Niet. Die wonen niet in mijn buurt.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:24 schreef Aethereal het volgende:
Haha TS wordt geneukt door een Marrekhaan
Mapima?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:24 schreef LXIV het volgende:
Is dit weer een kloon van die ene trol van een paar jaar terug, die overal postte dat Marokkanen een grote lul hadden, waarschijnlijk uit eigen -anale- ervaring?
De meesten doen dat niet. En je kan ook het tegenovergestelde hebben: een pussyboi feminist ook wel NLer genoemd.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja kijk, een marrokaan kan dan wel zo een sixpack hebben, maar dan kan je toch beter voor een man gaan die je niet in een doekje dwingt en je slaat als je wat verkeerds doet. Tevens zou ik je ook slaan voor dit topic, maar je niet in een doekje stoppen
Ja dat ligt aan jou smaak, niet aan mij verderquote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:29 schreef BabyPrincess het volgende:
[..]
De meesten doen dat niet. En je kan ook het tegenovergestelde hebben: een pussyboi feminist ook wel NLer genoemd.
Precies mijn gedachte. De "Marokkanen hebben de grootste piemels ter wereld"-troll.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:24 schreef LXIV het volgende:
Is dit weer een kloon van die ene trol van een paar jaar terug, die overal postte dat Marokkanen een grote lul hadden, waarschijnlijk uit eigen -anale- ervaring?
Lijkt me stug.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:25 schreef BabyPrincess het volgende:
[..]
Niet. Die wonen niet in mijn buurt.
jij rasiest jij diescrieminiertquote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:33 schreef epicbeardman het volgende:
Maar toch eindigen alle vrouwen bij Nederlandse mannen, omdat wij toekomst bieden en een marrokaan alleen maar een criminele toekomst heeft is de keuze snel gemaakt.
Misschien paar linksgekkies die denken hip te zijn met een marokkaanse vluchteling maar dat worden er ook steeds minder..
rot op met je trol k*tm*ngool. Laat admi n de ip checken en daarna bek houwequote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Precies mijn gedachte. De "Marokkanen hebben de grootste piemels ter wereld"-troll.
opsporing verzocht ookquote:
Haha madquote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:36 schreef BabyPrincess het volgende:
[..]
rot op met je trol k*tm*ngool. Laat admi n de ip checken en daarna bek houwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |