abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179183931
registreer om deze reclame te verbergen
Adrian, gefeliciteerd met je grote kleine man O+ !

Ik ga morgen even alle BFD foto's bekijken, ben nu te moe van werkdag :@ , C had het weer heerlijk gehad bij haar oma vandaag dus dat doet me wel erg goed O+
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 15 mei 2018 @ 20:58:53 #77
462540 Flav
V♥
pi_179184321
Ik geniet ook van al jullie baby’s O+

Vandaag is V. 9 maanden, vergeten de mijlpaalfoto te maken :'( heb hem vandaag ook maar hooguit 1 uur gezien.
pi_179184533
PKM, goeie adviezen van je schoonmoeder. Hadden voor een groot deel zomaar adviezen kunnen zijn die mijn moeder mij probeert te geven :+

Mini, wat een mooie foto O+ Er begint hier weer iets te rammelen O+

Ach, Ellie wat balen van die oorontsteking :'( Hoe is het vandaag bij oma gegaan?
Wel een prachtige foto van je mannetje!

Lemijn, S. zit niet op de opvang, maar drinkt dus op mijn werkdagen bij manlief zo slecht. Heb ook al aangegeven om dan eens melk uit een bekertje te proberen, maar manlief heeft geen zin om dat te proberen, want elke keer als we dat met een bekertje water doen, gaat de boel over de vloer en met melk wordt het zo'n vieze kleefbende. Ook wel te begrijpen.
Jammere is dat ik soms denk dat ie dan 's nachts vaker wakker wordt om in te halen }:|

Wat een vrolijkerd is die Jacob toch, Lemijn. Krijg er ook een lach van op mijn gezicht O+

Nanuke, wat lijkt Dirk hier al groot! En inderdaad dat handdoekje _O- Leukerd is het!

Jagär, wat een snoepje en zo mini nog O+ Fijn dat ie ook zo goed gegroeid is!

Flav, wat een heerlijke foto zo op zijn knietjes lekker spelen

Duman, mooie foto, dromerige blik nog onwetend wat het te wachten staat met die prikjes

PKM, wat een leuke foto's! Een vrolijkerd in de dierentuin O+

Fleur, lekker die babygym aflebberen, waarom ook niet hè? En dat rollen is zo leuk O+

LDG, de kleine kapitein met zijn stoere hoed! Zijn de waterpokken helemaal over?

LeSage, mooie foto! Slaapt ie inmiddels?
pi_179184692
Vind al die ontwikkelingen zo leuk om te zien bij S. O+ O+ O+

De eerste maanden alleen maar op zijn rug liggen en bij tummy time huilen, want op de buik liggen vond ie ECHT NIET LEUK!

Toen kon ie van rug naar buik rollen, dat was al bijzonder, maar nog steeds was buikliggen niks, dus huilen. Toen ie ook het terugrollen onder de knie had, was ie niet meer van zijn buik af te slaan. Zodra je hem neerlegde, was ie binnen 2 seconden op zijn buik gedraaid.

Vervolgens had ie door hoe hij moet gaan zitten, eerst wat moeizaam, maar nu heel vlotjes. Dus toen wilde hij vooral veel zitten en alleen nog maar op zijn buik om zich al tijgerend te verplaatsen.

Nu heeft ie het trucje van zich optrekken door, dus zodra er een mogelijkheid tot optrekken is, staat meneer in zijn box, in zijn bed, op de bank, bij ons op schoot en is het zitten al weer minder interessant.

Zo rechtop staand of zittend lijkt het echt al een mannetje O+ O+

En de eerste stapjes terwijl je hem vasthoudt zijn ook al gezet

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Sorry voor de overkill aan O+ O+ :+
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:00:46 #80
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179185526
Die ontwikkeling is ook fantastisch, ik vind dat echt een cadeautje om te kunnen volgen.

Wat betreft dat drinken: ik snap wel dat je ervan baalt als het 's nachts wordt ingehaald. Maar vanuit hem bekeken is het wel logisch. Hij verkiest de borst blijkbaar boven zo'n suffe fles. Volgens mij kan je of je gewoon maar voegen, of je man extra moeite laten doen om er op een andere manier calorieën in te krijgen (pap of zo? geen idee). Maar de vraag is of dat echt helpt natuurlijk...

Oh arme LeSage naast dat bed! Irritant he? Ik ben er alweer mee opgehouden, want Jacob gaat dan nooit slapen, alleen maar spelen. We liggen nu dus al avonden vroeg samen in mijn bed, hij slapend en ik een tikje balend dat ik niet in mijn eentje op de bank heb gezeten. Nou goed, het zal wel weer over gaan ooit een keer.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179185637
Kun je niet wegsluipen dan, lemijn? Of hem al slapend overleggen in z'n eigen bedje?
  dinsdag 15 mei 2018 @ 22:13:17 #82
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_179185868
Ik kan hem wel barricaderen met kussens en de babyfoon verplaatsen en dan beneden met oren op stokjes nog even gaan zitten ja. Dat heb ik gisteren gedaan. Maar hij wordt dan toch na uiterlijk drie kwartier wakker. En ach, de wekker gaat om half 7, ik kan ook gewoon gaan slapen :') .
Overleggen is ongeveer 50/50 dat dat goed gaat. Dus daar begin ik niet aan.

Hij was trouwens onwijs hangerig vandaag. Ik denk van de warmte en slaapgebrek (door de warmte). Ik word er zelf ook lamlendig van dus ik duim vast voor een slechte zomer *O* . Voor een keertje was het wel fascinerend. Hoe hij alleen maar op me kroop en tegen me aan en 10 cm van me weg en dan weer tegen me aan. Hij was er op zijn eigen manier erg druk mee. 8)7 .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_179187398
M. valt op die manier eigenlijk ook nooit in slaap. Maar tegen mij aan dan ook niet. De enige manier is weglopen, even laten huilen (1-2 minuten), terugkomen en fiep erin stoppen. Dan slaapt hij instant. En iedere avond wil ik dat moment van huilen voorkomen en zit ik duf langs het bedje te wachten op niets :')
Ik haal ‘m rond half 11 altijd nog uit bed voor een fles. Die tijd wil ik wat gaan vervroegen eigenlijk. Hij krijgt nog maar 4 flessen, dus ik wil het liefst de laatste fles om half 8 ofzo.

Ik neem aan dat Jacob gewoon gaat wennen aan de warmte hoor :*

Oh PKM, ik heb trouwens echt gelachen om die adviezen _O- lijkt me een goed idee zo ^O^
pi_179189118
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!wet, sla ons ajb over. :+ O+
  woensdag 16 mei 2018 @ 10:52:22 #85
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_179192947
Ohhh wat fijn duman. Hij is zijn ritme aan het omdraaien! Hier weten we ook niet wat ons overkomt. Al 3 nachten slaapt ze van ong 22u tot ong 6 uur. Zaterdag postte ik nog dat ik zo moe was, feestjes moest afzeggen etc. Die nacht was nog wen drama met opstaan om 3 uur en om 5 uur. Maar nu.. Ik voel me een ander mens.
pi_179193054
Wat slaap al niet kan doen dames. Heerlijk O+

Hier gaat het even wat minder heb dus ook niet bijgelezen. Wel toffe BFD foto’s gezien :*
pi_179193630
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2018 10:58 schreef Songeur het volgende:
Wat slaap al niet kan doen dames. Heerlijk O+

Hier gaat het even wat minder heb dus ook niet bijgelezen. Wel toffe BFD foto’s gezien :*
Met jezelf of met de kleine? In ieder geval een dikke knuffel :*
pi_179193651
O+ voor de rest van de foto's gisteren. De Kapitein in het bijzonder. O+

Tolstoi Banaan haalt ook 's nachts in. Ik ben dan maar tevreden dat hij het zo oplost, in plaats van honger houden. ;)

Lemijn balen dat je niet uit de slaapkamer mag van Jacob. :* Heb nou hetzelfde met Banaan overdag maar dat vind ik acceptabel. Als hij 's avonds wakker wordt kan ik dat ook niet waarderen.

Leuk dat bewegen op tien centimeter. _O- Banaan kan heel druk zijn met zijn hoofd neerleggen. Tegen de borst, weer weg, weer terug. Aan dat opzij draaien van zijn hoofd kan ik wel het beste zien dat hij gaat slapen. :D

Sage balen dat het slaapritueel niet is zoals je zou willen. :*

Klinkt als goede slaap Duman. Eindelijk! :)

Sterkte Songeur. :* Iets wat je wilt delen?

Banaan had lichte koorts gisteren. Vandaar die megalange dut. Uiteindelijk vond ik wel dat het tijd werd om wakker te worden en mocht de kat de kamer in om te mauwen. Prima wekker! ;)
Relativeer, adem in, adem uit en luister niet naar het geluid!
  woensdag 16 mei 2018 @ 13:36:49 #89
462540 Flav
V♥
pi_179196354
Mijn baby wilt opeens geen drinken meer snachts.
Eerst was hij daar goed mee te troosten maar nu geeft hij de voorkeur aan gekriebel O+
Als ik over zijn wang of armpjes wrijf slaapt hij binnen no time, toch een beetje verlatingsangst denk ik.

Alleen slaapt hij smorgens dus uit, en dat terwijl ik naar mijn werk moet :')
Ik moet om half 8 de deur uit en meneer slaapt gerust door als ik hem niet wakker maak. Maar o wee als ik vrij ben }:|
pi_179198086
Fijn van de goede nachten! :)

M. rolt nu echt heel erg vaak van rug naar buik maar weet nog niet hoe hij terug moet rollen en gaat dan huilen :') Dan leg ik hem weer op z’n rug en hij rolt meteen weer naar buik en gaat dan weer huilen. 8)7
  woensdag 16 mei 2018 @ 15:50:04 #91
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_179199455
@flav,uitslapen op werkdagen en op vrije dagen een vroege vogel zijn: dat houdt nooit meer op, althans, onze oudste doet dat met 6 jaar nog steeds :D
  woensdag 16 mei 2018 @ 16:01:22 #92
221912 minilot
Puer aeternus
pi_179199712
:W vanuit de Efteling, we zijn er vandaag met vriendengroep! O. als enige ukkie. :7

Tot nu toe vooral zonder man erbij met O. in de draagzak in de Efteling geweest en nu mét. Je denkt misschien: handiger, maar ik vind het vooral meer gedoe. Man wil af en toe ook met O. knuffelen en met 'm rondlopen, dus het is vandaag iets meer zak-in-zak-uit :)

Vanavond jullie bijlezen! :*
Wo ist der Führer, der mich führt?
pi_179200009
*O* voor alle toffe foto's weer. Het is echt een goede traditie geworden. O+ .

Nou jongens, dit wordt mijn laatste keer foto plaatsen in het baby topic. Komende maandag wordt Y 1 jaar. En hij wil graag nog even aan jullie laten zien hoe groot z'n mond is en (als je goed kijkt) dat hij een heel sexy spleetje tussen z'n (inmiddels doorgekomen) voortandjes heeft. :D . O+ .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_179200221
Wat een lekker ding, Fanny!

Bij, ik heb vandaag echt last van de Blues. Ik weet niet wat ik wil, voel me opgesloten en afhankelijk een erger me rot aan T en de duutser. Het idee van nog 3.5 maand met z'n 4en thuis zijn benauwd me een beetje. Nu mezelf maar even boven teruggetrokken met O. Die maakt tenminste niet zoveel lawaai en rotzooi..
pi_179200365
Logisch wel, Jagar. Hormonen spelen denk ik hierin een rol. Je kunt minder 'gedoe' om je heen hebben en hebt de neiging je terug te trekken met je baby. Dat had ik ook de eerste weken. Je hebt ook gewoon rust nodig, al voel je je misschien verder goed.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_179200418
quote:
2s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:28 schreef Franny_G het volgende:
Logisch wel, Jagar. Hormonen spelen denk ik hierin een rol. Je kunt minder 'gedoe' om je heen hebben en hebt de neiging je terug te trekken met je baby. Dat had ik ook de eerste weken. Je hebt ook gewoon rust nodig, al voel je je misschien verder goed.
Ja, rationeel weet ik dat ook wel. Ik vind je terug trekken zo lastig, zeker omdat de duutser aangeeft het ook moeilijk te vinden met T. Maar goed, ik weet ook dat even voor mezelf zorgen nu uiteindelijk ook belangrijker is...
  woensdag 16 mei 2018 @ 19:15:56 #97
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_179203749
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2018 16:30 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, rationeel weet ik dat ook wel. Ik vind je terug trekken zo lastig, zeker omdat de duutser aangeeft het ook moeilijk te vinden met T. Maar goed, ik weet ook dat even voor mezelf zorgen nu uiteindelijk ook belangrijker is...
jullie moeten gewoon je balans weer even hervinden :* heel normaal, en dat mag best gewoon even blugh zijn.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 16 mei 2018 @ 19:17:34 #98
462540 Flav
V♥
pi_179203774
Y al bijna 1 jaar :o Wat vliegt de tijd!
Dat betekent dat mijn baby al over 3 (!) maanden 1 wordt :'(

Hij heeft vandaag 2 nieuwe trucjes!
Vanmorgen zwaaide (stak zijn arm omhoog) hij tot 3x toe naar me toen ik naar hem zwaaide. Dat kon geen toeval meer zijn haha.
En hij duwt zichzelf in de kruiphouding maar laat zich dan weer voorover vallen en tijgert verder oO<
  woensdag 16 mei 2018 @ 19:19:05 #99
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_179203797
Wat een kerel al franny O+ en wat doet die trui t goed bij zn oogkleur :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  woensdag 16 mei 2018 @ 20:08:13 #100
221912 minilot
Puer aeternus
pi_179204706
Zitten na een flinke dag Efteling met acht man te eten en O. rolt gierend van het lachen over de tafel, ondanks nauwelijks geslapen vandaag. Zal straks in de auto wel onmiddellijk omvallen. :)
Wo ist der Führer, der mich führt?
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')