Kampsjaak gespot en getriggerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:40 schreef Wrick het volgende:
[..]
kom een keer bij ons op het kamp dan met je mond
Haha, een kamper.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:40 schreef Wrick het volgende:
[..]
kom een keer bij ons op het kamp dan met je mond
weetje hoe goedkoop dat is joh wonen in een woonwagen, geld over voor een mooie amg en een paar lieve hondjesquote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:43 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Haha, een kamper.
Ben jij het Ricardo?
Hahaha kamper gespotquote:
kan ook nemen we die chiwawa mee van buurvrouw jannie, beest hapt altijd naar je schenenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:44 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Of gezellig naar de dierenarts voor een spuitje.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:44 schreef Wrick het volgende:
[..]
weetje hoe goedkoop dat is joh wonen in een woonwagen, geld over voor een mooie amg en een paar lieve hondjes
Chiwawa.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:45 schreef Wrick het volgende:
[..]
kan ook nemen we die chiwawa mee van buurvrouw jannie, beest hapt altijd naar je schenen
Heeft die school geluk zeg.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:49 schreef Wrick het volgende:
[..]
ja ik heb de school niet afgemaakt moest mee oud ijzer slepe
Dat verklaart een hoop.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:49 schreef Wrick het volgende:
[..]
ja ik heb de school niet afgemaakt moest mee oud ijzer slepe
hoe durf jij van die gevaarlijke retrievers te houden weet je hoeveel mensen daar door gebeten worden joh nog meer dan pitbulls en andere lieve hondjesquote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Nou ja zeg, wat een bt haat hier. Geen humor hebben jullie, tja, dan is zo'n hond niks voor jullie.
Niet dat ik er wel 1 heb, want ze zijn stront eigewijs.
Ik ben aan het aftellen, volgende week is mijn nieuwe gezinslid eindelijk klaar om hierheen te verhuizen. En krijgt mijn 2 jarige gouden ophaler er een kleine gouden ophaler broertje bij.
Voor de hond daarna hoop ik al verhuist te zijn (over 5 tot 10 jaar), dan komt er weer een fila brasileiro bij.
Mag graag een gouden ophaler combineren met een molosser. In invloed van een al volwassen gr op de molosser pup vind ik fijn. Heeft tot nu toe igg altijd een goede invloed gehad in het opgroeien tot een vriendelijke, brave hond waarvoor mensen geen blokje voor om willen.
Gouden ophaler.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:51 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Nou ja zeg, wat een bt haat hier. Geen humor hebben jullie, tja, dan is zo'n hond niks voor jullie.
Niet dat ik er wel 1 heb, want ze zijn stront eigewijs.
Ik ben aan het aftellen, volgende week is mijn nieuwe gezinslid eindelijk klaar om hierheen te verhuizen. En krijgt mijn 2 jarige gouden ophaler er een kleine gouden ophaler broertje bij.
Voor de hond daarna hoop ik al verhuist te zijn (over 5 tot 10 jaar), dan komt er weer een fila brasileiro bij.
Mag graag een gouden ophaler combineren met een molosser. In invloed van een al volwassen gr op de molosser pup vind ik fijn. Heeft tot nu toe igg altijd een goede invloed gehad in het opgroeien tot een vriendelijke, brave hond waarvoor mensen geen blokje voor om willen.
Beetje met het verkeerde been uit bed gestapt? Het is niet snel goed bij je namelijk.quote:
Woon jij bij Wrick op het kamp?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 13:58 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Beetje met het verkeerde been uit bed gestapt? Het is niet snel goed bij je namelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |