abonnement Unibet Coolblue
pi_179158896
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179159222
Mijn sport vandaag bestond uit 8 km wandelen in de Efteling (waarvan 2 km met peuter in de draagzak op mijn rug O+ ) en 4 rondjes traptreintjes met peuter die niet mee wilde trappen, maar wel “Nog een keer mama!!” Nu ben ik moe.
  maandag 14 mei 2018 @ 20:50:19 #3
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_179161919
Ik deed (weer) mijn eerste rondje Evy *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 14 mei 2018 @ 20:58:30 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_179162112
Goed zo barrel! Hoe ging het?

Lijstje:
O: yoghurt met banaan en muesli. Koffie met suiker
T: appel
L: salade met spinazie, komkommer, paprika, feta en kikkererwten
D: stifado met rijst
T: magnum, 7 amandelen
disclaimer
  Redactie Sport maandag 14 mei 2018 @ 21:13:27 #5
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_179162475
O: dubbele bth (maar wel die richting het eind van het brood, die zijn kleiner) met 100% pindakaas
S: 45 min fietsen, 2500m zwemmen, 45 min fietsen
T: banaan
T: druiven
L: twee crackers met hoemoes. Salade van spinazie (100gr), paprika (100gr) cherrytomaatjes (40gr) en een klein blikje linzen
T: cracker pindakaas
D: volkoren pasta, saus, groenten, gehakt (opmaken wat nog in de vriezer lag) en geraspte kaas

Morgen weer wegen :9
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_179162993
Ik at een ijsje :9 wel een beschaafd ijsje: een Solero :9 :9

Netjes binnen de lijntjes gebleven vandaag en veel gelopen op mijn werk ^O^ Morgen weer lekker sporten, de verkoudheid is inmiddels handelbaar en energie weer op peil gelukkig.
  maandag 14 mei 2018 @ 21:41:07 #7
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_179163265
Laat ik ook maar weer eens lijstjes posten. Vorige week op vakantie geweest. Dat was niet zo heel goed voor de weegschaal 🙈.

Lijstje:
O: yoghurt, muesli, banaan
T: pindacrunchreep
L: luxe pistolet met oude kaas pestosalade + aardbeien
D: rucola, julienne, mozzarella, gerookte kip, halve appel (de andere helft werd door mijn dochters gejat terwijl die bij de gastouder al gegeten hadden) + beetje dressing
T: Liuk ijsje
pi_179163807
Vandaag:
O: snee brood met hazelnootpasta, sojadrink
B: peuterzwemmen
L: 3 sneetjes brood met hazelnootpasta, vega smeerworst, halvarine/worst, sojadrink
T: blauwe bessen, watermeloen
D: zelfgemaakte aardappel anders, kwark en een restje rabarbercompote
B: grasmaaien en snoeiwerk in de tuin
T: appel
  Redactie Sport dinsdag 15 mei 2018 @ 06:51:05 #9
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_179168817
70,0 kg :') dat is +1,1. Komt dat nou echt nog van het uiteten gaan van afgelopen zaterdag?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 15 mei 2018 @ 06:54:54 #10
149959 SQ
snelle trees
pi_179168841
Kan. Kan ook door hormonen, het weer, de politiek of aardstralen komen :Y
disclaimer
pi_179169216
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 06:54 schreef Stormqueen het volgende:
Kan. Kan ook door hormonen, het weer, de politiek of aardstralen komen :Y
Of je krijgt een nieuwe kies. Of werkt dat alleen bij dreumesen zo?

Ik woog vanmorgen weer 77,9 kg, een paar weken geleden woog ik dat ook en lager heb ik nog niet gewogen, dus ik heb goede hoop voor deze maand en voor mijn bikini volgende maand *O*
pi_179169349
MC nice ^O^
Ik moet zo nog ff op de weegschaal gaan staan. Maar ja, 2 dagen soep.. ik weet het niet hoor ;)
pi_179169667
Hmm.. ik had mijn eerste overnight oats gemaakt (met banaan en koekkruiden) maar ik vond het maar saai.. Tips? Hoe maken jullie het? Welke oats?? Misschien was dat wel fout? Melk of iets anders??
pi_179169731
400 gram eraf ondank ALLES OPETEN gisteren.

Vandaag:
O: boterham met zalmsalade, boterham smeerkaas
L: courgettepannenkoekje met gerookte zalm en yoghurt.
D: Bulgur (denk ik) salade met o.a. kip, aubergine en whatever er nog in de (koel)kast ligt.

Misschien nog sporten. Misschien niet. Ik weet t allemaal niet zo goed :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179169825
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 08:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Hmm.. ik had mijn eerste overnight oats gemaakt (met banaan en koekkruiden) maar ik vond het maar saai.. Tips? Hoe maken jullie het? Welke oats?? Misschien was dat wel fout? Melk of iets anders??
Ik zorg altijd dat er ook iets stevigs/knapperigs door zit zodat de structuur wat lekkerder wordt. Ik vind Bircher muesli een goed uitgangspunt als recept, hoewel dat misschien wel wat zoet is:
Fijne havermout (AH basic bijv.)
Melk (ik neem ongezoete sojamelk)
Een gedroogde abrikoos in stukjes meeweken
's ochtends dan een appel in stukjes erdoor, kaneel erop en evt rozijnen/nootjes.
Als ik heel lui ben pak ik gewoon vier eetlepels muesli, die week ik in ca 200 ml melk en daar doe ik 's ochtends een appel in stukjes en wat kaneel bij.
O ja en je kunt ook gebroken lijnzaad meeweken voor extra vezels.
pi_179169846
Zo, weer terug van vakantie! Ik durf nog niet op de weegschaal, dat stel ik nog even uit tot vrijdag ;) want die zal wel niet naar de goede kant uitslaan. Wel iedere dag 5 km gelopen en 1 keer hardgelopen, dus wel gesport (maar ook veel gegeten en vooral weinig gedaan behalve in de zon liggen en lezen).

Planning vandaag:
O: kwark
T: druiven & appel
L: Salade met geitenkaas
T: Bosperzik & 1 rijstwafel pure chocolade
D: Rijst, groentemix, nepvlees en een beetje satésaus

S: een uur golfles
pi_179169853
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 08:34 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik zorg altijd dat er ook iets stevigs/knapperigs door zit zodat de structuur wat lekkerder wordt. Ik vind Bircher muesli een goed uitgangspunt als recept, hoewel dat misschien wel wat zoet is:
Fijne havermout (AH basic bijv.)
Melk (ik neem ongezoete sojamelk)
Een gedroogde abrikoos in stukjes meeweken
's ochtends dan een appel in stukjes erdoor, kaneel erop en evt rozijnen/nootjes.
Als ik heel lui ben pak ik gewoon vier eetlepels muesli, die week ik in ca 200 ml melk en daar doe ik 's ochtends een appel in stukjes en wat kaneel bij.
O ja en je kunt ook gebroken lijnzaad meeweken voor extra vezels.
Thanks, ik heb de AH basic idd, dat gaat goed dus. Amandelmelk is misschien wel lekker om te proberen idd, iets minder nemen ook dan ik nu had. Ik kan er wel wat mee zo, dank je. Ik geef nog niet op ;)
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:03:19 #18
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_179170074
Ik doe de AH basic in kwark en doe er diepvriesfruit op. Voor ik het eet nog wat ander fruit en noten.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:09:57 #19
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_179170161
ik doe ook amandelmelk en daarnaast doe ik er blauwe bessen op.. die zijn wat knapperiger dan banana..

hardlopen ging best OK. eerste stuk was hel.. daarna 1 keer stretchen ipv wandelen en daarna ging het een stuk beter.. 2e helft was makkelijker en ik was eigenlijk verbaasd toen het afgelopen was. wel teleurstellend aantal km's (1.8 in 20 min) maar dat wordt vanzelf beter.. en in een fijn bosje in de buurt van het nieuwe huis, MET uitbreid mogelijkheden dus helemaal happy! :)

Lijstje van vandaag:
O: 2 gebakken eieren
t: amandel/vijgen brood
L: salade
t: avocado
D: uit eten *) ( en dat is 2 :P ) ) ik ga vanavond voor een vis variant en geen patatjes, dat zou de schade moeten beperken :)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:15:07 #20
248821 Rauw.
op je bord.
pi_179170235
Terug van vakantie, knieblessure is over, met m'n rug moet ik misschien toch nog eens naar een fysio :')

in ieder geval weer fatsoenlijks te eten de komende weken O+
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_179170477
Ik nam ontbijt, want wilde gaan sporten. Maar nu zijn de plannen gewijzigd en had ik geen ontbijt hoeven nemen. Hmpf. Nou ja, jammer dan. (ik probeer 16/8 intermittend fasting zoveel mogelijk toe te passen en dan eet je dus 16 uur niet)

Maar....wel deed de weegschaal gek vanmorgen. Ik ben er wel 4x op gaan staan. Zomaar een kilo minder. Maar ik stond ook al sinds eind april/begin mei stil. Elke week een beetje omlaag is óók goed, lief lijf. Maar dit was weer verrassend.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 09:03 schreef Lienekien het volgende:
Ik doe de AH basic in kwark en doe er diepvriesfruit op. Voor ik het eet nog wat ander fruit en noten.
Is dat fruit ontdooid als je het gaat eten of eet je dan een soort fruitijsjes in je kwark?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:35:55 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_179170567
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 09:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik nam ontbijt, want wilde gaan sporten. Maar nu zijn de plannen gewijzigd en had ik geen ontbijt hoeven nemen. Hmpf. Nou ja, jammer dan. (ik probeer 16/8 intermittend fasting zoveel mogelijk toe te passen en dan eet je dus 16 uur niet)

Maar....wel deed de weegschaal gek vanmorgen. Ik ben er wel 4x op gaan staan. Zomaar een kilo minder. Maar ik stond ook al sinds eind april/begin mei stil. Elke week een beetje omlaag is óók goed, lief lijf. Maar dit was weer verrassend.

[..]

Is dat fruit ontdooid als je het gaat eten of eet je dan een soort fruitijsjes in je kwark?
Grote drops zijn fijn! Hopelijk blijft ie weg!

Hoe was je vakantie Rauw? Ik miste je al!

Lonaa en cactus ook omlaag *O*

Ik was alweer een pondje kwijt van mijn weekendkilo. 76,8 :)
disclaimer
pi_179170686
Uur mit der Doggo, done. Lonaa en hond hebben het warm.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179170720
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 09:43 schreef Lonaa het volgende:
Uur mit der Doggo, done. Lonaa en hond hebben het warm.
Ik ga zo naar buiten dingetjes doen. Korte broek dus. En ik wil dat spul kopen wat Sarabi gebruikt tegen schuren van haar bovenbenen in rokjes. Maar ben vergeten hoe het heet en nu moet ik of zoeken of hopen dat iemand het hier wel weet of hopen dat Sarabi het leest voor ik weg ga :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179170744
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 09:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ga zo naar buiten dingetjes doen. Korte broek dus. En ik wil dat spul kopen wat Sarabi gebruikt tegen schuren van haar bovenbenen in rokjes. Maar ben vergeten hoe het heet en nu moet ik of zoeken of hopen dat iemand het hier wel weet of hopen dat Sarabi het leest voor ik weg ga :+
Vevina. :7
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')