abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 mei 2018 @ 00:04:03 #1
375333 Drogonno
Dromer des levens
pi_179144937
Kijk jij weleens naar de wereld om je heen?

In een tijdperk van miljarden afleidingen was ik nieuwsgierig waar men grotendeels naar kijkt

Mijn grootste afleidingen zijn muziek en de mensen om me heen als ik me erg verveel en voor de rest lees ik veel boeken/E-Boeken tijdens mijn reis naar mijn werk!


Mijn eigenlijke reden waarom ik deze topic heb gemaakt is het klein verhaaltje onder deze zin!

Als ik mijn bril afdoe en onscherp kijk naar alles om me heen dan zie ik de hele interessante mooie dingen, de grootste reden dat ik deze topic maak om wat ik dan zie te verworden en te verwerken, voor de rest ben ik er wel tevreden mee :P

Wat ik zie als ik onscherp (zonder bril) op een zonnige dag naar buiten kijk met mijn blik op de lucht gericht zie is in het begin bar weinig, maar naar verloop van tijd beginnen een aantal vormen te bewegen, naar verloop van tijd word het steeds meer totdat het er bijna op lijkt dat ik een barrière kan zien of zelfs de ozonlaag! xD
Eindeloos bewegend en levend.... dan kijk ik weer scherp en gericht op iets anders en weg is het, Na lange speculatie denk ik dat ik de binnenkant van mijn ogen zie bewegen als ik onscherp naar een goede zon verlichte omgeving kijk.
Kan niks anders verzinnen, nou niks normaals tenminste! :D

Nou mijn verhaaltje is gedaan, hoop dat je ervan kan genieten ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Drogonno op 14-05-2018 00:09:25 ]
  maandag 14 mei 2018 @ 00:35:41 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_179145248
Ik heb het nu drie keer gelezen maar ik snap het nog niet
pi_179146975
Dat zijn oude bloedvaten die achter gebleven zijn in je oogvocht.
pi_179147070
Koop een bril.
  Moderator maandag 14 mei 2018 @ 11:24:48 #5
249559 crew  Lavenderr
pi_179150023
Misschien is de wereld zonder bril vager en minder confronterend? Bedoel je dat, TS?
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 10:25:41 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_179192403
Als ik dat doe zie ik voornamelijk de krasjes op mijn hoornvlies, van die irritant bewegende kleine friebels waar je net niet op kunt focussen.

Wat eigenlijk mooier is is wat je ziet als je je ogen dicht doet.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_179192632
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 11:41:46 #8
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_179193692
quote:
Ik blijf het toch altijd mooi vinden dat het toevoegen van dit soort gegevens dit soort fenomenen zoveel bijzonderer worden. Dan denk je weer na over hoe je eigen lijf in elkaar steekt.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')