ik ben zo boos he? dat ik wel een komkommer door de midden kan slaan!quote:
picsquote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:57 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
ik ben zo boos he? dat ik wel een komkommer door de midden kan slaan!
waarom gooi je geen pizza op het dak om af te koelen?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:57 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
ik ben zo boos he? dat ik wel een komkommer door de midden kan slaan!
Tegen de krokodillen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:59 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
heb geen bananen me vrouw had ze nodig joost weet waarom
Heisenberg.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:15 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
waarom gooi je geen pizza op het dak om af te koelen?
no way pizza's zijn heilig!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:15 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
waarom gooi je geen pizza op het dak om af te koelen?
precies.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:19 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
ja maar er zitten hier heelgaar geen krokodillen
Daar heeft je vrouw net voor gezorgd!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:19 schreef Rugdopey het volgende:
[..]
ja maar er zitten hier heelgaar geen krokodillen
ik heb haar trouwens een tijdje niet gezien. hmmmmmm....quote:Op zaterdag 12 mei 2018 16:24 schreef macuscam het volgende:
[..]
Daar heeft je vrouw net voor gezorgd!
Ach joh, topics worden hier gesloten omdat modjes t 'raar' vinden (alsof niet alle klaagtopics sowieso 'raar' zijn).quote:
Heel KLB is gebouwd op sarcasme.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:09 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Ach joh, topics worden hier gesloten omdat modjes t 'raar' vinden (alsof niet alle klaagtopics sowieso 'raar' zijn).
En ik kreeg een ban deze week omdat ik 'te sarcastisch' (dat staat tegenwoordig in de Fok! policy? sarcastisch zijn mag niet!!!!!! NJET!) was.... maar wanneer mensen hele scheldpartijen plaatsen dan is het zogenaamd wel weer 'ok'
Snel iedereen die een topic opent een block geven?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:10 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Heel KLB is gebouwd op sarcasme.
Gewoon stug op jouw manier blijven doorposten. Op gegeven moment wordt het gedoogd.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:11 schreef MissGiraffe het volgende:
[..]
Snel iedereen die een topic opent een block geven?
Deze ging in 1x goed. Legendarische scenequote:
je moet er tussen de klanten door wel even een doekje doorheen halen.quote:
ik heb mijn brillen doekje gebruikt werkt enig sinds welquote:Op zaterdag 12 mei 2018 20:39 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
je moet er tussen de klanten door wel even een doekje doorheen halen.
Hier nog 1 hoor. Hoi hahaquote:Op zondag 13 mei 2018 11:11 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kan je die mod niet gewoon jitzzzze noemen..Heeft hij wel verdiend..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |