Even snel voor ik in slaap val: het raadsel van de rode voetjes is opgelost hoor, ik kreeg vanmorgen de loVe-achtige knutsel die blijkbaar in een nieuwsbrief voor kinderdagverblijven heeft gestaan!

. Ik heb niet tegen ze gemopper en geconcludeerd dat ik volgend jaar gewoon erom kan vragen in de week voor moederdag, en ik neem Franny's tip ter harte: we maken er een ontbijt-traditie van. Win-win, deze eerste ronde

.

voor die goeie foto van mini en O, en ook voor de matroos van Rena en U want die heb ik tijdens het kolven nog kunnen bekijken!
Oké, als ik toch bezig ben....
FF, ik vind dat klappen ook geniaal. Als ik zing 'Klap eens in' dan begint hij al te stralen en te klappen. Je verhalen gaan steeds leuker klinken. Ik duim alvast voor je goede stats van woensdag, zou leuk zijn na het initiële gedoe.
Te relaxte Franny! Volgens mij is dat een heerlijke houding. We zijn zo gericht op geen fouten/uitzonderingen missen dat we liever onterecht bezorgd zijn dan onterecht relaxed. Terwijl dat laatste veel prettiger is

. En los daarvan klinkt het gewoon terecht, met Y is niks mis, die groeit gewoon rustig op z'n eigen manier.
Nolita, is er niet nog een weegkans? Grote stad hier, en ik kan ergens anders gaan wegen als ik zou willen. 5 maanden geen meting zou ik ook niet leuk vinden hoor!
Flav, ik had dat de eerste keer ook, dat hangen. MwCactus liet een duidelijke foto zien waarop bleek dat ze heel hoog op je rug moeten, waardoor ze om de bolling van je rug heen zitten, dat scheelt met achterover hangen.
Fleur wat leuk van het rollen, is het nog eens gelukt?
En arme zieke B! Wat zei de huisarts, Elliebell?
Fijn dat alles zo goed gaat Jagär.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder