Ja dat las ik ook ja. Eerst fucking blij en toen daarna las ik pas wanneer het weer zou gaan starten.quote:Op zondag 13 mei 2018 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Ik las dat ze ieg een contract hebben getekend voor 70 afleveringen.
Dan ben je dus mooi zoet tot en met 2040 met het huidige tempo
Ik kan dit nauwelijks geloven. Hoe gaan ze dit ooit binnen een redelijk tijdsbestek voor elkaar krijgen, die Harmon en Roiland gasten?quote:Op zondag 13 mei 2018 20:12 schreef RickoKun het volgende:
Ik las dat ze ieg een contract hebben getekend voor 70 afleveringen.
Dan ben je dus mooi zoet tot en met 2040 met het huidige tempo
quote:
Jullie snappen het gewoon niet lolquote:
Ja, dat infantiele geboer is vast voor mensen met een bijzonder hoog iq ja.quote:Op zondag 13 mei 2018 21:37 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
[..]
Jullie snappen het gewoon niet lolKijk bij alle one-liners van Rick moet je gewoon bijzonder slim zijn om die te snappen. Ook de interactie tussen hem en Morty zijn niet voor de leken weggelegd, het is wel duidelijk dat jullie niet bij de doelgroep horen...
Doe nu dan, alsof je nu iets beters te doen hebtquote:Op maandag 14 mei 2018 02:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nou, als het zelfs al op FOK! voorbij komt, moet ik zeker gaan kijken
Beetje laat, volgens mij moet je vrij helder zijn om die references te begrijpen toch?quote:Op maandag 14 mei 2018 02:42 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Doe nu dan, alsof je nu iets beters te doen hebt
Dat wel, als een kristalquote:Op maandag 14 mei 2018 02:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Beetje laat, volgens mij moet je vrij helder zijn om die references te begrijpen toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |