Kom op je kunt hetquote:Op maandag 21 mei 2018 19:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog AK, maar mijn motivatie is echt 0
lager dan een 3?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 12:00 schreef trein2000 het volgende:
Zometeen biologie, mag ik ongestraft verpesten
Extra vak, laat ik hem wegstrepen en slaag ik alsnogquote:
Wel beetje geleerd of full yolo?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 12:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Extra vak, laat ik hem wegstrepen en slaag ik alsnog
Mits, de rest natuurlijk ok is
Tuurlijk heb ik geleerd, drie jaar lang.quote:
als je deze haalt mag je dan een ander vak wegstrepen?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 12:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik geleerd, drie jaar lang.
Informatica, maar dat heb ik al afgesloten met een 8.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 12:12 schreef tailfox het volgende:
[..]
als je deze haalt mag je dan een ander vak wegstrepen?
vraagje (geen idee hoor) als je nu een 8 haalt voor bio gebeurd er dan iets?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 16:08 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Informatica, maar dat heb ik al afgesloten met een 8.
Nee, gewoon een extra vak op Mn diploma.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 16:17 schreef tailfox het volgende:
[..]
vraagje (geen idee hoor) als je nu een 8 haalt voor bio gebeurd er dan iets?
waardeloos dusquote:Op dinsdag 22 mei 2018 16:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee, gewoon een extra vak op Mn diploma.
Nooit van gehoordquote:Op woensdag 23 mei 2018 21:05 schreef -Wereld- het volgende:
Heeft één van jullie ooit eerder gehoord van de Taylorrule en dit behandeld in de les of in een lesbrief? (de hele 2de examenopgave ging hierover)
Bij ons blijkt het op 1 alinea op de laatste pagina van onze lesbrief uitgelegd te worden..
Staat niet in de syllabus, niet in de samengevat.
Nooit behandeld in de les.![]()
Niet dat het zal helpen, maar ik ga klagen, alleen al voor het gevoel.![]()
De wattesrule? Nee dus. Vond eco sowieso een aanfluiting. 80% van de stof is gewoon niet behandeld.quote:Op woensdag 23 mei 2018 21:05 schreef -Wereld- het volgende:
Heeft één van jullie ooit eerder gehoord van de Taylorrule en dit behandeld in de les of in een lesbrief? (de hele 2de examenopgave ging hierover)
Bij ons blijkt het op 1 alinea op de laatste pagina van onze lesbrief uitgelegd te worden..
Staat niet in de syllabus, niet in de samengevat.
Nooit behandeld in de les.![]()
Niet dat het zal helpen, maar ik ga klagen, alleen al voor het gevoel.![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2018 09:59 schreef -Wereld- het volgende:
Cito zoekt nieuwe toetsdeskundigen voor economie havo/vwo![]()
ze maken een grapje toch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |