abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7541513
Ik heb daar nogal een probleem mee.. ik vertel misschien wel teveel over mezelf nu.. maar ik moet dit ff kwijt..

Ik ben via internet een vrouw tegengekomen, zij heeft mij het volgende aanbod gedaan. Ze wil gewoon samen met mij de sexuele lusten op elkaar botvieren, zonder verplichtingen en dus gewoon lekker ongecompliceerd neuken.

Mij leek dat wel wat. Ik heb met haar afspraken gemaakt om haar bij mij thuis te ontvangen op een dag waarop ik niet hoef te werken. Alles was rond en we waren nog een beetje aan het fantaseren op MSN wat me met elkaar allemaal zouden kunnen doen..

Alles supergeil natuurlijk, maar toen knapte er bij mij iets. Ik ben nog maagd en dat is me toch wel wat waard. Nu kan ik haar zo neuken, maar ik ben bang dat als ik dat gedaan heb me schuldig en kut zou voelen achteraf. Ik zie er veel meer in om geslachtsgemeenschap te hebben met een vrouw waar ik van hou en waarmee ik een goede relatie heb en haar door en door ken. Sex is me toch wel heilig eigenlijk dus. Ik heb in mijn 21 jaar dat ik leef meerdere van dit soort dames tegengekomen, die gewoon wouden neuken.. niets anders, maar bij allen had ik het gevoel dat ik dat beter niet kan doen.

Dus bij deze, wat denken jullie erover? Ik verwacht overigens geen oplossing ofzo hoor. Ik zou wel door middel van een paar meningen van mensen willen weten of ik gek in me hoofd ben zoiets af te slaan of dat ik juist goed bezig ben door het af te slaan.

donderdag 26 december 2002 @ 00:38:10 #2
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7541525
Ja, dat kan.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_7541545
ik zou het gewoon doen
ik zie niet in wat er mis mee is
pi_7541549
edit: wat doe je hier dan?

[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 27-12-2002 00:51]

pi_7541554
het ligt eraan hoeveel waarde je hecht aan de eerste keer..
en als je het wel zou doen..gebruik wel iets
succes
  donderdag 26 december 2002 @ 00:40:06 #6
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_7541562
edit: negeren werkt beter

Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_7541568
Dat kan inderdaad!! Maar de risico dat je gevoelens voor dit lustobject krijgt bestaat en kan behoorlijk groot zijn.. Ik zou zeggen ervaar het en leer ervan!!

Mij maakte het iig niet uit hoe de eerste keer ging gebeuren!!!

Neuj
  donderdag 26 december 2002 @ 00:42:11 #8
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_7541603
Klinkt flink vaag hoe jij aan deze "vrouw" bent gekomen. Weet je zeker dat het niet een dikke 34-jarige FBI-agent in Amerika is die jou doet geloven dat hij/zij SweetCaroline16 is?

In elk geval: ach, doe wat je niet laten kunt, maar ik vind 't een sucking idee.

Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_7541619
quote:
Op donderdag 26 december 2002 00:39 schreef ZixS het volgende:
ik zou het gewoon doen
ik zie niet in wat er mis mee is
Tja, ik zou het liefst eigenlijk ook ongecompliceerd te keer gaan op een vrouw..

Maar ja.. je hebt ook nog zoiets als gevoel.. en mijn gevoel verteld me het niet te doen, omdat ik me dan nog wel is kutter kan gaan voelen dan dat ik al doe, omdat ik nou eindelijk wel es van bil wil gaan.. het gemis van sex in mijn leven zeg maar..

Ik heb al meerdere kansen gehad, alleen.. ik weet het niet.

Ik ken haar trouwens al langer hoor, ze woont gewoon in nederland.. en over leeftijd, naam of woonplaats ga ik niet in..

Stel je voor dat iemand haar herkent en meteen bestempeld word als slet/hoer oid.

[Dit bericht is gewijzigd door LangeJan op 26-12-2002 00:44]

pi_7541628
ik zou gewoon schijt hebben
pi_7541632
edit: offtopic

donderdag 26 december 2002 @ 00:45:10 #12
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_7541654
quote:
Op donderdag 26 december 2002 00:43 schreef Salvad0R het volgende:
ik zou gewoon schijt hebben
Aha. Maar in the end... hebben we natuurlijk allemaal schijt. Werelduitvinding, die wc.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_7541686
edit: offtopic

[Dit bericht is gewijzigd door E.T. op 27-12-2002 00:52]

046
Dank aan Yeahinho
pi_7541729
vroeger bediende ik me vaak van dit motto.
't is ook wel leuk om uiteindelijk een maatje te hebben; die je kan vertrouwen, met wie je leuke dingen kan doen.
Maakt het leven een stuk volmaakter...
Heb er 9 maanden van geproefd; is nu 3 mnd uit
pi_7541743
quote:
Op donderdag 26 december 2002 00:37 schreef LangeJan het volgende:
Ik heb daar nogal een probleem mee.. ik vertel misschien wel teveel over mezelf nu.. maar ik moet dit ff kwijt..

Ik ben via internet een vrouw tegengekomen, zij heeft mij het volgende aanbod gedaan. Ze wil gewoon samen met mij de sexuele lusten op elkaar botvieren, zonder verplichtingen en dus gewoon lekker ongecompliceerd neuken.

Mij leek dat wel wat. Ik heb met haar afspraken gemaakt om haar bij mij thuis te ontvangen op een dag waarop ik niet hoef te werken. Alles was rond en we waren nog een beetje aan het fantaseren op MSN wat me met elkaar allemaal zouden kunnen doen..

Alles supergeil natuurlijk, maar toen knapte er bij mij iets. Ik ben nog maagd en dat is me toch wel wat waard. Nu kan ik haar zo neuken, maar ik ben bang dat als ik dat gedaan heb me schuldig en kut zou voelen achteraf. Ik zie er veel meer in om geslachtsgemeenschap te hebben met een vrouw waar ik van hou en waarmee ik een goede relatie heb en haar door en door ken. Sex is me toch wel heilig eigenlijk dus. Ik heb in mijn 21 jaar dat ik leef meerdere van dit soort dames tegengekomen, die gewoon wouden neuken.. niets anders, maar bij allen had ik het gevoel dat ik dat beter niet kan doen.

Dus bij deze, wat denken jullie erover? Ik verwacht overigens geen oplossing ofzo hoor. Ik zou wel door middel van een paar meningen van mensen willen weten of ik gek in me hoofd ben zoiets af te slaan of dat ik juist goed bezig ben door het af te slaan.

staat er niet straks een kerel voor je neus ?
pi_7541745
quote:
Op donderdag 26 december 2002 00:49 schreef KonnieKipke het volgende:
vroeger bediende ik me vaak van dit motto.
't is ook wel leuk om uiteindelijk een maatje te hebben; die je kan vertrouwen, met wie je leuke dingen kan doen.
Maakt het leven een stuk volmaakter...
Heb er 9 maanden van geproefd; is nu 3 mnd uit
wat schiet hij hier nu mee op ?
046
Dank aan Yeahinho
pi_7541755
Ik zou het niet doen als ontmaagding, daar krijg je later vast spijt van.
pi_7541767
quote:
Op donderdag 26 december 2002 00:50 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

wat schiet hij hier nu mee op ?

dat er meer is dan seks alleen. duh
pi_7541786
ach ligt er ook een beetje aan wat voor persoon je bent.... meestal is het wel zo dat je je eerste keer nooit meer vergeet!!! en ik het zelf dus best belangrijk vind dat ik het niet met de eerst de beste de EERSTE keer deed..

daarna is het waarschijnlijk anders, en misschien wel kans op een schuldgevoel nadat je bent klaargekomen....het feit dat je soms zo geil als boter bent, kan je gevoel overtreffen.....

ik neem nog een biertje....

succes en welterusten

pi_7541823
Waar doe je in God's naam moeilijk over?!

De eerste keer is bullshit.......alsof het iets heiligs zou betreffen?!

Gewoon erop en rag haar rul!

Suckses!

pi_7541841
quote:
Op donderdag 26 december 2002 00:53 schreef WEGMETPAARS het volgende:
Waar doe je in God's naam moeilijk over?!

De eerste keer is bullshit.......alsof het iets heiligs zou betreffen?!

Gewoon erop en rag haar rul!

Suckses!

YEAH!
pi_7541854
quote:
Op donderdag 26 december 2002 00:51 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

dat er meer is dan seks alleen. duh

Zo denk ik er dus ook over.. maar veel mensen zeg ik dat ik gek ben als ik het niet doe.
pi_7541962
Ik heb nog ff met haar zitten praten en uitgelegd hoe ik er achteraf over dacht..

Ik vroeg haar natuurlijk wel of de optie openblijft... dat dan weer wel .. dus als ik bij zinnen kom, dan kan het altijd nog

pi_7542057
Ik zou het niet doen Ik merk al dat voor velen hier sex iets bots is wat je net zo makkelijk kan doen als dat je ademt. Misschien is dit ook wel zo, maar voor je 1e keer zou ik het niet op deze manier doen. Waar klinkt hier nou liefde in dan? Geef je om haar? Wil je echt je maagdelijkheid verliezen aan iemand die verder niks om je zou geven?
Ik vind dat de eerste keer wel iets speciaals is wat je zou moeten doen met die persoon waarvan je houdt!! So fucking what dat je het zo makkelijk kan, doe dat maar voor later zou ik zeggen. De eerste keer is in mijn ogen wel speciaal en iets waar je later nog over zal terugdenken... denk daaraan als je je beslissing maakt, zodat je er tenminste positief op terugkijkt !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')