abonnement Unibet Coolblue
pi_179193463
Tja. Het lijkt mij wel fijn dat als ik eens 112 moet bellen niet door tig menuutjes moet. En ook heb ik gehoord van een automatische melding die dan gaat naar bepaalde familie of vrienden, dat wil ik ook instellen.

Helaas lukt het me weer eens niet. Ik heb een Iphone 5c met versie 10.3.3. Nergens bij 'instellingen' de optie SOS nood. En op internet staat ook dat ik 112 moet kunnen bellen door 5x de homeknop in te drukken achter elkaar. Gebeurt helemaal niks.

Hoe dan?
zelfde als diginoob
pi_179193528
Bij sommige telefoons is het niet de homeknop maar de sluimerknop bovenaan het toestel.

Pas vanaf IOS 11 bestaat de optie om de functie aan te passen bij de instellingen.
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_179193573
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:30 schreef MilkTea het volgende:
Bij sommige telefoons is het niet de homeknop maar de sluimerknop bovenaan het toestel.

Pas vanaf IOS 11 bestaat de optie om de functie aan te passen bij de instellingen.
Ik heb alle knoppen geprobeerd, zonder resultaat. Siri werkt ook niet, als ik naar Siri ga en zeg "Bel 112" dan moppert ie alleen maar dat hij problemen heeft met de verbinding. HA HA.
zelfde als diginoob
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:12:11 #4
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_179194282
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:33 schreef diginoob2 het volgende:

[..]

Ik heb alle knoppen geprobeerd, zonder resultaat. Siri werkt ook niet, als ik naar Siri ga en zeg "Bel 112" dan moppert ie alleen maar dat hij problemen heeft met de verbinding. HA HA.
Siri heeft door dat het geen echte noodsituatie is.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_179205859
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:24 schreef diginoob2 het volgende:
Tja. Het lijkt mij wel fijn dat als ik eens 112 moet bellen niet door tig menuutjes moet. En ook heb ik gehoord van een automatische melding die dan gaat naar bepaalde familie of vrienden, dat wil ik ook instellen.

Helaas lukt het me weer eens niet. Ik heb een Iphone 5c met versie 10.3.3. Nergens bij 'instellingen' de optie SOS nood. En op internet staat ook dat ik 112 moet kunnen bellen door 5x de homeknop in te drukken achter elkaar. Gebeurt helemaal niks.

Hoe dan?
instellingen -> sos-noodmelding -> automatisch bellen
sos contactpersonen kun je onderaan instellen
In de app Gezondheid stel je de rest in
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')