Waarom zo jelly?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:08 schreef SuperwormJim het volgende:
Zeg ts, mag je wel zo openlijk uit de kast komen van je geloof?
Je bent wel geobsedeerd met knakworstjes... Misschien moet ke soms een echte bloedwosrst proberen!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:07 schreef Aswad het volgende:
[..]
stijve knakworst of stijf knakworstje, niet stijve knakworstje pauper.
Hier gaat weer iets mis. Laat de fles een avondje staan zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:13 schreef loni55 het volgende:
[..]
Je bent wel geobsedeerd met knakworstjes... Misschien moet ke soms een echte bloedwosrst proberen!
Ja dat zei je moeder ook toen je als tiener meer interese had in gespierde mannetjes dan in vrouwen..quote:
Wat is "Jelly"?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:09 schreef Aswad het volgende:
[..]
Waarom zo jelly?
Even lean chicken opeten brb.
Fappende einzelganger gespot.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:15 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ja dat zei je moeder ook toen je als tiener meer interese had in gespierde mannetjes dan in vrouwen..
Whey isolaat brah.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:15 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Wat is "Jelly"?
Als je niet aan je dagelijkse proteïne komt, slik je dan gewoon wat extra zaad op de afwerkplek in de gym?
Ik plaag je maar. Je mag het zelf weten wie je doet of je laat doen. Je hebt maar een leven ts dus leef het!!quote:
Thanks brah, en je weet...never skip legday!quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:17 schreef loni55 het volgende:
[..]
Ik plaag je maar. Je mag het zelf weten wie je doet of je laat doen. Je hebt maar een leven ts dus leef het!!
Trouwens wel terechte klacht maar niet iedereen is gezegend met goede genenquote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:19 schreef Aswad het volgende:
[..]
Thanks brah, en je weet...never skip legday!
quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:59 schreef Aswad het volgende:
En dat terwijl ze de afwas op een krukje doen
![]()
[ afbeelding ]
Wacht maar totdat je 24 wordt. Dan ben je een een dikke..quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:39 schreef BabyPrincess het volgende:
Ik eet veel, maar ik ben heel dun en lui. Hoe komt dat? Door die lekkere stoere mannen in de sportschool![]()
lekker kijken
jullie zijn gewoon jaloers op hun
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |