abonnement Unibet Coolblue
pi_179316516
Nog steeds die blinde haat hier op Dirk omdat hij een en ander in een boekje laat optekenen, de man die ons met een hattrick nota bene kampioen maakte.
SCHAAM JE KAPOT
blablablabla
  dinsdag 22 mei 2018 @ 10:18:22 #202
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179316621
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:06 schreef Elan het volgende:
Nog steeds die blinde haat hier op Dirk omdat hij een en ander in een boekje laat optekenen, de man die ons met een hattrick nota bene kampioen maakte.
SCHAAM JE KAPOT
"blinde haat"

Volgens mij is het allemaal redelijk normale kritiek, die je kan verwachten als je je zo uitlaat over oud teamgenoten.
pi_179317040
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:18 schreef hhh38 het volgende:

[..]

"blinde haat"

Volgens mij is het allemaal redelijk normale kritiek, die je kan verwachten als je je zo uitlaat over oud teamgenoten.
Als ie niks zegt is het een laffe dorpspastoor en als hij wel wat zegt is het ook weer niet goed.
Wees blij. Het geeft ons een redelijk unieke inkijk in waarom bepaalde zaken mis gaan.
blablablabla
pi_179317100
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 08:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

En dan is Boėtius zijn rendement overigens nog prima vergelijkbaar met die van Elia. Op het vlak van dreiging is het wat minder maar JPB doet het inderdaad gewoon beter dan Larsson (en Bilal, uiteraard). Dan moet je daar het probleem niet gaan zoeken. Daarnaast schort het JPB vooral aan mentaliteit en daarmee bedoel ik dus het vertrouwen, als een clubicoon die werkzaam is bij Feyenoord hem gaat afbranden, ja dat heeft geen enkele zin.
Statistisch gezien (eredivisie+beker+CL+JCS) ziet het plaatje er overigens zo uit

(minuten / goals+ assists) = X
Berghuis (3585/40) = 89
Boetius (2489/15) = 166
Larsson (1647/13) = 127
Bilal (557/9) = 62

Alleen eredivisie:
Berghuis (2596/32) = 81
Boetius (1679/13) = 129
Larsson (1251/9) = 139
Bilal (396/7) = 57


Wat dat betreft valt er wel op dat Berghuis er ver bovenuit steekt (viel natuurlijk ook wel op), echt wel knap dat hij met alle competities binnen 90 min/ (goal/assist) blijft. Verder valt me op dat Boetius en Larssson redelijk aan elkaar gewaagd zijn. Ik vind daarin Larsson wel meer kwaliteit tonen, versnelt het spelletje vaker, maar als je op zich goed ze beiden achter de hand te houden. Boetius voor als als je wat verder wordt teruggedrongen, Larsson als je dominanter bent en de ruimtes kleiner worden.

Daarnaast is Bilal als invaller, ondanks dat hij veel te onrustig is, en veel verneukt, toch best wel bij veel doelpunten betrokken. Zijn statitieken zijn natuurlijk niet echt te vergelijken met zo veel minder minuten, en vaak als invaller, maar toch 9 goals/assists in de 18 wedstrijden waar hij (gedeeltelijk) heeft meegedaan is niet zo slecht als velen willen doen geloven :)

quote:
Wat Kuyt betreft, het is sowieso problematisch als je het idee gaat krijgen dat je eigen ruften naar bloemetjes ruiken. Nee we waren zonder Dirkie waarschijnlijk geen kampioen geworden, maar dat geldt ook voor, pak em beet, Jan Scharie, en die houdt toch ook zijn mond?
Ja, hij heeft een ietwat misplaatste visie op het vorige seizoen. Maar hij zegt er ook bij dat dit boek zijn waarheid is, zoals hij het beleefd heeft. Hij gaf overigens vorig seizoen ook al aan dat hij niet begreep dat hij op de bank belandde. Kan er niet zo mee zitten dat hij zijn ervaring op papier zet, maar het is niet erg netjes naar je teamgenoten nee.

Verder wmb een beetje storm in een glas water, beetje komkommertijd, weinig anders om over te schrijven, dan maken we dit maar een groot ding...

[ Bericht 0% gewijzigd door ace_eleven op 22-05-2018 15:14:52 ]
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_179317269
Ik vond Kuyts uitleg voor rtv wel redelijk. Zo'n sneer was het nou ook weer niet. En Gio heeft toch al wel laten zien dat hij de baas is door hem te wisselen, dat Kuyt een belangrijke rol in de kleedkamer had, was toch al bekend. Hij heeft de trainer nergens gepasseerd.
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:11:37 #206
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179317522
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Als ie niks zegt is het een laffe dorpspastoor en als hij wel wat zegt is het ook weer niet goed.
Wees blij. Het geeft ons een redelijk unieke inkijk in waarom bepaalde zaken mis gaan.
Als ie dit over 10 jaar zegt heb ik er geen enkele moeite mee. Maar zo snel nadat ie gestopt is, terwijl ie gewoon een functie binnen de club heeft en z'n afscheidswedstrijd nota bene nog moet spelen, dat vind ik gewoon niet netjes.
pi_179317812
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:11 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als ie dit over 10 jaar zegt heb ik er geen enkele moeite mee. Maar zo snel nadat ie gestopt is, terwijl ie gewoon een functie binnen de club heeft en z'n afscheidswedstrijd nota bene nog moet spelen, dat vind ik gewoon niet netjes.
Over 10 jaar geeft niemand ene neuk meer, en ook dan zullen betrokkenen zich wellicht nog gekwetst voelen.
En dan komt er het verwijt bij dat het nergens op slaat dat je 10 jaar na dato nog dingen moet roepen over mensen."want het is tenslotte allemaal al 10 jaar geleden".
blablablabla
  dinsdag 22 mei 2018 @ 11:27:14 #208
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_179317967
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Over 10 jaar geeft niemand ene neuk meer, en ook dan zullen betrokkenen zich wellicht nog gekwetst voelen.
En dan komt er het verwijt bij dat het nergens op slaat dat je 10 jaar na dato nog dingen moet roepen over mensen."want het is tenslotte allemaal al 10 jaar geleden".
Dat is misschien jouw mening. Er zijn heel veel mensen ook na 10 jaar nog benieuwd hoe Kuyt het allemaal beleefd heeft, zeker als we in de tussentijd (helaas) geen kampioen meer worden.

Kijk eens hoeveel sportbiografieėn er uitkomen van spelers die al lang gestopt zijn. En jij denkt dat niemand nog geļnteresseerd zou zijn? :')
pi_179318133
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 11:27 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat is misschien jouw mening. Er zijn heel veel mensen ook na 10 jaar nog benieuwd hoe Kuyt het allemaal beleefd heeft, zeker als we in de tussentijd (helaas) geen kampioen meer worden.

Kijk eens hoeveel sportbiografieėn er uitkomen van spelers die al lang gestopt zijn. En jij denkt dat niemand nog geļnteresseerd zou zijn? :')
Had gekund maar daar kiest hij dus niet voor Hans. Komen ook genoeg boeken uit van spelers die net gestopt zijn, of zelfs nog actief zijn ( Zlatan)

Begrijp niet zo goed dat je iemand die maat zou moeten nemen. Als hij zijn verhaaltje wil laten optekenen moet hij dat lekker doen.
Zoveel wereldschokkends staat er niet in, heb ook nog nergens daadwerkelijk boze reacties gelezen van de mensen die expliciet genoemd worden, dus wellicht zegt het meer over jou dat je je er zo druk over maakt..
blablablabla
pi_179318366
Wat een gejank weer :')

Ja Loek.
Nait Soezn Moar Broezn
  dinsdag 22 mei 2018 @ 12:32:12 #211
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_179319089
quote:
Alleen eredivisie:
Berghuis (2596/32) = 81
Boetius (1679/13) = 129
Larrson (1251/9) = 139
Bilal (396/7) = 57


Wat dat betreft valt er wel op dat Berghuis er ver bovenuit steekt (viel natuurlijk ook wel op), echt wel knap dat hij met alle competities binnen 90 min/ (goal/assist) blijft. Verder valt me op dat Boetius en Larssson redelijk aan elkaar gewaagd zijn. Ik vind daarin Larsson wel meer kwaliteit tonen, versnelt het spelletje vaker, maar als je op zich goed ze beiden achter de hand te houden. Boetius voor als als je wat verder wordt teruggedrongen, Larsson als je dominanter bent en de ruimtes kleiner worden.

Daarnaast is Bilal als invaller, ondanks dat hij veel te onrustig is, en veel verneukt, toch best wel bij veel doelpunten betrokken. Zijn statitieken zijn natuurlijk niet echt te vergelijken met zo veel minder minuten, en vaak als invaller, maar toch 9 goals/assists in de 18 wedstrijden waar hij (gedeeltelijk) heeft meegedaan is niet zo slecht als velen willen doen geloven :)
Ja Bilal zijn rendement is niet verkeerd, alhoewel de clubs waar tegen hij scoorde niet al te best waren natuurlijk. Punt is dat bij hem ook een beetje gekeken wordt naar de dingen die hij fout doet. Het is allemaal ook zo onrustig bij hem, en qua spelintelligentie houdt het echt niet over. Het is ook een tikkeltje uitstraling, Berghuis maakte er dit seizoen bij regelmaat ook een teringzooi van maar we onthouden vooral zijn vele belangrijke goals. Bij Bilal denk ik gelijk aan zijn domme acties.

Larsson/Boėtius moeten echt naar het niveau gaan toegroeien waar Berghuis op zit. Het kan volgend seizoen uiteraard ook weer een optie zijn om ze soms alledrie op te stellen. Het is dit seizoen vrij duidelijk gebleken dat Feyenoord het beste kan opteren voor een dynamische spits, aangezien dit seizoen eigenlijk wel gebleken is dat Feyenoord op die manier prettiger voetbal speelde dan wanneer we een 'aanspeelpunt' als spits hadden.

quote:
Ja, hij heeft een ietwat misplaatste visie op het vorige seizoen. Maar hij zegt er ook bij dat dit boek zijn waarheid is, zoals hij het beleefd heeft. Hij gaf overigens vorig seizoen ook al aan dat hij niet begreep dat hij op de bank belandde. Kan er niet zo mee zitten dat hij zijn ervaring op papier zet, maar het is niet erg netjes naar je teamgenoten nee.

Verder wmb een beetje storm in een glas water, beetje komkommertijd, weinig anders om over te schrijven, dan maken we dit maar een groot ding...
Vind het niet zo een storm in een glas water, denk dat vGeel en Gio onderhand een redelijke hekel aan hem beginnen te krijgen. Hij heeft gewoon een functie binnen de club, dan kan je je niet zo openlijk uitlaten over collega's in mijn ogen.
Makkelijk tweede.
pi_179320123
quote:
15s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:06 schreef Elan het volgende:
Nog steeds die blinde haat hier op Dirk omdat hij een en ander in een boekje laat optekenen, de man die ons met een hattrick nota bene kampioen maakte.
SCHAAM JE KAPOT
Blinde haat :D _O- :D _O- :D

Ben hem dankbaar voor die goals maar die wedstrijd had je zonder hem ook wel gewonnen.
pi_179320624
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 10:58 schreef PuddingPizzaPoesje het volgende:
Ik vond Kuyts uitleg voor rtv wel redelijk. Zo'n sneer was het nou ook weer niet. En Gio heeft toch al wel laten zien dat hij de baas is door hem te wisselen, dat Kuyt een belangrijke rol in de kleedkamer had, was toch al bekend. Hij heeft de trainer nergens gepasseerd.
Heb Dirk ook op een filmpje net zien doen of er niks aan de hand is, maar ik heb dat boek wel degelijk als een afrekening gelezen.Talloze keren wordt in dat boek Gio subtiel of minder subtiel omlaag gehaald ('hij is een beginnende trainer') Ik vond het allemaal erg vermakelijk en ook wel verfrissend om eindelijk eens wat minder politiek correcte teksten van Dirk te lezen, maar hij moet nu niet de naļeve schijnheil uit gaan hangen dat het allemaal 'niet zo is bedoeld'
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 14:16:46 #214
319979 Fok-it
All is well
pi_179320907
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:37 schreef Luni het volgende:

[..]

Blinde haat :D _O- :D _O- :D

Ben hem dankbaar voor die goals maar die wedstrijd had je zonder hem ook wel gewonnen.
Echt hoor :')

Vind het overigens ook echt niet chique hoe hij Boetius onderuit haalt. Ook al heeft hij gelijk, dat doe je gewoon niet
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_179321095
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 14:03 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Heb Dirk ook op een filmpje net zien doen of er niks aan de hand is, maar ik heb dat boek wel degelijk als een afrekening gelezen.Talloze keren wordt in dat boek Gio subtiel of minder subtiel omlaag gehaald ('hij is een beginnende trainer') Ik vond het allemaal erg vermakelijk en ook wel verfrissend om eindelijk eens wat minder politiek correcte teksten van Dirk te lezen, maar hij moet nu niet de naļeve schijnheil uit gaan hangen dat het allemaal 'niet zo is bedoeld'
Ik heb het boek zelf niet gelezen, baseer mijn reactie puur op de stukken. Ook niet helemaal fair natuurlijk van mij. Neemt niet weg dat ik nog steeds vind dat Gio hier geen schade aan over heb gehouden als je kijkt naar de ervaring van clubs en hij is zelf aanvoerder geweest, hij zou in de kleedkamer echt niet als een jandoedel staan. :P
pi_179321276
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 14:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Echt hoor :')

Vind het overigens ook echt niet chique hoe hij Boetius onderuit haalt. Ook al heeft hij gelijk, dat doe je gewoon niet
O dus hij heeft gelijk maar hij mag het vervolgens niet uitspreken? Dit is Noord Korea niet hoor.
blablablabla
pi_179321300
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 13:37 schreef Luni het volgende:

[..]

Blinde haat :D _O- :D _O- :D

Ben hem dankbaar voor die goals maar die wedstrijd had je zonder hem ook wel gewonnen.
Gewoon uitstekende verdienste voor de club. In tegenstelling tot Van Persie die nog net geen standbeeld gekregen heeft voor zijn politiek correcte gelul.
blablablabla
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 17:24:39 #218
319979 Fok-it
All is well
pi_179324794
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 14:36 schreef Elan het volgende:

[..]

O dus hij heeft gelijk maar hij mag het vervolgens niet uitspreken? Dit is Noord Korea niet hoor.
Hij mag doen wat hij wil. Al noemt hij iedereen in de Kuip een paardenlul. Ik zeg alleen dat het niet chique van hem was.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_179326697
En als het nu alleen die uitspraken zijn, dan kan ik daar nog mee leven. Het gaat ook op de toon waarop. Kuijt brengt het met een air van heb ik jou daar. Kuijt zelf doet niks fout, Kuijt was de redder van Feyenoord, alles komt door hem en de rest is kut, zijn amateurs en kunnen er niets van. Dat stoort mij vooral. Beetje zelfreflectie ontbreekt bij hem wel.

En het draait ook allemaal om Kuijt weer, testimonial Kuijt, Boek Kuit, Kuijt in allerlei tv programma’s, foto expositie over Kuijt, docu over Kuijt...Kuijt Kuijt Kuijt Kuijt Kuijt.

Geloof me, het is best een narcistisch mannetje die binnen de kortste keren zichzelf opwerpt als nieuwe trainer. En die komt dan met een hard rennen hard werken tactiek met figuren als Immers, Buijs en Babovic. Want ja dat wil het legioen zogenaamd zien. En hij zal net zo hard falen als Been
pi_179326918
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 14:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Echt hoor :')

Vind het overigens ook echt niet chique hoe hij Boetius onderuit haalt. Ook al heeft hij gelijk, dat doe je gewoon niet
Kuyt is gewoon een laffe hond......hij pakt gewoon een speler die niet populair lis bij de supporters....wat een held ben je dan....hij heeft ook bewust boetius uitgekozen omdat hij weet dat hij slecht ligt bij een deel van de supporters en hij weet toch dat boetius niet kan terugslaan

kuyt is gewoon een laffe hond van de ergste soort....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Beste/leukste mod 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 19:40:55 #221
319979 Fok-it
All is well
pi_179326956
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 19:19 schreef alopio het volgende:
En als het nu alleen die uitspraken zijn, dan kan ik daar nog mee leven. Het gaat ook op de toon waarop. Kuijt brengt het met een air van heb ik jou daar. Kuijt zelf doet niks fout, Kuijt was de redder van Feyenoord, alles komt door hem en de rest is kut, zijn amateurs en kunnen er niets van. Dat stoort mij vooral. Beetje zelfreflectie ontbreekt bij hem wel.

En het draait ook allemaal om Kuijt weer, testimonial Kuijt, Boek Kuit, Kuijt in allerlei tv programma’s, foto expositie over Kuijt, docu over Kuijt...Kuijt Kuijt Kuijt Kuijt Kuijt.

Geloof me, het is best een narcistisch mannetje die binnen de kortste keren zichzelf opwerpt als nieuwe trainer. En die komt dan met een hard rennen hard werken tactiek met figuren als Immers, Buijs en Babovic. Want ja dat wil het legioen zogenaamd zien. En hij zal net zo hard falen als Been
Ik mag toch hopen dat die mafketel in geen miljoen jaar trainer wordt van Feyenoord
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_179327010
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 19:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat die mafketel in geen miljoen jaar trainer wordt van Feyenoord
Zou het waarschijnlijk beter doen dan de tactische onbenul die er nu zit.
blablablabla
pi_179327172
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 19:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Zou het waarschijnlijk beter doen dan de tactische onbenul die er nu zit.
Zeker weten.
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 21:51:27 #224
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_179328852
quote:
Feyenoord worstelt met opvolging Jan Wouters

De opvolging van assistent trainer Jan Wouters in de Kuip blijkt voor Feyenoord een ware puzzel. De club hoopt nog altijd op Denny Landzaat, maar diens werkgever AZ weigert vooralsnog mee te werken.

Landzaat is, naar nu blijkt, de tweede keus voor technisch directeur Martin van Geel. De Brabander dacht Maurice Steijn van VVV al binnen te hebben. De Hagenaar vroeg echter teveel geld en daar weigerde Feyenoord mee akkoord te gaan.

Van Geel bood inmiddels al een afkoopsom voor Landzaat, maar daar ziet AZ vooralsnog niets in.
(AD)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 21:52:11 #225
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_179329194
Maurice Steijn was serieus wel een goede assistent trainer geweest denk ik.

Ik vind hem een goede hoofdtrainer bij VVV, al is assistent trainer wel iets anders dan hoofdtrainer natuurlijk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_179329753
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 19:37 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Kuyt is gewoon een laffe hond......hij pakt gewoon een speler die niet populair lis bij de supporters....wat een held ben je dan....hij heeft ook bewust boetius uitgekozen omdat hij weet dat hij slecht ligt bij een deel van de supporters en hij weet toch dat boetius niet kan terugslaan

En Achabar
  dinsdag 22 mei 2018 @ 22:48:03 #228
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_179329930
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 22:35 schreef Luni het volgende:

[..]

En Achabar
Boetius heeft een matig seizoen achter de rug, maar ligt zeker niet slecht bij het legioen. En Achahbar was inderdaad te dik, wat hijzelf ook beaamde.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_179330156
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 22:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Maurice Steijn was serieus wel een goede assistent trainer geweest denk ik.

Ik vind hem een goede hoofdtrainer bij VVV, al is assistent trainer wel iets anders dan hoofdtrainer natuurlijk.
echte feyenoordkop
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 23:14:24 #230
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179330361
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179330435
quote:
Royston en Andy, met z'n tweeėn één IQ..
  dinsdag 22 mei 2018 @ 23:21:52 #232
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179330480
quote:
18s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 23:19 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Royston en Andy, met z'n tweeėn één IQ..
Andy doet dat altijd wel leuk in die auto.
Oh.
pi_179330544
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Andy doet dat altijd wel leuk in die auto.
Ja toch, gewoon rustig aan toch, ey jij bent volgens mij wel een ettertje in de groep toch, sooooooo, ja toch, is relaxte gozer volgens mij toch? Ja toch, gewoon relaxt, zeg speel je volgend jaar nog bij Ajax? Italiė lijkt me wel wat voor jou.. Ja toch, gewoon mooi weer toch, goeie competitie ook man, ik heb zelf één EK gespeeld, tegen die Zambrotta, sooooo, wat kon die vent hard lopen, ja echt gek man.. Ik moet zo nog terug naar Apeldoorn rijden, ja man, file, ik hoop dat er geen file staat dit keer, anders wordt m'n vrouw boos hahahahaha, ja toch, sooooo, dan kan ik weer op de bank slapen vannacht, hahahaha, soooo..
  dinsdag 22 mei 2018 @ 23:25:57 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179330563
quote:
18s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 23:25 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Ja toch, gewoon rustig aan toch, ey jij bent volgens mij wel een ettertje in de groep toch, sooooooo, ja toch, is relaxte gozer volgens mij toch? Ja toch, gewoon relaxt, zeg speel je volgend jaar nog bij Ajax? Italiė lijkt me wel wat voor jou.. Ja toch, gewoon mooi weer toch, goeie competitie ook man, ik heb zelf één EK gespeeld, tegen die Zambrotta, sooooo, wat kon die vent hard lopen, ja echt gek man.. Ik moet zo nog terug naar Apeldoorn rijden, ja man, file, ik hoop dat er geen file staat dit keer, anders wordt m'n vrouw boos hahahahaha, ja toch, sooooo, dan kan ik weer op de bank slapen vannacht, hahahaha, soooo..
Daardoor kan hij ijskonijnen als Ziyech wel wat opener krijgen.
Oh.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 mei 2018 @ 23:45:37 #235
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179330944
Royston is geschikt als assistent trainer bij feyenoord aldus Royston Drenthe.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179331186
Is die Leon Vlemmings niks?
  woensdag 23 mei 2018 @ 00:10:06 #237
438851 Oldground
El Poderoso
pi_179331266
quote:
18s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 23:25 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Ja toch, gewoon rustig aan toch, ey jij bent volgens mij wel een ettertje in de groep toch, sooooooo, ja toch, is relaxte gozer volgens mij toch? Ja toch, gewoon relaxt, zeg speel je volgend jaar nog bij Ajax? Italiė lijkt me wel wat voor jou.. Ja toch, gewoon mooi weer toch, goeie competitie ook man, ik heb zelf één EK gespeeld, tegen die Zambrotta, sooooo, wat kon die vent hard lopen, ja echt gek man.. Ik moet zo nog terug naar Apeldoorn rijden, ja man, file, ik hoop dat er geen file staat dit keer, anders wordt m'n vrouw boos hahahahaha, ja toch, sooooo, dan kan ik weer op de bank slapen vannacht, hahahaha, soooo..
Wat een zwakzinnige inderdaad.
Van alles is weer waardeloos.
pi_179331343
Haten op Andy
Haten op Kuyt
Haten op Royston


Wtf is er mis met jullie.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 23 mei 2018 @ 01:13:15 #239
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179331673
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 00:18 schreef Elan het volgende:
Haten op Andy
Haten op Kuyt
Haten op Royston


Wtf is er mis met jullie.
Gelukkig haat niemand op RvP god.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 23 mei 2018 @ 06:19:05 #240
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_179332903
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 22:48 schreef PIETR het volgende:

[..]

Boetius heeft een matig seizoen achter de rug, maar ligt zeker niet slecht bij het legioen.
Dan moet je eens wat vaker komen. Ik merk wel degelijk een veel meer negatieve houding als Boetius aan de bal komt als je dat vergelijkt met Larsson bijvoorbeeld.
Laffe huichelaar
pi_179333412
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 06:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dan moet je eens wat vaker komen. Ik merk wel degelijk een veel meer negatieve houding als Boetius aan de bal komt als je dat vergelijkt met Larsson bijvoorbeeld.
Volgens mij gunt iedereen het hem nog steeds wel om te slagen, nog extra stappen te maken etc, maar na weer zo een wisselvallig seizoen hebben mensen er gewoon geen vertrouwen meer in..

Bij Larsson nog wel, bij Bilal nog minder.

Feit blijft dat voor wat hij heeft laten zien, dat hij nog wel relatief goed ligt :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_179333851
quote:
14s.gif Op woensdag 23 mei 2018 01:13 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gelukkig haat niemand op RvP god.
Ik wil m'n haat wel even uiteenzetten mocht je daar prijs op stellen..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2018 09:21:31 ]
pi_179334179
quote:
Maar geen saaie jongen die Royston.

Veruit leukste gast van Andy die leuke verhalen deelt. Vele anderen is het heel berekenend.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_179334517
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 06:19 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dan moet je eens wat vaker komen. Ik merk wel degelijk een veel meer negatieve houding als Boetius aan de bal komt als je dat vergelijkt met Larsson bijvoorbeeld.
Omdat 9/10 keer er ook iets mis gaat. In zijn aanname en anders wel in het vervolg.

En dat is eigenlijk nu al 2 seizoenen zo. Want het seizoen voordat meneer vertrok was ook ronduit kut.
blablablabla
pi_179334520
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 09:59 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Maar geen saaie jongen die Royston.

Veruit leukste gast van Andy die leuke verhalen deelt. Vele anderen is het heel berekenend.
Royston is een baas, mokerdom maar een gouden gozer.
blablablabla
pi_179334574
Als Boėtius in vorm is en met vertrouwen speelt is hij Elia 2.0
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 23 mei 2018 @ 10:56:55 #247
263417 Keyos
Like a Boss
pi_179334709
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:39 schreef Elan het volgende:

[..]

Omdat 9/10 keer er ook iets mis gaat. In zijn aanname en anders wel in het vervolg.

En dat is eigenlijk nu al 2 seizoenen zo. Want het seizoen voordat meneer vertrok was ook ronduit kut.
Je ziet juist vaak dat de aanname van Boetius heel erg goed is, jammer dat hij daarna vervolgens te weinig mee doet.
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_179334750
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:56 schreef Keyos het volgende:

[..]

Je ziet juist vaak dat de aanname van Boetius heel erg goed is, jammer dat hij daarna vervolgens te weinig mee doet.
Nja of de voorzet is kut, er gaat in heel veel gevallen in ieder geval iets mis wat resulteert in balverlies.

Misschien is dat ook wel wat mensen stoort, hij kan namelijk puur qua techniek heel goed voetballen als alles mee zit.
blablablabla
pi_179335184
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 10:45 schreef Divje het volgende:
Als Boėtius in vorm is en met vertrouwen speelt is hij Elia 2.0
Ja alleen bij mooi weer
  woensdag 23 mei 2018 @ 11:44:47 #250
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_179335352
Hmm, het lukte ook twee a drie wedstrijden niet zo bij JPB en het publiek ging al morren. Dat hielp absoluut niet want die jongen is mentaal best zwak. Daar zit ook zijn grote probleem want voetballend kan hij het niveau prima aan.

Het zit hem ook gewoon niet mee. Uit bij Ajax kreeg hij na afloop enorm veel shit over zich heen, terwijl hij niet eens slecht speelde. Hij gaf zelfs nog een geweldige assist die net niet afgerond werd. Jųrgensen speelde dan weer verschrikkelijk en benadeelde zijn ploeg met die domme tackle, maar hij heeft meer krediet waardoor mensen toch maar JPB gaan afzeiken.

Het is ook volgens mij dat JPB als een van de weinigen een geen echt nieuwe speler is, die geen deel uitmaakte van de kampioensploeg. Ook Tapia krijgt enorm veel gal om zich heen en verloor zelfs zijn basisplek, terwijl Jan-Arie echt bijzonder slecht was toen hij die plek overnam. Denk dat Scharie zelfs een stuk meer blunders had, maar bij hem knijpen net de supporters een oogje dicht. Bij de nieuwe dure aankopen hebben supporters nog het geduld, maar bij jongens als JPB en Tapia is er geen geduld meer en iedere fout wordt aangegrepen om ze naar beneden te halen, terwijl Jųrgensen, Berghuis, Vilhena, Ahmadi en Scharie dus ook veel van dit soort stomme fouten maakten dit seizoen.
Makkelijk tweede.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')