abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 17 mei 2018 @ 16:06:38 #1
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_179221955
quote:
DEN HAAG - De Haagse gemeenteraad wil dat de gemeente stopt met het subsidiëren van activiteiten van de as-Soennah moskee. Een meerderheid van de raad gaat daartoe vanavond een voorstel indienen. Volgens ChristenUnie/SGP, Hart voor Den Haag/Groep de Mos, VVD en CDA is na de recente berichtgeving door NRC en Nieuwsuur 'de maat vol'.

De partijen wijzen erop dat zij al langer vraagtekens stellen bij de subsidies van de gemeente aan de moskee. Maar nu blijkt dat door de moskee deelname aan de gewapende jihad tegen sjiieten en alawieten in Syrië werd goedgekeurd en vrouwenbesnijdenis werd geadviseerd, zijn ze er helemaal klaar mee.

Volgens de partijen leek het erop dat er een koerswijziging was ingezet na het vertrek van imam Fawaz Jneid. 'Nu blijkt dat dit alleen eem lippendienst was naar de buitenwereld. Nieuwsuur en NRC hebben klip en klaar aangetoond dat in de moskee bijvoorbeeld (de wettelijk verboden) vrouwenbesnijdenis wordt aanbevolen en de gewapende jihad in Syrië wordt goedgepraat. Dit is niet alleen mogelijk strafbaar, maar ook zo verwerpelijk, dat we zoveel mogelijk afstand tot deze organisatie moeten bewaren', aldus de partijen in een verklaring.

Voedingsbodem voor radicalisering
Zij stellen ook dat het salafisme een stroming is die kan worden teruggevonden in de rapporten van de AIVD als mogelijke voedingsbodem voor radicalisering. 'De beelden van Nieuwsuur laten dit ook zien met bijvoorbeeld het goedpraten van de gewapende jihad. Met deze kennis kunnen we maar één ding doen als gemeente: een duidelijke streep trekken en stoppen met de subsidiëring', stellen de partijen.

ChristenUnie/SGP, Hart voor Den Haag/Groep de Mos, VVD en CDA hopen ook dat de geldstromen uit onvrije landen naar clubs als deze stoppen. 'We steunen de burgemeester dan ook in haar oproep aan het kabinet om hier snel werk van te maken.'

Suggestief
Het bestuur van de moskee verwierp de kritiek tot nu toe. De berichtgeving zou suggestief zijn. 'De stichting verwerpt elke vorm van geweld en kan op basis van eigen onderzoek met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat het geen directe of indirecte financiering van RIHS heeft ontvangen. Ook van de verantwoordelijke (opsporings)autoriteiten heeft de Stichting geen negatief advies hierover ontvangen.'

Het bestuur erkende wel dat andere financiële stromen uit het buitenland naar de moskee zijn gelopen. Maar: 'Er is op geen enkele wijze invloed uitgeoefend'. Sterker nog, er is expliciet met de weldoeners afgesproken dat de stichting as-Soennah 'op geen enkele wijze bemoeienis duldt.'
Wat een slap beleid. Gewoon sluiten dat haatpaleis en het gehele moskeebestuur het land uitzetten.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_179223852
OK, blijkbaar gaat er tot dusver wel geld naar die as-Soennah moskee.

Wanneer is het fout gegaan in Nederland?
  User die overal opduikt 2022 donderdag 17 mei 2018 @ 17:33:21 #3
186611 Haags
pi_179223943
Prima
Zonder wrijving geen glans
pi_179223959
Haatpaleizen dienen ook niet gefinancierd te worden met onder andere MIJN belastingsgeld.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  donderdag 17 mei 2018 @ 17:47:17 #5
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_179224155
We hebben in NL ook veel te veel subsidiepotjes, en daar wordt gretig misbruik van gemaakt door allerlei schimmige clubjes, groepen en projecten.
pi_179224214
Lijkt me een goede eerste stap, maar of ze daardoor een geldtekort krijgen... ik denk het niet.

Overigens snap ik niet waarom de staat een religieus instituut subsidieert, maar goed.
  donderdag 17 mei 2018 @ 17:54:43 #7
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179224303
Vinden de linkse partijen het prima dat vrouwenbesnijdenis en jihad worden goedgepraat?
Zou me niks verbazen, maar het is opvallend dat ze de andere partijen kennelijk niet steunen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_179224347
Mooi. Compleet boycotten.
  donderdag 17 mei 2018 @ 18:18:11 #9
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179224650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vinden de linkse partijen het prima dat vrouwenbesnijdenis en jihad worden goedgepraat?
Zou me niks verbazen, maar het is opvallend dat ze de andere partijen kennelijk niet steunen.
Er staat nergens dat ze het niet steunen. Sterker nog, GL steunt het stoppen van de financiering expliciet, de PvdA roept op tot vervolgen en is ook voorzichtig positief over het stoppen van de financiering. Bron: https://www.omroepwest.nl(...)e-een-dubbele-agenda

Maar goed, ze hadden ook nog niets kunnen steunen, want het is nog maar een voorstel. Ze hebben er nog niet over kunnen stemmen.
  donderdag 17 mei 2018 @ 18:20:49 #10
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179224690
Overigens mogen ze van mij de geldkraan per direct dichtdraaien, zelfs als er niets illegaals gebeurd zou zijn. Er moet geen cent overheidsgeld naar religieuze propaganda.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 08:15:17 #11
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_179234843
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vinden de linkse partijen het prima dat vrouwenbesnijdenis en jihad worden goedgepraat?
Zou me niks verbazen, maar het is opvallend dat ze de andere partijen kennelijk niet steunen.
Linkse gekkies steken liever hun kop in het zand.
O, o, o wat zijn die idioten boos op Baudet en Wilders maar je hoort ze nooit over de staatsgevaarlijke en idiote activiteiten van de islam.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  vrijdag 18 mei 2018 @ 08:17:01 #12
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179234851
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:15 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Linkse gekkies steken liever hun kop in het zand.
O, o, o wat zijn die idioten boos op Baudet en Wilders maar je hoort ze nooit over de staatsgevaarlijke en idiote activiteiten van de islam.
Alle linkse partijen hebben gisterenavond voor het voorstel gestemd. Alleen de islamitische partijen en de Haagse Stadspartij hebben tegen gestemd. Ze hebben het voorstel dus gesteund toen ze de kans kregen.
pi_179235282
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
We hebben in NL ook veel te veel subsidiepotjes, en daar wordt gretig misbruik van gemaakt door allerlei schimmige clubjes, groepen en projecten.
Stop nu eens die subsidiepotjes.

Zeker als ze ook nog eens een veelvoud aan geld ontvangen uit die Golfstaten.

Dit krankzinnige beleid gevoerd door krankzinnige idealisten valt niet meer uit te leggen.

Dit is echt Gekke Henkie op het allerhoogste niveau.
pi_179235401
Kunnen we niet gewoon alle subsidie afschaffen voor moskeeën en kerken? Waarom moet een hele samenleving betalen voor de "hobby" van enkele gelovigen? Indien er zoveel animo is voor het beoefenen van een geloof zal er toch ook genoeg animo zijn om een financiële bijdrage te leveren zou je toch denken. Misschien niet het beste voorbeeld omdat enkele clubs al geregeld miljoenen hebben mogen incasseren van de gemeente, maar de meeste voetbalclubs in Nederland trekken meer mensen dan elke willekeurige moskee of kerk bij elkaar, en zij kunnen toch ook niet rekenen op een constante subsidiestroom van de gemeente.
pi_179235509
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle subsidie afschaffen voor moskeeën en kerken? Waarom moet een hele samenleving betalen voor de "hobby" van enkele gelovigen? Indien er zoveel animo is voor het beoefenen van een geloof zal er toch ook genoeg animo zijn om een financiële bijdrage te leveren zou je toch denken. Misschien niet het beste voorbeeld omdat enkele clubs al geregeld miljoenen hebben mogen incasseren van de gemeente, maar de meeste voetbalclubs in Nederland trekken meer mensen dan elke willekeurige moskee of kerk bij elkaar, en zij kunnen toch ook niet rekenen op een constante subsidiestroom van de gemeente.
Sowieso bespottelijk dat mijn hard verdiende belastinggeld gaat naar geloofsinstituten.

Zeker als een aantal daarvan ook nog eens actief is aan het ondermijnen van onze democratische rechtsstaat.

Dit valt echt niet meer aan het gezonde verstand uit te leggen.
pi_179236078
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:25 schreef Elzies het volgende:

[..]

Sowieso bespottelijk dat mijn hard verdiende belastinggeld gaat naar geloofsinstituten.

Zeker als een aantal daarvan ook nog eens actief is aan het ondermijnen van onze democratische rechtsstaat.

Dit valt echt niet meer aan het gezonde verstand uit te leggen.
Ik snap het ook niet, ik vraag mij af wat er zou gebeuren als je de gang naar de rechter maakte vanwege de discussie of God (of Allah) wel of niet bestaat. De hele samenleving is ingericht op een sprookje, sprookjes uit het verleden in een periode waar ze dachten dat de aarde plat was en nog voor de periode dat heksen werden verbrand. We weten dat de mensen vroeger onwetend waren, zoals toekomstige generaties ons onwetend zullen noemend, hoe kunnen ze dan nog een geloof veelal gebaseerd op onwetendheid zoveel invloed geven in een samenleving.

Als ik nu op straat roep dat God tegen mij spreekt word ik opgenomen, maar miljarden mensen geloven wel dat God eeuwen geleden gesproken heeft tegen enkelen uitverkoren, in een tijd waar een blikseminslag in een boom werd gezien als teken van God.
pi_179236202
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:01 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet, ik vraag mij af wat er zou gebeuren als je de gang naar de rechter maakte vanwege de discussie of God (of Allah) wel of niet bestaat. De hele samenleving is ingericht op een sprookje, sprookjes uit het verleden in een periode waar ze dachten dat de aarde plat was en nog voor de periode dat heksen werden verbrand. We weten dat de mensen vroeger onwetend waren, zoals toekomstige generaties ons onwetend zullen noemend, hoe kunnen ze dan nog een geloof veelal gebaseerd op onwetendheid zoveel invloed geven in een samenleving.

Als ik nu op straat roep dat God tegen mij spreekt word ik opgenomen, maar miljarden mensen geloven wel dat God eeuwen geleden gesproken heeft tegen enkelen uitverkoren, in een tijd waar een blikseminslag in een boom werd gezien als teken van God.
Ik vind sowieso het geloof in een verpersoonlijkte monotheïstische god anno 2018 in een beschaafd en ontwikkeld land bizar. Dan ook nog het letterlijke geloof hierin.

Als zo'n geloof ook nog eens onze rechtstaat ondermijnt en we zien dat dit ook het geval is in andere rechtstaten. Hoe kun je dan als gemeentebestuur dergelijke instituten subsidiegeld blijven verstrekken? Echt onbegrijpelijk.

Maar het hele wegkijk gedrag erom heen vind ik nog onbegrijpelijker. Dit druist compleet tegen het gezonde verstand in.

Ik ben niet iemand die met een varkensmutje op en met een barbecue voor een moskee zal gaan demonstreren, maar de kritiekloze houding van veel mensen uit onze samenleving verbaasd me. Bizarre tijden.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:24:17 #18
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_179236487
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:18 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kunnen we niet gewoon alle subsidie afschaffen voor moskeeën en kerken? Waarom moet een hele samenleving betalen voor de "hobby" van enkele gelovigen? Indien er zoveel animo is voor het beoefenen van een geloof zal er toch ook genoeg animo zijn om een financiële bijdrage te leveren zou je toch denken. Misschien niet het beste voorbeeld omdat enkele clubs al geregeld miljoenen hebben mogen incasseren van de gemeente, maar de meeste voetbalclubs in Nederland trekken meer mensen dan elke willekeurige moskee of kerk bij elkaar, en zij kunnen toch ook niet rekenen op een constante subsidiestroom van de gemeente.
Veel kerken zijn rijksmonumenten, wil je die subsidie voor het onderhoud van het erfgoed ook afschaffen?
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:29:55 #19
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_179236601
Dus in onze seculiere rechtsstaat is er een lokaal overheidsorgaan dat een religieuze organisatie subsidieert, die daarmee activiteiten stimuleert die tegen de grondwet indruisen?

Dat laatste zou alleen reden moeten zijn om die hut te sluiten en met terugwerkende kracht die subsidie terug te halen. Desnoods bij de gemeente die dit heeft toegestaan.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_179237564
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:24 schreef napoleonfour het volgende:

[..]

Veel kerken zijn rijksmonumenten, wil je die subsidie voor het onderhoud van het erfgoed ook afschaffen?
Hmm moeilijk, hier had ik niet aan gedacht. Het probleem is dat je dan een verschil krijgt als je het wel blijft doen, veel moskeeën zijn nieuwe panden of gewoon omgebouwde kantoorpanden, die staan niet geregistreerd als rijksmonument. Zo creëer je een verschil tussen subsidies, de kerk krijgt het wel want rijksmonument, een moskee niet.

Ik kan hier niet zo een antwoord of mening over geven.
pi_179237578
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:08 schreef Elzies het volgende:

[..]

Ik vind sowieso het geloof in een verpersoonlijkte monotheïstische god anno 2018 in een beschaafd en ontwikkeld land bizar. Dan ook nog het letterlijke geloof hierin.

Als zo'n geloof ook nog eens onze rechtstaat ondermijnt en we zien dat dit ook het geval is in andere rechtstaten. Hoe kun je dan als gemeentebestuur dergelijke instituten subsidiegeld blijven verstrekken? Echt onbegrijpelijk.

Maar het hele wegkijk gedrag erom heen vind ik nog onbegrijpelijker. Dit druist compleet tegen het gezonde verstand in.

Ik ben niet iemand die met een varkensmutje op en met een barbecue voor een moskee zal gaan demonstreren, maar de kritiekloze houding van veel mensen uit onze samenleving verbaasd me. Bizarre tijden.
Wij zijn gewoon onze tijd ver voorruit, in een toekomstige samenleving waar religie is uitgestorven zouden we het goed doen. :)
  vrijdag 18 mei 2018 @ 11:23:36 #22
289840 napoleonfour
Meneer de praeses
pi_179237819
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:13 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Hmm moeilijk, hier had ik niet aan gedacht. Het probleem is dat je dan een verschil krijgt als je het wel blijft doen, veel moskeeën zijn nieuwe panden of gewoon omgebouwde kantoorpanden, die staan niet geregistreerd als rijksmonument. Zo creëer je een verschil tussen subsidies, de kerk krijgt het wel want rijksmonument, een moskee niet.

Ik kan hier niet zo een antwoord of mening over geven.
Oh het is vrij eenvoudig hoor, een gebouw vraagt immers zelf geen subsidie aan, dat doet de stichting of vereniging of in het geval van een kerk de parochie. Gelijkheidsbeginsel doet hier niet niet toe omdat het verschil al is gemaakt door de kwalificatie van rijksmonument. Je moet er alleen op toezien dat het geld ook daadwerkelijk gebruikt wordt voor de kerk, maar handhaven is heel moeilijk in Nederland :{
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
  zaterdag 19 mei 2018 @ 09:10:44 #23
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_179257443
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:17 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Alle linkse partijen hebben gisterenavond voor het voorstel gestemd. Alleen de islamitische partijen en de Haagse Stadspartij hebben tegen gestemd. Ze hebben het voorstel dus gesteund toen ze de kans kregen.
Allemaal window-dressing. Het zou raar zijn als ze tegen hadden gestemd. Het blijven linkse klote-partijen die hun kop in het zand blijven steken.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:41:57 #24
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179262265
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 09:10 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Allemaal window-dressing. Het zou raar zijn als ze tegen hadden gestemd. Het blijven linkse klote-partijen die hun kop in het zand blijven steken.
Ze kunnen ook niets goed doen hé...
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:45:31 #25
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_179262349
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ze kunnen ook niets goed doen hé...
Ze zijn kut met peren. Zonder hen waren alle haatzaaiende en vrouwen-besnijdenis promotende moskeeën al lang gesloten.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  zaterdag 19 mei 2018 @ 13:48:06 #26
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179262428
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:45 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Ze zijn kut met peren. Zonder hen waren alle haatzaaiende en vrouwen-besnijdenis promotende moskeeën al lang gesloten.
Dat is natuurlijk onzin. Links zijn nooit de partijen geweest van de vrijheid van geloof.
pi_179263787
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Links zijn nooit de partijen geweest van de vrijheid van geloof.
Ook niet de partijen voor de barbecue. :)
  zondag 20 mei 2018 @ 14:34:26 #28
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_179284370
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk onzin. Links zijn nooit de partijen geweest van de vrijheid van geloof.
Maar ze zijn kennelijk wel voor jodenhaat en vrouwenbesnijdenis want als rechts de macht zou hebben in Nederland dan is dat probleem in 1 klap verdwenen.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  maandag 21 mei 2018 @ 13:12:16 #29
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_179300161
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 14:34 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Maar ze zijn kennelijk wel voor jodenhaat en vrouwenbesnijdenis want als rechts de macht zou hebben in Nederland dan is dat probleem in 1 klap verdwenen.
Haha, dream on.

Rechts is trouwens jaren aan de macht geweest in Nederland...
pi_179300793
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 14:34 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Maar ze zijn kennelijk wel voor jodenhaat en vrouwenbesnijdenis want als rechts de macht zou hebben in Nederland dan is dat probleem in 1 klap verdwenen.
De VVD heeft toch al een tijdje de leiding? Rechtser kan toch niet?
  maandag 21 mei 2018 @ 13:46:51 #31
369251 Geralt
of Rivia
pi_179300837
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:29 schreef Bivox.Silentic het volgende:

Wanneer is het fout gegaan in Nederland?
Toen jouw vaders vader te lui was en/of zich te goed voelde om achter op de vuilniswagen te gaan staan.

Die lamlul is (mede)hoofdelijk aansprakelijk voor al deze ellende.

Bedankt lul. :(
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_179302041
quote:
3s.gif Op maandag 21 mei 2018 13:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

Toen jouw vaders vader te lui was en/of zich te goed voelde om achter op de vuilniswagen te gaan staan.

Die lamlul is (mede)hoofdelijk aansprakelijk voor al deze ellende.

Bedankt lul. :(
Doe even normaal. Mijn vader heeft zijn hele leven gewerkt om de uitkeringen van klootzakken zoals jij te kunnen betalen.
  maandag 21 mei 2018 @ 15:43:59 #33
369021 tfors
gaarne wijzigen naar #ANONIEM
pi_179302546
quote:
3s.gif Op maandag 21 mei 2018 13:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

Toen jouw vaders vader te lui was en/of zich te goed voelde om achter op de vuilniswagen te gaan staan.

Die lamlul is (mede)hoofdelijk aansprakelijk voor al deze ellende.

Bedankt lul. :(
Met een eenvoudige maatregel zouden er genoeg mensen te vinden geweest zijn voor achterop de vuilniswagen, gewoon salaris voldoende verhogen.
pi_179302792
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:45 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Ze zijn kut met peren. Zonder hen waren alle haatzaaiende en vrouwen-besnijdenis promotende moskeeën al lang gesloten.
Eh nee, want zelfs partijen als de VVD, CDA gaan ze niet sluiten, vraag me af of een Fvd zelfs zo ver wilt gaan. De enige die zoiets wil is een roeptoeterendr Wilders..en verdiep je ook maar eens in zijn partij. Want de wetsvoorstellen waar hij voor heeft gestemd zijn ook niet best voor “de gewone man” en meer in het voordeel van de rijkeren en bedrijven
pi_179302804
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 14:34 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Maar ze zijn kennelijk wel voor jodenhaat en vrouwenbesnijdenis want als rechts de macht zou hebben in Nederland dan is dat probleem in 1 klap verdwenen.
Wanneer is er een links kabinet geweest dan?
pi_179302995
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2018 13:41 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Ze kunnen ook niets goed doen hé...
Opvallend hoe men omgaat met je post waarin je uitlegt dat links het voorstel tot afschaffing van financiering heeft gesteund. Complete stilte.
"Pools are perfect for holding water"
pi_179303043
Je kan over het algemeen toch wel stellen dat elke maatregel die enigszins slecht uit zou kunnen pakken voor welke religie dan ook, op hevige tegenstand kon rekenen van onze christelijke partijen. Die zien de bui al hangen en vrezen dat na de islam, het christendom de volgende zal zijn.

Die knee-jerk 'links!' reactie ook altijd :')
"Pools are perfect for holding water"
pi_179303749
quote:
3s.gif Op maandag 21 mei 2018 13:46 schreef Geralt het volgende:

[..]

Toen jouw vaders vader te lui was en/of zich te goed voelde om achter op de vuilniswagen te gaan staan.

Die lamlul is (mede)hoofdelijk aansprakelijk voor al deze ellende.

Bedankt lul. :(
Het was een tijd dat de overheid mensen overtuigde dat het leven in Canada, Australië en Nieuw-Zeeland heel aangenaam was. Vervolgens werden gastarbeiders binnengehaald en toen kwam er een linkse partij die vond dat ze mochten blijven en de hele familie over mocht laten komen, want we hadden geld zat van de aardgas en die mensen waren zielig, TOEN ging het mis.
Racist
  maandag 21 mei 2018 @ 19:03:37 #39
369251 Geralt
of Rivia
pi_179306161
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 15:01 schreef Bivox.Silentic het volgende:

[..]

Doe even normaal. Mijn vader heeft zijn hele leven gewerkt om de uitkeringen van klootzakken zoals jij te kunnen betalen.
ik heb geen uitkering. Ik werk dag en nacht voor mijn centen. Letterlijk.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 22 mei 2018 @ 05:32:45 #40
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_179314535
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 13:43 schreef torentje het volgende:

[..]

De VVD heeft toch al een tijdje de leiding? Rechtser kan toch niet?
De PvdA heeft de vorige keer vergaande maatregelen geweigerd. Nu zijn het d66 en CU die dit willen tegenhouden.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
  dinsdag 22 mei 2018 @ 07:19:03 #41
418547 Old_Pal
Meningfabriek
pi_179314953
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 16:14 schreef probeer het volgende:

[..]

Opvallend hoe men omgaat met je post waarin je uitlegt dat links het voorstel tot afschaffing van financiering heeft gesteund. Complete stilte.
De bottom line is dat Links verkiest de PVV en FvD te verketteren en te beschuldigen van racisme. Geen kwaad woord hoor je hen over de islam die jodenhaat, homohaat en vrouwenbesnijdenis propageert. Dat geeft te denken over de morele zuiverheid van linkse partijen.
"Vroeger toen alles beter was, was alles slechter"
pi_179317282
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 07:19 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

De bottom line is dat Links verkiest de PVV en FvD te verketteren en te beschuldigen van racisme. Geen kwaad woord hoor je hen over de islam die jodenhaat, homohaat en vrouwenbesnijdenis propageert. Dat geeft te denken over de morele zuiverheid van linkse partijen.
Terwijl ze rechtstreeks voor dit voorstel tot stopzetting van financiering stemmen? Dat geeft te denken over jouw perspectief en referentiekader. Blijkbaar wil jij overheidssteun voor moskee-en.

[ Bericht 1% gewijzigd door probeer op 22-05-2018 11:31:30 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_179321323
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 07:19 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

De bottom line is dat Links verkiest de PVV en FvD te verketteren en te beschuldigen van racisme. Geen kwaad woord hoor je hen over de islam die jodenhaat, homohaat en vrouwenbesnijdenis propageert. Dat geeft te denken over de morele zuiverheid van linkse partijen.
Wat een kolder, de leidinggevenden in Nederland zijn meestal rechts. Zouden dus veel goed kunnen doen met zoveel invloed. Toch gebeurt dat niet. De reden is waarschijnlijk dat ze pas iets doen indien men hun inkomen verlaagd. Ons kent ons.
pi_179428883
Wat een interessante beslissing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')