quote:Mass stabbing attack in central Paris, multiple injuries reported
https://www.rt.com/news/426560-paris-place-opera-stabbing/
twitter:RemyBuisine twitterde op zaterdag 12-05-2018 om 21:43:47DERNIÈRE MINUTE : Attaque au couteau dans le 2ème arrondissement de Paris (secteur proche métro Quatre Septembre).Plusieurs victimes. https://t.co/Di3NoGkual reageer retweet
twitter:FionaZanetti twitterde op zaterdag 12-05-2018 om 21:30:10I was in a restaurant rue saint Augustin in the 2eme arrondissement , crowd panic, blood, a guy with a knife in the streets and people screaming, avoid the area if you can ?? #Paris reageer retweet
Hij schreeuwde ook Snackbar.twitter:BBCBreaking twitterde op zaterdag 12-05-2018 om 21:54:33Police in Paris shoot man dead after he stabs several people in the Opera district, French media say https://t.co/AsiLMCT3hp reageer retweet
Vertel eens wat je hier aan kunt doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel doden moeten er nog gaan vallen voordat de elite eens een keer iets gaat doen?
Of interesseert het ze gewoon totaal niet?
Elite gaat en kan hier niets aan doen, dat is onderhand wel duidelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoeveel doden moeten er nog gaan vallen voordat de elite eens een keer iets gaat doen?
Wat stel jij voor dat er gedaan wordt dan?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of interesseert het ze gewoon totaal niet?
Als een huis in de brand staat wil je niet de gaskraan ernaast ook openzettenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertel eens wat je hier aan kunt doen.
Un homme criant "Allahoe Akbar".twitter:GuillaumeBiet twitterde op zaterdag 12-05-2018 om 21:46:56Paris 2e arr. : un homme criant "Allah Akbar" a attaqué des passants à coups de couteau ce soir rue #Monsigny, quartier de l'Opéra. Au moins deux blessés graves. Il a été tué par balles par la police. @Europe1 reageer retweet
Wij zijn sterker. Laten we het leven en onze vrijheden vieren.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Onze gedachten zijn bij de slachtoffers en hun naasten.
Mark Rutte: "Wij zijn met meer".quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:11 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Wij zijn sterker. Laten we het leven en onze vrijheden vieren.
Ja, je moet praten met de imams?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:12 schreef Nattekat het volgende:
Sensatietitel weer
Worden wat mensen neergestoken, nou poehpoeh.
Ze zijn daar al wat gewend inmiddels.
Je vindt het normaal dat je in een samenleving een aanval met een mes kunt verwachten? Vergeef mij dat ik mij daar niet bij wil neerleggen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In Franse media heeft men het over 'een aanval met een mes/een steekpartij'. Vrij normaal dus, wat je hier ook kunt verwachten.
Ik was te laat met de edit zie ik. Ik bedoelde dat een dergelijke bewoording hier ook prima te verwachten is, ik doelde niet op de actie zelf maar snap de verwarring.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:16 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Je vindt het normaal dat je in een samenleving een aanval met een mes kunt verwachten? Vergeef mij dat ik mij daar niet bij wil neerleggen.
Op zich is er ook wel wat voor te zeggen voor het verwarde labelquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Heeft de Parijse burgemeester al getweet dat hij bekend stond als verward ?
Gelukkig.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik was te laat met de edit zie ik. Ik bedoelde dat een dergelijke bewoording hier ook prima te verwachten is, ik doelde niet op de actie zelf maar snap de verwarring.
die burgers waren generaties terug ooit geïmporteerd. Aanpakken van het begin en dat is dus zeker wel de immigratie.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat stel jij voor dat er gedaan wordt dan?
Voordat je begint over asielzoekers, Brussel en vorige aanslag in Parijs waren gewoon gedaan door Belgische burgers.
twitter:AFP twitterde op zaterdag 12-05-2018 om 22:10:15#BREAKING Two killed in knife attack in central Paris, security sources say reageer retweet
Wel met die speciale godsdienst!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Wat stel jij voor dat er gedaan wordt dan?
Voordat je begint over asielzoekers, Brussel en vorige aanslag in Parijs waren gewoon gedaan door Belgische burgers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |