abonnement Unibet Coolblue
pi_179213820
Ik laat momenteel mijn oksels laseren en na een behandeling lijk ik al heel veel resultaat te hebben. Uitvallende haren en echt veel tragere haargroei. :o
Ik wil daarom op termijn ook mijn onderbenen en bikinilijn/bilnaad doen.

Wat ik me wel afvraag wat moet ik me voorstellen bij bikinilijn groot laseren?
Hoe werkt dat met die koude gel? Doen ze die ook op je binnenste schaamlippen? :/ Voelt het niet raar met die laser dat het warm wordt vanwege uhm de gevoeligheid daar?
Pakken ze ook meteen de binnenkant van je schaamlippen mee?

En gentle oksels is de laatste 3 keer. Maar doen die “stempels” niet onwijs zeer bij de bikinilijn?
Ik stel deze vraag ook omdat ik vanwege die tweede laser nu helemaal naar Amsterdam ga maar als het ondraagelijk is in de bikinilijn: soprano laser kan overal en is vaak goedkoper... dus dan kan ik voor daar net zo goed elders plannen? Maar ik weet niet hoe effectief het is om alleen soprano te doen?
pi_179221730
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 08:03 schreef BekToBasic het volgende:
Ik laat momenteel mijn oksels laseren en na een behandeling lijk ik al heel veel resultaat te hebben. Uitvallende haren en echt veel tragere haargroei. :o
Ik wil daarom op termijn ook mijn onderbenen en bikinilijn/bilnaad doen.

Wat ik me wel afvraag wat moet ik me voorstellen bij bikinilijn groot laseren?
Hoe werkt dat met die koude gel? Doen ze die ook op je binnenste schaamlippen? :/ Voelt het niet raar met die laser dat het warm wordt vanwege uhm de gevoeligheid daar?
Pakken ze ook meteen de binnenkant van je schaamlippen mee?

En gentle oksels is de laatste 3 keer. Maar doen die “stempels” niet onwijs zeer bij de bikinilijn?
Ik stel deze vraag ook omdat ik vanwege die tweede laser nu helemaal naar Amsterdam ga maar als het ondraagelijk is in de bikinilijn: soprano laser kan overal en is vaak goedkoper... dus dan kan ik voor daar net zo goed elders plannen? Maar ik weet niet hoe effectief het is om alleen soprano te doen?
Ik heb jaren terug ook mijn bikinilijn laten laseren. En dan echt alles... dus ook de binnenkant van de schaamlippen.
Ja het doet pijn maar nu meer dan 10 jaar later komt er nog steeds heel weinig terug. En nog steeds glad en zacht. Stoppels krijg je er dus ook niet meer van.

Ze doen inderdaad gel op je vagina en dan er gewoon overheen met de laser en er tussen. Ik weet niet meer hoe die laser heette maar ik weet wel dat je geen IPL moet laten doen als je resultaat wilt.
Bovendien is het goed te behandelen met laser omdat schaamhaar dikker en donkerder is dan de haren op bijvoorbeeld je benen.
Ik kan mij niet voorstellen dat er alleen in Amsterdam zo’n kliniek is?
Loedermoeder
pi_179488618
Ik ga naar Change maar Soprano Ice kan nagenoeg in elke plaats. De Gentle laser van hen is de reden dat ik erheen ga.
pi_179502490
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:34 schreef BekToBasic het volgende:
Ik ga naar Change maar Soprano Ice kan nagenoeg in elke plaats. De Gentle laser van hen is de reden dat ik erheen ga.
Laat even weten hoe het je beviel.
pi_179601560
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 12:34 schreef BekToBasic het volgende:
Ik ga naar Change maar Soprano Ice kan nagenoeg in elke plaats. De Gentle laser van hen is de reden dat ik erheen ga.
Soprano ICE is gekozen tot de beste laser. Ik had toenertijd Alexandriet geloof ik. Ik weet niet meer of dat nu anders heet of niet meer bestaat. Het is al jaren geleden.
Loedermoeder
pi_179796568
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 15:14 schreef Hedera het volgende:

[..]

Soprano ICE is gekozen tot de beste laser. Ik had toenertijd Alexandriet geloof ik. Ik weet niet meer of dat nu anders heet of niet meer bestaat. Het is al jaren geleden.
Heb je bronnen? Want die Change meent dat conbineren met gentle beter is?
pi_179796571
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2018 02:59 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Laat even weten hoe het je beviel.
Jasmine Lasers geeft nu 25% korting

Maar alleen bij >500 euro en bikinilijn groot is 470 :’)
pi_180093910
quote:
14s.gif Op donderdag 31 mei 2018 02:59 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Laat even weten hoe het je beviel.
Ik ga eind augustus mijn bikinilijn groot laten doen :) bilnaad miss ook. Ik doe dat wrs bij change omdat ik daar nu ook mijn oksels doe en na twee behandelingen ect heel tevreden ben.
Daarnaast kost bikinilijn groot overal 450-470 euro, dan ga ik echt niet naar een concurrend.
pi_180271466
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 00:47 schreef BekToBasic het volgende:

[..]

Jasmine Lasers geeft nu 25% korting

Maar alleen bij >500 euro en bikinilijn groot is 470 :’)
Die actie is er nu weer tot 1aug maar nu begin ik me af te vragen waarom zo goedkoop want zo gaan ze toch gewoon snel failliet of denken ze dat nu te voorkomen...? Iemand die meer weet?
pi_183650711
Soprano Laser op de bikinilijn voel je helemaal niets van. Evenmin op andere lichaamsdelen. Je voelt alleen wat haarzakjes "prikken".

Zelf ben ik geen fan van de Soprano. Het is wel pijnloos, maar het effect valt enorm tegen.
Vaak komt na de derde of vierde keer ook een diepere haarlaag naarboven waardoor je gaat denken dat het helemaal niet werkt. :')
Ook heb je op een bepaald moment vooral veel donshaar over wat met Soprano haast niet te verwijderen is.
Bij de bikinilijn denk ik ook niet dat de laser goed in alle "naden" kan komen. _O-
Daarnaast zit je na de behandeling helemaal onder de koude gel.
Lekker als je nog naar je werk moet en je kruis zit onder de gel. :')

GentleLase werkt het beste maar er zijn weinig salons die deze laser gebruiken. Voor zover ik weet zit er alleen een in Haarlem, Utrecht en Amersfoort.
GentleLase is de "stempelmethode" en op de bikinilijn voel je die wel, vooral hoe "dichterbij" de laser komt. :') Maar je kan vragen of ze die iets lager zetten, dan doet het minder pijn. En daarnaast zijn de meeste echt duidelijk zichtbare haren al na een behandeling "gekild". :)
Change gebruikt die ook maar pas na 5 Sopranobehandelingen en alleen de versie voor de licht/nietgekleurde huid. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2018 21:48:19 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')