Is van na jouw tijd oma. Mag je overigens blij mee zijnquote:
Dat vroeg ik niet. Problemen met lezen? Vast wel. Komt natuurlijk door al die inspiratieloze kutbands.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:19 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is van na jouw tijd oma. Mag je overigens blij mee zijn
Toch niet Caro Emerald, die hype is al een tijdje voorbij geloof ik.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:20 schreef Ronald-Koeman het volgende:
ESF 2019: Caro Emerald
ESF 2020: Kensington
schrijf maar op alvast
Is de verzorging soms te laat met het verschonen vandaag?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:23 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet. Problemen met lezen? Vast wel. Komt natuurlijk door al die inspiratieloze kutbands.
Die zit dik in de AVROTROS clique en het wordt haar "gegund" om haar carrière weer op te krikken.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:24 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Toch niet Caro Emerald, die hype is al een tijdje voorbij geloof ik.
Beetje op je woorden letten. Niet elke bejaarde is incontinent. Jij wel te zien aan je eeuwige gezeik over zaken die er ECHT HELEMAAL NIKS TOE DOEN!!!quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:26 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is de verzorging soms te laat met het verschonen vandaag?
Als je een letterlijk antwoord wil op wie kensington is dan verwijs ik je door naar google.
En als je niet weet wat dat is kan de verzorging daar vast bij helpen
quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Beetje op je woorden letten. Niet elke bejaarde is incontinent. Jij wel te zien aan je eeuwige gezeik over zaken die er ECHT HELEMAAL NIKS TOE DOEN!!!
Nee. Kensington wel.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:30 schreef Hojdhopper het volgende:
Ach ja, zeker alle muziek van na 1990 is kut, toch?
Nee hoor.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:30 schreef Hojdhopper het volgende:
Ach ja, zeker alle muziek van na 1990 is kut, toch?
Een 13 in een dozijn-band vergelijken met een muzikaal genie.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:25 schreef Wrick het volgende:
terechten klacht, overhyped huilie muziek.... het is net afietsie
Superlatieven gebruiken omdat iemand onverwachts overlijdt.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:34 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Een 13 in een dozijn-band vergelijken met een muzikaal genie.
De autobahn is ook vele kilometers lang hetzelfdequote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Nou ja goed, ik snap ergens wel wat er wordt bedoeld. Het is tenslotte redelijk veel van hetzeflde idd. Maar heb ze live gezien in een kleine setting in Wenen, vorig jaar. Heb me wel echt goed vermaakt. En vind het verder wel echt lekkere muziek voor op de Autobahn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |