abonnement Unibet Coolblue
pi_179077760
Omdat ik het ook saai vind om te vaak in mijn eentje thuis te zitten, merk ik dat ik als vrijgezel zijnde toch meer dingen qua sociale evenementen / feestjes aanpak dan dat ik zou doen wanneer ik een relatie zou hebben.

Vorige week vrijdag belde bijvoorbeeld een vriend, of ik mee ging naar een bepaalde feesttent in dorp X.

Even op internet naar het programma gekeken, en ik had al meteen door dat het meer een avond was voor tieners, aangezien er rappers en DJ's van het kaliber Mental Theo optraden. Dan weet je al meteen : dit wordt een avond voor volk dat malibu en passoa en pisang ambon drinkt in een steegje vooraf om dronken te worden en die eindigt met hele treurige vechtpartijen tussen groepjes 'stoere' jongens van 18-19 jaar die nog niet zo goed hun grenzen kennen qua alcohol.

De avond verliep precies zoals voorspeld, en ik was nog niet goed en wel aangekomen of ik dacht : Wat doe ik hier :')

Met enige jaloezie dacht ik aan mijn vrienden die ten minste wel een meisje thuis op de bank hebben zitten, waardoor ze zichzelf dit soort vernederingen niet meer aan hoeven te doen als 28-29 jarige.
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 23:18:38 #2
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_179078389
Op jacht dan maar :*
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_179078448
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:18 schreef Renesite het volgende:
Op jacht dan maar :*
pi_179078453
Wat is nu precies je klacht? Dat je geen inschattingsvermogen hebt of dat je vrijgezel bent?
pi_179078469
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:08 schreef Jaume_I het volgende:
als vrijgezel zijnde
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179078627
Ik vind het op dit moment ook kut om vrijgezel te zijn en de vrouwen die ik weg moet slaan zijn allemaal van het kaliber kapsters/tienermoeder/wajong.

Dan neuk ik maar lekker in de rondte tot ik iemand tegenkom. Lekkere wijven zonder inhoud vervelen als ze serieus beginnen te worden.
pi_179079235
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:25 schreef TRON2.0 het volgende:
Ik vind het op dit moment ook kut om vrijgezel te zijn en de vrouwen die ik weg moet slaan zijn allemaal van het kaliber kapsters/tienermoeder/wajong.

Dan neuk ik maar lekker in de rondte tot ik iemand tegenkom. Lekkere wijven zonder inhoud vervelen als ze serieus beginnen te worden.
Wat is mis met waiong heb jij toch ook? Iedereen op fok heeft die.
pi_179079523
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:08 schreef Jaume_I het volgende:
Omdat ik het ook saai vind om te vaak in mijn eentje thuis te zitten, merk ik dat ik als vrijgezel zijnde toch meer dingen qua sociale evenementen / feestjes aanpak dan dat ik zou doen wanneer ik een relatie zou hebben.

Vorige week vrijdag belde bijvoorbeeld een vriend, of ik mee ging naar een bepaalde feesttent in dorp X.

Even op internet naar het programma gekeken, en ik had al meteen door dat het meer een avond was voor tieners, aangezien er rappers en DJ's van het kaliber Mental Theo optraden. Dan weet je al meteen : dit wordt een avond voor volk dat malibu en passoa en pisang ambon drinkt in een steegje vooraf om dronken te worden en die eindigt met hele treurige vechtpartijen tussen groepjes 'stoere' jongens van 18-19 jaar die nog niet zo goed hun grenzen kennen qua alcohol.

De avond verliep precies zoals voorspeld, en ik was nog niet goed en wel aangekomen of ik dacht : Wat doe ik hier :')

Met enige jaloezie dacht ik aan mijn vrienden die ten minste wel een meisje thuis op de bank hebben zitten, waardoor ze zichzelf dit soort vernederingen niet meer aan hoeven te doen als 28-29 jarige.
Op die leeftijd heb je vast wel geld om naar de grote steden af te reizen en betere tenten op te zoeken in combinatie met een hotel ofzo.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 00:23:43 #9
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_179080080
Hebbie nog een Passoaslet kunnen scoren?
of anders
Hebbie nog gevochten?
pi_179080339
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:08 schreef Jaume_I het volgende:

Omdat ik het ook saai vind om te vaak in mijn eentje thuis te zitten, merk ik dat ik als vrijgezel zijnde toch meer dingen qua sociale evenementen / feestjes aanpak dan dat ik zou doen wanneer ik een relatie zou hebben.

Vorige week vrijdag belde bijvoorbeeld een vriend, of ik mee ging naar een bepaalde feesttent in dorp X.



Even op internet naar het programma gekeken, en ik had al meteen door dat het meer een avond was voor tieners, aangezien er rappers en DJ's van het kaliber Mental Theo optraden. Dan weet je al meteen : dit wordt een avond voor volk dat malibu en passoa en pisang ambon drinkt in een steegje vooraf om dronken te worden en die eindigt met hele treurige vechtpartijen tussen groepjes 'stoere' jongens van 18-19 jaar die nog niet zo goed hun grenzen kennen qua alcohol.

De avond verliep precies zoals voorspeld, en ik was nog niet goed en wel aangekomen of ik dacht : Wat doe ik hier :')

Met enige jaloezie dacht ik aan mijn vrienden die ten minste wel een meisje thuis op de bank hebben zitten, waardoor ze zichzelf dit soort vernederingen niet meer aan hoeven te doen als 28-29 jarige.
Tja dat de jaren je inhalen is niks nieuws, we worden allemaal ouder. Deal with it. Maar als jij je zo eenzaam voelt dan kan je toch ook gewoon op stap gaan en naar gelegenheden gaan waar wel meer in jouw leeftijdsklasse komt?

En dan te bedenken dat de meiden van nu veel toegankelijker zijn dan hun moeders of oudere zussen uit mijn tijd.
pi_179080382
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:42 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Tja dat de jaren je inhalen is niks nieuws, we worden allemaal ouder. Deal with it. Maar als jij je zo eenzaam voelt dan kan je toch ook gewoon op stap gaan en naar gelegenheden gaan waar wel meer in jouw leeftijdsklasse komt?

En dan te bedenken dat de meiden van nu veel toegankelijker zijn dan hun moeders of oudere zussen uit mijn tijd.
Beetje naar breezersletjes googelen he, ouwe viespeuk.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179080448
Moeilijk he de Op lezen..

quote:
....en ik had al meteen door dat het meer een avond was voor tieners
:W
pi_179080713
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:50 schreef Iwanius het volgende:
Moeilijk he de Op lezen..

[..]

:W
_O_ _O_
pi_179080844
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:42 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Tja dat de jaren je inhalen is niks nieuws, we worden allemaal ouder. Deal with it. Maar als jij je zo eenzaam voelt dan kan je toch ook gewoon op stap gaan en naar gelegenheden gaan waar wel meer in jouw leeftijdsklasse komt?

En dan te bedenken dat de meiden van nu veel toegankelijker zijn dan hun moeders of oudere zussen uit mijn tijd.
Eens met Iwanius. Nu ik als 25-jarige ook kroegen bezoek waar geen jeugdigen/studenten meer komen, ben ik weer de jongste. Vele leuke vrouwen (millefjes) ook :9~ alleen zijn die vaker bezet dan niet ;(
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 11 mei 2018 @ 04:57:56 #15
186611 Haags
pi_179082418
Klinkt alsof je nu al in een midlife crisis zit.
Zonder wrijving geen glans
pi_179082571
quote:
15s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:42 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Tja dat de jaren je inhalen is niks nieuws, we worden allemaal ouder. Deal with it. Maar als jij je zo eenzaam voelt dan kan je toch ook gewoon op stap gaan en naar gelegenheden gaan waar wel meer in jouw leeftijdsklasse komt?

En dan te bedenken dat de meiden van nu veel toegankelijker zijn dan hun moeders of oudere zussen uit mijn tijd.
Heb je gelijk in.

Probleem is dat de meeste lui van mijn leeftijd die enigszins dezelfde (volwassen) instelling hebben, zelf bijna allemaal in een relatie zitten. Die spreek ik nog maar 1 x per maand ofzo.

Voor de rest trek ik de laatste tijd veel op met een vriend die in zijn hoofd nog 22 is ofzo. Vorige week was er ook iets anders waar meer mensen van rond de 30 op af komen, maar daar wil hij dan niet heen want zijn broertje + vrienden gingen naar die feesttent, dus wilde hij daar ook heen :'(

Tja dan is het alternatief alleen gaan (enorm awkward), thuis blijven (kies ik al te vaak voor) of toch maar mee naar die feesttent.
pi_179082583
De echte klacht is dat TS denkt dat je het beste naar een kroeg of feest kunt gaan als je op zoek bent naar een vriendin.
pi_179082602
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 07:05 schreef Dieter_Dengler het volgende:
De echte klacht is dat TS denkt dat je het beste naar een kroeg of feest kunt gaan als je op zoek bent naar een vriendin.
Nee dat denk ik niet, maar thuis zitten elk weekend in je eentje is natuurlijk ook geen optie. Dan weet je i.i.g. zeker dat er niets gaat gebeuren.
pi_179082656
TS heeft vrienden, dat hebben de meeste fokkers niet. Wij hebben alleen de zolderkamer.
pi_179082719
Regenboogkotsfeesten.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 09:48:12 #21
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179083848
Nieuwe vrienden zoeken misschien?
pi_179084076
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 07:11 schreef Jaume_I het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet, maar thuis zitten elk weekend in je eentje is natuurlijk ook geen optie. Dan weet je i.i.g. zeker dat er niets gaat gebeuren.
Nee, maar schat jij als bijna dertiger de kans heel groot in dat je serieus relatiemateriaal gaat vinden in een tent vol 18-jarigen?
  Moderator vrijdag 11 mei 2018 @ 10:11:03 #23
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179084148
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:08 schreef Jaume_I het volgende:
Omdat ik het ook saai vind om te vaak in mijn eentje thuis te zitten, merk ik dat ik als vrijgezel zijnde toch meer dingen qua sociale evenementen / feestjes aanpak dan dat ik zou doen wanneer ik een relatie zou hebben.

Vorige week vrijdag belde bijvoorbeeld een vriend, of ik mee ging naar een bepaalde feesttent in dorp X.

Even op internet naar het programma gekeken, en ik had al meteen door dat het meer een avond was voor tieners, aangezien er rappers en DJ's van het kaliber Mental Theo optraden. Dan weet je al meteen : dit wordt een avond voor volk dat malibu en passoa en pisang ambon drinkt in een steegje vooraf om dronken te worden en die eindigt met hele treurige vechtpartijen tussen groepjes 'stoere' jongens van 18-19 jaar die nog niet zo goed hun grenzen kennen qua alcohol.

De avond verliep precies zoals voorspeld, en ik was nog niet goed en wel aangekomen of ik dacht : Wat doe ik hier :')

Met enige jaloezie dacht ik aan mijn vrienden die ten minste wel een meisje thuis op de bank hebben zitten, waardoor ze zichzelf dit soort vernederingen niet meer aan hoeven te doen als 28-29 jarige.
als vrijgezel zijnde :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:18:57 #24
369251 Geralt
of Rivia
pi_179084260
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:08 schreef Jaume_I het volgende:
ik had al meteen door dat het meer een avond was voor tieners
Wat is het probleem? Vanaf 16 is gewoon legaal in Nederland. Dat je met zo een huppelkut geen relatie wilt is natuurlijk nogal evident; echter met je bezopen harses gewoon een keer volblaffen is niks mis mee toch B-)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:44:19 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_179084703
Maar TS, waarom ga je niet eens wat doen met je leven in plaats van onder 10 verschillende accounts steeds dezelfde klaagverhalen ophangen?

Pak eens wat nieuws op in plaats van steeds te blijven verlangen naar hoe het eens was.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')