die meerkeuzevragen in het begin waren wel moeilijk hoorquote:Op vrijdag 18 mei 2018 16:52 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
er zaten alleen maar filosofische teksten in. :’) net afgekregen, maar het was zeker te doen. Waarschijnlijk een hele lage N-term hierdoor.
Mee eens, de eerste 3 en laatste 2 waren het lastigst.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 17:22 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
die meerkeuzevragen in het begin waren wel moeilijk hoor
bij de eerste waren in mijn ogen 3 antwoorden goed, maar welke is dan de 'meest' juiste
ik vond vooral de laatste tekst/vragen goed te doen, misschien ook omdat het iets minder filosofisch was
Duurt nog wel een week. Gewoon een welverdiend weekend tussen de examens.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:24 schreef Iwanius het volgende:
Waren vandaag de laatste examens of duurt het nog even? Reden? Ik zag vandaag veel scholieren/studenten overal op terrasjes zitten en gezien hun gedrag leek het wel alsof ze ergens van verlost waren en blij waren dat het dus de dag voor het weekend is.
voor sommige 2 weken zelfsquote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:28 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Duurt nog wel een week. Gewoon een welverdiend weekend tussen de examens.
Havo biologie nog in de 3e week.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:55 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
voor sommige 2 weken zelfs
maar dat zijn er niet zoveel denk ik
ik geloof dat dat vooral talen zoals Turks enz. zijn
het is nu sws weekendquote:Op vrijdag 18 mei 2018 18:24 schreef Iwanius het volgende:
Waren vandaag de laatste examens of duurt het nog even? Reden? Ik zag vandaag veel scholieren/studenten overal op terrasjes zitten en gezien hun gedrag leek het wel alsof ze ergens van verlost waren en blij waren dat het dus de dag voor het weekend is.
nou die eerste 4/5 meerkeuzevragen ofzo komen bij mij niet overeenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:00 schreef BredeBroeder het volgende:
Heb mijn NL antwoorden even vergeleken met een hoogleraar NL, en het komt redelijk overeen![]()
Het grote verschil is dat zijn formulering van open vragen ongeveer 10x zo gecompliceerd is.
De titel moest geparafraseerd worden. Dus de titel in eigen woorden formulerenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:31 schreef -Wereld- het volgende:
hoe moest je nou trouwens die parafraseervraag opvatten
2x hoe je de titel kunt interpreteren
of 2x hoe je de titel ook had kunnen noemen
er zijn btw best veel mensen die dachten dat de vraag met die 7 ironische woord(groep)en uit de hele tekst moest ipv alleen alinea 4.
quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
De titel moest geparafraseerd worden. Dus de titel in eigen woorden formuleren
Geen zorgen. Zelfs van die 12 neerlandici hadden vele daar verschillende antwoorden. Lees dit artikel maar voor de gein:quote:Op zaterdag 19 mei 2018 13:27 schreef -Wereld- het volgende:
[..]
nou die eerste 4/5 meerkeuzevragen ofzo komen bij mij niet overeen![]()
al weet ik niet helemaal zeker meer wat ik had
als je het over die ene neerlandicus hebt, waar ik het over heb
1 woord parafraseren?quote:Op zaterdag 19 mei 2018 15:43 schreef Gribble het volgende:
Wacht je moest de titel parafraseren? Ik dacht het woord slim
Ik heb alleen de open vragen even bekeken, daar werd ik wel blij van.quote:
Ik heb alleen nog AK, maar mijn motivatie is echt 0quote:Op maandag 21 mei 2018 18:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de open vragen even bekeken, daar werd ik wel blij van.![]()
Alleen die aftrekregeling, mijn geweldige, leuke, altijd vriendelijke, aimabele () Leraar nederlands heeft het hele jaar lopen hameren op die aftrekregeling. 4 hele punten jongens, 4 hele punten. T is me wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |