Op de super geweldige FOK!Frontpage werd ik er op gewezen dat Waylon uit schuldgevoel voor kolonialisme of slavernij negers als dansers heeft en dat deze negers optraden voor hun voorouders (de arme slaven).quote:Boze Waylon haalt weer uit naar criticasters: ‘Schaam je!’
Na het behalen van de finale op het Eurovisie Songfestival viert Waylon feest, maar windt zich ook weer op. Daarnaast is hij trots op zijn dansers die optraden voor hun voorouders.
https://www.telegraaf.nl/(...)iticasters-schaam-je
Oh nee, dit is de dubbelganger van Waylonquote:Op zondag 13 mei 2018 22:51 schreef KreKkeR het volgende:
Kweenie, volgens mij is het deze gast:
[ afbeelding ]
(Tevens combo-breaker)
Is dat niet Chuck Norris?quote:Op zondag 13 mei 2018 22:51 schreef KreKkeR het volgende:
Kweenie, volgens mij is het deze gast:
[ afbeelding ]
(Tevens combo-breaker)
Want CL-kijkers zitten zo erg onder de duim dat er voor hun geen andere mogelijkheid is om onder het ESF uit te komen?quote:Op maandag 14 mei 2018 06:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het zou fijn zijn als het ESF gewoon afgeschaft werd. Of de Champions league finale gelijktijdig plaats laten vinden. Scheelt ook al een hoop kijkers.
Al Die homo's kijken toch liever naar Ronaldo joh.quote:Op maandag 14 mei 2018 06:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Want CL-kijkers zitten zo erg onder de duim dat er voor hun geen andere mogelijkheid is om onder het ESF uit te komen?
Hmmm nomnomnom heeft ze het koud of is ze blij om mij te zien?quote:Op zondag 13 mei 2018 23:01 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
NEEEEE! Heb een beetje respect voor de verdedigers van de Nederlandse identiteit!
[ afbeelding ]
TIs vies koud patrickquote:Op maandag 14 mei 2018 07:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hmmm nomnomnom heeft ze het koud of is ze blij om mij te zien?
Youtube filmpje ingevoegd voor de feiten. en de Telegraaf maakte zoals het heet "een foutje".quote:Op zondag 13 mei 2018 22:38 schreef KreKkeR het volgende:
Op de super geweldige FOK!Frontpage werd ik er op gewezen dat Waylon uit schuldgevoel voor kolonialisme of slavernij negers als dansers heeft en dat deze negers optraden voor hun voorouders (de arme slaven).
Ook de telegraaf spreekt over dansers die optraden voor hun voorouders.
Wanneer ik echter naar het diepgaand interview luister hoor ik Waylon die iets zegt over zijn dansers die optraden voor hun "passed parents" (passed away parents). Het woord voor voorouders ("ancestors") komt niet eens in de buurt hiervan.
Ik snap de vertaling v/d Telegraaf niet helemaal. Hebben ze wellicht navraag gedaan bij Waylon over wat hij werkelijk bedoelde? Of zijn ze gewoon echt zo achterlijk dat ze passed parents hebben geïnterpreteerd als past parents, want ze dan weer hebben geïnterpreteerd als voorouders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |