Ik ben via internet een vrouw tegengekomen, zij heeft mij het volgende aanbod gedaan. Ze wil gewoon samen met mij de sexuele lusten op elkaar botvieren, zonder verplichtingen en dus gewoon lekker ongecompliceerd neuken.
Mij leek dat wel wat. Ik heb met haar afspraken gemaakt om haar bij mij thuis te ontvangen op een dag waarop ik niet hoef te werken. Alles was rond en we waren nog een beetje aan het fantaseren op MSN wat me met elkaar allemaal zouden kunnen doen..
Alles supergeil natuurlijk, maar toen knapte er bij mij iets. Ik ben nog maagd en dat is me toch wel wat waard. Nu kan ik haar zo neuken, maar ik ben bang dat als ik dat gedaan heb me schuldig en kut zou voelen achteraf. Ik zie er veel meer in om geslachtsgemeenschap te hebben met een vrouw waar ik van hou en waarmee ik een goede relatie heb en haar door en door ken. Sex is me toch wel heilig eigenlijk dus. Ik heb in mijn 21 jaar dat ik leef meerdere van dit soort dames tegengekomen, die gewoon wouden neuken.. niets anders, maar bij allen had ik het gevoel dat ik dat beter niet kan doen.
Dus bij deze, wat denken jullie erover? Ik verwacht overigens geen oplossing ofzo hoor. Ik zou wel door middel van een paar meningen van mensen willen weten of ik gek in me hoofd ben zoiets af te slaan of dat ik juist goed bezig ben door het af te slaan.
[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 27-12-2002 00:51]
Mij maakte het iig niet uit hoe de eerste keer ging gebeuren!!!
In elk geval: ach, doe wat je niet laten kunt, maar ik vind 't een sucking idee.
quote:Tja, ik zou het liefst eigenlijk ook ongecompliceerd te keer gaan op een vrouw..
Op donderdag 26 december 2002 00:39 schreef ZixS het volgende:
ik zou het gewoon doen
ik zie niet in wat er mis mee is
Maar ja.. je hebt ook nog zoiets als gevoel.. en mijn gevoel verteld me het niet te doen, omdat ik me dan nog wel is kutter kan gaan voelen dan dat ik al doe, omdat ik nou eindelijk wel es van bil wil gaan.. het gemis van sex in mijn leven zeg maar..
Ik heb al meerdere kansen gehad, alleen.. ik weet het niet.
Ik ken haar trouwens al langer hoor, ze woont gewoon in nederland.. en over leeftijd, naam of woonplaats ga ik niet in..
Stel je voor dat iemand haar herkent en meteen bestempeld word als slet/hoer oid.
[Dit bericht is gewijzigd door LangeJan op 26-12-2002 00:44]
quote:Aha. Maar in the end... hebben we natuurlijk allemaal schijt. Werelduitvinding, die wc.
Op donderdag 26 december 2002 00:43 schreef Salvad0R het volgende:
ik zou gewoon schijt hebben
quote:staat er niet straks een kerel voor je neus
Op donderdag 26 december 2002 00:37 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb daar nogal een probleem mee.. ik vertel misschien wel teveel over mezelf nu.. maar ik moet dit ff kwijt..Ik ben via internet een vrouw tegengekomen, zij heeft mij het volgende aanbod gedaan. Ze wil gewoon samen met mij de sexuele lusten op elkaar botvieren, zonder verplichtingen en dus gewoon lekker ongecompliceerd neuken.
Mij leek dat wel wat. Ik heb met haar afspraken gemaakt om haar bij mij thuis te ontvangen op een dag waarop ik niet hoef te werken. Alles was rond en we waren nog een beetje aan het fantaseren op MSN wat me met elkaar allemaal zouden kunnen doen..
Alles supergeil natuurlijk, maar toen knapte er bij mij iets. Ik ben nog maagd en dat is me toch wel wat waard. Nu kan ik haar zo neuken, maar ik ben bang dat als ik dat gedaan heb me schuldig en kut zou voelen achteraf. Ik zie er veel meer in om geslachtsgemeenschap te hebben met een vrouw waar ik van hou en waarmee ik een goede relatie heb en haar door en door ken. Sex is me toch wel heilig eigenlijk dus. Ik heb in mijn 21 jaar dat ik leef meerdere van dit soort dames tegengekomen, die gewoon wouden neuken.. niets anders, maar bij allen had ik het gevoel dat ik dat beter niet kan doen.
Dus bij deze, wat denken jullie erover? Ik verwacht overigens geen oplossing ofzo hoor. Ik zou wel door middel van een paar meningen van mensen willen weten of ik gek in me hoofd ben zoiets af te slaan of dat ik juist goed bezig ben door het af te slaan.
quote:wat schiet hij hier nu mee op ?
Op donderdag 26 december 2002 00:49 schreef KonnieKipke het volgende:
vroeger bediende ik me vaak van dit motto.
't is ook wel leuk om uiteindelijk een maatje te hebben; die je kan vertrouwen, met wie je leuke dingen kan doen.
Maakt het leven een stuk volmaakter...
Heb er 9 maanden van geproefd; is nu 3 mnd uit
quote:dat er meer is dan seks alleen. duh
Op donderdag 26 december 2002 00:50 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
wat schiet hij hier nu mee op ?
daarna is het waarschijnlijk anders, en misschien wel kans op een schuldgevoel nadat je bent klaargekomen....het feit dat je soms zo geil als boter bent, kan je gevoel overtreffen.....
ik neem nog een biertje....
succes en welterusten
De eerste keer is bullshit.......alsof het iets heiligs zou betreffen?!
Gewoon erop en rag haar rul!
Suckses!
quote:YEAH!
Op donderdag 26 december 2002 00:53 schreef WEGMETPAARS het volgende:
Waar doe je in God's naam moeilijk over?!De eerste keer is bullshit.......alsof het iets heiligs zou betreffen?!
Gewoon erop en rag haar rul!
Suckses!
quote:Zo denk ik er dus ook over.. maar veel mensen zeg ik dat ik gek ben als ik het niet doe.
Op donderdag 26 december 2002 00:51 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
dat er meer is dan seks alleen. duh
Ik vroeg haar natuurlijk wel of de optie openblijft... dat dan weer wel .. dus als ik bij zinnen kom, dan kan het altijd nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |