpole, Frijns kwam er helaas niet bij in de buurt.
Omdat hij in de inlap na zijn kwalificatie in de groepsfase zijn remmen niet met dezelfde intensiteit gebruikte als in zijn snelle ronde. Schijnt een nieuwe regel te zijn die dit weekend in ging.quote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:37 schreef Sabata het volgende:
Geen Pole voor Di Grassi, hij is gediskwalificeerd (weet even niet waarom)
Vandoorne knap in de superpole vijfde, maar moest eigenlijk naar plek 6 omdat ie te laat de pits uitreed. Alsnog vijfde dus dankzij DQ voor Di Grassi
Ah, dus teveel remenergie teruggewonnenquote:Op zaterdag 26 januari 2019 19:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat hij in de inlap na zijn kwalificatie in de groepsfase zijn remmen niet met dezelfde intensiteit gebruikte als in zijn snelle ronde. Schijnt een nieuwe regel te zijn die dit weekend in ging.
quote:“I was disqualified by the stupidest rule that motorsport has ever created.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |