abonnement Unibet Coolblue
pi_179276716
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 23:36 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Maar als jij dus die websites leest dan denk je dat AI dat heeft bedacht? Is dat correct?
Bij de zogenaamde positieve ervaringen, ja.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179276768
Ow in dat geval mijn fout, ik had het over de websites zelf, niet over 1% ervan. Mijn fout. Ook al is het niet mijn fout want niemand gaat voor 5 reviews een AI schrijven maar oke zal wel.
pi_179276815
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 23:39 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Ow in dat geval mijn fout, ik had het over de websites zelf, niet over 1% ervan. Mijn fout. Ook al is het niet mijn fout want niemand gaat voor 5 reviews een AI schrijven maar oke zal wel.
Wel jouw fout piemel. :(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179276832
En de persoon die hier dik genoeg aan verdient schrijft dat, zo lang ben je daar niet mee bezig met de juiste kennis.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179276842
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 23:42 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Wel jouw fout piemel. :(
Vind het zelf ook wel speciaal dat er geen negatieve recencies lijken te zijn trouwens. Om een etter als jou wat tegemoet te komen. Maar goed die AI daar zouden wij ook kunnen schrijven zonder het AI te hoeven noemen om een positieve draai te geven aan jouw geilheid voor AI die niet van toepassing is
pi_179276868
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 23:43 schreef FlippingCoin het volgende:
En de persoon die hier dik genoeg aan verdient schrijft dat, zo lang ben je daar niet mee bezig met de juiste kennis.
Dat is toch wat ik zeg? Hij kan het best hebben gedaan en er genoeg aan verdienen daadwerkelijk via affiliate marketing
pi_179276871
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 23:44 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Vind het zelf ook wel speciaal dat er geen negatieve recencies lijken te zijn trouwens. Om een etter als jou wat tegemoet te komen. Maar goed die AI daar zouden wij ook kunnen schrijven zonder het AI te hoeven noemen om een positieve draai te geven aan jouw geilheid voor AI die niet van toepassing is
Hoe zie je een niet zelflerend algoritme teksten bedenken dan? :D
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179276895
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hoe zie je een niet zelflerend algoritme teksten bedenken dan? :D
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 23:46 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Hoe zie je een niet zelflerend algoritme teksten bedenken dan? :D
Ik denk dat we beide op een zijspoor zijn geraakt want ik zou nooit weten waarom ik deze vraag bij jou zou kunnen krijgen zeg maar :D
pi_179276902
ow 2 keer gequote,1 is ook maar zo alleen
pi_179276915
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 23:47 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]


[..]

Ik denk dat we beide op een zijspoor zijn geraakt want ik zou nooit weten waarom ik deze vraag bij jou zou kunnen krijgen zeg maar :D
Ja dat is ook weer zo, my bad.

Wou geen topic verneuken en zo. ;(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179276943
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 23:49 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat is ook weer zo, my bad.

Wou geen topic verneuken en zo. ;(
Nee maar ik bedoel ik begreep die reactie niet op mijn reactie. Je verneukt niks, elke post op fok is 1 en ze zijn allemaal goed, onafhankelijk van wat al die mods je willen wijsmaken
pi_179276966
En ja ik heb aardig wat alcohol gehad, het is zaterdag heyaaaaa. Beetje extra plezier mag wel, ben vandaag zelfs nog een groot deel van de dag bezig geweest en zondag is voor mij nooit een rustdag dus ja ik heb dit wel verdiend *O*
pi_179277128
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 23:51 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
En ja ik heb aardig wat alcohol gehad, het is zaterdag heyaaaaa. Beetje extra plezier mag wel, ben vandaag zelfs nog een groot deel van de dag bezig geweest en zondag is voor mij nooit een rustdag dus ja ik heb dit wel verdiend *O*
Dat sowieso lekker van genieten. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179277181
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dat sowieso lekker van genieten. ^O^
Jajajaja betekent niet dat je gelijk hebt
pi_179277190
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:02 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Jajajaja betekent niet dat je gelijk hebt
Beetje wel toch. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179277231
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 00:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Beetje wel toch. :P
Wat? Jij drinkt niet nu?
pi_179277253
Het is altijd belangrijk om voldoende vocht tot je te nemen
pi_179277363
Ik ga slapen, dag
pi_179282677
Hey!

Jacko Meijaard hier van Internet Succes Gids.nl - de 24 jarige MBO’er die overal ter wereld honderden euro’s per dag verdient dankzij het internet.

Maar het was niet altijd zo.

Sterker nog, het was nooit de bedoeling om ¤186.801,98 te verdienen vorig jaar.

Het enige wat ik NIET wilde was mijn hele leven opgesloten zitten in een saaie 9 - 5 baan en mijn baas hoeven smeken om vakantiedagen (zoals je al hebt gelezen op mijn website).

Dus zo’n 6 jaar geleden begon ik me in te lezen in de wereld van online geld verdienen. Hoe meer ik hierover las, hoe enthousiaster ik werd.

Alleen dat enthousiasme werd steeds minder toen ik aanwijzingen had gevonden dat de trainingen die ik had gevolgd toch niet zo goed waren als ik dacht.

Ja, ik had er een paar euro hier en daar mee verdient maar dat zorgde er niet voor dat ik bevrijd kon worden van mijn kooi genaamd “baan”.

Dat was het moment dat ik zoiets had van: “Oke, als ik ooit informatie ga delen met mensen dan mag het absoluut geen bullshit zijn, geen lege beloftes, geen achterhaalde troep.”

Uiteindelijk vond ik het geheim om vanaf maand één geld te verdienen, zonder veel uit te geven en dat elke maand meer geld binnen kwam.

Dit geheim heb ik vertaald in een videotraining genaamd “Affiliate Marketing Revolutie” afgekort AMR.

Maar goed, daar zal ik je later meer over vertellen!

Mocht je dit niet willen. No hard feelings. Onderaan staat een link om je uit te schrijven.

Maar heb je GENOEG GEHAD van:

De stress die het leven met zich meebrengt en wil je meer vrijheid
De starheid van een baan en wil je meer flexibiliteit
Je baan en vind je er geen uitdaging meer in
Het continu afhankelijk zijn van projecten als ZZP’er en wil je dit opvangen door een internet bedrijf die met/zonder jou geld genereert
Het feit dat geld op dit moment een issue is bij jou en je dus niet onafhankelijk je keuzes kan maken

Dan weet je waar je je kan aanmelden:

https://www.internetsucce(...)g-revolutie-onthuld/

Be GREAT,

Jacko Meijaard

PS: Ik zou het super tof vinden als je deze mail even zou beantwoorden en jezelf even zou voorstellen. Wie ben je, en wat zijn je dromen? Ben benieuwd!

Je kunt gewoon deze mail beantwoorden :-).
pi_179283814
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 23:44 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Vind het zelf ook wel speciaal dat er geen negatieve recencies lijken te zijn trouwens. Om een etter als jou wat tegemoet te komen. Maar goed die AI daar zouden wij ook kunnen schrijven zonder het AI te hoeven noemen om een positieve draai te geven aan jouw geilheid voor AI die niet van toepassing is
Zou ook kunnen komen door een soort schaamte. Als je in zijn verhalen geloofd, geld uitgeeft en vervolgens merkt dat je ergens ingestinkt bent, voel je je vooral heel dom en ga het je het niet aan de grote klok hangen.
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_179297952
De grap is dat dit soort lui nooit iets aantoonbaars hebben gedaan om rijk te worden, behalve dan dit concept :)
Overigens ken ik wel iemand die het echt voor elkaar heeft gekregen volgens de 4 urige werkweek, heeft een webshop opgezet en werkelijk alles uitbesteed.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 21 mei 2018 @ 11:48:34 #73
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_179299059
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:31 schreef raptorix het volgende:
De grap is dat dit soort lui nooit iets aantoonbaars hebben gedaan om rijk te worden, behalve dan dit concept :)
Overigens ken ik wel iemand die het echt voor elkaar heeft gekregen volgens de 4 urige werkweek, heeft een webshop opgezet en werkelijk alles uitbesteed.
Ik geloof best dat het kan. Maar daar heb je wel een goed marketinginzicht voor nodig en je loopt met elk bedrijf ondernemersrisico. Echt ondernemen is een kwestie van vallen en opstaan, risico's inschatten, op het juiste moment met het juiste product komen, inzicht in de markt waar je in opereert enz enz. Volgens meneer Meijaard hoef je enkel zijn strategie op te volgen en heb je verder geen zakelijke/ technische kennis nodig.
:')
pi_179299166
AD stuk gelezen, maar wat ik zie is het verhaal van een keihard werkend iemand.
Niks nieuws.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_179315274
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:58 schreef oranjevogel1 het volgende:
Jacko Meijaard heeft mijn hond van kanker genezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111

Die man is geweldig. *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
_O-
pi_183880078
Hoi,

Weet iemand meer over deze zogenaamd succesvolle internetgids? Ik ben op zoek naar ECHTE reviews..
pi_183926680
Kan dit topic niet dicht, trekt alleen maar shit aan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_183926865
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2018 18:26 schreef mariekeremi het volgende:
Hoi,

Weet iemand meer over deze zogenaamd succesvolle internetgids? Ik ben op zoek naar ECHTE reviews..
Ja, heb hem vorige maand aangeschaft en nu al een ton op de bank en een vriendin met nieuwe tieten.
pi_183929225
Het is even zoeken, maar er is in ieder geval 1 forum waar er ook vraagtekens bij deze man zijn gezet: https://www.verdienonline(...)meijaard-ervaringen/

Het feit dat hij flauwekul promoot (hypnose om miljonair te worden :') ) doet al flink af aan zijn geloofwaardigheid imo. Sowieso zou ik ten alle tijde voorkomen dat een serieuze onderneming op welke wijze dan ook zichzelf associeert met dit soort luchtfietserij of die "deze bijstandsmoeder verdient 450 euro per minuut, leer snel hoe!"-hebberigheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')