Het zou mij niets verbazen, vooral niet nu Bibi zwanger is.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik zeg maar wat, maar ik kan niks anders bedenken, hij mag niks meer anders doen aan zijn act.
Welnee, hij zou eerst ook alleen gaan staan, hij roept wel meerquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, ik zeg maar wat, maar ik kan niks anders bedenken, hij mag niks meer anders doen aan zijn act.
Je maakt me zenuwachtigquote:
Achter de schermen schijnt dat hoofd ook onuitstaanbaar te zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:10 schreef Jane het volgende:
Ik weet dat Rybak een ESF-god is, maar iets aan dat blije hoofd staat mij enorm tegen. Sorry.
Dear By by will you merry mie?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:10 schreef Dave het volgende:
"Lieve Bibi, wil je met me trouwen?"
Is maar 2 seconden....
*bibber*
Oh jaquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Achter de schermen schijnt dat hoofd ook onuitstaanbaar te zijn.
Lijkt op de wibi laatst in dat datingprogramma op 4. Sorry als dit heel warrig klinktquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:10 schreef Jane het volgende:
Ik weet dat Rybak een ESF-god is, maar iets aan dat blije hoofd staat mij enorm tegen. Sorry.
Ze doen straks nog een rondje, in het Frans, en daarna nog 1 in het Portugees.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:11 schreef Meridiaan het volgende:
Die Rybak lijkt mij een toffe gozer.
Wat fijn trouwens dat het voorstellen van de landen niet ook in het Frans is
Mij ookquote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:10 schreef Jane het volgende:
Wie, Matt?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 21:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Achter de schermen schijnt dat hoofd ook onuitstaanbaar te zijn.
Je ziet alleen de artiesten voorbijkomen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |