Elke mongool kan zich inschrijven bij de KvK.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:30 schreef Wrick het volgende:
[..]
[..]
ik ben CEO van mijn eigen onderneming
Je bent pas een onzekere beta als je die honden nodig hebt/gebruikt om een beetje angst/respect op te doen. Je voed ze zeker ook op om aggressief over te komen omdat leuk. Nu maar hopen dat je stoere hondjes niet een keer voor de leuk een peuter doodbijten omdat je die dieren expres niet goed hebt opgevoed.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:32 schreef Wrick het volgende:
[..]
de wereld bevrijden van contact gestoorde zolderkamer puistnerds is best lief toch ?
ook altijd als ik met mijn bullys loop zie ik al die puistnerds trillen en bijna weg rennen van angsthoezo beta as fuck
Met goede opvoeding perfecte gezinshond. Met slechte opvoeding een mogelijke moordmachine inderdaad.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet als het beestje een beetje strikt en goed wordt opgevoed nee. Helaas zit er nogal een zware correlatie tussen de mensen die dat soort honden aanschaft en de manier van opvoeden die negatief uitvalt voor de desbetreffende honden en hun reputatie.
moet je je peuter maar aan de lijn houden of zorgen dat die niet bij mij in de tuin komt, alles wat over de schutting komt is fair game...quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Je bent pas een onzekere beta als je die honden nodig hebt/gebruikt om een beetje angst/respect op te doen. Je voed ze zeker ook op om aggressief over te komen omdat leuk. Nu maar hopen dat je stoere hondjes niet een keer voor de leuk een peuter doodbijten omdat je die dieren expres niet goed hebt opgevoed.
Gewoon mee naar huis nemen als je zoiets in het asiel vindt. Iedere dag weer lachen om je lelijke hondquote:
Je laat ze nooit uit? Of heb je gewoon een groot terrein waar ze op rond kunnen rennen of zo? Kunnen ze ook niet ontsnappen?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:36 schreef Wrick het volgende:
[..]
moet je je peuter maar aan de lijn houden of zorgen dat die niet bij mij in de tuin komt, alles wat over de schutting komt is fair game...
Dat is wel weer waar maar misschien dat de politie en rechters en de gehele nederlandse en internationale wet daar toch net iets anders over denkt.quote:En zowiezo kinderenhet leukste daar aan is toch het maken daarna is het niks meer aan, mooie reden om een nieuwe te produceren
Haha sukkelquote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:36 schreef Wrick het volgende:
[..]
moet je je peuter maar aan de lijn houden of zorgen dat die niet bij mij in de tuin komt, alles wat over de schutting komt is fair game...
En zowiezo kinderenhet leukste daar aan is toch het maken daarna is het niks meer aan, mooie reden om een nieuwe te produceren
heb ik ooit gedaan met een kat die blijkbaar ooit met haar harses tegen een rijdende auto was geramd maar het verder wel heeft overleefd. Was stiekem best een schatjequote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon mee naar huis nemen als je zoiets in het asiel vindt. Iedere dag weer lachen om je lelijke hond
SPOILER: kittycatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
een misvormd peutertje meer waard vinden dan een lieve hondquote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:41 schreef Mr.Worldwide het volgende:
[..]
Haha sukkelje bewijst hier weer aan iedereen dat mensen met dit soort honden een beperkt intellect hebben
ik laat ze gewoon uit hoor en ze zijn hardstikke lief tegen kinderen, niet voor niets vroeger de nanny dog genoemd he..quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Je laat ze nooit uit? Of heb je gewoon een groot terrein waar ze op rond kunnen rennen of zo? Kunnen ze ook niet ontsnappen?
[..]
Dat is wel weer waar maar misschien dat de politie en rechters en de gehele nederlandse en internationale wet daar toch net iets anders over denkt.
Samantha wie, denk ik dan. Er zijn zoveel Samanthas of heet hij Samantha.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:52 schreef Slabber het volgende:
Vaak zijn dezelfde mensen met dat soort honden ook dat soort mensen dat hun eigen naam, of de naam van hun sgatjuh op hun onderarm hebben staan in het alom bekende tokkie-stijl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die staffordshires vind ik dan stiekem nog wel een beetje de uitzondering op de regel of ze zien er nog net niet zo verdraaid uit als een pittbull zeg maar. Zo lang je ze maar goed en strikt opvoed zodat ze zonder uitzondering naar je luisteren is er geen probleem.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:44 schreef Wrick het volgende:
[..]
ik laat ze gewoon uit hoor en ze zijn hardstikke lief tegen kinderen, niet voor niets vroeger de nanny dog genoemd he..
puistnerds, mensen die beta/bang zijn hebben ze het wat minder op
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:42 schreef jogy het volgende:
[..]
heb ik ooit gedaan met een kat die blijkbaar ooit met haar harses tegen een rijdende auto was geramd maar het verder wel heeft overleefd. Was stiekem best een schatje.
Zou meenemen jaSPOILER: kittycatOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ooit eens een extreem lelijke vriendin zoeken die tussen de hond en de kat inzit
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Lijkt me misschien niet echt heel handig om dat te doen. Schiet je elke keer in de lach als je vriendin de kamer in komt lopen of een gek orgasme gezicht trekt tijdens de seks.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou meenemen ja
Misschien ooit eens een extreem lelijke vriendin zoeken die tussen de hond en de kat inzit
Gefeliciteerd, je bent tot nu toe de meest domme persoon die ik deze week heb gelezen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:36 schreef Wrick het volgende:
[..]
En zowiezo kinderenhet leukste daar aan is toch het maken daarna is het niks meer aan, mooie reden om een nieuwe te produceren
Gefeliciteerd, je hebt deze week nog geen guuspech6 posts gelezenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent tot nu toe de meest domme persoon die ik deze week heb gelezen.
Ja, welk woordje triggerde je?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent tot nu toe de meest domme persoon die ik deze week heb gelezen.
Gezien zijn reactie zal de opvoeding kut zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Die staffordshires vind ik dan stiekem nog wel een beetje de uitzondering op de regel of ze zien er nog net niet zo verdraaid uit als een pittbull zeg maar. Zo lang je ze maar goed en strikt opvoed zodat ze zonder uitzondering naar je luisteren is er geen probleem.
Kloptquote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:57 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt deze week nog geen guuspech6 posts gelezen
Ik gok zijn dochter. Dat je dat zelf niet kan bedenken zegt meer over jou natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:44 schreef JeSuisER het volgende:
[..]
Samantha wie, denk ik dan. Er zijn zoveel Samanthas of heet hij Samantha.
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Lijkt me misschien niet echt heel handig om dat te doen. Schiet je elke keer in de lach als je vriendin de kamer in komt lopen of een gek orgasme gezicht trekt tijdens de seks..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |