abonnement Unibet Coolblue
pi_179185861
quote:
North Korea has cancelled Wednesday's high-level talks with South Korea because of anger over its joint military exercises with the US.
The North's official KCNA news agency said the exercises were a "provocation" and a rehearsal for an invasion.
It also warned the US over the fate of the historic summit between Kim Jong-un and US President Donald Trump that is scheduled for 12 June.
In March, Mr Trump stunned the world by accepting an invitation to meet Mr Kim.
"We will both try to make it a very special moment for World Peace!" the US leader tweeted at the time.
http://www.bbc.com/news/world-asia-44133308

De zoveelste misser in dit geheel of een klein relletje op weg naar beterschap?
Met extra vezels!
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 15 mei 2018 @ 22:14:15 #2
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_179185901
Powerplay, Kim wil kijken of hij b het voor elkaar kan krijgen dat ie een gezamelijke oefening (die waarschijnlijk al tijden gepland stond) kan laten afblazen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_179186697
Ben benieuwd , N-Korea heeft wel vakere tijdelijke toenaderingen georganiseerd.
Met extra vezels!
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:45:56 #4
168739 Red_85
'echt wel'
pi_179186736
Je weet ook als westen dat het fragiel is. Doe dat dan ook niet en vergeet het een jaartje.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_179186855
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:45 schreef Red_85 het volgende:
Je weet ook als westen dat het fragiel is. Doe dat dan ook niet en vergeet het een jaartje.
Pure provocatie
pi_179186943
Raar, ik dacht een maand geleden te lezen hebben dat NK snapt dat de oefeningen tussen ZK en VS door zou gaan en nu dit? :P
  dinsdag 15 mei 2018 @ 23:39:05 #7
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_179187740
allemaal n korea fake ze willen gewoon minder druk kijk naar historie





ook allemaal peace talks ja tuurlijk joh
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_179187914
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:39 schreef cherrycoke het volgende:
allemaal n korea fake ze willen gewoon minder druk kijk naar historie

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

ook allemaal peace talks ja tuurlijk joh
Het lijkt voor NK prima te werken. Want men blijft er maar telkens in trappen. Zelfs na de 30e keer. :')
Terwijl het dit keer gewoon overduidelijk tijdrekken is vanuit NK's perspectief totdat ze een alternatief kunnen vinden voor hun ingestorte testberg en de gevolgen ervan.

Dat men zo naief is om te denken dat Kim onmiddelijk de handdoek in de ring gooit zonder openbaar keiharde concessies van de tegenpartijen te eisen terwijl ze zich 12-18 maanden terug nog maximaal inspanden als nooit tevoren om nucleaire slagkracht te bereiken.

NK heeft zich decennia lang als uitertst onbetrouwbare partij opgesteld. En het type regime is sindsdien echt niet veranderd.

[ Bericht 2% gewijzigd door HexHunter op 15-05-2018 23:56:18 ]
NEE!
  dinsdag 15 mei 2018 @ 23:56:48 #9
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_179188029
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:49 schreef HexHunter het volgende:

[..]

Het lijkt voor NK prima te werken. Want men blijft er maar telkens in trappen. Zelfs na de 30e keer. :')
Terwijl het dit keer gewoon overduidelijk tijdrekken is vanuit NK's perspectief totdat ze een alternatief kunnen vinden voor hun ingestorte testberg.

Dat men zo naief is om te denken dat Kim onmiddelijk de handdoek in de ring gooit zonder openbaar keiharde concessies van de tegenpartijen te eisen terwijl ze zich 12-18 maanden terug nog maximaal inspanden als nooit tevoren om nucleaire slagkracht te bereiken.
het lijkt wel of er een machtsspelletje gespeeld word tussen china en het westen ze zijn allemaal aan het touwtrekken en noord korea is het touw.
"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
  dinsdag 15 mei 2018 @ 23:57:37 #10
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_179188045
even een kleine opsomming

"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_179188256
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:55 schreef vigen98 het volgende:
Raar, ik dacht een maand geleden te lezen hebben dat NK snapt dat de oefeningen tussen ZK en VS door zou gaan en nu dit? :P
Dat herinner ik me ook. Zou dit in samenspraak met Xi kunnen besloten zijn?
De delegatie van Mnuchin heeft enkele weken geleden onaanvaardbare eisen gesteld:
quote:
China was asked to foreswear its World Trade Organization rights to challenge U.S. trade protection, a request that commentators in China likened to the “unequal treaties” imposed on China by imperialist powers in the 19th century.
Meteen daarna kwam de exportban voor ZTE, wat neerkwam op een doodvonnis voor het bedrijf. De Chinese publieke opinie was er alvast niet blij mee, op zeker moment haalden de autoriteiten zelfs een populaire patriottische film offline (uit vrees dat het patriottisme uit de hand zou lopen?).
Trump heeft nu wel aangegeven dat hij die beslissing wil ongedaan maken, maar dat is nogmaals een vernedering: het voortbestaan van een Chinees bedrijf is afhankelijk van een gunst van de Amerikaanse president.

Maar als je kijkt hoe Trump's week verlopen is:
De Chinezen dringen aan op een herziening, de Chinese overheid geeft een lening van 500 miljoen dollar voor een Trump Enterprise project in Singapore, en meteen daarna beveelt Trump een herziening. Zelfs bij de GOP stelt men zich vragen...
En na gespeculeer over een nobelprijs voor Trump zijn er nu twijfels of er uberhaupt onderhandeld zal worden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_179189003
Kim the master troll _O_ _O-
pi_179189013
Oei.
pi_179189015
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 23:57 schreef cherrycoke het volgende:
even een kleine opsomming

[ afbeelding ]
Ik zie niet in wat hier mis mee is. Waarom mogen bepaalde landen geen kernwapens hebben en de rest wel? Zelfde met Iran. Elk land heeft t recht zichzelf te verdedigen. Maar t westen wil weer de baas over de wereld spelen.
pi_179189706
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 03:23 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat hier mis mee is. Waarom mogen bepaalde landen geen kernwapens hebben en de rest wel? Zelfde met Iran. Elk land heeft t recht zichzelf te verdedigen. Maar t westen wil weer de baas over de wereld spelen.
Heb je liever dat China of dat Rusland de baas speelt?
pi_179189754
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 05:31 schreef DeParo het volgende:

[..]

Heb je liever dat China of dat Rusland de baas speelt?
Dat is t punt niet.
pi_179189990
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 05:33 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Dat is t punt niet.
Dat is het alternatief.
  woensdag 16 mei 2018 @ 06:58:33 #18
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_179190458
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 05:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat is het alternatief.
Nope.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_179190493
quote:
2s.gif Op woensdag 16 mei 2018 06:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nope.
Doe maar lekker naief :').
  woensdag 16 mei 2018 @ 07:07:04 #20
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_179190498
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_179190514
Vreemd, enkele users hier verzekerden mij dat Kim er superveel zin in had om de kernwapens die hij net een paar maanden heeft alweer op te geven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179190522
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 05:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dat is het alternatief.
Nou nee. Het westen heeft nog steeds een militaire en economische overmacht.

Het is alsof je als kind op een schoolplein staat en alle pestkoppen hebben stokken om mee te slaan en stenen om mee te gooien. Dan wil jij ook een stok en steen hebben om je veilig te voelen. Meer is het niet. Betekent niet automatisch dat je t dan ook gebruikt. Misschien een rare vergelijking maar daar komt t wel op neer. Intimidatie door het westen.
  woensdag 16 mei 2018 @ 07:43:11 #23
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_179190680
quote:
13s.gif Op woensdag 16 mei 2018 07:06 schreef DeParo het volgende:

[..]

Doe maar lekker naief :').
Ik dacht dat je zo achter Amerika stond? Maar blijkbaar zijn ze dus gedoemd zodra Rusland of china een beetje meer macht krijgen. Ok.

Beetje de macht spreiden tussen landen ipv 1 land kan geen kwaad. Bovendien zie ik niet in waarom ik bang zou moeten zijn van de Chinezen. Is dat weer zo'n angstverhaaltje wat je bij iedereen probeert te verkopen?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_179190903
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 07:12 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Nou nee. Het westen heeft nog steeds een militaire en economische overmacht.

Het is alsof je als kind op een schoolplein staat en alle pestkoppen hebben stokken om mee te slaan en stenen om mee te gooien. Dan wil jij ook een stok en steen hebben om je veilig te voelen. Meer is het niet. Betekent niet automatisch dat je t dan ook gebruikt. Misschien een rare vergelijking maar daar komt t wel op neer. Intimidatie door het westen.
Nou doe je net of zij die met stokken worden geslagen zelf geen pestkoppen of onschuldig zijn :').
pi_179190920
quote:
2s.gif Op woensdag 16 mei 2018 07:43 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik dacht dat je zo achter Amerika stond? Maar blijkbaar zijn ze dus gedoemd zodra Rusland of china een beetje meer macht krijgen. Ok.

Beetje de macht spreiden tussen landen ipv 1 land kan geen kwaad. Bovendien zie ik niet in waarom ik bang zou moeten zijn van de Chinezen. Is dat weer zo'n angstverhaaltje wat je bij iedereen probeert te verkopen?
Uiteraard sta ik achter Amerika. Jij ook Hoop ik dan toch en ieder weldenkend mens, ik denk inderdaad wanneer Amerika inlevert we meer Rusland en China zullen, Europa kan het niet, lijkt me geen al te prettige wereld, als je naar de wereldgeschiedenis kijkt dan zie je dat spreiding van de macht juist veel meer conflicten betekekent. De periode van een supermacht, Amerika dus, zijn vaak de meer vreedzame periodes. Voor Chinezen hoef je militair niet zo bang te zijn, economisch daarentegen, moeten we met z'n allen inderdaad oppassen dus dat lijkt me vrij duidelijk zeg.
pi_179191761
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 03:16 schreef DeParo het volgende:
Oei.
Vreemd. Jij verzekerde ons dat Trump het wel even ging flikken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179191779
Ik wist steeds dat dit topic zou komen, alleen niet wanneer precies.
Wat ik niet wist, is dat cancelen een Nederlands woord is.
pi_179192571
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 09:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Vreemd. Jij verzekerde ons dat Trump het wel even ging flikken.
Hoezo vreemd?
pi_179192625
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:34 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hoezo vreemd?
Ik sta er inderdaad niet van te kijken, want zoals je weet verkondigde ik al maanden dat Kim niet is te vertrouwen. Maar jij leek ervan overtuigd dat Trumps unieke strategie vruchten zou werpen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179192724
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik sta er inderdaad niet van te kijken, want zoals je weet verkondigde ik al maanden dat Kim niet is te vertrouwen. Maar jij leek ervan overtuigd dat Trumps unieke strategie vruchten zou werpen.
Je doet net of de top al sowieso niet doorgaat, ook dit overleg met Zuid-Korea is niet afgelast maar uitgesteld, eerst maar eens afwachten of dit een definitieve breuk zal zijn. Voorlopig heeft ook Noord-Korea er niet al te veel uit kunnen halen behalve acceptatie van het Kim-regime in China. Maar dat zal niet lang duren op deze manier.
pi_179192824
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:41 schreef DeParo het volgende:

[..]

Je doet net of de top al sowieso niet doorgaat, ook dit overleg met Zuid-Korea is niet afgelast maar uitgesteld, eerst maar eens afwachten of dit een definitieve breuk zal zijn. Voorlopig heeft ook Noord-Korea er niet al te veel uit kunnen halen behalve acceptatie van het Kim-regime in China. Maar dat zal niet lang duren op deze manier.
Noord-Korea verzet zich tegen 'eenzijdige denuclearisatie'. Dan weet je al welke kant het op gaat. Het is nu even de vroeg hoezeer Trump snakt naar z'n Nobelprijs.

En denk je dat Xi is verrast door deze actie van Kim? Kom nou zeg
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179192870
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Noord-Korea verzet zich tegen 'eenzijdige denuclearisatie'. Dan weet je al welke kant het op gaat. Het is nu even de vroeg hoezeer Trump snakt naar z'n Nobelprijs.

En denk je dat Xi is verrast door deze actie van Kim? Kom nou zeg
Of ze zich daar echt tegen verzetten valt te bezien, maar Amerika kan zich niet al rijk rekenen, Noord-Korea heeft nu concessies gedaan en Amerika moet nu ook een stap zetten. Een concessie doen.
pi_179192934
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Of ze zich daar echt tegen verzetten valt te bezien, maar Amerika kan zich niet al rijk rekenen, Noord-Korea heeft nu concessies gedaan en Amerika moet nu ook een stap zetten. Een concessie doen.
Noord-Korea zegt de ontmoeting tussen leider Kim Jong-un en de Amerikaanse president Trump te heroverwegen, zolang de Verenigde Staten eenzijdig het einde eisen van het Noord-Koreaanse kernprogramma.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 16 mei 2018 @ 10:54:49 #34
408813 crew  trein2000
pi_179192989
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:48 schreef DeParo het volgende:

[..]

Of ze zich daar echt tegen verzetten valt te bezien, maar Amerika kan zich niet al rijk rekenen, Noord-Korea heeft nu concessies gedaan en Amerika moet nu ook een stap zetten. Een concessie doen.
Welke concessie? Het sluiten van een onbruikbaar geworden berg?
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_179193088
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:54 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Welke concessie? Het sluiten van een onbruikbaar geworden berg?
China beweerde dat het een onbruik geworden berg was en had daar alle reden toe en verder natuurlijk het vrijlaten van die gevangenen.
pi_179193126
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Wat is je punt precies?
Het is de gebruikelijke Noord-Korea retoriek. Kim wil best z'n kernwapens ontmantelen, als de VS dat ook doet. Hier werd al voor gewaarschuwd, maar deze administratie trok zich daar niets van. Trump besloot alvast de wereldvrede uit te roepen en het succes te claimen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179193223


Zoals de Zuid Koreaanse president Moon Jae-in tegen de Amerikaanse president Donald Trump zei toen Noord Korea zich terugtrok uit het vredesproces; gelukkig hebben we de foto's nog.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_179193226
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is de gebruikelijke Noord-Korea retoriek. Kim wil best z'n kernwapens ontmantelen, als de VS dat ook doet. Hier werd al voor gewaarschuwd, maar deze administratie trok zich daar niets van. Trump besloot alvast de wereldvrede uit te roepen en het succes te claimen.
Gut, gut, wat zit onze Obama adept weer te smullen op basis van wat valse hoop. :')

Dit wordt een succesverhaal voor Trump. Een prestatie waar Obama alleen maar van kon dromen. :W
pi_179193252
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:03 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is de gebruikelijke Noord-Korea retoriek. Kim wil best z'n kernwapens ontmantelen, als de VS dat ook doet. Hier werd al voor gewaarschuwd, maar deze administratie trok zich daar niets van. Trump besloot alvast de wereldvrede uit te roepen en het succes te claimen.
Noord-Korea heeft aangegeven hierover te onderhandelen, de fout die Amerika heeft gemaakt is daar publiekelijk al te veel over te roepen waardoor Noord-Korea een soort verliezer gaat lijken, zo makkelijk zal Noord-Korea het niet laten gebeuren maar dat heeft ook niemand beweert. Wel grappig dat je in de eerste beste tegenstoor van Noord-Korea, na maanden van optimistisch nieuws, nu keihard roept zie je wel, enigszins teleurstellend, ben je meer met een persoonlijke campagne bezig dan wat er daadwerkelijk gebeurt of wordt gezegd.
pi_179193334
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:10 schreef DeParo het volgende:

[..]

Noord-Korea heeft aangegeven hierover te onderhandelen, de fout die Amerika heeft gemaakt is daar publiekelijk al te veel over te roepen waardoor Noord-Korea een soort verliezer gaat lijken, zo makkelijk zal Noord-Korea het niet laten gebeuren maar dat heeft ook niemand beweert. Wel grappig dat je in de eerste beste tegenstoor van Noord-Korea, na maanden van optimistisch nieuws, nu keihard roept zie je wel, enigszins teleurstellend, ben je meer met een persoonlijke campagne bezig dan wat er daadwerkelijk gebeurt of wordt gezegd.
Met dat optimistische nieuws viel het wel mee. Een paar maanden geleden werd immers duidelijk dat Noord-Korea beschikt over een operationeel kernwapenarsenaal. Dat zou ik geen goed nieuws willen noemen.

Maar er werd al gewaarschuwd voor teveel optimisme. Trump kon het echter niet laten op voorhand al de overwinning uit te roepen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179193365
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Met dat optimistische nieuws viel het wel mee. Een paar maanden geleden werd immers duidelijk dat Noord-Korea beschikt over een operationeel kernwapenarsenaal. Dat zou ik geen goed nieuws willen noemen.

Maar er werd al gewaarschuwd voor teveel optimisme. Trump kon het echter niet laten op voorhand al de overwinning uit te roepen.
Je doet net of het al sowieso mislukt is en beide landen nu met elkaar in een direct gevecht zijn, ik heb altijd gezegd dat er reden was om optimistisch te zijn en dat blijf ik zeggen, dat betekent niet dat het sowieso gaat lukken, zo werkt het niet, iets meer gematigdheid is op zijn plaats dus.
pi_179193413
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:10 schreef DeParo het volgende:

[..]

Noord-Korea heeft aangegeven hierover te onderhandelen, de fout die Amerika heeft gemaakt is daar publiekelijk al te veel over te roepen waardoor Noord-Korea een soort verliezer gaat lijken, zo makkelijk zal Noord-Korea het niet laten gebeuren maar dat heeft ook niemand beweert. Wel grappig dat je in de eerste beste tegenstoor van Noord-Korea, na maanden van optimistisch nieuws, nu keihard roept zie je wel, enigszins teleurstellend, ben je meer met een persoonlijke campagne bezig dan wat er daadwerkelijk gebeurt of wordt gezegd.
Als Noord-Korea aangeeft niet eenzijdig over te willen gaan tot denclearisatie, dan gaat dat het ook niet doen.

Maar dat viel dus al te verwachten. Net of Kim achterlijk genoeg is om z'n kernwapens op te geven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179193507
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:21 schreef KoosVogels het volgende:

Maar dat viel dus al te verwachten. Net of Kim achterlijk genoeg is om z'n kernwapens op te geven.
Dit. Miljarden euro's uitgegeven aan onderzoek, allerlei sancties getrotseerd, eindelijk kernwapens weten te ontwikkelen, en dan binnen een maand of drie alles weer opgeven.

Ja, uiteraard :') .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_179193530
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Powerplay, Kim wil kijken of hij b het voor elkaar kan krijgen dat ie een gezamelijke oefening (die waarschijnlijk al tijden gepland stond) kan laten afblazen.
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.

Het lijkt me niet slim om nog een militaire oefening te houden voor een gesprek, maar misschien is dit wel onderdeel van Art of the Deal.

Verder is dit standaard Noord-Koreaans gedrag. Nu ligt de bal weer bij Trump.
pi_179193542
quote:
2s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Dit. Miljarden euro's uitgegeven aan onderzoek, allerlei sancties getrotseerd, eindelijk kernwapens weten te ontwikkelen, en dan binnen een maand of drie alles weer opgeven.

Ja, uiteraard :') .
En alleen omdat hij Trumps rauwe mannelijkheid niet kon weerstaan.

Jaja mensen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179193705
Ik heb van het begin al gezegd (en was daar niet de enige in) dat Kim echt niet zomaar zijn kernwapens op gaat geven, daar wil 'ie dan echt wel flink wat voor terughebben. Dit bericht verbaast me dan ook niet.
in a crowd you lose humanity
  Moderator / Redactie FP + Sport woensdag 16 mei 2018 @ 11:58:21 #48
408813 crew  trein2000
pi_179194055
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:42 schreef Wombcat het volgende:
Ik heb van het begin al gezegd (en was daar niet de enige in) dat Kim echt niet zomaar zijn kernwapens op gaat geven, daar wil 'ie dan echt wel flink wat voor terughebben. Dit bericht verbaast me dan ook niet.
Goh, maar peuter dat de nintexjes van deze wereld eens aan hun verstand.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  woensdag 16 mei 2018 @ 12:02:32 #49
33189 RM-rf
1/998001
pi_179194128
De amerikanen hebben zich op erg simpele en dom kortzichtige wijze in een positie laten dringen waar ze heel erg inzetten op dat die ontmoeting wel een succes zou worden, en leken al in te spelen op een vermoedde nobelprijs die het te sluiten akkoord oplevert...

Nord-Korea toont aan gewoon dit spel beter te spelen en die laten nu merken dat als de amerikanen hun 'succes' willen claimen, ze ook met verregaande toezeggingen moeten komen aan noord-korea..
Die oefening zelf is niet zo belangrijk, maar het gaat N-K natuurlijk vooral erom te laten zien wie hier de uitkomst van dat overleg controleert en dat ze wissel-geld willen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_179195354
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:02 schreef RM-rf het volgende:
De amerikanen hebben zich op erg simpele en dom kortzichtige wijze in een positie laten dringen waar ze heel erg inzetten op dat die ontmoeting wel een succes zou worden, en leken al in te spelen op een vermoedde nobelprijs die het te sluiten akkoord oplevert...

Nord-Korea toont aan gewoon dit spel beter te spelen en die laten nu merken dat als de amerikanen hun 'succes' willen claimen, ze ook met verregaande toezeggingen moeten komen aan noord-korea..
Die oefening zelf is niet zo belangrijk, maar het gaat N-K natuurlijk vooral erom te laten zien wie hier de uitkomst van dat overleg controleert en dat ze wissel-geld willen
Vind het ook wel een beetje dom van Trump en Zuid-Korea om die oefeningen een maand voor de meeting alsnog te houden. Ik snap dat dit al maanden voorbereid is en elk jaar gedaan wordt. Maar je moet ook een positief signaal geven aan Noord-Korea.
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:05:57 #51
33189 RM-rf
1/998001
pi_179195618
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 12:56 schreef Odaiba het volgende:
Vind het ook wel een beetje dom van Trump en Zuid-Korea om die oefeningen een maand voor de meeting alsnog te houden.
die oefeningen zijn heel lang gepland en voorbereid, het zou een erg dom en kortzichtig signaal zijn dat zomaar zonder een eventueel gesprek vooraf dat zomaar van het ene op het andere moment af te zeggen....
Dat komt nogal bang en slaafs over.

Punt is wel dat het probleem hier vooral erin ligt dat de amerikaanse toezegging een topontmoeting te gaan houden niet meer dan een overhaaste tweet was toen de noord-koreanen een onduidelijk voorstel daartoe ge-uit hadden...

Daarop reageerden de amerikanen opeens heel gehaast en zonder enige voorwaarden.
Beter had toen een afwachtende houding ingenomen kunnen worden, waarna men eventuele beginvoorwaarden besproken kunnen worden, juist om een mis-communicatie of eisen achteraf te voorkomen.

Juist die afwachtende en deels verborgen diplomatie kan heel belangrijk zijn, maar ontbreekt hier geheel
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_179208383
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:42 schreef Wombcat het volgende:
Ik heb van het begin al gezegd (en was daar niet de enige in) dat Kim echt niet zomaar zijn kernwapens op gaat geven, daar wil 'ie dan echt wel flink wat voor terughebben. Dit bericht verbaast me dan ook niet.
Er is ook geen enkele reden om ze op te geven. Ze kunnen natuurlijk veel beter als uitgangspunt nemen degene die je hebt hou je en met de rest stop je. Eris geen land zo gek wat een regime met kernwapens probeert omver te gooien als er een kans is dat ze ingezet worden. En ik kan me niet voorstellen dat die kernwapens zo goed zijn dat ze de VS kunnen bereiken tenzij ze ze met ups verzenden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_179209756
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 22:31 schreef vipergts het volgende:

[..]

Er is ook geen enkele reden om ze op te geven. Ze kunnen natuurlijk veel beter als uitgangspunt nemen degene die je hebt hou je en met de rest stop je. Eris geen land zo gek wat een regime met kernwapens probeert omver te gooien als er een kans is dat ze ingezet worden. En ik kan me niet voorstellen dat die kernwapens zo goed zijn dat ze de VS kunnen bereiken tenzij ze ze met ups verzenden.
Het is ook een volstrekte fantasie om te denken dat Noord-Korea haar kernwapens gaat opgeven. Nou ja, tenzij de VS moet bereid zijn hetzelfde te doen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 17 mei 2018 @ 05:59:17 #54
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_179213344
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 23:21 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is ook een volstrekte fantasie om te denken dat Noord-Korea haar kernwapens gaat opgeven. Nou ja, tenzij de VS moet bereid zijn hetzelfde te doen.
Maar wat zou een legitieme deal kunnen zijn voor NK vraag ik me af. Wat zou een goede tegenprestatie zijn voor het stoppen van hun kernwapen programma? De terugtrekking van de VS uit ZK?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_179213958
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 05:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
De terugtrekking van de VS uit ZK?
En Japan.
En niet meer gezamenlijk oefenen.

Plus opheffen van de economische sancties.

Sounds like a very bad deal.
in a crowd you lose humanity
  donderdag 17 mei 2018 @ 08:43:29 #56
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_179214061
quote:
9s.gif Op woensdag 16 mei 2018 11:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]

Zoals de Zuid Koreaanse president Moon Jae-in tegen de Amerikaanse president Donald Trump zei toen Noord Korea zich terugtrok uit het vredesproces; gelukkig hebben we de foto's nog.
_O_
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_179214067
quote:
2s.gif Op donderdag 17 mei 2018 05:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Maar wat zou een legitieme deal kunnen zijn voor NK vraag ik me af. Wat zou een goede tegenprestatie zijn voor het stoppen van hun kernwapen programma? De terugtrekking van de VS uit ZK?
Ik denk niet dat er iets is wat NK zou doen overwegen hun kernwapens op te geven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')