2014 was heel makkelijkquote:Op woensdag 16 mei 2018 16:28 schreef Koen.V. het volgende:
Poehhhh persoonlijk vond ik Engels aan de moeilijke kant. Wat vinden jullie, BredeBroeder en andere vwo'ers?
Die abcd vraag was echt triest ja. Maar ik hem heb gelukkig wel goed.quote:Op woensdag 16 mei 2018 21:03 schreef -Wereld- het volgende:
ik dacht de tekst over matchfixing te begrijpen
*ziet de antwoorden* oh nee toch niet..
bij de baard ging het ook mis
ik dacht 'abcd, hmm. Dat zou wel heel gemeen zijn van cito. Ik vind het eigenlijk toch wel de beste optie, maar zo kun je toch niet zijn? *past antwoord aan*![]()
was best pittig, zou wel een (nipte) voldoende kunnen zijn.
Baal er wel van dat ik dan wss 6,4 ofzo kom te staan (icm mijn SE cijfer)..
dat 'hoofdstuk' van Rosie begreep ik nauwelijks, al ging ik er ook wel supersnel doorheen (maarja.. anders weer te weinig tijd).
mag wel hopen dat de norm minstens 1,3 is
hee deed jij ook examen in 2014? die was echt to easyquote:Op woensdag 16 mei 2018 19:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2014 was heel makkelijk
Ik geloof het meteen als deze lastiger was.
EXA / Examen memes Verder mag het hier ook wel hoor.quote:Op woensdag 16 mei 2018 19:22 schreef Koen.V. het volgende:
Oh is die er 😂 sorry daar had ik geen weet van. Kun je de link naar dat topic delen?
Die met die baardenquote:Op donderdag 17 mei 2018 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Wat was de naarste tekst eigenlijk? Ben wel nieuwsgierig naar wat het probleem is
Ik weet het niet helemaal zeker meer en misschien zijn er nog aanpassingen in de regels geweest de afgelopen jaren, maar ik meen dat je op je CE’s maar 1 onvoldoende mag hebben (ongeacht of je gemiddelde met de SE’s dan nog wel op een voldoende uit komt). Dus dan zou je nog 1 van de 2 moeten herkansen. Of beiden als je een wat hoger gemiddelde wil.quote:Op donderdag 17 mei 2018 11:44 schreef -Wereld- het volgende:
Even een vraagje. Stel dat iemand bijv. een 5 heeft voor het CE Engels en een 5 voor het CE Nederlands, maar nog wel bijv. een 6 gemiddeld staat voor (één van) beide vakken. Ben je dan wel gewoon geslaagd of moet je er dan nog 1 herkansen. omdat je 2x een 5 voor het CE van een kernvak hebt gehaald?
Gewoon geslaagd, mits je aan de andere eisen voldoet.quote:Op donderdag 17 mei 2018 11:44 schreef -Wereld- het volgende:
Even een vraagje. Stel dat iemand bijv. een 5 heeft voor het CE Engels en een 5 voor het CE Nederlands, maar nog wel bijv. een 6 gemiddeld staat voor (één van) beide vakken. Ben je dan wel gewoon geslaagd of moet je er dan nog 1 herkansen. omdat je 2x een 5 voor het CE van een kernvak hebt gehaald?
Je mag een enkele 5 staan op je eindlijst voor de kernvakken.quote:Op donderdag 17 mei 2018 11:44 schreef -Wereld- het volgende:
zo moeilijk?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:20 schreef trein2000 het volgende:
Ik dacht even dat ze me het examen filosofie hadden gegeven
😂😂quote:Op vrijdag 18 mei 2018 15:20 schreef trein2000 het volgende:
Ik dacht even dat ze me het examen filosofie hadden gegeven
er zaten alleen maar filosofische teksten in. :’) net afgekregen, maar het was zeker te doen. Waarschijnlijk een hele lage N-term hierdoor.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |