SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP naar de 400!
Maar eerst deze nog even vullen met van alles en nog wat.![]()
Hier verder
Die vind ik mooi.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 22:35 schreef DeMolay het volgende:
wel you tube die mij dirigeerde maarja................
Dit vind ik wel 1 van de mooiste covers DeMolayquote:
Zwarte 'dag' voor mij.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 10:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaag weer beetje beter hoop ik?
En Vance; daar staan mooie liedjes tussen
Waarom? (als je het vertellen wil hoor, anders wens ik je gewoon sterkte)quote:Op zaterdag 12 mei 2018 08:31 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hai*
[..]
Zwarte 'dag' voor mij.![]()
![]()
Hier (nog) mooi weer. Ja, vanavond lekker genieten van ESF. Heb er zo'n zin in en hoop natuurlijk dat Waylon gaat winnenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 15:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Rotweer.
Dus hele dag binnen met de kleine.
Gelukkig vanavond Eurovision genot.
DM me maar.quote:Op zaterdag 12 mei 2018 10:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom? (als je het vertellen wil hoor, anders wens ik je gewoon sterkte)
Ja, zodra het eerste zonnetje verschijnt steekt hij de bbq aan en dat ding rookt als een gek.quote:Op zondag 13 mei 2018 22:43 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Elke avond is wel een beetje ernstig ja!
goedemorgenquote:
Goedenavondquote:
__)\___________\o/______quote:
En? Viel het mee?quote:Op donderdag 17 mei 2018 15:38 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Hoi
Net voor het eerst in 2 jaar weer naar de tandarts durven gaan
Wat een mazzel! Meteen je angst weg.quote:Op donderdag 17 mei 2018 15:41 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Niets aan de hand, LOL.
Geen gaatjes, niks. Zelfs een compliment dat het er keurig uit zag![]()
Jazeker.quote:Op donderdag 17 mei 2018 15:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een mazzel! Meteen je angst weg.
En verheug je je al op the wedding van het jaar?
Dat is belangrijker. Wens je alvast een heel fijne dag en gefeliciteerd met je broertje.quote:Op donderdag 17 mei 2018 15:59 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Jazeker.
Al zal ik niet alles kunnen zien, morgen naar Polen want mn kleine broertje viert zn verjaardag
Wie gaan trouwen?quote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi Tjack. Zin in het weekend? Ga je nog kijken naar HET HUWELIJK?
Hoe ziet die meid er uitquote:
Jepquote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:01 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe ziet die meid er uit
Oj wacht. Dat is die geile uit Suits ofnie
Eeuwig zonde maar passend. Ze heeft altijd al die prinses-in-nood-factor gehad.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:04 schreef Divje het volgende:
Ik had verdrongen dat zij met die rooie gaat.. Bah
Ik weeg blijkbaar niet op tegen een kasteel en koets en zo.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Harry en Meghan. Haar kostje is gekocht
Nee joh. Wij zijn plebs.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ik weeg blijkbaar niet op tegen een kasteel en koets en zo.
Ja.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi Tjack. Zin in het weekend? Ga je nog kijken naar HET HUWELIJK?
Ja, ik kijk er wel naar. Vind het ergens fascinerend dat eigenlijk heel gewone mensen zoals jij en ik maar dan met een koninklijk stempeltje zo vereerd worden. Lijkt me zo vreemd.quote:
Is het ook wel. Maar ik ga daar niet voor zitten.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 20:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik kijk er wel naar. Vind het ergens fascinerend dat eigenlijk heel gewone mensen zoals jij en ik maar dan met een koninklijk stempeltje zo vereerd worden. Lijkt me zo vreemd.
Je boft maar. Je zit wel op een heerlijk plekje wat het weer betreftquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is het ook wel. Maar ik ga daar niet voor zitten.moet wel van het mooie weer genieten
Een van de positieve dingenquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je boft maar. Je zit wel op een heerlijk plekje wat het weer betreft
Ik kan hier niet naar kijken lav. Zoveel mensen die niets van dresscodes en etiquette snappen. Zoveel Amerikanen op de gastenlijst. Het is heel ergquote:Op vrijdag 18 mei 2018 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je boft maar. Je zit wel op een heerlijk plekje wat het weer betreft
Het is één grote catwalk. Die hoeden!quote:Op zaterdag 19 mei 2018 11:54 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan hier niet naar kijken lav. Zoveel mensen die niets van dresscodes en etiquette snappen. Zoveel Amerikanen op de gastenlijst. Het is heel erg
Hoezo ben toch uitgeschrevenquote:Op zaterdag 19 mei 2018 12:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als je terugkomt, wordt je dan niet in je nek geslagen met de zorgverzekerings achterstand?
Er hangt een permanente geur van gebakken vlees om jou heen, niet?quote:Op maandag 21 mei 2018 10:59 schreef ChrisCarter het volgende:
Arme Lavenderr, maar vanavond steek ik de bbq weer aan. En je buur dus vrees ik ook
Dat zou wel echt mooi zijn.quote:Op maandag 21 mei 2018 11:02 schreef Divje het volgende:
[..]
Er hangt een permanente geur van gebakken vlees om jou heen, niet?
quote:Op maandag 21 mei 2018 10:59 schreef ChrisCarter het volgende:
Arme Lavenderr, maar vanavond steek ik de bbq weer aan. En je buur dus vrees ik ook
Ja wel. Festival.quote:Op maandag 21 mei 2018 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt weleens. Was het wel leuk verder?
Het begint hier net te donderen dus het kan..quote:
Hier ook. Wel even aangename afkoeling ook.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het begint hier net te donderen dus het kan..
zeker en het gaat volgens de berichten knap warm worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:29 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Hier ook. Wel even aangename afkoeling ook.
Ik heb wel te doen met onze eindexamenleerlingen ja. Relatief oude gymzaal, wordt toch wel flink warm met deze dagen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zeker en het gaat volgens de berichten knap warm worden.
Ja,Oeps dat is niet lekker. Maar de examens zitten er nu toch bij à op? Ben jij leerkracht?quote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:18 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik heb wel te doen met onze eindexamenleerlingen ja. Relatief oude gymzaal, wordt toch wel flink warm met deze dagen.
Het einde komt langzaam in zicht ja. Ik hoef alleen deze week nog wat surveillances te doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja,Oeps dat is niet lekker. Maar de examens zitten er nu toch bij à op? Ben jij leerkracht?
Welke school ? En dan de rest nog . Ze zijn altijd zo lekker tegen de vakantie tijd aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:22 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Het einde komt langzaam in zicht ja. Ik hoef alleen deze week nog wat surveillances te doen.
Die noem ik niet. Nog een beetje het valse gevoel van privacy op het internetquote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Welke school ? En dan de rest ze. Ze zijn altijd zo lekker tegen de vakantie tijd aan.
Het is hier op een paar volhouders na vrijwel uitgestorven. Jammer, maar ik denk dat het overall overal minder wordt. Behalve op UTO. Daar is het nog elke dag topdrukte. Benieuwd hoe het in UTO2 gaat worden.quote:
Hoi lavenderr. Ja had geen zien om daar te zijn vanavond dus dacht ga hier eens een kijkje nemen.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is hier op een paar volhouders na vrijwel uitgestorven. Jammer, maar ik denk dat het overall overal minder wordt. Behalve op UTO. Daar is het nog elke dag topdrukte. Benieuwd hoe het in UTO2 gaat worden.
Gezellig! Ik vind het ook een afgang zoals ze dit gedaan hebben hoor. Wat een flut-finale.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoi lavenderr. Ja had geen zien om daar te zijn vanavond dus dacht ga hier eens een kijkje nemen.
Dat hoeft ook niet met plaats naam. Maar ik snap ke wel. Vroeg het eigenlijk omdat vriendlief ook leraar is.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:26 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Die noem ik niet. Nog een beetje het valse gevoel van privacy op het internet![]()
Ach, ik snap ze wel. Het is toch een doel waar je met ze naartoe werkt. Ondertussen gaan de gewone lessen ook door.
O dat vind ik nog het minst erge eerlijk gezegd. Voordeelquote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gezellig! Ik vind het ook een afgang zoals ze dit gedaan hebben hoor. Wat een flut-finale.
Dat is zeker zo. Geen bal meer aan.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat vind ik nog het minst erge eerlijk gezegd. Voordeel
Is dat je eigenlijk niet meer hoeft te kijken nu zit niets neer bij daar.
Kijken wat het volgende gaat brengen. Ben beniieuwdquote:
Het enige wat ik hoop is dat er alleen maar nieuwe in komen. Die ouwe bewoners hebben we nu wel gezien.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijken wat het volgende gaat brengen. Ben beniieuwd
Oh, genoeg Illuminati-praktijken de laatste tijd.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 22:38 schreef ChrisCarter het volgende:
Is Utopia geen voedingsbodem voor BNW?
Still here.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 21:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is hier op een paar volhouders na vrijwel uitgestorven. Jammer, maar ik denk dat het overall overal minder wordt. Behalve op UTO. Daar is het nog elke dag topdrukte. Benieuwd hoe het in UTO2 gaat worden.
quote:
He the guyver, hoe is het met jou,quote:Op woensdag 23 mei 2018 02:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Still here.
Maar klopt, vind het niet gek.
Het fok! Complot, topic wat ik er ooit over gemaakt had werd permanent verwijderd..
Of te wel, een complot!
Iedereen weet wel een beetje hoe de vork in de steel zit.
Still here of stil hier? Kan allebeiquote:Op woensdag 23 mei 2018 02:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Still here.
Maar klopt, vind het niet gek.
Het fok! Complot, topic wat ik er ooit over gemaakt had werd permanent verwijderd..
Of te wel, een complot!
Iedereen weet wel een beetje hoe de vork in de steel zit.
Moet je even 18000 topics terug lezen Chrisquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:03 schreef ChrisCarter het volgende:
Een fok/utopia complot?wat heb ik gemist?
Sterkte Sara. Komt goed hoor.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:08 schreef sararaats het volgende:
Ik ben er nog maar op halve kracht.
Morgen om 10u30 in het ziekenhuis zijn en 12u30 operatie.
Heel eerlijk? Ik ben bang
Te druk met barbecueënquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:03 schreef ChrisCarter het volgende:
het enige waarop ik tegen zie is het nuchter blijven hehe.quote:
Hebben ze die koe ook gewoon opgedrongenquote:Op woensdag 23 mei 2018 16:10 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb een nieuw woord geleerd. Maar liever had ik het nooit gehoord. Transgenderkoe.
Dottekequote:Op woensdag 23 mei 2018 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He the guyver, hoe is het met jou,
Ik weet van geen steel af hoormaar dat hoeft ook niet, ik kom alleen af en toe ff buurten.
Als ik een topic maak en het word gesloten.quote:Op woensdag 23 mei 2018 10:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Still here of stil hier? Kan allebei![]()
En velen vermoeden hoe de vork in de steel zit, maar er achter komen gaat nooit meer lukken.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 16:31 schreef Divje het volgende:
[..]
Hebben ze die koe ook gewoon opgedrongen
Beter toch, als je veel tijd hebt voor internet gaat het vaak niet goed met je.quote:Op woensdag 23 mei 2018 20:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dotteke
Druk druk druk druk druk xruk..
Ik ben nog maar amper online.
quote:Op woensdag 23 mei 2018 16:10 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik heb een nieuw woord geleerd. Maar liever had ik het nooit gehoord. Transgenderkoe.
O saartje, niet bang zijn, Komt goed.quote:Op woensdag 23 mei 2018 11:08 schreef sararaats het volgende:
Ik ben er nog maar op halve kracht.
Morgen om 10u30 in het ziekenhuis zijn en 12u30 operatie.
Heel eerlijk? Ik ben bang
Een hoop ellende en veel haat .dus.......... eigenlijk heb je niets gemistquote:Op woensdag 23 mei 2018 11:03 schreef ChrisCarter het volgende:
Exact 10 jaar geleden vandaag overleed mijn oud-klasgenote op 21 jarige leeftijd aan een hartaanval(ze had ook nog eens een spierziekte),terwijl ze op school zat(bezig met MBO opleiding in zorg en welzijn sector).quote:
Wat erg BPN, en ja, ik begrijp dat je er een rotdag door hebtquote:Op woensdag 23 mei 2018 22:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Exact 10 jaar geleden vandaag overleed mijn oud-klasgenote op 21 jarige leeftijd aan een hartaanval(ze had ook nog eens een spierziekte),terwijl ze op school zat(bezig met MBO opleiding in zorg en welzijn sector).![]()
![]()
Ik kwam bijna 2 jaar later pas over haar via een andere oud-klasgenoot.
En zo jong ook. Sterkte.quote:Op woensdag 23 mei 2018 22:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Exact 10 jaar geleden vandaag overleed mijn oud-klasgenote op 21 jarige leeftijd aan een hartaanval(ze had ook nog eens een spierziekte),terwijl ze op school zat(bezig met MBO opleiding in zorg en welzijn sector).![]()
![]()
Sterktequote:Op woensdag 23 mei 2018 22:34 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
![]()
Fijn te horen Saar.quote:Op donderdag 24 mei 2018 19:22 schreef sararaats het volgende:
[..]
Sterkte
Operatie is goed verlopen. Ik scheur van de honger.
Is het allemaal meegevallen Sara? Fijn dat je naar huis magquote:Op vrijdag 25 mei 2018 12:44 schreef sararaats het volgende:
[..]
Volgens mij benauwd niet?
Ik mag naar huis.
Ja hoor. Ik heb best pijn in de neus maar das normaal zei de arts.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het allemaal meegevallen Sara? Fijn dat je naar huis mag
Fijn dat het goed geholpen heeft. En je moet maar denken ; de pijn die je nu hebt wordt steeds minder.quote:Op vrijdag 25 mei 2018 13:46 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik heb best pijn in de neus maar das normaal zei de arts.
Het belangrijkste is dat ik terug kan ademen door mijn neus.
Vandaag zéker! Is het bij jou ook zo benauwd? Of regent het? Hier nog niet, maar het dreigt al bijna de hele dag.quote:
30 Graden Celsius waar ik woon.quote:Op zondag 27 mei 2018 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaag zéker! Is het bij jou ook zo benauwd? Of regent het? Hier nog niet, maar het dreigt al bijna de hele dag.
Hier ook en morgen wordt het nog een tikkie warmer. Mijn arme kater weet niet waar hij moet gaan liggen om aan de warmte te ontsnappen. Het beestje is helemaal amechtig en eet slecht.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
30 Graden Celsius waar ik woon.![]()
Heb jij een zwembad? Welja, meneer doet maar duurquote:Op maandag 28 mei 2018 22:25 schreef ChrisCarter het volgende:
Ik ga in mijn zwembad slapen als het zo doorgaat
3,05m doorsnee, bij Van Cranenbroekquote:Op maandag 28 mei 2018 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb jij een zwembad? Welja, meneer doet maar duur
Toppie! Kan je toch lekker languit liggen!quote:Op maandag 28 mei 2018 22:36 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
3,05m doorsnee, bij Van Cranenbroek
Hoi SuperHartje! Ja, dat is zeker een poos geleden! Leuk dat je even langs komtquote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:25 schreef SuperHartje het volgende:
Heyyy. Wat een tijd geleden!! Even gedag zeggen!!
Arme jij.quote:Op maandag 28 mei 2018 22:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ook en morgen wordt het nog een tikkie warmer. Mijn arme kater weet niet waar hij moet gaan liggen om aan de warmte te ontsnappen. Het beestje is helemaal amechtig en eet slecht.
*flinke onweersbui hier*quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:07 schreef Lavenderr het volgende:
Zat te hopen op een fikse (onweers)bui, maar op een paar laffe druppels na is het droog gebleven en nog steeds stikbenauwd
Arme katquote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:16 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Arme jij.
[..]
*flinke onweersbui hier*
Heb je geen speciale ruimte voor je kat??quote:Op dinsdag 29 mei 2018 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Arme kat![]()
Vind het zo zielig en je kan er niets aan doen![]()
Hier blijft het een beetje rommelen en ook de regen zet niet echt door. Gelukkig wordt het wel iets frisser dus ik heb de ramen en tuindeur open staan, kan het een beetje doorwaaien.
De kat heeft een speciale ruimte voor mijquote:Op woensdag 30 mei 2018 08:25 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
*hi*
[..]
Heb je geen speciale ruimte voor je kat??
quote:Op dinsdag 29 mei 2018 19:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi SuperHartje! Ja, dat is zeker een poos geleden! Leuk dat je even langs komt
Ben je nu helemaal gesetteld op je nieuwe werkplek SuperH?quote:Op dinsdag 29 mei 2018 12:26 schreef SuperHartje het volgende:
Heb een overstap van gemeente Delft naar gemeente Westland. Dus het was even heeeel druk.
quote:Op woensdag 30 mei 2018 09:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De kat heeft een speciale ruimte voor mijIk bedoel, hij is hier de baas en ik mag hier ook verblijven
![]()
Gelukkig is het vandaag veel minder benauwd. Wel bewolkt.
Ik kan dat soort artikelen niet serieus nemen na dit soort openingszinnen:quote:Op donderdag 31 mei 2018 02:00 schreef LelijKnap het volgende:
Voor morgen
Talpiot Program: Database Terrorism for Israeli World Domination (updated)
https://www.veteranstoday(...)eli-world-domnation/
https://www.reddit.com/r/(...)how_you_a_conspiracy
En dat is dan de argumentatie. Erg slecht.quote:Russia can’t run “troll farms,” nobody speaks English,
lekker gamenquote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:05 schreef RM-rf het volgende:
Goedemorgen...
Had vandaag vrijgenomen om een aantal klussen, vooral buiten rondom het huis aan te pakken...
Maar het regent bijna aan een stuk door
Regen is maar vocht.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 10:05 schreef RM-rf het volgende:
Goedemorgen...
Had vandaag vrijgenomen om een aantal klussen, vooral buiten rondom het huis aan te pakken...
Maar het regent bijna aan een stuk door
Klopt was bagger. In de reddit comments staat echter wel interessante info.quote:Op vrijdag 1 juni 2018 07:16 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Ik kan dat soort artikelen niet serieus nemen na dit soort openingszinnen:
[..]
En dat is dan de argumentatie. Erg slecht.
Geen idee wie dat is/waar het over gaat maar dit is wel heel vaag of niet?twitter:sliderblaze2 twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 02:50:48Watch @AmyMek retweets get deleted in real time. From almost 4,771 to 3,150 #maga https://t.co/y5YGulYUW8 reageer retweet
Jep.quote:Op zaterdag 2 juni 2018 12:41 schreef LelijKnap het volgende:
Geen idee wie dat is/waar het over gaat maar dit is wel heel vaag of niet?twitter:sliderblaze2 twitterde op vrijdag 01-06-2018 om 02:50:48Watch @AmyMek retweets get deleted in real time. From almost 4,771 to 3,150 #maga https://t.co/y5YGulYUW8 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het mijn slaapkamer die zo vies warm is.quote:Op zondag 3 juni 2018 17:02 schreef Lavenderr het volgende:
Het is hier gewoon lekker warm Sara, met een beetje wind.
Ja nu inmiddels wel! Heel fijn daar in Westland!quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal gesetteld op je nieuwe werkplek SuperH?
Ja nu inmiddels wel! Heel fijn daar in Westland! Werk ook geen avonden meer en sowieso maandag en vrijdag lekker vrij!!quote:Op woensdag 30 mei 2018 13:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben je nu helemaal gesetteld op je nieuwe werkplek SuperH?
Oh wat lekker! Weekje maar?quote:Op zondag 3 juni 2018 21:56 schreef theguyver het volgende:
en hoi peeps, bijna vakantie![]()
weekje vakantie naar Rome geboekt
Dat is mooi. Zo belangrijk dat je het naar je zin hebt op je werk hequote:Op maandag 4 juni 2018 16:17 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ja nu inmiddels wel! Heel fijn daar in Westland! Werk ook geen avonden meer en sowieso maandag en vrijdag lekker vrij!!
Hoe gaat het met jou?
Nou zeker als je op langere termijn nog goed wil blijven functioneren.quote:Op maandag 4 juni 2018 16:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mooi. Zo belangrijk dat je het naar je zin hebt op je werk he
Zeker weten!quote:Op maandag 4 juni 2018 16:23 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Nou zeker als je op langere termijn nog goed wil blijven functioneren.
Spannend!quote:Op maandag 4 juni 2018 20:16 schreef Tjacka het volgende:
Maar maak al plannen met vriendinken je dat
Hoi Vance, fijn dat het goed gaat en ook met de kattebeestenquote:Op dinsdag 5 juni 2018 06:23 schreef Vance het volgende:
Hoi alles goed hier!
(ook met beide poezen)
Doeg.
zzz
Ga lekker naar buiten dan!quote:Op donderdag 7 juni 2018 12:02 schreef sararaats het volgende:
Plaatje is eruit. Ik was het echt beu. Het ziekenhuis is op de hoogte.
Zat bijna in mijn keel.
Vies warm op mijn slaapkamer
Gefeliciteerd!quote:
Een auto in Amsterdam kost aardig wat.quote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:25 schreef Tjacka het volgende:
WGR / Vaste lasten voor samenwonen
Mis ik iets
Hoezoquote:Op zaterdag 9 juni 2018 13:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een auto in Amsterdam kost aardig wat.
Ja, wat een herrie he? Dat hebben we hier regelmatig. Meestal politie.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:23 schreef ChrisCarter het volgende:
Zo, net de traumaheli in de wijk. Wat een geluid maakt dat zeg. En een indrukwekkend apparaat. Hopelijk hebben ze hun werk goed kunnen doen.
En is er op de heli geen briefje geplakt of het wat rustiger kan.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 18:23 schreef ChrisCarter het volgende:
Zo, net de traumaheli in de wijk. Wat een geluid maakt dat zeg. En een indrukwekkend apparaat. Hopelijk hebben ze hun werk goed kunnen doen.
Hier zien we ze geregeld. Maar ja, we zitten hier hemelsbreed maar net iets meer dan twee kilometer van het UMC vandaan.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:17 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wat een herrie he? Dat hebben we hier regelmatig. Meestal politie.
Dat scheelt ook natuurlijk. Ik vind het altijd wel indrukwekkend hoor, zo'n ding wat zoveel herrie maakt die rondjes boven de wijk vliegt. Net alsof je in een actiefilm zit.quote:Op vrijdag 15 juni 2018 20:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hier zien we ze geregeld. Maar ja, we zitten hier hemelsbreed maar net iets meer dan twee kilometer van het UMC vandaan.
Dat is mooi,Sara. Lekker feesten vanavond!quote:Op zaterdag 16 juni 2018 03:22 schreef sararaats het volgende:
Gisteren controle gehad in het ziekenhuis en alles was in orde.
Vandaag eerst uitbollen en dan feestje.
Zal ik doen. Het enige wat ik af moet leren is peuteren.quote:Op zaterdag 16 juni 2018 13:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is mooi,Sara. Lekker feesten vanavond!
Peuteren?quote:Op zaterdag 16 juni 2018 15:52 schreef sararaats het volgende:
[..]
Zal ik doen. Het enige wat ik af moet leren is peuteren.
heb het moeten opzoeken, klinkt erg dom, midden op de weg gaan zittenquote:Op woensdag 20 juni 2018 10:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, dat ongeluk met die bestelbus.
Ja, levensgevaarlijk dus.quote:Op woensdag 20 juni 2018 11:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
heb het moeten opzoeken, klinkt erg dom, midden op de weg gaan zitten
Waren volgens mij ook meerdere chauffeurs die verklaarde dat ze ze hadden moeten ontwijken. En dan toch blijven zitten.quote:
Bakkie op en niet nadenken.quote:Op woensdag 20 juni 2018 12:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Waren volgens mij ook meerdere chauffeurs die verklaarde dat ze ze hadden moeten ontwijken. En dan toch blijven zitten.
Er is weer een jonge kwartel L. Van het vrouwtje waarvan ik dat akelige filmpje stuurde. Denk dat er nog meer komen maar ze zit verstopt. Ik laat ze met rust. Morgen foto's.quote:
Wat tof zeg. Benieuwd naar de foto's. Fijn dat het haar- en hem- toch weer gelukt isquote:Op woensdag 20 juni 2018 19:58 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Er is weer een jonge kwartel L. Van het vrouwtje waarvan ik dat akelige filmpje stuurde. Denk dat er nog meer komen maar ze zit verstopt. Ik laat ze met rust. Morgen foto's.
Ja bizar he? Ze lag een halve dag te spartelen als een gek. Met tussenpozen en nu heeft ze gewoon kindjes. Dan te bedenken dat ik nog dacht van nou die moet ik morgen doodslaan want dit kan niet.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat tof zeg. Benieuwd naar de foto's. Fijn dat het haar- en hem- toch weer gelukt is
Ja, dat weet ik nog. Daar had je het hartstikke moeilijk mee. Logisch. Dus dan is het helemaal geweldig dat ze nu weer een jonkie heeft.quote:Op woensdag 20 juni 2018 20:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja bizar he? Ze lag een halve dag te spartelen als een gek. Met tussenpozen en nu heeft ze gewoon kindjes. Dan te bedenken dat ik nog dacht van nou die moet ik morgen doodslaan want dit kan niet.
Veel plezier!quote:Op vrijdag 22 juni 2018 17:09 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Goedemiddag. Onderweg naar Brussel met de trein
Waarom wil hij dat? Doet hij dat vaker?quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:23 schreef ChrisCarter het volgende:
Mijn hond is al de hele avond een poging aan het wagen om mijn voeten te likken...
Omdat ze een rare aardappel is denk ik. Geen idee.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom wil hij dat? Doet hij dat vaker?
Hahahaquote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Omdat ze een rare aardappel is denk ik. Geen idee.
Zweetvoeten. Bekend dat honden dat lekker vinden.quote:Op vrijdag 22 juni 2018 23:33 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Omdat ze een rare aardappel is denk ik. Geen idee.
Honden zijn maar raar.quote:Op zondag 24 juni 2018 12:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zweetvoeten. Bekend dat honden dat lekker vinden.
Gadverdamme. Dat vind ik echt het smerigste wat er is.quote:Op zondag 24 juni 2018 12:59 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zweetvoeten. Bekend dat honden dat lekker vinden.
twitter:FR12Vin twitterde op vrijdag 29-06-2018 om 11:25:25Net even de autoruiten van zo'n klootzak uit 020 ingeslagen om een hondje te bevrijden!Zat zeker al een paar uur een hond in een snikhete auto...En alle ramen waren dicht!!Hondje was dan wel van pluche maar gaat om 't principe... reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |