abonnement Unibet Coolblue
pi_179182165
Ik heb sinds januari 2006 een abbonement bij T-mobile. Dit was nog voordat mobiel internet mainstream werd (de eerste iPhone kwam halverwege 2007) uit.

Deze abbonement is Data Only, waarbij bellen en smsen buiten bundel viel. Ik betaal dan extra kosten als ik sms en bel. Hierdoor had ik wel goedkoop onbeperkt internet, omdat er toen nog weinig vraag naar was.

Ik betaal hier 3 euro per maand voor, voor onbeperkt internet (4G). Maar ik maak er niet zo excessief gebruik van. T-mobile heeft na iedere twee jaar gevraagd of ik interesse had om m'n abbonement te verlengen naar een nieuw abbonementmodel met gratis telefoon, maar daar had ik geen interesse in. Ik kocht steeds zelf een nieuwe telefoon, en zette dan m'n abbonement voort. Dit ging al 12 jaar goed.

Onlangs kreeg ik een e-mail van T-mobile, waarin ze aangeven dat ze m'n abbonnement T-Mobile Data Only gingen wijzigen naar Go Basic met 1 GB mobiel internet. En dat ik hiervoor niks hoef te doen.

Dit betekent dat m'n nieuwe maandbedrag stijgt van 3 euro naar 14 euro per maand. Dus ik krijg een tariefverhoging van 360% euro doorheen geduwd, en m'n mobiel internet (ik gebruik iets van 4 GB per maand) wordt afgeknepen van onbeperkt naar 1 GB per maand. :(

Een tariefverhoging van bijna 400% en veel slechtere voorwaarden lijkt mij niet redelijk. En mogen ze dat wel zomaar doen? Wat zijn m'n rechten hierin?
Prijs de Heer.
pi_179182359
Je mag opstappen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179182426
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:30 schreef Jordy-B het volgende:
Je mag opstappen.
Zulke voorwaarden vind je nergens meer, nu iedereen aan mobiel internet is.

Maar een tariefverhoging van 400% is toch ook niet redelijk? T-mobile heeft een contract met mij zonder einddatum, waarin ze aan zich moeten houden, lijkt mij? Daarover moet er toch jurisprudentie zijn?
Prijs de Heer.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:33:37 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179182429
Ligt eraan wat er in je contract staat.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_179182470
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:33 schreef Pietverdriet het volgende:
Ligt eraan wat er in je contract staat.
Probleem is dat ik geen kopie meer heb van de originele contract. Vroeger kreeg je het nog via post. Dus ik heb ook niks in m'n mail staan.

Welke mogelijkheden heb ik nog? Er moet toch nog zoiets als redelijkheid en bilijkheid zijn, gezien de tariefverhoging van 400%?
Prijs de Heer.
pi_179182501
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:35 schreef TamVR het volgende:

[..]

Probleem is dat ik geen kopie meer heb van de originele contract. Vroeger kreeg je het nog via post. Dus ik heb ook niks in m'n mail staan.

Welke mogelijkheden heb ik nog? Er moet toch nog zoiets als redelijkheid en bilijkheid zijn?
Kopie van het oude contract opvragen of eventueel via Google zoeken?

Ben heel benieuwd of je hier wat tegen kan doen. Lijkt mij ergens heel sterk dat ze het dusdanig mogen aanpassen.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:37:26 #7
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179182514
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:35 schreef TamVR het volgende:

[..]

Probleem is dat ik geen kopie meer heb van de originele contract. Vroeger kreeg je het nog via post. Dus ik heb ook niks in m'n mail staan.

Welke mogelijkheden heb ik nog?
Als je het contract niet meer hebt maak je niet veel in een rechtszaak. Je kan hun laten weten dat je niet akkoord bent met de wijziging en je oude abo wilt behouden.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:38:15 #8
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_179182536
Er zullen algemene voorwaarden bij je contract hebben gezeten waarin stond dat T-Mobile het recht heeft de prijzen en/of bundel aan te passen.

Jij hebt het recht om daar niet mee akkoord te gaan en je abonnement per wijzigingsdatum te beëindigen.

Wees blij dat je 12 jaar lang goedkoop internet hebt gehad.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_179182540
Een onbeperkt doorlopend contract is per maand opzegbaar voor een consument. Zal mij niet verbazen als dat voor hen ook zo is.

Overigens jij mag dan gewoon opzeggen idd.
pi_179182559
Volgens mij mogen ze altijd wijzigen, stel dat je halverwege een contract periode zit dan mag je wel opzeggen terwijl je nog halverwege je contract zit.
Do what you love, love what you do!
pi_179182571
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:33 schreef TamVR het volgende:

[..]

Zulke voorwaarden vind je nergens meer, nu iedereen aan mobiel internet is.

Maar een tariefverhoging van 400% is toch ook niet redelijk? T-mobile heeft een contract met mij zonder einddatum, waarin ze aan zich moeten houden, lijkt mij? Daarover moet er toch jurisprudentie zijn?
Het is ook niet redelijk, maar ik betwijfel of je iets af te dwingen hebt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:43:04 #12
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_179182673
De oude algemene voorwaarden zijn trouwens hier te vinden: https://www.t-mobile.nl/voorwaarden

Onderaan de pagina
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:45:22 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179182736
In de algemene voorwaarden staat niets over het ontbinden, behalve als de klant in gebreke blijft (wanbetaler)

quote:
T-Mobile is gerechtigd de Overeenkomst zonder ingebrekestelling
of tussenkomst van de rechter te ontbinden in het geval:
a) nakoming door de Klant blijvend onmogelijk is;
b) sprake is van een faillissement(saanvraag), schuldsanering
dan wel ondercuratelestelling van de Klant
https://www.t-mobile.nl/g(...)_abonnee_cons010.pdf

Daarin staat ook dat een contract voor onbepaalde tijd geldt na het eerste of de eerste twee jaar

quote:
De Overeenkomst wordt aangegaan voor een minimale
contractsperiode van 12 of 24 maanden, afhankelijk van het
geselecteerde Aanbod. Na afloop van deze termijn wordt de
Overeenkomst van rechtswege omgezet in een overeenkomst
voor onbepaalde tijd
Ik zou dus in ieder geval even bellen en aangeven dat je niet akkoord gaat. Beetje zwaaien met de algemene voorwaarden die van henzelf komen.

Uiteindelijk ga je het toch verliezen omdat je geen zin hebt om hier veel werk van te maken, maar misschien kun je een jaartje Unlimited krijgen met 50% korting ofzo.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 15 mei 2018 @ 19:53:41 #14
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_179182948
Al deze providers hebben hetzelfde probleem, ze hebben honderden verschillende tarieven en contracten door allerlei acties en marketingcampagnes. Dit is een nachtmerrie als je je billing wil moderniseren bijvoorbeeld of aan nieuwe wetgeving moet voldoen.
Daarom hebben verschillende providers hele callcenters opgezet die mensen gestandaardiseerde contracten moeten verkopen, ze willen cq moeten allemaal van de enorme hoeveelheid verschillende contracten af.
TS, ga er dwars in zitten, blijf stug volhouden tot je een goede deal krijgt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_179184451
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:43 schreef MichaelScott het volgende:
De oude algemene voorwaarden zijn trouwens hier te vinden: https://www.t-mobile.nl/voorwaarden
Dat zijn de voorwaarden van 12 jaar terug, waar de TS destijds mee accoord is gegaan? :?
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 21:22:39 #16
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_179184728
T-Mobile die schijt heeft aan contracten en beloftes... zéér bekend fenomeen.

Wat ze toen met mijn groep hadden gedaan, opgebouwd tegoed dat je voor alles mocht gebruiken en onbeperkt meenemen, in mijn geval zo'n 1000 euro, gewoon eventjes in één klap wegstrepen, zijn ze uiteindelijk voor teruggefloten, volstrekt illegaal en zo, maar toen was het al te laat.

Ga er maar vanuit dat T-Mobile compleet schijt aan je heeft, klantenservice incluis, en zelfs bereid is alle wetten en fatsoensnormen te schenden om het toch maar door te zetten. 'Redelijkheid en billijkheid' zijn termen die in het vocabulaire van T-Mobile absoluut niet bekend zijn.
pi_179185584
Volgens deze website (
https://blog.iusmentis.co(...)mag-niet-zomaar-goh/ ) is dus de hamvraag wat er in jouw oude algemene voorwaarden staat over tussentijds wijzigen.

Waarschijnlijk dit:
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:38 schreef MichaelScott het volgende:
Er zullen algemene voorwaarden bij je contract hebben gezeten waarin stond dat T-Mobile het recht heeft de prijzen en/of bundel aan te passen.


Maar je weet het niet zeker.
Somebody that I used to know
pi_179186487
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:06 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dat zijn de voorwaarden van 12 jaar terug, waar de TS destijds mee accoord is gegaan? :?
Deze wel: https://web.archive.org/w(...)er_voor_01072009.pdf

en anders deze pagina eens checken:
https://web.archive.org/w(...)pup/voorwaarden.aspx
pi_179188228
2006 databundel 4G.....knap, uitrol is pas sinds 2013.
Zal dus 3G zijn, met sneller internet klaagde je niet...
pi_179188692
Iets soortgelijks meegemaakt met Vodafone waarbij ik al een contract had sinds 2000.
Ik had verleng kortingen op actie kortingen gescoord in zo’n 8 jaar tijd door middel van tussentijdse wijzigingen in mijn abonnement.
Ergens in 2008 had ik een contract van ¤50,- p.m. waar ik ¤22,50 p.m. voor betaalde.
Nou, daar wilden ze wel vanaf natuurlijk. Kreeg allemaal belachelijke aanbiedingen die ik afwees. Uiteindelijk hebben ze het contract gewoon eenzijdig beëindigd toen de contractsduur van 24 maanden erop zat.
Uiteraard effe verhaal gehaald via mijn rechtsbijstand verzekering, maar het mocht gewoon volgens de AV die gekoppeld was aan dat abonnement.

Was wel ff pissed off. Maar zit nog steeds bij Vodafone. :')
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_179190368
Onbeperkt 4G voor 3 euro per maand en dan klagen over redelijkheid.

De procentuele verhoging is hoog, maar is het bedrag werkelijk onredelijk, kijkend naar de markt?

Als je de AV per post ontving, heeft zoeken in je mail geen zin. Maar wat staat er in het hardcopy ontvangen setje?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_179191203
Je hebt wetelijk gezien geen poot om op te staan. Hebt twee keuzes, je accepteert de wijzingen of zegt het nieuwe contract op.
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:43:08 #23
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_179196511
Ja dat mogen ze.
Toen ik nog een onbeperkt iphone abonnement had flikten ze het ook.
Oke ik betaalde toen 30 euro er voor en wilde die niet kwijt.

Had bijna een andere abonnement genomen toen ze eigenlijk net op tijd met nieuwe onbeperkt abo's kwamen
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 16 mei 2018 @ 15:00:41 #24
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_179198404
ik heb ooit vast internet voor een vaste lage prijs gehad. In de voorwaarden stond ondere andere dat de tariefen niet werden gewijzigd. Na 15 jaar stopte ze gewoon met de dienst.

ja dan kan je hoog en laag springen.
Tot nooit .......
pi_179213010
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:09 schreef klipper het volgende:
2006 databundel 4G.....knap, uitrol is pas sinds 2013.
Zal dus 3G zijn, met sneller internet klaagde je niet...
Dit ja.
Als ze alle klagers gewoon hun onbeperkt bundel hadden laten houden, maar dan wél op 3G (waarop het contract is afgesloten) hadden de meesten al lang een nieuw abonnement.

Volgens mij heeft zo'n beetje iedere provider hiermee dezelfde fout gemaakt.
pi_179213263
Jij mag je contract opzeggen. Waarom zou t-mobile dat niet mogen ?
pi_179214019
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 05:19 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Dit ja.
Als ze alle klagers gewoon hun onbeperkt bundel hadden laten houden, maar dan wél op 3G (waarop het contract is afgesloten) hadden de meesten al lang een nieuw abonnement.

Volgens mij heeft zo'n beetje iedere provider hiermee dezelfde fout gemaakt.
Mijn mobiel ontvangt niet eens 4G :o. Maar ik heb dan ook geen onbeperkt internet.
Somebody that I used to know
pi_179219226
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 00:09 schreef klipper het volgende:
2006 databundel 4G.....knap, uitrol is pas sinds 2013.
Zal dus 3G zijn, met sneller internet klaagde je niet...
Ik heb een nieuwe mobiel, die ook 4G kan ontvangen. Bij plaatsing van SIM-kaart in nieuwe toetsel, kon ik ook data ontvangen en versturen in netwerk met sterkste dekking, wat in m'n geval 4G is.
Prijs de Heer.
pi_179220554
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 14:04 schreef TamVR het volgende:

[..]

Ik heb een nieuwe mobiel, die ook 4G kan ontvangen. Bij plaatsing van SIM-kaart in nieuwe toetsel, kon ik ook data ontvangen en versturen in netwerk met sterkste dekking, wat in m'n geval 4G is.
Ah zo.. je hebt hierna wel T-Mobile gebeld neem ik aan? Want je had immers 3G, waar je toen ook voor betaalde.
Neem aan dat je hierna uit jezelf meer bent gaan betalen ofniet?
pi_179220892
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 05:39 schreef Kassamiep het volgende:
Jij mag je contract opzeggen. Waarom zou t-mobile dat niet mogen ?
Zo werkt het niet ;)
Anders zouden contracten totaal geen nut hebben natuurlijk.
Do what you love, love what you do!
pi_179220945
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 21:22 schreef Zelva het volgende:
T-Mobile die schijt heeft aan contracten en beloftes... zéér bekend fenomeen.

Wat ze toen met mijn groep hadden gedaan, opgebouwd tegoed dat je voor alles mocht gebruiken en onbeperkt meenemen, in mijn geval zo'n 1000 euro, gewoon eventjes in één klap wegstrepen, zijn ze uiteindelijk voor teruggefloten, volstrekt illegaal en zo, maar toen was het al te laat.

Ga er maar vanuit dat T-Mobile compleet schijt aan je heeft, klantenservice incluis, en zelfs bereid is alle wetten en fatsoensnormen te schenden om het toch maar door te zetten. 'Redelijkheid en billijkheid' zijn termen die in het vocabulaire van T-Mobile absoluut niet bekend zijn.
TS heeft zelf natuurlijk ook schijt, anders had hij de voorwaarden nog wel in bezit. Het is gewoon een slimme move van Tmobile om nu hun fouten recht te zetten omdat ts toch niet echt iets meer kan doen.

Hij kan hoogstens een beetje bluffen dat het in het contract staat en hij graag zijn oude deal wilt behouden.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179221233
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 15:11 schreef kree het volgende:

[..]

Zo werkt het niet ;)
Anders zouden contracten totaal geen nut hebben natuurlijk.
Elk contract kun je tegen bepaalde voorwaarden opzeggen.
Kans is groot, dat het ook in de voorwaarden/contract staat.
  donderdag 17 mei 2018 @ 17:18:15 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179223634
Ik zie in deze net een leuke tweet langskomen:
tmobile_webcare twitterde op donderdag 17-05-2018 om 17:15:24 Wij voelen ons niet zo Thuis in de wereld van jaarlijkse prijsverhogingen... 😉 https://t.co/oPXhWDpLLB reageer retweet
TMobile_NL twitterde op donderdag 17-05-2018 om 14:52:01 Internetproviders verhogen opnieuw hun prijzen voor vaste klanten, aldus @NUnl. Wij vinden deze jaarlijkse prijsverhogingen voor bestaande klanten écht niet kunnen. Wat vinden jullie? 🧐 https://t.co/ei5agNSjJy reageer retweet
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_179223741
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:18 schreef Leandra het volgende:
Ik zie in deze net een leuke tweet langskomen:
tmobile_webcare twitterde op donderdag 17-05-2018 om 17:15:24 Wij voelen ons niet zo Thuis in de wereld van jaarlijkse prijsverhogingen... 😉 https://t.co/oPXhWDpLLB reageer retweet
TMobile_NL twitterde op donderdag 17-05-2018 om 14:52:01 Internetproviders verhogen opnieuw hun prijzen voor vaste klanten, aldus @NUnl. Wij vinden deze jaarlijkse prijsverhogingen voor bestaande klanten écht niet kunnen. Wat vinden jullie? 🧐 https://t.co/ei5agNSjJy reageer retweet
Hypocrieten ze zeggen niet mee te doen aan de inflatiecorrectie maar via een andere wegen zijn de abonnementen wel duurder geworden .

En voor paar jaar terug deden ze trouwens vrolijk mee.
  donderdag 17 mei 2018 @ 17:24:47 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_179223769
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:23 schreef Syd het volgende:

[..]

Hypocrieten ze zeggen niet mee te doen aan de inflatiecorrectie maar via een andere wegen zijn de abonnementen wel duurder geworden .

En voor paar jaar terug deden ze trouwens vrolijk mee.
Tuurlijk doen ze er aan mee, alleen dit jaar slaan ze even over om goede sier te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 18 mei 2018 @ 10:55:21 #36
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_179237144
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 17:23 schreef Syd het volgende:

[..]

Hypocrieten ze zeggen niet mee te doen aan de inflatiecorrectie maar via een andere wegen zijn de abonnementen wel duurder geworden .

En voor paar jaar terug deden ze trouwens vrolijk mee.
Ze hebben het licht gezien... en daarbij... elke niet-verhoging is er toch 1.
Laat ze toch.

Alsof het merendeel van nederland sowieso niet gewoon via de kabel zijn internet pakt.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_179238365
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 10:55 schreef avotar het volgende:

[..]

Ze hebben het licht gezien... en daarbij... elke niet-verhoging is er toch 1.
Laat ze toch.

Alsof het merendeel van nederland sowieso niet gewoon via de kabel zijn internet pakt.
Het gaat hier niet om de principe van wel of geen internet. Het gaat om het hypocriete van de tweet van Tmobile terwijl ze zelf jarenlang mee deden met inflatiecorrectie, en daarnaast zijn de abonnementen via een andere weg duurder geworden, maar wel stoer de tweet dat hun niet elk jaar willen verhogen. Maar goed volgens mij begrijp je mijn reactie niet helemaal.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 12:05:03 #38
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_179238589
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 11:52 schreef Syd het volgende:

[..]

Het gaat hier niet om de principe van wel of geen internet. Het gaat om het hypocriete van de tweet van Tmobile terwijl ze zelf jarenlang mee deden met inflatiecorrectie, en daarnaast zijn de abonnementen via een andere weg duurder geworden, maar wel stoer de tweet dat hun niet elk jaar willen verhogen. Maar goed volgens mij begrijp je mijn reactie niet helemaal.
Klopt. Ik zie nu dat de zuurgraad van je reactie nog hoger was dan ik al dacht.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_179239039
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:05 schreef avotar het volgende:

[..]

Klopt. Ik zie nu dat de zuurgraad van je reactie nog hoger was dan ik al dacht.
Och je bent zo;n irritante user zonder bijdrage, onder ander door reacties van jouw is FOK! aan het afsterven.
pi_179244975
14 euro per maand voor 1 GB data? Wat hebben zij gerookt?
  zondag 20 mei 2018 @ 11:21:51 #41
111909 B4CO
PanneNkoek
pi_179281259
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 19:35 schreef TamVR het volgende:

[..]

Probleem is dat ik geen kopie meer heb van de originele contract. Vroeger kreeg je het nog via post. Dus ik heb ook niks in m'n mail staan.

Welke mogelijkheden heb ik nog? Er moet toch nog zoiets als redelijkheid en bilijkheid zijn, gezien de tariefverhoging van 400%?
Je mag opstappen… echt, dit is het enige wat je kan doen
Trotse papa van Eden
  dinsdag 22 mei 2018 @ 07:48:57 #42
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_179315161
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:30 schreef Syd het volgende:

[..]

Och je bent zo;n irritante user zonder bijdrage, onder ander door reacties van jouw is FOK! aan het afsterven.
*jou

En het feit dat ik het niet met je eens ben, maakt me niet iemand zonder bijdrage. Beetje vreemd.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_179315393
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 12:05 schreef avotar het volgende:

[..]

Klopt. Ik zie nu dat de zuurgraad van je reactie nog hoger was dan ik al dacht.
*lager
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179350716
Ik zou protesteren dat ze je abonnement ongewenst willen aanpassen en aangeven dat als ze dat negeren het tijd word voor je om eens rond te krijgen voor een andere provider.

Ik zou wel even je abonnement laten doorlopen,heb je alleen internet via je mobiele toestel of heb je ook een vaste verbinding waarbij je eventueel thuis of op je werk kunt overschakelen via WiFi.

Kijk eens of je via een andere provider een beter aanbod kunt krijgen dus even rondbellen ze willen allemaal een groter deel van de koek hebben en zullen geneigd zijn om je een goed aanbod te doen om je over te halen om te switchen,omdat veel mensen bij dezelfde provider blijven zitten worden ze lui,door eens over te stappen naar een andere provider (of daar mee te dreigen) zullen ze wellicht beter hun best gaan doen.

Zelf heb ik een vaste telefoonaansluiting via de kabel en sinds kort een smartphone die ook via een wifi verbinding kan bellen thuis bel ik dus gewoon via de wifi met beeldverbinding en soms gewoon met alleen geluid als ik buiten de deur ben kan ik overschakelen op alleen mobiel gebruik.

Succes met je keuze en een eventuele overstap en laat even weten wat het geworden is.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_179352165
Ik heb wel goede ervaringen met T-Mobile. Ze belden me zelfs een keer dat ik niet zoveel internet enzo en dat ik beter een goedkoper abonnement kon nemen. Daar zat ook weer een korting op etc. Kan begrijpen dat 12 jaar terug alles heel anders was, dus dat mogen ze natuurlijk wel wijzigen.

Verbaast me eigenlijk dat het toen al T-Mobile was. Volgens mij had ik hiervoor Orange (en daarvoor Dutchtone) en dat werd T-Mobile, maar is wel een hele tijd geleden :P
Facts don't care about your feelings
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')