Moet je maar normaal doen en zeggen dat je wil pinnen in plaats van je pas omhooghouden.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
Zou mijn spullen op de band laten staan en ergens anders mijn boodschappen doen als een blinde kassamiep zoals jij een grote muil tegen me op zet.
Tegen wie zei ik dat ook alweer vannacht.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:02 schreef Pendule het volgende:
'Ja, wat wil je nou? je hebt toch een mond.'
Dat dacht ik niet.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
Zou mijn spullen op de band laten staan en ergens anders mijn boodschappen.
Je klinkt echt alsof je super geschikt bent voor je werk, en totaal niet gefrustreerd.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:20 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet.
Ik trek je echt over die band heen dan.
Van die idioten die haast hebben en even te snel die pas er in rammen waardoor de automaat een storing krijgt. Ja, daar word ik gefrustreerd van.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je klinkt echt alsof je super geschikt bent voor je werk, en totaal niet gefrustreerd.
Misschien moet je je dergelijke dingen wat minder aantrekken.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:22 schreef Pendule het volgende:
[..]
Van die idioten die haast hebben en even te snel die pas er in rammen waardoor de automaat een storing krijgt. Ja, daar word ik gefrustreerd van.
Door dat teringvolk word die rij alleen maar langer en dan gezeur over dat de prijs niet klopt. Nee je krijgt geen prijswijziging vieze hoer denk ik dan.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Misschien moet je je dergelijke dingen wat minder aantrekken.
jaja okquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:24 schreef Pendule het volgende:
[..]
Door dat teringvolk word die rij alleen maar langer en dan gezeur over dat de prijs niet klopt. Nee je krijgt geen prijswijziging vieze hoer denk ik dan.
Zoo, en dat zit achter de kassa.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:24 schreef Pendule het volgende:
[..]
Door dat teringvolk word die rij alleen maar langer en dan gezeur over dat de prijs niet klopt. Nee je krijgt geen prijswijziging vieze hoer denk ik dan.
Ja, je gaat niet 'ff snel pinnen'quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:27 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Zoo, en dat zit achter de kassa.
Ik sta hier van te kijken.
Grapjas... Al ik boodschappen kom doen, en een bliepmiep als jij doet zo tegen me. Dan sta je 5 minuten later buiten.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:20 schreef Pendule het volgende:
[..]
Dat dacht ik niet.
Ik trek je echt over die band heen dan.
Nee, hoor er was al eens een klant waarmee ik ruzie kreeg.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:30 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Grapjas... Al ik boodschappen kom doen, en een bliepmiep als jij doet zo tegen me. Dan sta je 5 minuten later buiten.
Je bent geen 'koning' je gedraagt je gwn als je bij mij afrekend.quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:30 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Grapjas... Al ik boodschappen kom doen, en een bliepmiep als jij doet zo tegen me. Dan sta je 5 minuten later buiten.
wtf is Zeistquote:Op donderdag 17 mei 2018 21:32 schreef Sigaartje het volgende:
Wat een taal allemaal.
Kom je uit Zeist of zo?
quote:Op donderdag 17 mei 2018 21:10 schreef JimmyDean het volgende:
Zou mijn spullen op de band laten staan en ergens anders mijn boodschappen doen als een blinde kassamiep zoals jij een grote muil tegen me op zet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |