abonnement Unibet Coolblue
pi_179228569
Beïnvloedt lust jouw beoordelingsvermogen?
Ga je soms over je eigen grenzen omdat je geil bent?
Raak je in een roes wanneer je sex hebt?
pi_179230178
Nee, nee en nee. Die eerste twee lijken me sowieso niet erg gezond.
pi_179232714
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
Nee, nee en nee. Die eerste twee lijken me sowieso niet erg gezond.
Gebruik wat drank en elke vrouw of man ziet er in jouw ogen als een lekker ding.
Totdat je roes uitgeslapen en de volgende dag naast een monster wakker word.
pi_179235076
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 01:30 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Gebruik wat drank en elke vrouw of man ziet er in jouw ogen als een lekker ding.
Totdat je roes uitgeslapen en de volgende dag naast een monster wakker word.
Dat is een compleet andere situatie dan die TS schetst. En bovendien niet waar.
pi_179235179
In mijn jongere jaren gebeurde dat wel eens, maar tegenwoordig heb ik mezelf gewoon onder controle.
pi_179235939
Er zijn meerdere artikelen geschreven over een mix van chemische stofjes die vrijkomen tijdens sex.
Ik kan even niet zo snel een serieus wetenschappelijk artikel vinden, maar dit schetst op zich een goed beeld:

http://moderntantra.blogs(...)?zx=d80809dc41eff6a7

Ik zeg niet dat je automatisch een slaaf van de sex wordt door die stofjes, maar het kán wel. Ik ben me er zelf in elk geval van bewust dat ik er soms de rem op moet zetten bij mezelf. Dat is voldoende om geen gevaarlijke risico's te nemen. Maar ik zie om mij heen wel heel veel mensen die zeer risicovol gedrag vertonen wat potentieel levensbedreigend is.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:17:20 #7
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_179237661
Lust niet, xtc wel ;) En aangezien ik die 2 weleens combineer is het weleens voorgekomen dat ik de volgende dag dacht die is niet zo mooi als gisteren. Maar fuck it, lol gehad, lekker gehad, allemaal prima dus.
Mijn grensen kan ik prima in de gaten houden, daar nooit problemen mee.

Een roes, ja dat wel. Na goede uitgebreide seks ben ik echt zo'n blaadje dat aan het neerdwarrelen is. Heb ik even tijd nodig om terug op aarde te komen.
En soms subspace, een hele enkele keer vrij diep. Dan is het lichtje aan, maar is niemand thuis. Weet ik amper meer wat boven of onder is. Heerlijk.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_179241354
Ik heb geen alcohol of drugs nodig om bedwelmd te raken tijdens sex... Ik denk toch wel dat iedereen in meerdere of mindere mate beïnvloed wordt door sex. Bedoel natuurlijk niet dronken of stoned maar geestelijk bedwelmd. Ik kan me overigens ook lichamelijk anders gaan voelen- tintelende sensaties in mijn lichaam, adrenaline rush en bij sommige kutjes tijdens beffen verdoofde lippen en een high gevoel. Weet niet wat ze in die kutjes stoppen...
pi_179241457
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:26 schreef ray-xxx het volgende:
Ik heb geen alcohol of drugs nodig om bedwelmd te raken tijdens sex... Ik denk toch wel dat iedereen in meerdere of mindere mate beïnvloed wordt door sex. Bedoel natuurlijk niet dronken of stoned maar geestelijk bedwelmd. Ik kan me overigens ook lichamelijk anders gaan voelen- tintelende sensaties in mijn lichaam, adrenaline rush en bij sommige kutjes tijdens beffen verdoofde lippen en een high gevoel. Weet niet wat ze in die kutjes stoppen...
:')________
  vrijdag 18 mei 2018 @ 14:36:31 #10
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_179241567
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:26 schreef ray-xxx het volgende:
Ik heb geen alcohol of drugs nodig om bedwelmd te raken tijdens sex... Ik denk toch wel dat iedereen in meerdere of mindere mate beïnvloed wordt door sex. Bedoel natuurlijk niet dronken of stoned maar geestelijk bedwelmd. Ik kan me overigens ook lichamelijk anders gaan voelen- tintelende sensaties in mijn lichaam, adrenaline rush en bij sommige kutjes tijdens beffen verdoofde lippen en een high gevoel. Weet niet wat ze in die kutjes stoppen...
Lullen en sperma. :P

Maar om terug te komen op je vraag...ja, wel eens gehad dat ik me na de seks vies voelde omdat de dame in kwestie na het orgasme opeens een stuk minder aantrekkelijk leek.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_179243209
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:36 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Lullen en sperma. :P

Maar om terug te komen op je vraag...ja, wel eens gehad dat ik me na de seks vies voelde omdat de dame in kwestie na het orgasme opeens een stuk minder aantrekkelijk leek.
Voor de gek gehouden door moeder natuur... zo ontstaan kindertjes.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 15:50:36 #12
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_179243216
N E E
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_179261363
Ja weleens gehad dat ik door de kutsmak en kutlucht helemaal bedwelmd werd.
Werd ik de vlgende dag wakker en had desbetreffende snol mn hele huis leeggejat............
pi_179261881
Kan trouwens ook komen door een vette ruft dat je bedwelmd word
Zo n eier/zwavelpuf of een broccoli/bloemkoolruft.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:50:25 #15
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_179262493
Deze TS :')
pi_179268646
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:48 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Dat is een compleet andere situatie dan die TS schetst. En bovendien niet waar.
Dus wel waar .
Ga jij als jongen gozer wat zuipen terwijl je zo geil als boter bent.
Door de meiden op de dansvloer
Als jonge gozer die te veel gezopen is , is op dat moment elke meid die een wip wilt doen met jouw welkome.
Helaas de gevolgen na dat je weer normaal bent kan klote zijn.
pi_179268751
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 17:30 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Dus wel waar .
Ga jij als jongen gozer wat zuipen terwijl je zo geil als boter bent.
Door de meiden op de dansvloer
Als jonge gozer die te veel gezopen is , is op dat moment elke meid die een wip wilt doen met jouw welkome.
Helaas de gevolgen na dat je weer normaal bent kan klote zijn.
Uh nee. Dat jij geen beoordelingsvermogen meer hebt wanneer je gedronken hebt, betekent niet dat dat voor iedereen geldt.
pi_179296246
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 17:35 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Uh nee. Dat jij geen beoordelingsvermogen meer hebt wanneer je gedronken hebt, betekent niet dat dat voor iedereen geldt.
Knap, dat je dat uit dat stuk tekst kon halen.
"What seems to be the officer, problem?"
pi_179296258
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 01:30 schreef suijkerbuijk het volgende:

[..]

Gebruik wat drank en elke vrouw of man ziet er in jouw ogen als een lekker ding.
Totdat je roes uitgeslapen en de volgende dag naast een monster wakker word.
Ik vraag mij af hoe mensen dat voor elkaar krijgen
  User die overal opduikt 2022 maandag 21 mei 2018 @ 08:24:35 #20
186611 Haags
pi_179296263
Nee geen last van
Zonder wrijving geen glans
pi_179516293
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:36 schreef ray-xxx het volgende:
Beïnvloedt lust jouw beoordelingsvermogen?
Ga je soms over je eigen grenzen omdat je geil bent?
Raak je in een roes wanneer je sex hebt?
In mijn sexuele frustratie tijd was het zeer moeilijk te focussen.
Nu heb ik daar geen last van.

Ik zelf heb maar een paar grenzen die ik ook nooit zal overschrijden. Geen sex met dieren, kinderen en die blijvend letsel veroorzaken.

De roes van de sex, is net als klaar komen, zeer verschillend.
Van helemaal van de wereld tot alles onder controle.

Ik raak niet alleen in een roes als ontvanger van sex maar ook als ik zelf met mijn partner bezig ben. En die vind ik toch wel het uber geilstttttttt
:Y ~O>
  donderdag 7 juni 2018 @ 13:30:00 #22
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_179653615
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 08:21 schreef Dick_Honeybush het volgende:

[..]

Knap, dat je dat uit dat stuk tekst kon halen.
dat hoef je toch niet uit een stuk tekst te halen, dat is toch gewoon zoals het is? De 1 heeft zichzelf meer onder controle met drank op dan de ander. Ik heb nog nooit met drank op iets gedaan wat over mijn eigen grens heen ging. De dingen die ik dan doe zijn dingen die ik zonder drank op ook zou willen doen, maar niet durf :')
pi_179654399
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 13:30 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

dat hoef je toch niet uit een stuk tekst te halen, dat is toch gewoon zoals het is? De 1 heeft zichzelf meer onder controle met drank op dan de ander. Ik heb nog nooit met drank op iets gedaan wat over mijn eigen grens heen ging. De dingen die ik dan doe zijn dingen die ik zonder drank op ook zou willen doen, maar niet durf :')
Maar dan ga je wel je nuchtere grens over door de drank. Dus zuip je je wel moed in.
In zelf heb nog nooit iets gedaan door drank wat ik nuchter niet zou doen. ALleen wordt ik van grote hoeveelheden drank vreselijk onhandig :X Met name lopen wordt moeilijk.
  donderdag 7 juni 2018 @ 15:09:40 #24
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_179655318
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 14:09 schreef verbijstering het volgende:

[..]

Maar dan ga je wel je nuchtere grens over door de drank. Dus zuip je je wel moed in.
In zelf heb nog nooit iets gedaan door drank wat ik nuchter niet zou doen. ALleen wordt ik van grote hoeveelheden drank vreselijk onhandig :X Met name lopen wordt moeilijk.
Hmm, nee toch niet helemaal mee eens. Mijn grens is en blijft hetzelfde. Een jongen aanspreken in de club gaat echt mijn grens niet over, maar toch doet nuchtere ik dat niet :')
Dus ik zou eerder willen zeggen dat nuchtere ik wel dezelfde grenzen heeft, maar niet tot die grens durft te gaan. Betekent niet dat normaal gesproken mijn grenzen dan lager liggen.
pi_179655702
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:09 schreef DuchessHerzen het volgende:

[..]

Hmm, nee toch niet helemaal mee eens. Mijn grens is en blijft hetzelfde. Een jongen aanspreken in de club gaat echt mijn grens niet over, maar toch doet nuchtere ik dat niet :')
Dus ik zou eerder willen zeggen dat nuchtere ik wel dezelfde grenzen heeft, maar niet tot die grens durft te gaan. Betekent niet dat normaal gesproken mijn grenzen dan lager liggen.
AH oke dus het is geen grens, het is iets wat je nuchter wel wilt doen maar je remt jezelf :P Dan snap ik je
  donderdag 7 juni 2018 @ 16:00:14 #26
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179656093
Alleen wanneer ik het wil maar kan het ook gewoon afsluiten. Vroeger misschien wat minder toen de hormonen nog een relatief nieuw fenomeen waren in mijn puberlichaam.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_179656119
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:17 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Lust niet, xtc wel ;) En aangezien ik die 2 weleens combineer is het weleens voorgekomen dat ik de volgende dag dacht die is niet zo mooi als gisteren. Maar fuck it, lol gehad, lekker gehad, allemaal prima dus.
Mijn grensen kan ik prima in de gaten houden, daar nooit problemen mee.

Een roes, ja dat wel. Na goede uitgebreide seks ben ik echt zo'n blaadje dat aan het neerdwarrelen is. Heb ik even tijd nodig om terug op aarde te komen.
En soms subspace, een hele enkele keer vrij diep. Dan is het lichtje aan, maar is niemand thuis. Weet ik amper meer wat boven of onder is. Heerlijk.
Herkenbaar. XTC's a hell of a drug.
  donderdag 7 juni 2018 @ 16:12:12 #28
391381 DuchessHerzen
Nee, geen pics
pi_179656319
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juni 2018 15:35 schreef verbijstering het volgende:

[..]

AH oke dus het is geen grens, het is iets wat je nuchter wel wilt doen maar je remt jezelf :P Dan snap ik je
Juist precies, dat bedoel ik! Nu is het momenteel overigens niet meer nodig om een jongen aan te spreken, aangezien ik al een vriend heb, maar je snapt het punt :p en als ik nu een keer dronken ben spreek ik geen jongens aan, omdat dat in deze situatie wel over mijn grens gaat natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')