die is een weekend weg met dr vriendquote:Op zondag 13 mei 2018 18:20 schreef robijnwasverzachter het volgende:
Ga iets leuks doen met je moeder
Zo nuttig is dat niet.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:26 schreef jigggy het volgende:
[..]
normaal moet ik de kledingwinkel draaiende houden en ga ik met een voldaan gevoel naar huis
één van de meest nutteloze banen op aarde.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:26 schreef jigggy het volgende:
[..]
normaal moet ik de kledingwinkel draaiende houden en ga ik met een voldaan gevoel naar huis
We zijn net weer terugquote:
Die zal wel flink doorgepaald thuiskomen na een weekend weg zonder "de kids".quote:
Die lekt de rest van de week nog uit.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die zal wel flink doorgepaald thuiskomen na een weekend weg zonder "de kids".
En dan buiten lekker doorgaan met gamen met Pokémon Go zeker.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga altijd even een stuk lopen de laatste tijd.
Anders krijg ik inderdaad ook zo’n “doorlig” gevoel als ik de hele dag aan het gamen ben.
quote:Op zondag 13 mei 2018 19:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik voer ook de hele dag niks uit, maar ik ben dan ook verantwoordelijk voor de inkoop
Dan zou ik gezien mijn dagelijkse "bezigheden" allang van een brug moeten zijn gesprongen.quote:Op zondag 13 mei 2018 18:12 schreef jigggy het volgende:
Uitbrakken, smiddags gesport en voor de rest een beetje FIFA gespeeld
Wat voel ik me nutteloos vandaag zeg,nu koken en dan waarschijnlijk weer FIFA en dan naar bed
vandaag ben ik naar de kapper geweest en heb ik UFC 3 gespeeld, zo maar is in de tuin gaan liggen en dan zal vandaag ook wel weer zo voorbij zijnquote:Op maandag 14 mei 2018 14:04 schreef robijntjestralendwit het volgende:
1. Haal een mcflurry
2. klap een jonco
3. kijk een documentaire over Hitler ofzo
4. Weg dag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |