Zulke voorwaarden vind je nergens meer, nu iedereen aan mobiel internet is.quote:
Probleem is dat ik geen kopie meer heb van de originele contract. Vroeger kreeg je het nog via post. Dus ik heb ook niks in m'n mail staan.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Ligt eraan wat er in je contract staat.
Kopie van het oude contract opvragen of eventueel via Google zoeken?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:35 schreef TamVR het volgende:
[..]
Probleem is dat ik geen kopie meer heb van de originele contract. Vroeger kreeg je het nog via post. Dus ik heb ook niks in m'n mail staan.
Welke mogelijkheden heb ik nog? Er moet toch nog zoiets als redelijkheid en bilijkheid zijn?
Als je het contract niet meer hebt maak je niet veel in een rechtszaak. Je kan hun laten weten dat je niet akkoord bent met de wijziging en je oude abo wilt behouden.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:35 schreef TamVR het volgende:
[..]
Probleem is dat ik geen kopie meer heb van de originele contract. Vroeger kreeg je het nog via post. Dus ik heb ook niks in m'n mail staan.
Welke mogelijkheden heb ik nog?
Het is ook niet redelijk, maar ik betwijfel of je iets af te dwingen hebt.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:33 schreef TamVR het volgende:
[..]
Zulke voorwaarden vind je nergens meer, nu iedereen aan mobiel internet is.
Maar een tariefverhoging van 400% is toch ook niet redelijk? T-mobile heeft een contract met mij zonder einddatum, waarin ze aan zich moeten houden, lijkt mij? Daarover moet er toch jurisprudentie zijn?
https://www.t-mobile.nl/g(...)_abonnee_cons010.pdfquote:T-Mobile is gerechtigd de Overeenkomst zonder ingebrekestelling
of tussenkomst van de rechter te ontbinden in het geval:
a) nakoming door de Klant blijvend onmogelijk is;
b) sprake is van een faillissement(saanvraag), schuldsanering
dan wel ondercuratelestelling van de Klant
Ik zou dus in ieder geval even bellen en aangeven dat je niet akkoord gaat. Beetje zwaaien met de algemene voorwaarden die van henzelf komen.quote:De Overeenkomst wordt aangegaan voor een minimale
contractsperiode van 12 of 24 maanden, afhankelijk van het
geselecteerde Aanbod. Na afloop van deze termijn wordt de
Overeenkomst van rechtswege omgezet in een overeenkomst
voor onbepaalde tijd
Dat zijn de voorwaarden van 12 jaar terug, waar de TS destijds mee accoord is gegaan?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:43 schreef MichaelScott het volgende:
De oude algemene voorwaarden zijn trouwens hier te vinden: https://www.t-mobile.nl/voorwaarden
Maar je weet het niet zeker.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:38 schreef MichaelScott het volgende:
Er zullen algemene voorwaarden bij je contract hebben gezeten waarin stond dat T-Mobile het recht heeft de prijzen en/of bundel aan te passen.
Deze wel: https://web.archive.org/w(...)er_voor_01072009.pdfquote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:06 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Dat zijn de voorwaarden van 12 jaar terug, waar de TS destijds mee accoord is gegaan?
Dit ja.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:09 schreef klipper het volgende:
2006 databundel 4G.....knap, uitrol is pas sinds 2013.
Zal dus 3G zijn, met sneller internet klaagde je niet...
Mijn mobiel ontvangt niet eens 4G . Maar ik heb dan ook geen onbeperkt internet.quote:Op donderdag 17 mei 2018 05:19 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dit ja.
Als ze alle klagers gewoon hun onbeperkt bundel hadden laten houden, maar dan wél op 3G (waarop het contract is afgesloten) hadden de meesten al lang een nieuw abonnement.
Volgens mij heeft zo'n beetje iedere provider hiermee dezelfde fout gemaakt.
Ik heb een nieuwe mobiel, die ook 4G kan ontvangen. Bij plaatsing van SIM-kaart in nieuwe toetsel, kon ik ook data ontvangen en versturen in netwerk met sterkste dekking, wat in m'n geval 4G is.quote:Op woensdag 16 mei 2018 00:09 schreef klipper het volgende:
2006 databundel 4G.....knap, uitrol is pas sinds 2013.
Zal dus 3G zijn, met sneller internet klaagde je niet...
Ah zo.. je hebt hierna wel T-Mobile gebeld neem ik aan? Want je had immers 3G, waar je toen ook voor betaalde.quote:Op donderdag 17 mei 2018 14:04 schreef TamVR het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe mobiel, die ook 4G kan ontvangen. Bij plaatsing van SIM-kaart in nieuwe toetsel, kon ik ook data ontvangen en versturen in netwerk met sterkste dekking, wat in m'n geval 4G is.
Zo werkt het nietquote:Op donderdag 17 mei 2018 05:39 schreef Kassamiep het volgende:
Jij mag je contract opzeggen. Waarom zou t-mobile dat niet mogen ?
TS heeft zelf natuurlijk ook schijt, anders had hij de voorwaarden nog wel in bezit. Het is gewoon een slimme move van Tmobile om nu hun fouten recht te zetten omdat ts toch niet echt iets meer kan doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 21:22 schreef Zelva het volgende:
T-Mobile die schijt heeft aan contracten en beloftes... zéér bekend fenomeen.
Wat ze toen met mijn groep hadden gedaan, opgebouwd tegoed dat je voor alles mocht gebruiken en onbeperkt meenemen, in mijn geval zo'n 1000 euro, gewoon eventjes in één klap wegstrepen, zijn ze uiteindelijk voor teruggefloten, volstrekt illegaal en zo, maar toen was het al te laat.
Ga er maar vanuit dat T-Mobile compleet schijt aan je heeft, klantenservice incluis, en zelfs bereid is alle wetten en fatsoensnormen te schenden om het toch maar door te zetten. 'Redelijkheid en billijkheid' zijn termen die in het vocabulaire van T-Mobile absoluut niet bekend zijn.
Elk contract kun je tegen bepaalde voorwaarden opzeggen.quote:Op donderdag 17 mei 2018 15:11 schreef kree het volgende:
[..]
Zo werkt het niet
Anders zouden contracten totaal geen nut hebben natuurlijk.
twitter:tmobile_webcare twitterde op donderdag 17-05-2018 om 17:15:24 Wij voelen ons niet zo Thuis in de wereld van jaarlijkse prijsverhogingen... 😉 https://t.co/oPXhWDpLLB reageer retweet
twitter:TMobile_NL twitterde op donderdag 17-05-2018 om 14:52:01 Internetproviders verhogen opnieuw hun prijzen voor vaste klanten, aldus @NUnl. Wij vinden deze jaarlijkse prijsverhogingen voor bestaande klanten écht niet kunnen. Wat vinden jullie? 🧐 https://t.co/ei5agNSjJy reageer retweet
Hypocrieten ze zeggen niet mee te doen aan de inflatiecorrectie maar via een andere wegen zijn de abonnementen wel duurder geworden .quote:Op donderdag 17 mei 2018 17:18 schreef Leandra het volgende:
Ik zie in deze net een leuke tweet langskomen:twitter:tmobile_webcare twitterde op donderdag 17-05-2018 om 17:15:24 Wij voelen ons niet zo Thuis in de wereld van jaarlijkse prijsverhogingen... 😉 https://t.co/oPXhWDpLLB reageer retweettwitter:TMobile_NL twitterde op donderdag 17-05-2018 om 14:52:01 Internetproviders verhogen opnieuw hun prijzen voor vaste klanten, aldus @NUnl. Wij vinden deze jaarlijkse prijsverhogingen voor bestaande klanten écht niet kunnen. Wat vinden jullie? 🧐 https://t.co/ei5agNSjJy reageer retweet
Tuurlijk doen ze er aan mee, alleen dit jaar slaan ze even over om goede sier te maken.quote:Op donderdag 17 mei 2018 17:23 schreef Syd het volgende:
[..]
Hypocrieten ze zeggen niet mee te doen aan de inflatiecorrectie maar via een andere wegen zijn de abonnementen wel duurder geworden .
En voor paar jaar terug deden ze trouwens vrolijk mee.
Ze hebben het licht gezien... en daarbij... elke niet-verhoging is er toch 1.quote:Op donderdag 17 mei 2018 17:23 schreef Syd het volgende:
[..]
Hypocrieten ze zeggen niet mee te doen aan de inflatiecorrectie maar via een andere wegen zijn de abonnementen wel duurder geworden .
En voor paar jaar terug deden ze trouwens vrolijk mee.
Het gaat hier niet om de principe van wel of geen internet. Het gaat om het hypocriete van de tweet van Tmobile terwijl ze zelf jarenlang mee deden met inflatiecorrectie, en daarnaast zijn de abonnementen via een andere weg duurder geworden, maar wel stoer de tweet dat hun niet elk jaar willen verhogen. Maar goed volgens mij begrijp je mijn reactie niet helemaal.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 10:55 schreef avotar het volgende:
[..]
Ze hebben het licht gezien... en daarbij... elke niet-verhoging is er toch 1.
Laat ze toch.
Alsof het merendeel van nederland sowieso niet gewoon via de kabel zijn internet pakt.
Klopt. Ik zie nu dat de zuurgraad van je reactie nog hoger was dan ik al dacht.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 11:52 schreef Syd het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de principe van wel of geen internet. Het gaat om het hypocriete van de tweet van Tmobile terwijl ze zelf jarenlang mee deden met inflatiecorrectie, en daarnaast zijn de abonnementen via een andere weg duurder geworden, maar wel stoer de tweet dat hun niet elk jaar willen verhogen. Maar goed volgens mij begrijp je mijn reactie niet helemaal.
Och je bent zo;n irritante user zonder bijdrage, onder ander door reacties van jouw is FOK! aan het afsterven.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:05 schreef avotar het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie nu dat de zuurgraad van je reactie nog hoger was dan ik al dacht.
Je mag opstappen… echt, dit is het enige wat je kan doenquote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:35 schreef TamVR het volgende:
[..]
Probleem is dat ik geen kopie meer heb van de originele contract. Vroeger kreeg je het nog via post. Dus ik heb ook niks in m'n mail staan.
Welke mogelijkheden heb ik nog? Er moet toch nog zoiets als redelijkheid en bilijkheid zijn, gezien de tariefverhoging van 400%?
*jouquote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:30 schreef Syd het volgende:
[..]
Och je bent zo;n irritante user zonder bijdrage, onder ander door reacties van jouw is FOK! aan het afsterven.
*lagerquote:Op vrijdag 18 mei 2018 12:05 schreef avotar het volgende:
[..]
Klopt. Ik zie nu dat de zuurgraad van je reactie nog hoger was dan ik al dacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |