abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_179135347
Aflevering 21
http://www.dailymail.co.u(...)zi-sold-100-000.html

quote:
Royal Wedding scammers! Meghan Markle's father STAGED photos with paparazzi that were shared around the world and sold for up to £100,000 - just days before he walks her down the aisle

Footage obtained by Mail on Sunday shows Thomas Markle arriving at internet cafe with photographer Jeff Rayner

Minutes later, pair seen preparing to photograph Mr Markle while he sits at computer looking at news story about his daughter and Prince Harry

'Tailor' who measured Mr Markle for wedding suit was assistant at party goods shop

Staged photos come despite Kensington Palace issuing warning to publishers to respect Mr Markle’s privacy
Enkele reacties:

quote:
James, Kent, United Kingdom, 3 hours ago

Meghan described herself as a hustler - and it seems that comes from a family tradition. Boy, to have landed the Royal Family, those Markles are set for life. The half siblings are selling interviews and writing books, the ex-husband is writing a TV series based around events, the mother is going to spill the beans on Oprah, a cousin labels his marijuana products with the word 'Royal'. Well done, Harry, you're not even married yet....this is just a taste of things to come, I suspect.
quote:
Pandoras_Box, London, United Kingdom, 15 hours ago

No surprise, they will drag the royals though the mud
quote:
Peter Whitten, Birmingham, United Kingdom, 13 hours ago

In 3 years time harry may be crying and calling him self a fool.
Alles is nep en gewiekst aan deze familie. Is Meghan te vertrouwen? Ik betwijfel het.
pi_179138106
Ben heeeel benieuwd :s)
Alius aliud dicit
pi_179138240
Ach op een gegeven moment is de aandacht voorbij. Als zij zwanger is zal je weer een opleving zien bij haar familie.
pi_179139714
Wel opvallend dat er van meerdere kanten negatieve verhalen komen over Meghan. Dat ze berekenend is en mensen laat vallen. Dat was al voor de uitnodigingen zijn verstuurd...
pi_179148444
'Vader Meghan heeft spijt van paparazzi-foto's' (https://www.ad.nl/show/va(...)zzi-foto-s~a625a499/)

Volgens mij heeft ie er alleen spijt van dat ie betrapt is...
pi_179151896
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 20:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
Wel opvallend dat er van meerdere kanten negatieve verhalen komen over Meghan. Dat ze berekenend is en mensen laat vallen. Dat was al voor de uitnodigingen zijn verstuurd...
Die mensen ruiken allemaal hun 5 minuten faam en hopen er geld aan te verdienen. Geld laat mensen hele rare dingen doen en had ze niet al heel lang geen contact meer met ze? Zelfs al voor Harry dacht ik ergens gelezen te hebben.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_179152293
Wat een rare familie. De halfzus van Meghan neemt de schuld op zich.

pi_179152349
quote:
Viel mij ook al op. Uiteraard gaatm men graven en is er niemand brandschoon maar wat mij opvalt is dat het beeld wat wordt neergezet van alle kanten grote overeenkomsten vertoont.
pi_179152920
quote:
Was met Waity Katy toch ook zo, daar waren de verhalen nog wel wat genanter.
  maandag 14 mei 2018 @ 13:37:06 #10
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_179152965
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:35 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Heb ik gemist geloof ik.. wat waren de verhalen dan?
With love :*
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 13:39:02 #11
230491 Zith
pls tip
pi_179153015
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:35 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Mja, die was al ultra-adel natuurlijk, die hoefde niet zichzelf naar boven te neuken tot ze eindelijk bij een prins uit kwam.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179153035
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:39 schreef Zith het volgende:

[..]

Mja, die was al ultra-adel natuurlijk, die hoefde niet zichzelf naar boven te neuken tot ze eindelijk bij een prins uit kwam.
Not sure if joke or not.
pi_179153088
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:37 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Heb ik gemist geloof ik.. wat waren de verhalen dan?
Dat ze een gold digger was die zo'n beetje haar halve leven bezig was geweest een prins te trouwen (dat beïnvloedde ook haar keuze voor middelbare school en vervolgopleidingen). Dat ze bijvoobeeld ook geen baan had omdat ze beschikbaar wilde zijn elke moment dat William haar belde, dat gaat niet met een baan natuurlijk. En ook wat genante familieleden hier en daar geloof ik, vooral een oom die het nogal bont maakte.
  † In Memoriam † maandag 14 mei 2018 @ 13:42:18 #14
230491 Zith
pls tip
pi_179153097
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:39 schreef LurkJeRot het volgende:

[..]

Not sure if joke or not.
Want? Katy's ouders waren alletwee lekker rijk en hun kinderen gingen naar dezelfde scholen als de prinsen. Die families zaten in het weekend gewoon bij dezelfde polo-games naast elkaar beschuitjes te eten hoor.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179153106
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:42 schreef Zith het volgende:

[..]

Want? Katy's ouders waren alletwee lekker rijk en hun kinderen gingen naar dezelfde scholen als de prinsen. Die families zaten in het weekend gewoon bij dezelfde polo-games naast elkaar beschuitjes te eten hoor.
Okee :)
pi_179153151
Ik lees naar aanleiding van jouw post even de geschiedenis van Will en Kate, en wist veel dingen helemaal niet.
Deze foto kende ik nog niet, van Kate in een universiteitsmodeshow waar William haar het eerst zag, en was ook vergeten geloof ik dat ze uit elkaar gingen. Ook de Middletons werden te gewoontjes beschouwd, maar een deel van de Markles komt bijna over als tokkies. Nu hebben we het in Kate's geval over de toekomstige koningin en hangt er van het huwelijk tussen Harry en Meghan minder af, maar toch. Het contrast met de koninklijke familie is toch wel groot. En dan te bedenken dat die man haar naar het altaar leidt...

pi_179153263
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 13:44 schreef bloempje-moi het volgende:
Ik lees naar aanleiding van jouw post even de geschiedenis van Will en Kate, en wist veel dingen helemaal niet.
Deze foto kende ik nog niet, van Kate in een universiteitsmodeshow waar William haar het eerst zag, en was ook vergeten geloof ik dat ze uit elkaar gingen. Ook de Middletons werden te gewoontjes beschouwd, maar een deel van de Markles komt bijna over als tokkies. Nu hebben we het in Kate's geval over de toekomstige koningin en hangt er van het huwelijk tussen Harry en Meghan minder af, maar toch. Het contrast met de koninklijke familie is toch wel groot. En dan te bedenken dat die man haar naar het altaar leidt...

[ afbeelding ]
Ja, was dit niet een modeshow ofzo die georganiseerd was waar ze aan mee deed op school? (edit.. letterlijk wat jij ook al zei, sorry :@ ) Volgens het roddelcircuit was dit de eerste keer dat William haar zag staan. De Middletons hadden een winkel in feestartikelen (hebben nog steeds, denk ik), dat werd inderdaad niet echt als chique genoeg gezien :')
pi_179161459
Wat een soap! Zal hem dit vriendelijk zijn medegedeeld vanuit Buckingham Palace?

quote:
Meghan Markle's father 'has had a heart attack and will NOT attend the royal wedding because he does not want to embarrass his daughter after staging paparazzi photos'

Thomas Markle Sr. will not be attending the royal wedding this weekend.

He had been set to walk his daughter Meghan Markle down the aisle on Saturday, but told TMZ he will no longer be travelling to London after the Mail on Sunday revealed that he had staged paparazzi photos for money.

Thomas said that he did not want to embarrass the royal family or his daughter on her big day.

He also revealed that he suffered a heart attack just six days ago.
pi_179163316
Wat een rare familie van Meghan. Ik lees zo hier en daar ook op Daily Mail hierover en het is echt een gekkenhuis. Die brieven ook van een broer aan Harry :')
Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen. Kan niet veel goeds van komen..
pi_179165501
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:27 schreef bloempje-moi het volgende:
Wat een soap! Zal hem dit vriendelijk zijn medegedeeld vanuit Buckingham Palace?

[..]

op commando een hartaanval krijgen is best lastig. Maar als dat ook al gelogen is dan staat ze nog veel te wachten met haar familie
pi_179166634
Wat sneu voor Meghan.

Dat heeft Maxíma beter aangepakt destijds.
  † In Memoriam † dinsdag 15 mei 2018 @ 00:18:15 #22
368283 ato
pi_179167016
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:49 schreef AnneX het volgende:
Wat sneu voor Meghan.

Dat heeft Maxíma beter aangepakt destijds.
Vind ik ook, arme Meghan.
Life can be a bitch, so like it..
pi_179168751
Deels begrijpelijke reacties van gekleurde mensen op het huwelijk.
https://edition.cnn.com/2(...)ding-intl/index.html
pi_179170153
Het is inderdaad sneu, zo vlak voor zo'n belangrijke dag
quote:
Distraught Meghan Markle pleads with her troubled father to walk her down the aisle after he pulls out of the Royal Wedding - as Harry 'blames himself'

Friends said the bride-to-be was distraught over Thomas Markle's decision
The 73-year-old said he wanted to save his daughter further embarrassment
Harry, 33, is said to be blaming himself as a close friend says he is 'devestated'
It comes after the Mail on Sunday revealed Mr Markle colluded with a paparazzi photographer to stage a series of pictures in the run-up to the wedding

The friend said: 'This is not what she wants. She obviously wants her dad there. And the idea of contemplating him not being there now is not something that she wants to have to do.

'She and Prince Harry are begging for people to give him some space. They have been saying this for weeks, while trying to offer him support and help. He is clearly feeling under immense pressure. The concern for him is real and genuine.

'He is a proud man who wants to be a father and not be taken care of, but it's quite difficult. Everyone needs to pause and think what this is doing to them and, more importantly, to him. It is a really worrying, scary situation. The couple have been doing everything they can to help him.'

pi_179170410
Ach is niet haar eerste huwelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')