ja maar neequote:Op zaterdag 12 mei 2018 02:39 schreef Garrus het volgende:
* Maaskantje valt Botswana binnen, gewoon omdat het kan
De stenen ketsen af naar het hoofd van de leider van Biestondequote:Op zaterdag 12 mei 2018 06:46 schreef Hexxenbiest het volgende:
* Bistonde gooit stenen naar Vargentinië
Biestonde schiet gigantisch misquote:Op zaterdag 12 mei 2018 06:45 schreef Hexxenbiest het volgende:
* Biestonde schiet pijl af op Vogelrije
In je eentje gaat het nooit lukken.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 00:16 schreef DeHovenier het volgende:
* Generaal Ganja valt hoogstpersoonlijk Groot-Gribfrika aan
Auw!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 07:16 schreef PartyHard het volgende:
[..]
De stenen ketsen af naar het hoofd van de leider van Biestonde
Claimquote:Op vrijdag 11 mei 2018 13:26 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat valt piratebay binnen om er een hoofdletter van te maken
Afrikaans internetquote:Op zaterdag 12 mei 2018 04:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
* Ivorenkust gaat over op een cyberaanval op Katland
Neequote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:00 schreef Vanillekwark het volgende:
* Kwarkonie valt Katland, Maaskantje, en Botswana weer aan
Groot-Gribfrika zegeviert!!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:27 schreef Gribble het volgende:
* Groot-Gribfrika schiet Kotsiwanius overhoop.
Is dit een aanval of een cadeautje?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 06:57 schreef Hexxenbiest het volgende:
* Biestonde bombardeert Botswana met macadamias
* De troepen van Groot-Gribfrika stormen direct in de vuurlinie van de Vargentijnse gattling guns. Er zijn geen overlevenden.quote:
De Groot-Gribfrikanen treuren om de geleden verliezen en zullen voortaan wel 2x nadenken voordat ze zich naar Vargentinië begeven.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:44 schreef PartyHard het volgende:
[..]
* De troepen van Groot-Gribfrika stormen direct in de vuurlinie van de Vargentijnse gattling guns. Er zijn geen overlevenden.
Poging misluktquote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
* Ivorenkust Doet een poging Zandbak te ontregelen
De dome niet kennenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:52 schreef Gribble het volgende:
* Groot-Gribfrika gooit bommen op katland.
Opflikkeren nattekutquote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De dome niet kennen
* Nattekat valt Kwarkonië aan.
Je droom heeft 3 minuten stand gehoudenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:05 schreef Gribble het volgende:
* Groot-Gribfrika stuurt de vloot naar Vogelrije.
Ik neuk jullie allemaal de zandbakmoeders.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:19 schreef Rodgrod het volgende:
* Zandbak zijn inwoners verlangen naar kwark en vallen daarom Kwarkonië aan
Die juichen heul nietquote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:31 schreef Rodgrod het volgende:
* Terwijl de zandbakmoeders worden gekwarkt. Valt Zandbak onder luidkeels gejuich van de plaatselijke bevolking Groot-Gribfrika binnen.
Ik heb al voet op vasteland gezet.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:05 schreef Gribble het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd maar voorlopig zul je het met je eiland moeten doen.
Oh ja, die kaart klopt natuurlijk ook alweer helemaal niks meer van. Gelukkig is het lekker in het noorden.quote:
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:59 schreef Vanillekwark het volgende:
* Kwarkonie valt Botswana binnen met een rol ducttape.
Niet.quote:
Nietesquote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:32 schreef Nattekat het volgende:
* De katlandse vloot ziet een mooie nieuwe basis in Vargentinië
* Ivorenkust slaat de aanval afquote:
* Groot-Gribfrika haar inwoners juichen nog steeds als ze de militairen van Zandbak zien. De aanval mislukt dan ookquote:
juigen*quote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:58 schreef Rodgrod het volgende:
[..]
* Groot-Gribfrika haar inwoners juichen nog steeds als ze de militairen van Zandbak zien. De aanval mislukt dan ook
Ja weetnie maar mijn aanval was sowieso eerder sukkeltje.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:01 schreef Gribble het volgende:
* Groot-Gribfrika vuurt nog meer raketten af op Vogelrije
Er kunnen gewoon meerdere mensen aanvallen hoorquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:01 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja weetnie maar mijn aanval was sowieso eerder sukkeltje.
Ja maar denk goffedomme eens na, je hebt er niks aan. Op het moment dat ik zou winnen, bestaat het land wat jij aanvalt niet meer en ben je gewoon lucht aan aan het vallen koekwaus.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:02 schreef Gribble het volgende:
[..]
Er kunnen gewoon meerdere mensen aanvallen hoor
Maar als jij nou vergeet om het te claimen? Of als hij jou wel verdedigt maar mij niet? Ha, daar heb ik je!!quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja maar denk goffedomme eens na, je hebt er niks aan. Op het moment dat ik zou winnen, bestaat het land wat jij aanvalt niet meer en ben je gewoon lucht aan aan het vallen koekwaus.
Ik vergeet het niet te claimen. Ik heb de wekker al gezet.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:04 schreef Gribble het volgende:
[..]
MAAR ALS JIJ NOU VERGEET OM HET TR CLAIMEN? OF ALS HIJ JOU WEL VERDEDIGT MAAR MIJ NIET!! HA, DAAR HEB IK JE!!
Ja dat kon ik ook niet weten maar voortaan zal ik het niet meer doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vergeet het niet te claimen. Ik heb de wekker al gezet.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 12:55 schreef Vanillekwark het volgende:
* Kwarkonie besluit, na een rondje overleg, zowel Afrika CS & Vogelrije aan te vallen.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:00 schreef Gribble het volgende:
* Groot-Gribfrika stationeert een schip voor de kust van Vogelrije met een groot aantal rakketen aan boord en vuurt er een af op Vogelrije.
quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:00 schreef Gribble het volgende:
* Groot-Gribfrika vuurt nog een raket af op Vogelrije
Flikker allebei gewoon opquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:01 schreef Gribble het volgende:
* Groot-Gribfrika vuurt nog meer raketten af op Vogelrije
Braaf.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:06 schreef Gribble het volgende:
[..]
Ja dat kon ik ook niet weten maar voortaan zal ik het niet meer doen.
In gevallen van oorlog moet je af en toe offers maken.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:06 schreef Goudenvis het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Flikker allebei gewoon opmet je wekker
Inb4 bondage.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel matig dat je zelf tijd moet bijhouden.
* Vogelrije heeft een geavanceerd raketafweersysteem die raketten terugstuurd dus de Zandbak zal over 12 uur ontploffen.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:29 schreef Rodgrod het volgende:
* Boven de donkere hemel van Vogelrije was zojuist een felle flits te zien. De eerste raketproef van Zandbak is succesvol geslaagd.
Neenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 13:11 schreef Nattekat het volgende:
* Nattekat valt Vargontinië aan terwijl hier een echt oorlog gevoerd wordt
Neuh.quote:
Nikstequote:Op zaterdag 12 mei 2018 11:15 schreef Gribble het volgende:
* Groot-Gribfrika boos door de verloren aanval vallen de Groot-Gribfrikanen Naziland aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |