abonnement Unibet Coolblue
pi_179137620
Hallo iedereen ik heb een vraagje ik heb sinds 6 maanden geleden mijn rijbewijs gekregen. Ik ben een student van 19 jaar en ben momenteel werkloos. Ik heb redelijk veel extra vrije tijd en dacht om een baan te nemen.

Ik dacht eraan om een pakketbezorger te worden voor PostNL maar eigenlijk weet ik niet of een bezorger wel zo’n makkelijke/leuke baan is.

Ik zoek gewoon een baan waarbij weinig stress meespeelt dus lijkt me bezorger zijn echt makkelijk. Voor de mensen die hier ooit hebben bezorgd, hoe is het? Zou je het me aan raden?
pi_179137667
Zoals het mij is vertelt ben je smorgens bezig met het slepen en inpakken van paketten, en als jedat hebt gedaan moet je dat dus uitleveren. Het ligt eraan hoe goed je topograifsche kennis van je route/buurt is hoe makkelijk het zal zijn. Als je elk huis nog moet opzoeken duurt het langer, als je elke straat en nummer op je duimpje weet zal het een stuk sneller gaan.

Dus je bent wel bezig van 9 tot 5 zeg maar. als je snel bent tot 4.
pi_179137731
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:26 schreef GeisWafel het volgende:
Zoals het mij is vertelt ben je smorgens bezig met het slepen en inpakken van paketten, en als jedat hebt gedaan moet je dat dus uitleveren. Het ligt eraan hoe goed je topograifsche kennis van je route/buurt is hoe makkelijk het zal zijn. Als je elk huis nog moet opzoeken duurt het langer, als je elke straat en nummer op je duimpje weet zal het een stuk sneller gaan.

Dus je bent wel bezig van 9 tot 5 zeg maar. als je snel bent tot 4.
Oh hebben ze geen navigaties dan in hun busjes dat laat zien hoe je het snelst moet bezorgen ? Zeg maar een systeem dat geconnect is met de adressen van de pakketjes ?
pi_179137764
quote:
Oh hebben we geen navigaties dan in hun busjes dat laat zien hoe je het snelst moet bezorgen ? Zeg maar een systeem dat geconnect is met de adressen van de pakketjes ?
Dat is er wel, maar het kost tijd. Je zult merken dat dit soort dingetjes voor een lange dag gaan zorgen.
  zondag 13 mei 2018 @ 18:34:11 #5
80382 manny
30 is best veel
pi_179137788
Bel ze eens op. Ze kunnen je vast veel info geven over de tijden, beloning, en dat soort dingen.

https://www.postnl.nl/ove(...)ctie/pakketbezorger/
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_179137963
Ik hoor er weinig goeds over, 2,5 minuut voor een pakketje bezorgen en als je boven je werktijd uitkomt krijg je niets extra's
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_179163257
PostNL is zo'n beetje het laatste wat je moet doen....

Chauffeurswerk kan wel leuk zijn maar zoek bijv. op Indeed naar iets. Bijv. een webshop die zelf spullen wil bezorgen etc.

Want bij PostNL wordt je altijd vergeleken met de snelste bezorger (en dat zijn doorgesnoven snelheidsmaniakken).

Als je 19 bent dan mis je nog wat verkeersinzicht. Haasten in een verlengde en verhoogde bus geeft je veel risico om schade te rijden. Op dat moment kost het alleen PostNL geld maar je naam staat wel op het schadeformulier.

Als je dan zelf een auto ooit wilt verzekeren kan je dit in zeer negatieve zin achtervolgen. Oftewel een paar weken werken bij PostNL kan je vele euro's extra premie kosten in de toekomst bij je prive auto...

Verzekeraars vragen ook naar je schadeverleden. Eerlijk zeggen kan leiden tot een hoge premie. Verzwijgen kan leiden tot vermelding op een zwarte lijst waardoor je alleen nog maar bij Rialto terecht kunt (vanaf 150,- per maand).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')