Ja zo vaak kom ik niet in pandadromen.quote:
Weet nog dat die attractie net nieuw was .. 2002.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja zo vaak kom ik niet in pandadromen.
Ik kwam vorige week nog in de pandadroom, die meid voor me dacht dat het een special effect wasquote:Op zondag 13 mei 2018 11:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja zo vaak kom ik niet in pandadromen.
quote:Op zondag 13 mei 2018 11:26 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik kwam vorige week nog in de pandadroom, die meid voor me dacht dat het een special effect was
ok hansquote:Op zondag 13 mei 2018 11:25 schreef Jordy-B het volgende:
Verborgen boodschap? Verborgen?
Wat had je verwacht bij een film over panda's? Kung fu?
Het is een dom beest dat decennia geleden al had moeten uitsterven wegens het besluit om van bamboe te gaan leven terwijl het gebit en de spijsvertering volledig zijn aangepast om als vleeseter die het leven te gaan, maar wiens enige bestaansrecht voortvloeit uit de extra inkomsten die het voor het WWF werft wegens diens schattigheid.
Warte, dann greife ich meinen Flammenwerferquote:
Sommige attracties zijn gesponsord door foute partijen als het Wereld Natuur Fonds, waardoor je bijna een halfuur in een propagandamachine zit.quote:
Niet standaard een accu in je rugzak hebbenquote:Op zondag 13 mei 2018 11:50 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
in die paddenstoelen zit 230v en krachtstroom
Nee want dan gaan de panda's huilenquote:
En je punt?quote:Op zondag 13 mei 2018 11:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nee want dan gaan de panda's huilen
Er zijn betere manieren dan met een zware accu rond lopenquote:Op zondag 13 mei 2018 11:51 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Niet standaard een accu in je rugzak hebben
Nou, wat een ramp zeg.quote:Op zondag 13 mei 2018 11:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Sommige attracties zijn gesponsord door foute partijen als het Wereld Natuur Fonds, waardoor je bijna een halfuur in een propagandamachine zit.
quote:Op zondag 13 mei 2018 11:27 schreef Handleiding het volgende:
Goeie waarschuwing aan de wereld weer, vogeltjesdans!
Ja. Je betaalt bijna veertig euro entree, moet anderhalf à twee uur in de rij staan om vervolgens een preek van het Wereld Natuurfonds te mogen slikken.quote:
40 euro betalen en dan op een voorspelde drukke dag naar de Efteling gaanquote:Op zondag 13 mei 2018 13:06 schreef Sanddr het volgende:
[ afbeelding ]
Gezellig man, anderhalf uur in de rij staan tussen alle tokkies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |