Klachtquote:
Die zei: "Nah, Sieneke.", na een avond van Yolanthes "mooie woorden"-gelul.quote:
Wat een drama!quote:Op zondag 13 mei 2018 12:34 schreef Fer het volgende:
Moet die kutalgarijn ook niet, maar vrees dat hij echt een kans maakt. Zeker als weer een tekst over zijn dramatisch zielige jeugd maakt en ontsnapping uit de wajong.
Als ie in z'n gele zwembroekje optreedt, maakt ie vast n goede kans.quote:Op zondag 13 mei 2018 17:54 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
Dries Roelvink wil volgend jaar naar Songfestival!
Talentloos ja? Dan is het des te knapper van hem dat hij zoveel geld er mee verdient. Dat het niet je smaak is kan ik me voorstellen, maar talent heeft hij echt wel.quote:Op zondag 13 mei 2018 12:14 schreef Hiddendoe het volgende:
Doen. Echt een representatief menneke voor Nederland. Dom, agressief en vooral talentloos.
quote:Op zondag 13 mei 2018 18:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Talentloos ja? Dan is het des te knapper van hem dat hij zoveel geld er mee verdient. Dat het niet je smaak is kan ik me voorstellen, maar talent heeft hij echt wel.
Heb je ook zoveel respect voor de talenten van rapper Sjors?quote:Op zondag 13 mei 2018 18:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
Talentloos ja? Dan is het des te knapper van hem dat hij zoveel geld er mee verdient. Dat het niet je smaak is kan ik me voorstellen, maar talent heeft hij echt wel.
Zolang hij er zijn geld mee verdient, prima. Maar Boef en Sjors vergelijken is een beetje onzinnig. De muziek van Boef is gewoon erg populair in Nederland, of je het nou leuk vindt of niet.quote:Op zondag 13 mei 2018 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je ook zoveel respect voor de talenten van rapper Sjors?
Via YouTube. Ja, zo kan de grootste boerenlul nog rijk worden. En wat is dan precies dat talent volgens jou?quote:Op zondag 13 mei 2018 18:00 schreef Durmada het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |