abonnement Unibet Coolblue
pi_179230610
Geef die jongen een kans,hetzelfde geldt voor Luckassen
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:02:02 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_179230625
Ik vind het ook wel een prima speler.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 17 mei 2018 @ 23:03:35 #153
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179230647
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 22:51 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Absurd bedrag. Maar eigen schuld hij was een aantal seizoenen geleden voor een paar ton op te halen. Iedereen zag toen zn potentie al en dat risico had je best kunnen nemen.

Het loont niet meer via subtoppers in Nederland te kopen gezien de verstoorde markt en bedragen die ze vragen.
Kansloos gelul altijd.
pi_179230919
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:01 schreef PSVCL het volgende:
Geef die jongen een kans,hetzelfde geldt voor Luckassen
ff normaal doen he, Luckassen nog een kans geven :’)

Jij bent gek
pi_179230949
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:03 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kansloos gelul altijd.
Waarom vind jij dit gelul? Koop dat jong voor 8 ton en verhuur hem direct aan een club in de ED. Een jaar op de bank zitten was ik ook geen fan van geweest maar die had je echt op kunnen pikken, vooral voor die prijs..
pi_179231110
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

ff normaal doen he, Luckassen nog een kans geven :’)

Jij bent gek
Het was wel zijn 1e seizoen bij een topclub en hij moest vaak als stand-in fungeren.

Komend seizoen wanneer ie meer minuten gaat maken en het vertrouwen krijgt kan je hem eerlijk gaan beoordelen, Bergwijn bijv werd ook veel te vroeg afgeschreven ..
pi_179231136
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:17 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Waarom vind jij dit gelul? Koop dat jong voor 8 ton en verhuur hem direct aan een club in de ED. Een jaar op de bank zitten was ik ook geen fan van geweest maar die had je echt op kunnen pikken, vooral voor die prijs..
Precies ja. Toen met Willems pakte het ook prima uit. Die werd ook niet meteen voor de A-selectie gehaald. Met 8 ton loop je bijna geen risico. Nu vraagt Heerenveen terecht de hoofdprijs.
pi_179231178
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:16 schreef Doublepain het volgende:

[..]

ff normaal doen he, Luckassen nog een kans geven :’)

Jij bent gek
Hij is een fervent supporter van middelmaat.
pi_179231418
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:28 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Hij is een fervent supporter van middelmaat.
kampioen worden met "middelmaat" _O_
pi_179231876
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]

kampioen worden met "middelmaat" _O_
Was t toch ook? Jij hebt die wedstrijden toch ook zitten kijken? Hoewel het tegenovergestelde veel zou verklaren...
pi_179234331
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:25 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Het was wel zijn 1e seizoen bij een topclub en hij moest vaak als stand-in fungeren.

Komend seizoen wanneer ie meer minuten gaat maken en het vertrouwen krijgt kan je hem eerlijk gaan beoordelen, Bergwijn bijv werd ook veel te vroeg afgeschreven ..
Ik heb serieus geen slechtere speler afgelopen jaren gezien dan luckassen in ons shirt
pi_179234686
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 07:10 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik heb serieus geen slechtere speler afgelopen jaren gezien dan luckassen in ons shirt
Vukovic?

Dumfries _O_ Elk seizoen lekker ongeveer 10 assists op Koning Luuk
  vrijdag 18 mei 2018 @ 08:05:50 #163
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_179234779
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 21:55 schreef tja77 het volgende:

[..]

Cillessen staat er in de wedstrijden dat hij er moet staan. Zowel bij Barca als bij het Nederlands elftal. Ik vind Zoet een goede keeper maar als hij in het Nederlands elftal keept, vind ik hem minder goed dan bij PSV. Dus op dit moment schat ik Cillissen gelijkwaardig of hoger in dan Zoet.
Noem eens een wedstrijd waarin nederland faalde de laatste 2 jaar waarin cillissen goed keepte?
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_179234810
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:25 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Het was wel zijn 1e seizoen bij een topclub en hij moest vaak als stand-in fungeren.

Komend seizoen wanneer ie meer minuten gaat maken en het vertrouwen krijgt kan je hem eerlijk gaan beoordelen, Bergwijn bijv werd ook veel te vroeg afgeschreven ..
Helemaal eens. Verstandige woorden.
pi_179234863
quote:
1s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:26 schreef Moustachio het volgende:

[..]

Precies ja. Toen met Willems pakte het ook prima uit. Die werd ook niet meteen voor de A-selectie gehaald. Met 8 ton loop je bijna geen risico. Nu vraagt Heerenveen terecht de hoofdprijs.
Dan worden we een soort Man City.

Met Jurjus hebben ze wel zo gehandeld. Wellicht had hij een paar miljoen moeten kosten als ze hem nu of volgend jaar hadden gekocht.

Ontwikkeling is vaak niet te voorspellen. Denk ook nog even aan een jongen als Hoogstrate.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 08:35:33 #166
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179234980
quote:
0s.gif Op donderdag 17 mei 2018 23:17 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Waarom vind jij dit gelul? Koop dat jong voor 8 ton en verhuur hem direct aan een club in de ED. Een jaar op de bank zitten was ik ook geen fan van geweest maar die had je echt op kunnen pikken, vooral voor die prijs..
Het is gelul omdat talent (a)niet lineair ontwikkelt en (b) Dumfries helemaal niet echt als belofte te boek stond. Als je elke Eredivisiespeler moet kopen die op 20/21-jarige leeftijd potentie vertoont om basisspeler bij Heerenveen te worden, dan ben je in 2 jaar failliet. Ja, dan zal het wel eens goed gaan, maar je koopt er ook 20 die niks worden. En dat haal je er dus niet meer uit met die ene topper die je er dan uit haalt. Was Dumfries 3 jaar jonger geweest en dezelfde kwaliteit vertoont bij Sparta, dan was het misschien een ander verhaal geweest. Dan is er meer tijd om de potentie er uit te halen.

Bij Sparta was Dumfries gewoon nog niet goed genoeg voor PSV en kon je slechts zien dat er potentie was, en was hij al 20/21 dat laatste seizoen. Op 17/18-jarige leeftijd was hij nog niet eens in beeld bij de vertegenwoordigende elftallen van Oranje. Toen was het nog niets bijzonders. En daarmee gaat de vergelijking met Willems trouwens ook totaal mank, die liet al vele jaren zien dat hij iets bijzonders had. Dumfries draaide één leuk seizoen bij Sparta toen hij 20/21 was. Zijn eerste Eredivisieseizoen, daarvoor stond hij nergens op de radar. Ik heb hier toen ook helemaal niemand over hem gehoord als versterking voor PSV, maar nu komen alle superscouts uit hun grotten om te roepen dat PSV hem toen al had moeten kopen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BadderHaring op 18-05-2018 08:49:35 ]
pi_179241281
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het is gelul omdat talent (a)niet lineair ontwikkelt en (b) Dumfries helemaal niet echt als belofte te boek stond. Als je elke Eredivisiespeler moet kopen die op 20/21-jarige leeftijd potentie vertoont om basisspeler bij Heerenveen te worden, dan ben je in 2 jaar failliet. Ja, dan zal het wel eens goed gaan, maar je koopt er ook 20 die niks worden. En dat haal je er dus niet meer uit met die ene topper die je er dan uit haalt. Was Dumfries 3 jaar jonger geweest en dezelfde kwaliteit vertoont bij Sparta, dan was het misschien een ander verhaal geweest. Dan is er meer tijd om de potentie er uit te halen.

Bij Sparta was Dumfries gewoon nog niet goed genoeg voor PSV en kon je slechts zien dat er potentie was, en was hij al 20/21 dat laatste seizoen. Op 17/18-jarige leeftijd was hij nog niet eens in beeld bij de vertegenwoordigende elftallen van Oranje. Toen was het nog niets bijzonders. En daarmee gaat de vergelijking met Willems trouwens ook totaal mank, die liet al vele jaren zien dat hij iets bijzonders had. Dumfries draaide één leuk seizoen bij Sparta toen hij 20/21 was. Zijn eerste Eredivisieseizoen, daarvoor stond hij nergens op de radar. Ik heb hier toen ook helemaal niemand over hem gehoord als versterking voor PSV, maar nu komen alle superscouts uit hun grotten om te roepen dat PSV hem toen al had moeten kopen.
Badder zegt zowaar iets wat verstandig is
pi_179241305
Ik vind m sowieso nog steeds te kort komen voor t eerste van PSV. Het is een snelle explosieve speler met goede rushes en aanvallen maar verdedigend maakt ie nog te veel fouten. Hij heeft absoluut potentie maar 6 miljoen is veel te duur. Het kan zomaar een nieuwe Luckassen worden zoals eerder gezegd. Overigens wel terecht dat Heerenveen hoog inzet. Maar denk dat t voor PSV verstandiger is rond te kijken ergens anders.
pi_179241316
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 08:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het is gelul omdat talent (a)niet lineair ontwikkelt en (b) Dumfries helemaal niet echt als belofte te boek stond. Als je elke Eredivisiespeler moet kopen die op 20/21-jarige leeftijd potentie vertoont om basisspeler bij Heerenveen te worden, dan ben je in 2 jaar failliet. Ja, dan zal het wel eens goed gaan, maar je koopt er ook 20 die niks worden. En dat haal je er dus niet meer uit met die ene topper die je er dan uit haalt. Was Dumfries 3 jaar jonger geweest en dezelfde kwaliteit vertoont bij Sparta, dan was het misschien een ander verhaal geweest. Dan is er meer tijd om de potentie er uit te halen.

Bij Sparta was Dumfries gewoon nog niet goed genoeg voor PSV en kon je slechts zien dat er potentie was, en was hij al 20/21 dat laatste seizoen. Op 17/18-jarige leeftijd was hij nog niet eens in beeld bij de vertegenwoordigende elftallen van Oranje. Toen was het nog niets bijzonders. En daarmee gaat de vergelijking met Willems trouwens ook totaal mank, die liet al vele jaren zien dat hij iets bijzonders had. Dumfries draaide één leuk seizoen bij Sparta toen hij 20/21 was. Zijn eerste Eredivisieseizoen, daarvoor stond hij nergens op de radar. Ik heb hier toen ook helemaal niemand over hem gehoord als versterking voor PSV, maar nu komen alle superscouts uit hun grotten om te roepen dat PSV hem toen al had moeten kopen.
Als ik de berichtgeving moet geloven was Brands vorig jaar ook al geïnteresseerd.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 14:28:04 #170
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179241399
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:24 schreef Moustachio het volgende:
Ik vind m sowieso nog steeds te kort komen voor t eerste van PSV. Het is een snelle explosieve speler met goede rushes en aanvallen maar verdedigend maakt ie nog te veel fouten. Hij heeft absoluut potentie maar 6 miljoen is veel te duur. Het kan zomaar een nieuwe Luckassen worden zoals eerder gezegd. Overigens wel terecht dat Heerenveen hoog inzet. Maar denk dat t voor PSV verstandiger is rond te kijken ergens anders.
Ik vind het ook een gok. Denk ook niet dat je in de Eredivisie een back gaat vinden die PSV-waardig is. Misschien die van Utrecht, maar ik zou eerder op het buitenland gokken. Weet niet wat er in de top van België rondloopt momenteel.

Hoe dan ook ga je er op achteruit. Arias is gewoon uitgegroeid tot internationale subtop.
pi_179241443
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik vind het ook een gok. Denk ook niet dat je in de Eredivisie een back gaat vinden die PSV-waardig is. Misschien die van Utrecht, maar ik zou eerder op het buitenland gokken. Weet niet wat er in de top van België rondloopt momenteel.

Hoe dan ook ga je er op achteruit. Arias is gewoon uitgegroeid tot internationale subtop.
Troupee heeft echt een kutseizoen gedraaid.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 15:08:53 #172
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179242261
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 14:30 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Troupee heeft echt een kutseizoen gedraaid.
Zal best, maar die heeft meer potentie.
pi_179242298
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:08 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Zal best, maar die heeft meer potentie.
Niet als rechtsback
  vrijdag 18 mei 2018 @ 15:15:59 #174
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_179242394
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:11 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Niet als rechtsback
Daar ben ik het niet mee eens.
pi_179243269
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 15:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens.
Zo dan.

Ik word van beide niet echt warmer of kouder. Troupee heeft idd echt een bedroevend seizoen gedraaid en Dumfries vind ik nou ook niet bepaald een intelligente speler. Verder loopt er inderdaad niks rond wat betreft backs. Dumfries is trouwens een soort 2de Strootgod. Die gast kijkt ook de hele tijd alsof het elke dag onweert.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')