Je snapt dat je ook niet constant naast iemand blijft fietsen?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:00 schreef spierbal het volgende:
Stel je voor dat je gebruik maakt van je tuin.
als je niet dezelfde snelheid hebt snap ik dat.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je snapt dat je ook niet constant naast iemand blijft fietsen?
Nou, sommige mensen doen dat dus expres.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 19:30 schreef spierbal het volgende:
[..]
als je niet dezelfde snelheid hebt snap ik dat.
Geeft dat dan zo'n verschrikkelijke geluidshinder? Wat moeten mensen die vlak naast een autosnelweg of in de buurt van Schiphol wonen dan zeggen?quote:Op vrijdag 11 mei 2018 18:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kom ik zo thuis, wil ik me rustig neervlijen in mijn hangstoel, hoor ik uit de naastgelegen tuin allerlei weerzinwekkende geluiden van geforceerde gezelligheid komen. Borden, bestek, luidruchtig praten om maar vooral de rest van de straat te laten weten dat jij in de tuin zit te vreten, dat alles gecompleteerd met gillen en krijsen van de aldaar aanwezige kutkinderen. En maar geforceerd gezellig doen. O o wat hebben wij het goed geregeld, en dat zullen we de rest van de straat eens hartstikke laten weten.
Dat ze hun vretende buren tenminste niet kunnen horen.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 20:45 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Geeft dat dan zo'n verschrikkelijke geluidshinder? Wat moeten mensen die vlak naast een autosnelweg of in de buurt van Schiphol wonen dan zeggen?![]()
Ventilator even naar buiten halen met verlengsnoer, hun kant op zetten .quote:Op vrijdag 11 mei 2018 18:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
hoor ik uit de naastgelegen tuin allerlei weerzinwekkende geluiden van geforceerde gezelligheid komen. Borden, bestek, luidruchtig praten om maar vooral de rest van de straat te laten weten dat jij in de tuin zit te vreten, dat alles gecompleteerd met gillen en krijsen van de aldaar aanwezige kutkinderen.
Jhahahaha. Je bent jaloers dat je niet bent uitgenodigd.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 18:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Kom ik zo thuis van een dag hard werken, ben ik moe dus ik denk ik ga eens even in mijn nieuw aangelegde tuin liggen. Hangstoel, koffie, namiddagzon, ik zag het al helemaal voor me.
Kom ik zo thuis, wil ik me rustig neervlijen in mijn hangstoel, hoor ik uit de naastgelegen tuin I allerlei weerzinwekkende geluiden van geforceerde gezelligheid komen. Borden, bestek, luidruchtig praten om maar vooral de rest van de straat te laten weten dat jij in de tuin zit te vreten, dat alles gecompleteerd met gillen en krijsen van de aldaar aanwezige kutkinderen. En maar geforceerd gezellig doen. O o wat hebben wij het goed geregeld, en dat zullen we de rest van de straat eens hartstikke laten weten.
Als ze bezoek hebben, is de overlast nog 10x erger. Ga godverdomme ergens anders je vreten naar binnen werken, ik hoef het niet te horen.
Opmerkelijk is dat als ik naakt in de tuin lig, ze zich niet laten zien.
Klacht: ja het bovenstaande k tnx bye
Jij bent zeker ook zo iemand die liever bulderende vliegtuigmotoren of razende autosnelwegen hoort dan mensen die zitten te eten?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 01:20 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat ze hun vretende buren tenminste niet kunnen horen.
Ik vermoed dat ze door gezellig te doen hoopten dat Sijsjesballet even langs zou wippen om een vorkje mee te prikken, tot lekker laat zuipen en dan een "buurman wat doet u nu?!"-scène in de nieuwe buitenkeuken.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 04:03 schreef Atak het volgende:
[..]
Jhahahaha. Je bent jaloers dat je niet bent uitgenodigd.
Het gaat om de intentie op opzettelijk anderen luidruchtig met jouw vreetgeluiden te confronteren.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 06:49 schreef Wandeling het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die liever bulderende vliegtuigmotoren of razende autosnelwegen hoort dan mensen die zitten te eten?
Volkomen terechte klacht dit.quote:
Gewoon samen blowen en als die nietsnutten in bed liggen de milfbuurvrouw opschrijven.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:42 schreef RickoKun het volgende:
En dan twee van die blowende nietsnutten van zoons erbij.
Schijt ze ook in de voortuin?quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:42 schreef RickoKun het volgende:
Terecht klacht.
Ik heb hetzelfde alleen dan met zo’n gore alleenstaande moeder die alimentatie opstrijkt en nooit haar huis verlaat. En dan twee van die blowende nietsnutten van zoons erbij.
Die moeder is “one of the guys” als er vriendjes bij komen.
Met zo’n veel te schelle kk stem die overal tussen uit komt.
Vanaf een uur of 13:00 beginnen ze dan allemaal wakker te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |