SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitgebreide informatie over de etappes en alles rondom de Giro vindt u in de Garibaldi
De tijdslimiet:
http://www.velofacts.com/(...)imit-calculator.html
D'n Twitter:
https://twitter.com/thijszonneveld
https://twitter.com/TourDeJose
https://twitter.com/raykerckhoffs
https://twitter.com/NOSwielrennen
https://twitter.com/wisculturig
TV:
U kunt voor deze Giro terecht bij bij het Home of Cycling, Eurosport. Hier kunt u elke dag luisteren naar de werken van Jeroen Vanbelleghem, bijgestaan door een kundige co-commentator. Bent u fan van Buren dan kunt u dagelijks rond 17:30 inschakelen op EEN, want die hebben ook dit jaar geen beelden. Wel kunt u in de laatste week van de Giro inschakelen op de Belg voor de Balwaaze Belgijum Toer. Wat Eurosport betreft is het natuurlijk nog wel even afwachten of er geen motortje rijden is in een weekend, maar dan kunt u alsnog terecht op de Eurosport PLAYER.
Spelen:
Scorito: Nee - Voor de FOK!kers zonder principes die toch mee willen doen
Wielerprono: SPT / Wielerprono 2018 #2 - Voorjaarsklassiekers
Pick'em spel: SPT / Het Giro d'Italia 2018 Pick'em spel
Sportpools: https://www.sportpools.net/ Subleague: FOK! Subleague (ww: FOK!)
Cyclingmaster: De fabelachtige FOK! Subleague (ww: jellevanendert)
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Ik was net op tijd thuis voor de opgevoerde brommer van Yates. Maar zondag wordt het pleit toch pas beslecht in het voetbal, dus boeien.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Naar buiten gaan terwijl er megaveel sport gaande was
Ik pak de OP van het vorige topic.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:36 schreef Szura het volgende:
Dit is niet de meest recente bingo in de OP
Wimderon heeft de betreffende post vast in z’n wordpad staanquote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:36 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik pak de OP van het vorige topic.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 00:59 schreef wimderon het volgende:
Het ging net even wat anders dan Met had uitgetekend.
[ afbeelding ]
Wim is een wandelend archief en instituut.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:38 schreef Szura het volgende:
[..]
Wimderon heeft de betreffende post vast in z’n wordpad staan
Uploadt de laatste maanden wel te weinig filmpjesquote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:41 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wim is een wandelend archief en instituut.
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:49 schreef wimderon het volgende:
Tony is meteen gaan klagen bij een commissaris, je verwacht het.twitter:Eurosport_DE twitterde op vrijdag 11-05-2018 om 19:19:45"Ich hatte selten solche Angst": @tonymartin85 über das extrem gefährliche Finale der 7. Giro-Etappe.Mit 80km/h müssen die Profis durch unbeleuchtete Tunnel donnern - aber seine Beschwerde wird abgetan. @katushacycling | @giroditalia https://t.co/pQYOXvkxpT reageer retweet
Conclusie: mensen copypasten van Wielerflits. Feltet ging voor vluchters en Udbrüd.quote:
Doe eens aardig.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:12 schreef Masterminded het volgende:
Nattekat is een vervelend domme user.
There, i've said it.
Ik heb niets te verliezen.quote:
Cattaneoquote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:17 schreef showtimer het volgende:
Bidard, Cattaneo, Luts, Boaro, De Marchi, Brown, Viviani e Martin
Blame Bardianiquote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Oh, alweer gegrepen dus? Spijtig.
Ik heb de broertjes Reverberi altijd al waardeloze gozers gevonden.quote:
Minder drugs nemen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:17 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Heb je nog truuuucjes die ons kunnen helpen?
Leuk groepje voor Koenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:39 schreef showtimer het volgende:
Montaguti, Torres, Villella, Mohoric, Van der Sande e Bouwman
quote:
Komen nog wat heuveltjes waar nog wat mannen de sprong kunnen maken daarna is het wel een heel stuk plateauquote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Relatief klein groepje, waarvan minimaal de helft straks ook terug wappert. Achteraf gezien toch beter vol voor de klassementsmannen kunnen gaan.
twitter:quickstepteam twitterde op zaterdag 12-05-2018 om 12:55:09We have a break after 30 kilometers, but five more riders are trying to bridge across.#Giro101 reageer retweet
*Hele weekendquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:05 schreef Szura het volgende:
Boh nachtdienstje en 27km wandeling achter m’n hakken, mooi op tijd thuis om de hele middag bank te hangen
Spelen zonder risico is saai. Iedereen die vandaag out of the box denkt is de winnaar van morgen.quote:
twitter:liveradsport twitterde op zaterdag 12-05-2018 om 13:04:50#Giro101 Live-Info 8. Etappe:die Namen der Ausreißer:Montaguti (ALM)Torres (ANS)Villella (AST)Mohoric (TBM)Van der Sande (LTS)Bouwman (TLJ)Pedersen (TFS)Polanc (UAD) reageer retweet
Die rijden dus voor Goncalvesquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:07 schreef Max23 het volgende:
Officiële ticker zegt nog maar 1 minuut en Katusha dat op kop rijdt
Waarom heb je Mohoric dan ook niet? Oelewapper. Maar los van dat, hoeven wij ons nog helemaal geen zorgen te maken hoor. Zelfs als je niemand voorop hebt, is de kans aanwezig dat je je verliezen beperkt. Als deze groep wegblijft, ben je alsnog spekkoper omdat een beetje klassementsrenner al gauw top 5 moet gaan rijden om winstgevend te zijn.quote:
Lekker 's avonds gestrekt en Roda zoals altijd weer zwijnen in de play-offs. Kan slechter.quote:
Wat vind je van Balbuena als speler?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom heb je Mohoric dan ook niet? Oelewapper. Maar los van dat, hoeven wij ons nog helemaal geen zorgen te maken hoor. Zelfs als je niemand voorop hebt, is de kans aanwezig dat je je verliezen beperkt. Als deze groep wegblijft, ben je alsnog spekkoper omdat een beetje klassementsrenner al gauw top 5 moet gaan rijden om winstgevend te zijn.
Maar ze blijven niet vooruit en we gaan alle 3 500 plaatsen zakken.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom heb je Mohoric dan ook niet? Oelewapper. Maar los van dat, hoeven wij ons nog helemaal geen zorgen te maken hoor. Zelfs als je niemand voorop hebt, is de kans aanwezig dat je je verliezen beperkt. Als deze groep wegblijft, ben je alsnog spekkoper omdat een beetje klassementsrenner al gauw top 5 moet gaan rijden om winstgevend te zijn.
Wat een walgelijke UI heb jij.quote:
Mohoricgod gaat de jackpot binnenhalen.quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:23 schreef noodgang het volgende:
Ah, wat een mooi moment om de liveuitzending te beginnen
Zo'n pispauze heeft ook wel watquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:23 schreef noodgang het volgende:
Ah, wat een mooi moment om de liveuitzending te beginnen
Dat kan niet met deze aankomst.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:25 schreef Max23 het volgende:
Dit gaat toch voor de klassementsrenners zijn
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:21 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Mohoricgod gaat de jackpot binnenhalen.
Dan zal het van Team EF Education First-Drapac powered by Cannondale moeten komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:25 schreef Max23 het volgende:
Dit gaat toch voor de klassementsrenners zijn
Ik zie wel weer een grotere groep samen finishen, maar dan gaan de klassementrenners ook hoog eindigen, aangevoerd met wat mannen die goed bergop kunnen zoals Wellens, Bilbao etcquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat kan niet met deze aankomst.
Benieuwd in welke etappe hij afstapt.quote:
Yates zei gisteren dat hij het wel prima zou vinden als er een groep voorop blijft. Dat hij tijd wil pakken zegt me niet zoveel, dat kan ook in de achtergrond. Zelfs al blijven ze niet voorop, dan leggen ze het in de sprint af tegen Pello, Battaglin en Tim. Geen stres, vertrouwen blijven houden. Mohoric gaat mijn klassement en onze elite subleague redden. Wij staan volledig achter Matej.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar ze blijven niet vooruit en we gaan alle 3 500 plaatsen zakken.
Als er een paar vluchters vooruit blijven dan maak je veelal verlies op de klassementsmannenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie wel weer een grotere groep samen finishen, maar dan gaan de klassementrenners ook hoog eindigen, aangevoerd met wat mannen die goed bergop kunnen zoals Wellens, Bilbao etc
Dit is een ideale kans voor Pello om een rit te winnen, maar ik vraag me af of Astana voor hem gaat rijden.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie wel weer een grotere groep samen finishen, maar dan gaan de klassementrenners ook hoog eindigen, aangevoerd met wat mannen die goed bergop kunnen zoals Wellens, Bilbao etc
Waarom zouden ze veel tijd steken in het terughalen van een ontsnapping waar je toch met 30 man finisht en er voor veel veel renners kansen zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Als Dombrowski en co. op kop gaan buffelen loopt een kopgroep alleen maar uit.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan zal het van Team EF Education First-Drapac powered by Cannondale moeten komen.
Nounounou, ik heb het zwaar verneukt door niet door te hebben dat de boel om 11:30 al dicht ging.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:12 schreef Masterminded het volgende:
There, i've said it.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:12 schreef Masterminded het volgende:
There, i've said it.
Vuelta berggod zit mee hequote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is een ideale kans voor Pello om een rit te winnen, maar ik vraag me af of Astana voor hem gaat rijden.
Mooie jongenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Poenie heeft een ongezonde crush op Geniez volgens mij.
11.55u.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nounounou, ik heb het zwaar verneukt door niet door te hebben dat de boel om 11:30 al dicht ging.
Wel veel paardjesgenot.
Pas om 12 uur uit je bed komenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Godverdomme 5 minuten voor ik m'n team ging wisselen
Echte beesten vullen hun pooltje 's nachts in.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Pas om 12 uur uit je bed komenLuie donder
Ik vul altijd avonds eerste namen in zodat ik tenminste iets heb en check daarna alles nog eensquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:39 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Echte beesten vullen hun pooltje 's nachts in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Hieruit blijkt dat jij in tegenstelling tot sommige andere mensen wél verstand hebt.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vul altijd avonds eerste namen in zodat ik tenminste iets heb en check daarna alles nog eens
Drie uur na de etappe ga ik nog niet zitten. Eerst rustig de (sport)avond beleven.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vul altijd avonds eerste namen in zodat ik tenminste iets heb en check daarna alles nog eens
Misschien maar stoppen met je act en naar de tips hier luisterenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt gewoon weer een sprintetappe en ik word dagwinnaar
Waarom is Mohoric van jou?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Polanc is de best geplaatste op meer dan acht minuten. Deze jongen kunnen gerust alle ruimte krijgen en Mitchelton hoeft enkel enigszins het tempo te onderhouden om die trui niet uit handen te geven. Geef MIJN Mohoric gerust een vrijgeleide naar de etappeoverwinning.
Het kan me eigenlijk niet heel veel schelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Senni toch niet in kopgroep. Heywoodu rouwt
Je juicht niet voor Rodolfo?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Polanc is de best geplaatste op meer dan acht minuten. Deze jongen kunnen gerust alle ruimte krijgen en Mitchelton hoeft enkel enigszins het tempo te onderhouden om die trui niet uit handen te geven. Geef MIJN Mohoric gerust een vrijgeleide naar de etappeoverwinning.
Dit gaat me geen tweede keer overkomenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien maar stoppen met je act en naar de tips hier luisteren
Jij hebt de Armée-kaart gespeeld? Dit is wel een gigantische doodzonde.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:45 schreef hhh38 het volgende:
Waarom zit die walgelijke Tosh van der Sande mee en niet een logische optie als Armée.
Jij hebt mijn ploeg gewoon door de kopieermachine gehaald. Tevens zit ik al op de bandwagon toen hij jaren geleden in Firenze als allereerste de debiele daalpositie aan het toneel bracht, toen wist jij nog niet of er lucht of zand in een band zat.quote:
Elke keer als ik ook maar een beetje verwachtingen heb van Rodolfo stelt hij teleur en ik ben niet van plan het te jinxen. Als hij als laatste bovenkomt op Montevergine, is dat naar verwachting. Alles wat daarboven zit, is mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je juicht niet voor Rodolfo?
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:46 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij hebt de Armée-kaart gespeeld? Dit is wel een gigantische doodzonde.
Vreemd aangezien in mijn uitgebreide analyses Mohoric duidelijk de beste renner was van de hele boel in dit soort etappes.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij hebt mijn ploeg gewoon door de kopieermachine gehaald. Tevens zit ik al op de bandwagon toen hij jaren geleden in Firenze als allereerste de debiele daalpositie aan het toneel bracht, toen wist jij nog niet of er lucht of zand in een band zat.
[..]
Elke keer als ik ook maar een beetje verwachtingen heb van Rodolfo stelt hij teleur en ik ben niet van plan het te jinxen. Als hij als laatste bovenkomt op Montevergine, is dat naar verwachting. Alles wat daarboven zit, is mooi meegenomen.
Dit zei de NOS liveblog eerst ook, nu zijn die overgestapt naar Mohoricquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:47 schreef Slobeend het volgende:
Volgens de Sporza-ticker zit Irizar erbij ipv Mohoric. Ze kennen hun klassiekers daar.
http://m.live.sporza.be/c(...)en/2.53007/1.3189092
Milan van Dongen is een lulquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Arthur van Dongen is een bibliothecaris.
Halfbroertje van Jeroen Stekelenburg (lol)quote:
Hij was natuurlijk een jaar eerder ook al wereldkampioen geworden bij de junioren in Valkenburg dus eigenlijk was jij er ook rijkelijk laat bij.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij hebt mijn ploeg gewoon door de kopieermachine gehaald. Tevens zit ik al op de bandwagon toen hij jaren geleden in Firenze als allereerste de debiele daalpositie aan het toneel bracht, toen wist jij nog niet of er lucht of zand in een band zat.
Echt?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:02 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Halfbroertje van Jeroen Stekelenburg (lol)
Bij de junioren won hij nog eens een rittenkoers door gewoon alle etappes op zijn naam te schrijven. http://sitiodeciclismo.net/ritfiche.php?ritid=195915quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Hij was natuurlijk een jaar eerder ook al wereldkampioen geworden bij de junioren in Valkenburg dus eigenlijk was jij er ook rijkelijk laat bij.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Jan_Stekelenburgquote:
Als hij ook wat koersen door elkaar haalt krijgt hij gelijk een contract voor het levenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Krijn stelt wel goede schoolkrantvraagjes. Hij kan zo bij de NOS aan de slag.
Ik kwam er ook per toeval op.quote:
twitter:Eurosport_NL twitterde op zaterdag 12-05-2018 om 14:19:56Het paard kun je vandaag alvast afstrepen... We spelen door voor de volle kaart! met @KarstenKroon #Giro #Giro101
reageer retweet
Hopelijk gaat Karsten het deze Giro nog over wespen hebben.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:27 schreef showtimer het volgende:
twitter:Eurosport_NL twitterde op zaterdag 12-05-2018 om 14:19:56Het paard kun je vandaag alvast afstrepen... We spelen door voor de volle kaart! met @KarstenKroon #Giro #Giro101 [ afbeelding ] reageer retweet
Die anekdote heeft ie al verteld een paar dagen terug.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Karsten het deze Giro nog over wespen hebben.
jammer dat er geen beer op staatquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:27 schreef showtimer het volgende:
twitter:Eurosport_NL twitterde op zaterdag 12-05-2018 om 14:19:56Het paard kun je vandaag alvast afstrepen... We spelen door voor de volle kaart! met @KarstenKroon #Giro #Giro101 [ afbeelding ] reageer retweet
Jammerlijke haatpost op de enige man die Eurosport dragelijk maakt.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:37 schreef IbanMayo het volgende:
Er zijn duizend reclamebreaks om te eten kutKarsten
Die doet helaas niet mee.quote:
Ik eet ze het liefst van Kanjerquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Eten jullie ook het liefst een stroopwafel van Bakker Joop?
Ik eet alleen Kanjers.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
quote:
Idd, het is net Edgar en Josquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:41 schreef Adrie072 het volgende:
Tis net Jiskefet af en toe, dit commentaar. Maar ik vind het wel leuk.
Zekerquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is toch mooi man? Ik vind Karsten echt fantastisch
Karsten isquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is toch mooi man? Ik vind Karsten echt fantastisch
Bakker Joop klinkt als het soort bakker dat graag in je stroopwafels ejaculeert.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gelukkig maar dat Eurosport de exclusieve rechten heeft, anders hadden we dit allemaal nooit geweten.quote:
Is goed, tijdens de openingsceremonie van de volgende Winterspelen.quote:
Hier ga ik je aan houden.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is goed, tijdens de openingsceremonie van de volgende Winterspelen.
Mits ze de vlag draagt.quote:
Dat duurt veel te lang man.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is goed, tijdens de openingsceremonie van de volgende Winterspelen.
Prima.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb wel een FB-linkje, is dat ook goed?
En dan mij een cynische lul noemen.quote:
Niet letterlijk, maar ik probeer vrijwel alle finales wel te kijken ja. Zeilen en paardensport sla ik over, dat vind ik echt werkelijk mensonterend saai (op het springen na).quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kijk jij eigenlijk tijdens de zomerspelen ook naar alle sporten, heywoodu?
Dat je dus 's ochtends vroeg naar het kajakken aan het kijken bent en dan 's middags naar boogschieten en dat soort werk.
Zit je al klaar voor de enerverende laatste speelronde in de Bundesliga?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kijk jij eigenlijk tijdens de zomerspelen ook naar alle sporten, heywoodu?
Dat je dus 's ochtends vroeg naar het kajakken aan het kijken bent en dan 's middags naar boogschieten en dat soort werk.
Dorianquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar ik probeer vrijwel alle finales wel te kijken ja. Zeilen en paardensport sla ik over, dat vind ik echt werkelijk mensonterend saai (op het springen na).
Vandaag gaat dat walgelijke HSV eindelijk eruitquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zit je al klaar voor de enerverende laatste speelronde in de Bundesliga?
Dat is inderdaad echt mensonterend saai.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet letterlijk, maar ik probeer vrijwel alle finales wel te kijken ja. Zeilen en paardensport sla ik over, dat vind ik echt werkelijk mensonterend saai (op het springen na).
Ik vind het heel knap hoor, maar zó kut om te volgen.quote:
Ik heb bang.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:50 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Zit je al klaar voor de enerverende laatste speelronde in de Bundesliga?
Tegenwoordig zit er nog iemand naast, iets draaglijker allemaalquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt mensonterend saai.
Gelukkig laat de NOS bij de paardensport altijd Jan Roelfs (de goal) het commentaar doen.
Het springen is tenminste simpel te volgen en duidelijk wat betreft regels: balk eraf is kut, waardoor het bij elke sprong spannend is. Dressuur daarentegen...man man man.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is inderdaad echt mensonterend saai.
Gelukkig laat de NOS bij de paardensport altijd Jan Roelfs (de goal) het commentaar doen.
Jij vreest voor de werken van Peter Stöger?quote:
Lekker met 11 man verdedigen en dan een paar smerige counters eruit gooien. Ik walg nu al.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:52 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij vreest voor de werken van Peter Stöger?
Dat is een keuze.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker met 11 man verdedigen en dan een paar smerige counters eruit gooien. Ik walg nu al.
Bertens pakt RG....krijgen wr straks tw horen in de media danquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:53 schreef Szura het volgende:
Vanaf 18.30u de grootste Nederlandse tenniszege sinds het tijdperk-Krajicek
windsurfen vind ik nog best okquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
HELP ONS HELP ONSquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het heel knap hoor, maar zó kut om te volgen.
Wat loop je je dan op twitter steeds druk te maken over al die nietszeggende favellavoetballertjes?quote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:55 schreef Szura het volgende:
Heywoodu heeft Schipppuuuurrrssss weer gesjookt vandaag?
gewoon keihard eraf gelopen op haar 200quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:55 schreef Szura het volgende:
Geen idee wie het is, maar hulde. Verdedigend voetbal is veel moeilijker dan aanvallend voetbal.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lekker met 11 man verdedigen en dan een paar smerige counters eruit gooien. Ik walg nu al.
Gewichtheffen vind ik echt helemaal fantastisch, vooral degenen waarbij het er gewoon aan alle kanten af komt spatten dat die medaille een paar maanden later pleite isquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
windsurfen vind ik nog best ok
Gewichtheffen heb ik steeds meer moeite mee om te kijken door alle dopingproblemen. Daar is het wielrennen nog schoon bij
Tennisquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:53 schreef Szura het volgende:
Vanaf 18.30u de grootste Nederlandse tenniszege sinds het tijdperk-Krajicek
Dat jij geen liefhebber bent is al langer duidelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, maar hulde. Verdedigend voetbal is veel moeilijker dan aanvallend voetbal.
Vorige week zei ze dat ze een black-out had. Op de 100 meter.quote:
Want vermoeid. Door de warm-up.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Vorige week zei ze dat ze een black-out had. Op de 100 meter.
Misschien heeft ze wel een brief gekregen van de IAAF.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Vorige week zei ze dat ze een black-out had. Op de 100 meter.
Defense wins championships. Zoals ze in de NFL zeggenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat jij geen liefhebber bent is al langer duidelijk.
Omdat voetbal en futebol twee hele andere dingen zijn. Voetbal wordt gerund door gekken en komt min of meer neer op een rennende zak met geld die weer eens een doelpunt maakt. Daar waar die 'favellavoetballertjes' spelen, is de sport nog echt.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat loop je je dan op twitter steeds druk te maken over al die nietszeggende favellavoetballertjes?
Helemaal kapot gekrachttraind door die Amerikaanquote:
Van welk geld?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Waarom is de laatste aflevering van LANCE alweer van 5 dagen geleden? Dacht dat hij de hele Chiero ging doen?
gewoon een aparte sport van maken dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gewichtheffen vind ik echt helemaal fantastisch, vooral degenen waarbij het er gewoon aan alle kanten af komt spatten dat die medaille een paar maanden later pleite is
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Omdat voetbal en futebol twee hele andere dingen zijn. Voetbal wordt gerund door gekken en komt min of meer neer op een rennende zak met geld die weer eens een doelpunt maakt. Daar waar die 'favellavoetballertjes' spelen, is de sport nog echt.
Domino's?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:59 schreef Szura het volgende:
Vanavond ga ik een smerig vette pizza bestellen, dat is verdomme jaren geleden
Eerst sportief bezig zijn en dat daarna verneuken met een pizza. Zonde hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:59 schreef Szura het volgende:
Vanavond ga ik een smerig vette pizza bestellen, dat is verdomme jaren geleden
Ff kijken wat ze hier eigenlijk voor toko’s hebbenquote:
Moet je kunnen accepteren en nuanceren.quote:
Hahahaquote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eerst sportief bezig zijn en dat daarna verneuken met een pizza. Zonde hoor.
Ranzige shit ouwe.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Ff kijken wat ze hier eigenlijk voor toko’s hebben. In ieder geval Domino, maar volgens mij ook New York.
Hij heeft zowaar een wedstrijd gewonnen op de Euro Tour.quote:
Nee, nooit.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:00 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Moet je kunnen accepteren en nuanceren.
De hele familie Huybrechts mag van mij dood.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij heeft zowaar een wedstrijd gewonnen op de Euro Tour.
Uiteindelijk praten we jaren later over ploegen die voetbal op een positieve manier betoverden, dus dat zal loslopen. Ik moet de eerste nog tegenkomen die nog met kwijl terugdenkt aan een mensonterende finale als Bayern v Chelsea.quote:
Zo onder de palletwagenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De hele familie Huybrechts mag van mij dood.
Het olijke duo is uit elkaar gehaald voor de World Cup.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De hele familie Huybrechts mag van mij dood.
Ik heb nooit overwogen om een Domino's Pizza te nemen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb eens zo'n Domino's Pizza gehad toen het drie euro was, vier kazen maar je proeft er geen een. En stel dat je er de normale prijs voor betaalt ben je afgezet.
De goal van Müllerquote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Uiteindelijk praten we jaren later over ploegen die voetbal op een positieve manier betoverden, dus dat zal loslopen. Ik moet de eerste nog tegenkomen die nog met kwijl terugdenkt aan een mensonterende finale als Bayern v Chelsea.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:01 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Hij heeft zowaar een wedstrijd gewonnen op de Euro Tour.
Hup Rahim.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
http://www.aragontelevision.es/directo
Alle fans van Weird Duck worden van twitter gezuiverd.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje duiding gaarne.
Werkt niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:04 schreef Koffieplanter het volgende:
http://www.aragontelevision.es/directo
Hot & Spicy moet je dan ook nemen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb eens zo'n Domino's Pizza gehad toen het drie euro was, vier kazen maar je proeft er geen een. En stel dat je er de normale prijs voor betaalt ben je afgezet.
Schotland weer met Gerrie en Wright, die gaan weer keihard falenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:04 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Het olijke duo is uit elkaar gehaald voor de World Cup.
Er is niet heel veel gebeurd.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Stukje duiding gaarne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
Daarboven nog eens op directo klikken werkte.quote:
Chisnall zoals het er naar lijkt, maar Smith is gisteren na vijf uur slaap weer voor dag en dauw naar Zwolle afgereisd om alsnog in het World Cup-team te komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Schotland weer met Gerrie en Wright, die gaan weer keihard falen.
Wie gaat er met Cross mee?
Ik sta nog steeds op de banken voor Inter van 2010, voor Atlético van 2014. Legendarische ploegen die nooit vergeten mogen worden. Altijd dat gemekker over aanvallen, aanvallen, aanvallen. 90 minuten lang verdedigen, daar heb je pas ballen voor nodig. De concentratie, teamwork en discipline die daar bij komt kijken is zo verschrikkelijk hoog. Als je als verdedigende ploeg een fout maakt incasseer je 95 / 100 keer een goal. Als je als aanvallende ploeg een fout maakt, staan er nog negen spelers achter je om het op te lossen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:03 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Uiteindelijk praten we jaren later over ploegen die voetbal op een positieve manier betoverden, dus dat zal loslopen. Ik moet de eerste nog tegenkomen die nog met kwijl terugdenkt aan een mensonterende finale als Bayern v Chelsea.
Nou hup Smiss dan.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:06 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Chisnall zoals het er naar lijkt, maar Smith is gisteren na vijf uur slaap weer voor dag en dauw naar Zwolle afgereisd om alsnog in het World Cup-team te komen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle fans van Weird Duck worden van twitter gezuiverd.
Topshow.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daarboven nog eens op directo klikken werkte.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op de banken voor Inter van 2010, voor Atlético van 2014. Legendarische ploegen die nooit vergeten zullen worden. Altijd dat gemekker over aanvallen, aanvallen, aanvallen. 90 minuten lang verdedigen, daar heb je pas ballen voor nodig. De concentratie, teamwork en discipline die daar bij komt kijken is zo verschrikkelijk hoog. Als je als verdedigende ploeg een fout maakt incasseer je 95 / 100 keer een goal. Als je als aanvallende ploeg een fout maakt, staan er nog negen spelers achter je om het op te lossen.
Verdedigen.
Als Liverpool drukzet op aanvallende ploegen, geldt deze regel niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je als aanvallende ploeg een fout maakt, staan er nog negen spelers achter je om het op te lossen.
Dat klinkt als een zeer goede ontwikkeling.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wierd Duk is een doodvermoeiende activist.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Was best prima voor zo vroeg in het seizoen, niets aan de hand.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 14:55 schreef Szura het volgende:
Dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat ze al bijna zeven jaar met lege handen staan en er mogelijk ook weer vanaf gaan tegen de boevenbende van Florentino.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:08 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Als Liverpool drukzet op aanvallende ploegen, geldt deze regel niet.
Defensequote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik sta nog steeds op de banken voor Inter van 2010, voor Atlético van 2014. Legendarische ploegen die nooit vergeten mogen worden. Altijd dat gemekker over aanvallen, aanvallen, aanvallen. 90 minuten lang verdedigen, daar heb je pas ballen voor nodig. De concentratie, teamwork en discipline die daar bij komt kijken is zo verschrikkelijk hoog. Als je als verdedigende ploeg een fout maakt incasseer je 95 / 100 keer een goal. Als je als aanvallende ploeg een fout maakt, staan er nog negen spelers achter je om het op te lossen.
Verdedigen.
Dat kan je beter zoeken in het feit dat alles behalve de aanvallende linie ranzig slecht is.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat ze al bijna zeven jaar met lege handen staan en er mogelijk ook weer vanaf gaan tegen de boevenbende van Florentino.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |