abonnement Unibet Coolblue
pi_179137620
Hallo iedereen ik heb een vraagje ik heb sinds 6 maanden geleden mijn rijbewijs gekregen. Ik ben een student van 19 jaar en ben momenteel werkloos. Ik heb redelijk veel extra vrije tijd en dacht om een baan te nemen.

Ik dacht eraan om een pakketbezorger te worden voor PostNL maar eigenlijk weet ik niet of een bezorger wel zo’n makkelijke/leuke baan is.

Ik zoek gewoon een baan waarbij weinig stress meespeelt dus lijkt me bezorger zijn echt makkelijk. Voor de mensen die hier ooit hebben bezorgd, hoe is het? Zou je het me aan raden?
pi_179137667
Zoals het mij is vertelt ben je smorgens bezig met het slepen en inpakken van paketten, en als jedat hebt gedaan moet je dat dus uitleveren. Het ligt eraan hoe goed je topograifsche kennis van je route/buurt is hoe makkelijk het zal zijn. Als je elk huis nog moet opzoeken duurt het langer, als je elke straat en nummer op je duimpje weet zal het een stuk sneller gaan.

Dus je bent wel bezig van 9 tot 5 zeg maar. als je snel bent tot 4.
pi_179137731
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:26 schreef GeisWafel het volgende:
Zoals het mij is vertelt ben je smorgens bezig met het slepen en inpakken van paketten, en als jedat hebt gedaan moet je dat dus uitleveren. Het ligt eraan hoe goed je topograifsche kennis van je route/buurt is hoe makkelijk het zal zijn. Als je elk huis nog moet opzoeken duurt het langer, als je elke straat en nummer op je duimpje weet zal het een stuk sneller gaan.

Dus je bent wel bezig van 9 tot 5 zeg maar. als je snel bent tot 4.
Oh hebben ze geen navigaties dan in hun busjes dat laat zien hoe je het snelst moet bezorgen ? Zeg maar een systeem dat geconnect is met de adressen van de pakketjes ?
pi_179137764
quote:
Oh hebben we geen navigaties dan in hun busjes dat laat zien hoe je het snelst moet bezorgen ? Zeg maar een systeem dat geconnect is met de adressen van de pakketjes ?