Tom Coronel heeft er wel kijk op. Hij zei gisteren al in het F1 Cafe dat hij er een goed gevoel over had.quote:Op zaterdag 18 mei 2019 09:23 schreef heywoodu het volgende:
Dominantie voor de Lynk's op Zandvoort vanochtend.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Het was dan ook beschamend, die hele show in Macau. Goddank mocht Priaulx winnen.quote:Op zondag 17 november 2019 15:01 schreef Sabata het volgende:
De winst voor Priaulx had Lynk & Co / Volvo aan zichzelf te danken. Het plan was om Muller voor Björk te krijgen zodat hij de top 4 binnen kon halen, om dan door Priaulx aan de zege geholpen te worden. Helaas had Björk niet geluisterd en haalde Muller bij de start in. Catsburg profiteerde mooi en probeerde Muller een beetje te blokken.Bij Hyundai was er hoop dat de Fransman dan door Michelisz zou worden bijgehaald, maar die kwam niet eens in de top10. Toen ze zagen dat Priaulx, Huff en de rest weg waren, konden ze moeilijk Priaulx in de laatste ronde laten stoppen zonder een penalty voor disrespect van de sport te krijgen. Ze hoefden alleen maar Björk even in te laten houden en omdat alleen Priaulx zo hoog scoorde, krijgen ze wss voor de finale geen extra succesballast
Je kon wel merken dat Martin Haven en Matt Neill dit seizoen heel erg anti-Lynk&co zijn geworden, ze zaten openlijk Björk aan te sporen Muller niet langs te laten, of in Maleisië dan maar zijn radio uit te zetten als er teamorders worden uitgedeeld.
Het huidige BTCC seizoen is hét bewijs dat standaardisering in autosport wel degelijk kan werken. Het is eigenlijk altijd wel spannend geweest de laatste jaren, maar nog nooit zo spannend als dit jaar. Ik heb luidop zitten juichen toen Cammish alsnog van de baan ging, want zijn Honda team is al jaren een beetje controversieel door de ram-en beuk tactieken die Matt Neill steeds gebruikt.quote:BTCC ipv WTCR
quote:04-05 April Morocco Marrakesh
25-26 April Hungary Hungaroring
22-23 May Germany Nürburgring Nordschleife
06-07 June Slovakia Slovakiaring
20-21 June Portugal Vila Real
04-05 July Spain MotorLand Aragon
05-06 September China Ningbo
17-18 October South Korea Inje Speedium
21-22 November Macau Macau
13 December Malaysia Sepang
In aantallen en kwaliteit een prima startveld.quote:Op maandag 17 mei 2021 22:23 schreef Starflyer het volgende:
De FIA heeft de inschrijvingslijst van de WTCR gepubliceerd. 22 fulltime coureurs waaronder Tom Coronel en voor het eerst een vrouw in deze klasse, Jessica Bäckman, wiens broer ook in deze klasse rijdt.
https://www.fia.com/news/(...)ll-season-entry-list
Dan heb je de verkeerde aangeklikt denk ik, ik hoor toch echt ons aller Martin Havenquote:
WTCR staat wel los van de 24u in principe, dus die zullen wel alleen bij de reguliere zenders te zien zijn die WTCR-rechten hebben, zoals Eurosport (via de PLAYER in dit geval)quote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:21 schreef daNpy het volgende:
Live stream? Via de 24u stream zie ik hem niet nl, gisteren kon ik hem op YT ook niet vinden.
Hij stond op ambient sound i.p.v. Engelsquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan heb je de verkeerde aangeklikt denk ik, ik hoor toch echt ons aller Martin Haven
Valt mee dan, normaal is het een optochtquote:Op zaterdag 5 juni 2021 09:23 schreef heywoodu het volgende:
Tarquini op de Döttinger Höhe langs Müller, maar die gaat er gelijk weer langs en op het GP-circuit gaan er nog drie langs Tarquini, heerlijk gevecht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |