Ik heb het maar even hierheen verhuisd want dat kijkcijfers is vast een vergissingquote:Op woensdag 6 juni 2018 15:34 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag, negeren we die post van dotteke in feedback?
Je zou je 't namelijk kunnen lezen als: doe maar waar je zin in hebt. Maar een béétje kwaliteit en constantheid in de vormgeving is m.i. wel belangrijk. En dus: dat wij het monitoren ipv het de vrije loop laten. Toch?
Alleen: is het zinvol genoeg om die nuance aan te brengen en daarmee weer de nodige vinnigheid terug te krijgen. Moet je weer op je handen gaan zitten en rustààg blijven.
Ik reageer op Gert niet op Disane, maar omdat die post elders staat sluit ik hier aan.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het maar even hierheen verhuisd want dat kijkcijfers is vast een vergissing
Dat idee van 'iedereen mag het doen' is lang geleden door de mods vastgesteld, dus dat valt Dotteke niet aan te rekenen. Dotteke deed het destijds goed en ook nu weer, maar anderen meldden zich.
Wat mij betreft is er slechts een user die de vernieuwde OP post. Maar wat als die er niet is?
Tja. Ik vind dat ik netjes en rationeel overlegd heb. Je manier van reageren is spijtig. Hopelijk kun je je er weer overheen zetten.quote:Op woensdag 6 juni 2018 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik reageer op Gert niet op Disane, maar omdat die post elders staat sluit ik hier aan.
Waarom negeren, er was iemand die het deed tot jij (gert) terug kwam van lang weggeweest en hoppa iemand die het het al tijden deed wordt zo weggevaagd.
Terwijl andere mods tevreden waren.
Er is gezegd iedereen mag een OP foto maken, dus waarom is dat nu in een keer veranderd?
Er is niet overlegd er is gewoon medegedeeld in DM dat er een andere op foto in was gezetquote:Op woensdag 6 juni 2018 17:12 schreef Gert het volgende:
Hij stond inderdaad verkeerd Disana. Nou ja, beter zo, thanks.
[..]
Tja. Ik vind dat ik netjes en rationeel overlegd heb. Je manier van reageren is spijtig. Hopelijk kun je je er weer overheen zetten.
Goed, even ter zake nog: de mods waaronder ik houden een oogje op de OP. De cap van Blurk vonden wij een verbetering van een bestaand ontwerp: iets scherper, meer helderheid. That's all. Geen big deal.
Gevonden,quote:Op woensdag 6 juni 2018 18:03 schreef houdjemond het volgende:
Ik bedoelde alleen maar het inwoners-plaatje omdat er een nieuwe was. *verstopt zich*
Het zijn niet eens bewonersquote:Op woensdag 6 juni 2018 12:07 schreef danaqui het volgende:
[..]
Schijtziek wordt ik ervan, iedere keer dat dubbel posten zowel in FB topic als in oud bewoners topic.
Pleur die oud bewoners topic gewoon dicht.
Oh jéé nou prima hoor. Ik had al contact met Dotteke en prima verder. FB is dus geen FB meerquote:Op woensdag 6 juni 2018 19:40 schreef Soury het volgende:
-graag bij feedback mbt moderatie houden hier weer verder-
Oef... dat klinkt pijnlijk. Sterkte.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:17 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik vind het vervelend dat er ongemakkelijke gevoelens over de OP zijn ontstaan. Maar ik ga me er - na heel slecht nieuws over een naaste collega en een kennis - eerlijk gezegd niet druk over maken. Dit zijn niet de belangrijke dingen in het leven.
quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:17 schreef Bblurker2 het volgende:
Ik vind het vervelend dat er ongemakkelijke gevoelens over de OP zijn ontstaan. Maar ik ga me er - na heel slecht nieuws over een naaste collega en een kennis - eerlijk gezegd niet druk over maken. Dit zijn niet de belangrijke dingen in het leven.
Begrijpelijk dat dat voor gaat en dat je je nu niet druk maakt over in feite futiliteiten vergeleken met wat er nu met je collega gebeurt. Sterkte.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:17 schreef Bblurker2 het volgende:
Sterkte.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:17 schreef Bblurker2 het volgende:
Sterkte gewenst. En inderdaad first things first.quote:Op woensdag 6 juni 2018 21:17 schreef Bblurker2 het volgende:
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=createquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:02 schreef FloJo het volgende:
hey hey, net aan lavvenderr gevraagt hoe een pol te beginnen over wie is favo en wie niet.
leuk idee?
ik ben niet handig zoals bekend, dus mss uitleg of wat dan ook.
tnx. flo
quote:Op donderdag 7 juni 2018 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
http://poll.dezeserver.nl/index.cgi?action=create
Dit wijst zich vanzelf Flojo
Ik mis alleen 'geen een van allenquote:Op donderdag 7 juni 2018 14:54 schreef Tuinfluitert het volgende:
Edit is al gelukt.
UTO / Wie is jouw favoriet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |