Daar dacht ik al aan, maar als ze zeggen; nee ik kan helaas niks voor je doen, dan kan ik het sowieso niet meer halen. Ik dacht ik vraag het even, want als ik niet met een goed excuus kom, dan word ik sowieso uitgesloten..quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:31 schreef Marsenal het volgende:
Bellen, direct bellen en situatie uitleggen.
Een goed excuus is al niet meer mogelijk, een smoes zal het moeten worden.quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:33 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Daar dacht ik al aan, maar als ze zeggen; nee ik kan helaas niks voor je doen, dan kan ik het sowieso niet meer halen. Ik dacht ik vraag het even, want als ik niet met een goed excuus kom, dan word ik sowieso uitgesloten..
Lekke band? Als je gaat jokken, simpel houden, of compleet over the top, there is no in-betweenquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:10 schreef aniihakobyan het volgende:
Oké net gebeld. Ik moet een uitstelformulier inleveren dat aangeeft dat ik door overmacht niet op het examen kon zijn. Iemand een idee? Dit is echt gewoon typisch ik.
Ik had aan de telefoon gezegd dat ik mijn ov en pinpas kwijters en geld moest ophalen om de metro te kunnen gebruiken. Was niet op tijd, dus gemist :’) Zal wss afgekeurd worden zei hij. Ik kan zeker geen brief aan mijn huisartsen vragen die koorts bevestigd? lolquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Lekke band? Als je gaat jokken, simpel houden, of compleet over the top, there is no in-between
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |