Je vergat oude vrouwen.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:43 schreef Mr.Worldwide het volgende:
Van die pauperfamilies met een zo'n bulldog/pitbull/bull terrier/rottweiler/boxer etc. Dan weet je meteen met wat voor beperkt intellect je te maken hebt
Zijn altijd van die stereotype mensen die dit soort lelijke beesten hebben. Waarom zou je zo'n gedocht kopen?Of zo'n klein vies hondje
![]()
Vooral die mensen die wat minder intelligent zijn kopen zo'n beest omdat ze denken dat het stoer is, maar er is niks stoers aan om zo'n doorgefokte inteelthond te kopenlijkt net alsof ze wat te compenseren hebben.
Klacht: lelijke honden
Klacht 2: dikke c.q. lelijke vrouwen
Oudere dames verdienen ook een pikquote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:47 schreef LurkJeRot het volgende:
Lelijke honden verdienen ook liefde!
Lelijke katten kunnen daarentegen 1000 kilometer opflikkeren, alleen modelniveau katten in MIJN huis ja.
O ja? Wat is er zo bijzonder aan een pik?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:55 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Oudere dames verdienen ook een pik
Als je er nog nooit een hebt gehad weet je dat niet idd.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
O ja? Wat is er zo bijzonder aan een pik?
Tokkie gesignaleerd.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:58 schreef Wrick het volgende:
kom een keer bij mij langs laat ik er een paar los, mag jij naar je rolstoel toe rennen
mijn pitbulls eten puistnerd als ontbijt
Dat is geen antwoord.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:58 schreef robijntjestralendwit het volgende:
[..]
Als je er nog nooit een hebt gehad weet je dat niet idd.
Ik ga geen details delen over mijn slagschip. Die zijn alleen voor mevrouw Banksquote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
O ja? Wat is er zo bijzonder aan een pik?
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:44 schreef Wrick het volgende:
mensen die bang zijn voor pitbulls, vind je het gek dat je gedomineerd word door zon hond met je beta puistenkop.
Precies dat jaquote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:52 schreef Slabber het volgende:
Vaak zijn dezelfde mensen met dat soort honden ook dat soort mensen dat hun eigen naam, of de naam van hun sgatjuh op hun onderarm hebben staan in het alom bekende tokkie-stijl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laaggeschoolde kneus met compensatiedrang gespotquote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:58 schreef Wrick het volgende:
kom een keer bij mij langs laat ik er een paar los, mag jij naar je rolstoel toe rennen
mijn pitbulls eten puistnerd als ontbijt
Met andere woorden: je pikkie stelt geen reet voor.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:00 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik ga geen details delen over mijn slagschip. Die zijn alleen voor mevrouw Banks
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |