quote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:23 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
Ben sinds gisterochtend definitief gestopt maar heb half uur geleden nieuwe pakje gekocht en nu al weer 2 gerookt.
Je stinkt toch wel een uur in de wind.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:31 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
Ja ik rook nu stiekem in het speeltuintje tegenover ons huis :’)
Dan zeg ik dat ff een stukje ga lopen
Klinkt alsof je nog steeds 12 bentquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:31 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
Ja ik rook nu stiekem in het speeltuintje tegenover ons huis
Dan zeg ik dat ff een stukje ga lopen
das wel smerig manquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:30 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Je kan natuurlijk ook je scheerapparaat legen in je pakje shag. Maximaal drie peuken die je nog rookt dan.
Ja, bij mij is het ook een kansloze excercitie hoor. Ik heb het ooit 3 maanden volgehouden en dat was het wel weer.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:39 schreef Longcat. het volgende:
Ik geef TS groot gelijk. Stoppen met roken is een lastige taak.
Haha ja ik snap 't wel, maar stiekem roken in het speeltuintje is wel echt te ergquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:34 schreef Hersenlozedebiel het volgende:
[..]
ja wat moet ik dan. Mijn vriendin word anders boos en dan mag ik ook geen seks voorlopig
Comedy goldquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Definitief gestopt sinds gisterochtend, inmiddels 2 sigaretten gerookt
Gelukkig is het leven geen wedstrijd wie het langst leeftquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ja, bij mij is het ook een kansloze excercitie hoor. Ik heb het ooit 3 maanden volgehouden en dat was het wel weer.
True. Alleen stikken in je eigen vloeistoffen en andere narigheid omdat je longen vol zitten met wildgroeiend vlees is ook niet echt heel jofel.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:46 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Gelukkig is het leven geen wedstrijd wie het langst leeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |