abonnement Unibet Coolblue
pi_179063602


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179063613
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Je hebt wel ballen.
Wist ik al.

Maar wat is er aan de hand boys waardoor jullie screechen?
pi_179063656
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 14:57 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Wist ik al.

Maar wat is er aan de hand boys waardoor jullie screechen?
Iedereen haat je vanwege je Universa snap je :p
pi_179063671
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:00 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Iedereen haat je vanwege je Universa snap je :p
Hmmm Universa boven ICO prijs, wat is het probleem?
pi_179063747
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:01 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hmmm Universa boven ICO prijs, wat is het probleem?
Dat ding is godverdomme niet vooruit te branden.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179063782
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dat ding is godverdomme niet vooruit te branden.
Dan nog... als je winst hebt?
Kan het toch v.d hand doen en in iets anders stoppen als je dat dan beter lijkt?
pi_179063793
@Chickenman, zoals ik het zie volgt Komodo niet de longest chain rule om een conflict op te lossen tussen chains. Maar gebruikt het dus die notary geschreven door die notary nodes op de BTC chain. Volgens mij zit daar de zwakke plek.

Neemt niet weg dat het prima kan functioneren als platform hoor of omhoog/omlaag kan gaan in prijs.
  donderdag 10 mei 2018 @ 15:13:13 #8
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179063921
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:06 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Dan nog... als je winst hebt?
Kan het toch v.d hand doen en in iets anders stoppen als je dat dan beter lijkt?
De kans dat je op een redelijke winst staat met die shitcoin is niet zo groot.
pi_179063938
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:13 schreef leolinedance het volgende:

[..]

De kans dat je op een redelijke winst staat met die shitcoin is niet zo groot.
Vanaf ICO vaak wel.
Wel magere winst, dat wel, maar winst = winst.
  donderdag 10 mei 2018 @ 15:15:59 #10
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179063962
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:14 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Vanaf ICO vaak wel.
Wel magere winst, dat wel, maar winst = winst.
Niet iedereen zit er vanaf ICO in neem ik aan?
pi_179064035
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:06 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Dan nog... als je winst hebt?
Kan het toch v.d hand doen en in iets anders stoppen als je dat dan beter lijkt?
Ben ingestapt na ICO
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179064052
Ik heb me ingeschreven voor de Liquidity Network whitelist.

Ja, dit is een ICO. Ja, het is een goede. De whitelisting is moeilijk en zeer (!!) strict. En ja, ik heb in het vorige topic ook mijn 2 andere whitelistings gepost. Succes :)
pi_179064068
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:21 schreef kthxbye het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor de Liquidity Network whitelist.

Ja, dit is een ICO. Ja, het is een goede. De whitelisting is moeilijk en zeer (!!) strict. En ja, ik heb in het vorige topic ook mijn 2 andere whitelistings gepost. Succes :)
Link? :o
En ook die andere 2? :o
pi_179064108
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:07 schreef KappenBakken het volgende:
@Chickenman, zoals ik het zie volgt Komodo niet de longest chain rule om een conflict op te lossen tussen chains. Maar gebruikt het dus die notary geschreven door die notary nodes op de BTC chain. Volgens mij zit daar de zwakke plek.

Neemt niet weg dat het prima kan functioneren als platform hoor of omhoog/omlaag kan gaan in prijs.
De notary nodes maken alleen een backup van de Komodo blockchain. Zij kunnen zelf geen blocks veranderen of zo. Enige wat ze zouden kunnen doen is om niet te notarizen maar dan lopen ze een hoop inkomsten mis.

quote:
Therefore, the only type of “false” behavior a malicious notary node can perform is to withhold notarization. There are sixty-four notary nodes. The minimum number of notary nodes required to maintain the Komodo ecosystem is thirteen. Thus, a malicious actor would have to compromise fifty-one notary nodes to shut down the Komodo ecosystem. Such an action would be uneconomic, as this would be destroying the access to the financial rewards a notary node receives for performing its duties. By this design, notary nodes have only one economically favorable position: to properly transfer the records of the Komodo ecosystem into a secure location and to increase Komodo’s market share and value.
pi_179064121
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:21 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Link? :o
En ook die andere 2? :o
Je wou toch onderzoek doen? Komop, wel een beetje inzet tonen.
pi_179064422
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:24 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

De notary nodes maken alleen een backup van de Komodo blockchain. Zij kunnen zelf geen blocks veranderen of zo. Enige wat ze zouden kunnen doen is om niet te notarizen maar dan lopen ze een hoop inkomsten mis.

[..]

Ja maar die backup is belangrijk als er een 51% aanval plaats vindt, wat nogal snel kan gebeuren bij een relatief kleine chain met PoW. Die backup is er immers niet voor niks.
pi_179064462
UNIVERSAAAAAAAAAAAAA HAHAHA JAAAAAAAA
Lambo of Rekt
pi_179064490
UNIBERSAAAAAA HAHAHWHAHHWHAHAHAHAHA JAJAJAJ
pi_179064514
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:25 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Je wou toch onderzoek doen? Komop, wel een beetje inzet tonen.
En elkaar helpen toch?
Kom op.. help me, en ik help jou :X
pi_179064547
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ben ingestapt na ICO
Bij cobinhood listing ingestapt, inmiddels -40%... ;(


Maar heb nog wel vertrouwen :')
pi_179064595
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:50 schreef TwztId het volgende:

[..]

Bij cobinhood listing ingestapt, inmiddels -40%... ;(
Maar heb nog wel vertrouwen :')
Nou heb ongeveer hetzelfde.Iets later ingestapt en sta neutraal.
Lange hodl maakt opzich niets uit, maar moet er wel een planning zijn wanneer e.e.a. gebeurd.
Snap ook niet dat er niet wat kleine Exchange s bijkomen?
Wat dat betreft een echte shitprojectcoin.
Vakman pur sang
pi_179064649
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:50 schreef TwztId het volgende:

[..]

Bij cobinhood listing ingestapt, inmiddels -40%... ;(

Maar heb nog wel vertrouwen :')
"Staat nog steeds boven ICO prijs huhuhuhuhuh"
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179064663
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

"Staat nog steeds boven ICO prijs huhuhuhuhuh"
Dit is een troll toch? :P
pi_179064681
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:59 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Dit is een troll toch? :P
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:01 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Hmmm Universa boven ICO prijs, wat is het probleem?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179064757
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

[..]

ICO Price: 0.009000
ROI: 117.25%
pi_179065023
Als je dat 100 dagen plan doorleest Dan zie je toch gelijk dat je deze coin links moet laten liggen :') er staat niks concreets in

Zogenaamd universa heeft mainnet released (20k tps jaaaaa)

Maar de details van de POS protocol die ze gaan gebruiken Wordt pas over 3 maanden bekend gemaakt oid _O- hoe dan

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 16:22:41 ]
pi_179065034
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 15:40 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ja maar die backup is belangrijk als er een 51% aanval plaats vindt, wat nogal snel kan gebeuren bij een relatief kleine chain met PoW. Die backup is er immers niet voor niks.
Dan snap ik niet helemaal wat je bedoelt :P
pi_179065192
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Als je dat 100 dagen plan doorleest Dan zie je toch gelijk dat je deze coin links moet laten liggen :') er staat niks concreets in

Zogenaamd universa heeft mainnet released (20k tps jaaaaa)

Maar de details van de POS protocol die ze gaan gebruiken Wordt pas over 3 maanden bekend gemaakt oid _O- hoe dan
Pos houdt point-of-sale in. Verder ben ik het met je eens - utn moet je links laten liggen.
pi_179065550
Allemaal janken om de prijs van een project wat een paar weken bezig is :')
Lambo of Rekt
pi_179065587
Ja die kan ook ineens x10 in 30min bij listing enz.
Vakman pur sang
pi_179065591
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:45 schreef EggsTC het volgende:
Allemaal janken om de prijs van een project wat een paar weken bezig is :')
Goed teken voor de markt. Dumb money wat erin stroomt en meteen 500% rendement willen na 1 week.
pi_179065726
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:47 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Goed teken voor de markt. Dumb money wat erin stroomt en meteen 500% rendement willen na 1 week.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179065800
Utn is anders sinds augustus met de (pre) ico bezig. Dat is negen maanden.
pi_179065845
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:56 schreef exelletor het volgende:
Utn is anders sinds augustus met de (pre) ico bezig. Dat is negen maanden.
Na negen maand weet je dat er iets op knappen staat.
Vakman pur sang
pi_179065939
Na de UTNP -> UTN komt er wel wat meer beweging in denk (lees: hoop) ik..
pi_179066305
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:56 schreef exelletor het volgende:
Utn is anders sinds augustus met de (pre) ico bezig. Dat is negen maanden.
Ik wil UTN niet per se verdedigen, maar in deze markt staat prijs volledig los van de kwaliteit van een project.
pi_179066383
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:53 schreef chroestjov het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja voor jou helemaal lekker als WavesDEX marketmaker :D
  donderdag 10 mei 2018 @ 17:49:47 #38
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179067166
quote:
Bitcoin naar de maan! En terug


10 mei 2018, 20:25 - 21:45 uur NPO 3

Afgelopen jaar kon niemand er omheen: de Bitcoin. De digitale munt lijkt populairder dan ooit en steeds meer mensen zijn er door geïntrigeerd. We volgen zes bijzondere mensen die in een korte tijd een ingrijpend ander leven zijn gaan volgen dankzij cryptovaluta. We beginnen in mei 2017, het begin van de gekte van de Bitcoin. Dit was het moment dat het grote publiek steeds meer te horen kreeg over de digitale munt. Wie wil er niet met een minimale inleg gigantisch rijk worden? De hoofdpersonen in dit programma zijn bezeten van cryptovaluta en van de techniek die erachter zit. We volgen hun levens, zien hun pieken en dalen, horen hoe zij het afgelopen jaar beleefd hebben en hoe ze aankijken tegen de toekomst van de Bitcoin. De grote vraag is: moet je nu instappen of moet je er heel ver weg van blijven?
pi_179067208
Dentacoin. :') :') :')
pi_179067230
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:00 schreef TwztId het volgende:
Na de UTNP -> UTN komt er wel wat meer beweging in denk (lees: hoop) ik..
En andere exchanges.

Het zou mij iig heel erg verbazen als een gast als die alexander keihard faalt hier... ik zie nog eerder de hel bevriezen tbh.
Lambo of Rekt
pi_179067299
Jullie zijn soms wel ongeduldig manmanman
Sommige coins doen pas wat na jaren. Neem Bytecoin bijvoorbeeld, gekocht in 2016 en die begint nu pas een beetje tot leven te komen. Gewoon vroeg kopen en niet meer naar omkijken
pi_179067519
wen lambor
pi_179067702
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 18:06 schreef BadVlad het volgende:
wen lambor
Volgende week.
Lambo of Rekt
  donderdag 10 mei 2018 @ 18:15:51 #44
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_179067705
Straks dus de partners Litecoin, TokenPay en Verge? ^O^
2019: The Great Awakening
pi_179068113
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:55 schreef metallicelmo het volgende:
Jullie zijn soms wel ongeduldig manmanman
Sommige coins doen pas wat na jaren. Neem Bytecoin bijvoorbeeld, gekocht in 2016 en die begint nu pas een beetje tot leven te komen. Gewoon vroeg kopen en niet meer naar omkijken
Tuurlijk, een munt die niks doet moet je pas hebben als die wat gaat doen. (Voordat dus).
Anders is het zonde van je investering.
Min 5% per maand.
Vakman pur sang
pi_179068644
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En andere exchanges.

Het zou mij iig heel erg verbazen als een gast als die alexander keihard faalt hier... ik zie nog eerder de hel bevriezen tbh.
Ik kom mijn geld opeisen bij jou.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179068687
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:49 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Lekker, ff kijken. Thx
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179068709
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Na negen maand weet je dat er iets op knappen staat.
Een smerige puist?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179068889
quote:
2s.gif Op donderdag 10 mei 2018 17:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

En andere exchanges.

Het zou mij iig heel erg verbazen als een gast als die alexander keihard faalt hier... ik zie nog eerder de hel bevriezen tbh.
AlexanderGod _O_

Probleem nu is gewoon de bekendheid en de gare exchanges.
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:15:57 #50
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179068991
VEN moon blijft nog effe uit na Bitfinex announcement. Vanavond lambo?
pi_179069038
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:15 schreef leolinedance het volgende:
VEN moon blijft nog effe uit na Bitfinex announcement. Vanavond lambo?
Nee juli - augustus
U MAD?
pi_179069145
Doeg 9k.... zakken snel
pi_179069160
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:22 schreef Dwaalboy het volgende:
Doeg 9k.... zakken snel
Waar heb je het over
pi_179069163
Btc
pi_179069169
Gaat nu lijn naar 8900
pi_179069176
Is 9.355 en nog steeds groen voor 24h. :')
pi_179069195
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:24 schreef Dwaalboy het volgende:
Gaat nu lijn naar 8900
En wie heeft jou het orakel gemaakt? Heb je een glazen bol?
pi_179069207
Kut BTC, Kap dr nou is een keer mee..
pi_179069221
Lekker boeiend, miniem verschilletje.
pi_179069222
Ja wel een flinke dump, zijnngodverdomme die mt-gox miljoenen al een keer op onnie?
Vakman pur sang
pi_179069252
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja wel een flinke dump, zijnngodverdomme die mt-gox miljoenen al een keer op onnie?
Die komen nog
pi_179069263
Zo daar staan mega vele btc opeens te koop
pi_179069282
9k houden we niet
pi_179069287
Keldert wel lekker inderdaad, maar dat ik me nou zorgen maak.. niet echt.
pi_179069290
Plop
pi_179069298
Nee ik ook niet maar sommige wel zo te zien
pi_179069313
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:22 schreef Dwaalboy het volgende:
Doeg 9k.... zakken snel
FUDster
pi_179069321
Van mij mag ie naar 6k gaan, lekker bijkopen.
pi_179069397
En weer omhoog. *D
  donderdag 10 mei 2018 @ 19:37:55 #70
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179069435
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:32 schreef illusions het volgende:
Van mij mag ie naar 6k gaan, lekker bijkopen.
Van mij naar $12 lekker bijkopen.
pi_179069485
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:36 schreef illusions het volgende:
En weer omhoog. *D
En nu weer omlaag
pi_179069519
Misschien vinden mensen hier het fijn als we dat wij elke schommeling hier even aankondigen. :D
pi_179069855
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:40 schreef Dwaalboy het volgende:

[..]

En nu weer omlaag
En nu weer omhoog
pi_179070139
Gaan de 9k echt niet houden...
pi_179070151
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:06 schreef Dwaalboy het volgende:
Gaan de 9k echt niet houden...
Wedden?
pi_179070160
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 19:32 schreef illusions het volgende:
Van mij mag ie naar 6k gaan, lekker bijkopen.
bijna vakantiegeld jaahaaa
pi_179070193
bear market is not over!
pi_179070255
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:08 schreef iloveshitcoins het volgende:
bear market is not over!
:') dit is gewoon manipulatie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179070280
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

:') dit is gewoon manipulatie.
altijd als de prijs daalt? als de prijs stijgt nooit zeker :')
pi_179070372
Tering wat een nasty rode candle.
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:20:17 #81
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179070423
Heren, Ed's tip komt zo op tv: 20:25 Bitcoin naar de maan! En terug.
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:20:31 #82
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179070429
NPO3
pi_179070524
Ik snap nooit waarom mensen aan zo'n programma mee willen werken.
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:26:05 #84
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179070538
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:25 schreef Gehrman het volgende:
Ik snap nooit waarom mensen aan zo'n programma mee willen werken.
Status
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:31:31 #85
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179070677
quote:
14s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:20 schreef hodlwave het volgende:
NPO3
Bazenprogramma nu al
pi_179070721


PANIC SELLEN!!!
pi_179070740
als er wordt verkocht is er toch ook een koper.....
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:33:29 #88
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179070756
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:32 schreef descon het volgende:
[ afbeelding ]

PANIC SELLEN!!!
Wat
pi_179070786
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat
Ik kan niet eens panic sellen....doet de bot wel voor me c_/
pi_179070844
verge wohoo
pi_179070872
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:07 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

bijna vakantiegeld jaahaaa
universaaaaaaajaaaahahahahaaaa
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:37:08 #92
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179070880
Dat eerste gast heeft echt een snuifneus.
pi_179070884
Daytraders, hodlers en malloten samen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179070913
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:37 schreef Sunri5e het volgende:
Dat eerste gast heeft echt een snuifneus.
en terecht.
pi_179070981
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:13 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

altijd als de prijs daalt? als de prijs stijgt nooit zeker :')
Ook, die kaarsen recht omhoog of omlaag zijn gewoon manipulatie.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179070988
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:37 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Daytraders, hodlers en malloten samen.
Net dit forum :+
pi_179071031
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:40 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ook, die kaarsen recht omhoog of omlaag zijn gewoon manipulatie.
of misschien gewoon kopers en verkopers.
pi_179071058
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:41 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

of misschien gewoon kopers en verkopers.
Aziaten die net uit de kroeg komen denk ik ....
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 20:43:45 #99
18653 crew  D.
pi_179071106
Wat een typetjes allemaal _O-
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:43:55 #100
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179071114
Sjezus wat een drol². _O-
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:44:38 #101
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179071135
Idd.
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:45:12 #102
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179071159
Bodyguard _O-
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:46:10 #103
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179071188
Nette schoenen aantrekken en dan je veters niet strikken maar in de schoen stoppen _O- _O- _O- _O- _O- _O-
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:46:58 #104
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179071216
Robin gaat Lambo :D
pi_179071238
Iets te strak overhemdje.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179071286
Ist terop, ff tv aan dan.
Vakman pur sang
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:52:40 #107
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179071391
Weer zo'n sukkel met 'investering eruit want dan gratis spelen' :')
pi_179071459
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:52 schreef leolinedance het volgende:
Weer zo'n sukkel met 'investering eruit want dan gratis spelen' :')
waarom sukkel? nix mis met winst nemen.
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:55:41 #109
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179071500
Haha zo awkward die bodyguard.
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:57:57 #110
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179071602
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:54 schreef iloveshitcoins het volgende:

[..]

waarom sukkel? nix mis met winst nemen.
Zeg dat dan gewoon.
pi_179071710
Wat een mongool joh met dat jasje
Vakman pur sang
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:01:18 #112
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179071745
Iedereen jelly op Robin hier
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:03:06 #113
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179071820
Plaatsvervangende schaamte als ik deze personen allemaal bekijk. Zouden ze zo geworden zijn doordat ze zoveel "geld" bezitten?
pi_179071868
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
Plaatsvervangende schaamte als ik deze personen allemaal bekijk. Zouden ze zo geworden zijn doordat ze zoveel "geld" bezitten?
Mwoah. Denk dat ze de meest kleurige types hebben uitgezocht.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:03:56 #115
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179071870
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
Plaatsvervangende schaamte als ik deze personen allemaal bekijk. Zouden ze zo geworden zijn doordat ze zoveel "geld" bezitten?
Die ene dude met zijn sportschool verhaal net lijkt vrij normaal.
pi_179071873
Waar kan ik dit kijken?
pi_179071935
HODL dus. Zeggen ze allemaal.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:05:12 #118
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179071946
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:03 schreef illusions het volgende:
Waar kan ik dit kijken?
Tvgids.nl
pi_179071961
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Die ene dude met zijn sportschool verhaal net lijkt vrij normaal.
Beetje een neuroot.

Die gast met die miningservice lijkt me wel intelligent,.
Vakman pur sang
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:05:43 #120
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179071972
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
HODL dus. Zeggen ze allemaal.
Had niet verwacht dat ze sell sell sell zouden zeggen
pi_179071974
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:05 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Tvgids.nl
Heb geen Nederlandse tv.
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:06:41 #122
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179072009
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Beetje een neuroot.

Die gast met die miningservice lijkt me wel intelligent,.
Ik heb me er nooit in verdiept maar waarom zou ik een minder van mezelf bij hem neerzetten? Thuis draaien kan toch ook? Of?
pi_179072010
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb geen Nederlandse tv.
Via internet wel denk ik
Vakman pur sang
  Eindredactie Games donderdag 10 mei 2018 @ 21:07:47 #124
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_179072052
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Beetje een neuroot.

Die gast met die miningservice lijkt me wel intelligent,.
die was toch al failliet :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:07:47 #125
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179072053
Discriminatie zeg een crypto groep alleen voor vrouwen
  Eindredactie Games donderdag 10 mei 2018 @ 21:07:57 #126
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_179072059
waarom crashte de boel trouwens?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:08:07 #127
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179072064
quote:
4s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:07 schreef Oscar. het volgende:

[..]

die was toch al failliet :P
?
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:08:26 #128
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179072084
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Heb geen Nederlandse tv.
Niet nodig is een website
pi_179072087
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:06 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik heb me er nooit in verdiept maar waarom zou ik een minder van mezelf bij hem neerzetten? Thuis draaien kan toch ook? Of?
Voor invedteerders, die willen zelf geen gedoe.
Koeling, vermogen, backup, enz.
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 10 mei 2018 @ 21:08:33 #130
18653 crew  D.
pi_179072092
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:03 schreef Sunri5e het volgende:
Plaatsvervangende schaamte als ik deze personen allemaal bekijk. Zouden ze zo geworden zijn doordat ze zoveel "geld" bezitten?
Ik vind hier ook veel rare figuren zitten :Y
  Eindredactie Games donderdag 10 mei 2018 @ 21:09:31 #131
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_179072138
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:08 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

?
¿
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:09:40 #132
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179072149
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:06 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ik heb me er nooit in verdiept maar waarom zou ik een minder van mezelf bij hem neerzetten? Thuis draaien kan toch ook? Of?
Als je er 50 stuks wil laten draaien wordt het een ander verhaal.
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:10:35 #133
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179072183
quote:
4s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:09 schreef Oscar. het volgende:

[..]

¿
Ah, ik lees het al. Die eigenaar (Berry van Mourik) van dat cryptofarm in deze uitzending is idd failliet door oplichting.
pi_179072265
Die gast met de clip, dat is toch kneuzerig?
Vakman pur sang
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:12:47 #135
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179072270
Die rappert :')
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:12:54 #136
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179072275
Zo zo, nog 'rapper' ook. _O-
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:13:08 #137
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179072288
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:12 schreef leolinedance het volgende:
Die rappert :')
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:12 schreef hodlwave het volgende:
Zo zo, nog 'rapper' ook. _O-
pi_179072304
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:10 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Ah, ik lees het al. Die eigenaar (Berry van Mourik) van dat cryptofarm in deze uitzending is idd failliet door oplichting.
Hij had veel minder miners dan hij voor liet komen toch?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Eindredactie Games donderdag 10 mei 2018 @ 21:13:28 #139
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_179072312
en die moeder ook :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:13:55 #140
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179072331
_O- Wat een circus
pi_179072355
Dat wijf is een typische bagholder :D lekker fomo
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:16:01 #142
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179072430
Pakdude gaat een ieko doen :')
pi_179072446
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Niet nodig is een website
Ja maar je kan er die docu niet op kijken.
pi_179072470
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Via internet wel denk ik
Zie #4 helaas nog niet op Powned staan.
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:16:50 #145
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179072477
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja maar je kan er die docu niet op kijken.
Wel kijken waar ie op komt
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:18:16 #146
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179072533
In wat voor een wereld leeft deze guy zeg :')
pi_179072538
Haha fantasialand
Vakman pur sang
pi_179072549
Weis waar ben je lan

Ik Ben bij ortam nu
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:19:15 #149
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179072585
Die bodyguard die op 1 meter van hem blijft :') :') :') :') :') :')
Dikke strontvlieg is het.
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:19:41 #150
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179072599
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:18 schreef Sunri5e het volgende:
In wat voor een wereld leeft deze guy zeg :')
Echt he :')
pi_179072651
De e-gulden :') shitcoin.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179072697
Shit joh als je wijf zich ermee gaat bemoeien komt dat so we ieso niet goed.
Vakman pur sang
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:21:25 #153
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179072704
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
De e-gulden :') shitcoin.
Is dat een andere gulden als waar alle tokkies in investeren?
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:22:38 #154
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179072764
Dat wijf heeft gewoon bruin rondom haar ogen omdat ze nooit daglicht ziet.
  Eindredactie Games donderdag 10 mei 2018 @ 21:24:19 #155
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_179072855
wat een shappie
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:27:14 #156
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179073007
Ah, vrienden kwijt geraakt. Leuk leven man.
pi_179073034
Ik heb geen vrienden...Zegt Sjappie..Heeft toch zijn bodyguard!
Vakman pur sang
pi_179073035
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wel kijken waar ie op komt
Ja, Nederlandse TV, wat ik niet heb zoals ik al heb aangegeven. Ben je simpel ofzo
  Eindredactie Games donderdag 10 mei 2018 @ 21:28:51 #159
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_179073096
kim jung un haircut gespot
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:28:52 #160
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179073097
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, Nederlandse TV, wat ik niet heb zoals ik al heb aangegeven. Ben je simpel ofzo
Je vraagt welke zender toch? Ik antwoord dat je in dr tvgids moet kijken. Moeilijk hè
pi_179073125
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Je vraagt welke zender toch? Ik antwoord dat je in dr tvgids moet kijken. Moeilijk hè
Vraag ik helemaal niet. Waar zie jij dat ik om een zender vraag?
pi_179073134
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:27 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, Nederlandse TV, wat ik niet heb zoals ik al heb aangegeven. Ben je simpel ofzo
https://www.npo3.nl
Vakman pur sang
pi_179073156
Zojuist nog meer SEAL gekregen. :D
Ik mag er zijn. :+
pi_179073167
quote:
Dank je wel. :*
pi_179073194
Godverdomme.

Voor deze uitzending geldt een rechtenbeperking. Het is daarom niet mogelijk om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken.
pi_179073211
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:30 schreef illusions het volgende:
Godverdomme.

Voor deze uitzending geldt een rechtenbeperking. Het is daarom niet mogelijk om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken.
:')
Vakman pur sang
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:31:34 #167
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179073234
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Vraag ik helemaal niet. Waar zie jij dat ik om een zender vraag?
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:03 schreef illusions het volgende:
Waar kan ik dit kijken?
Dus je moet de zender weten :)
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:31:53 #168
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179073249
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:30 schreef illusions het volgende:
Godverdomme.

Voor deze uitzending geldt een rechtenbeperking. Het is daarom niet mogelijk om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken.
Haha
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:34:00 #169
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179073348
Tof, zo'n stuk land waar je flink voor moet betalen, maar niet kan komen.
  Eindredactie Games donderdag 10 mei 2018 @ 21:36:02 #170
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_179073456
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:30 schreef illusions het volgende:
Godverdomme.

Voor deze uitzending geldt een rechtenbeperking. Het is daarom niet mogelijk om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken.
pwnd in je poepertje
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:36:19 #171
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179073473
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:34 schreef hodlwave het volgende:
Tof, zo'n stuk land waar je flink voor moet betalen, maar niet kan komen.
Beetje net zoals crypto. Virtuele waarde waar je niet mee kan betalen.
pi_179073548
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:31 schreef leolinedance het volgende:

[..]

[..]

Dus je moet de zender weten :)
Ja want anno 2018 kijken we alles op nationale televisie. :') :') :')
pi_179073628
Mja, morgen maar kijken. Nu maar even naar de kroeg een fles wodka soldaat maken.
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:40:00 #174
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_179073669
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:36 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Beetje net zoals crypto. Virtuele waarde waar je niet mee kan betalen.
Ik snap het hele idee niet. Investeren ze nu in een stuk grond waar in de toekomst mensen gaan wonen die 'open staan' voor cryto gerelateerde zaken?
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:44:16 #175
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179073903
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja want anno 2018 kijken we alles op nationale televisie. :') :') :')
Nee druif je moet het toch weten om de livestream te zoeken :')
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:44:44 #176
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179073923
Rivetz gaat lekker, +122% op dit moment.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:45:15 #177
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179073945
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:44 schreef hmmmz het volgende:
Rivetz gaat lekker, +122% op dit moment.
122% in?
pi_179073946
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nee druif je moet het toch weten om de livestream te zoeken :')
Nee, dat werkt hier dus niet. Kijk het altijd op YouTube.
pi_179073959
Dentacoin MOOOOOOOOOOOON
pi_179074000
Ik denk dat ik er goed aan doe om het niet terug te kijken? :P
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:52:51 #181
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179074364
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:46 schreef KappenBakken het volgende:
Ik denk dat ik er goed aan doe om het niet terug te kijken? :P
Het is wel vermakelijk.
pi_179074727
Volgende week een gesprek over arbeidsvoorwaarden. Nog tips?
  donderdag 10 mei 2018 @ 22:00:41 #183
61320 TwztId
ja toch..
pi_179074802
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:30 schreef illusions het volgende:
Godverdomme.

Voor deze uitzending geldt een rechtenbeperking. Het is daarom niet mogelijk om vanaf uw geografische locatie naar deze aflevering te kijken.
VPN ?
pi_179075013
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:59 schreef BadVlad het volgende:
Volgende week een gesprek over arbeidsvoorwaarden. Nog tips?
Eerst aanbod horen voor je loslaat wat je wil.
pi_179075110
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:59 schreef BadVlad het volgende:
Volgende week een gesprek over arbeidsvoorwaarden. Nog tips?
Bij nieuwe baas? Wat wil je dan?
Vakman pur sang
pi_179075671
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:59 schreef BadVlad het volgende:
Volgende week een gesprek over arbeidsvoorwaarden. Nog tips?
13e maand in VEN uit laten betalen
pi_179076505
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:59 schreef BadVlad het volgende:
Volgende week een gesprek over arbeidsvoorwaarden. Nog tips?
Vragen of ze ook uitbetalen in bitcoin.
pi_179076552
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:59 schreef BadVlad het volgende:
Volgende week een gesprek over arbeidsvoorwaarden. Nog tips?
Noem je gesprekspartner geen mongool.
Vakman pur sang
  donderdag 10 mei 2018 @ 22:37:34 #189
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179077120
Hebben anderen ook problemen met inloggen bij Binance? Ik krijg steeds 'Verify failed' te zien.
pi_179077324
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 22:53 schreef Raskolnikow het volgende:
Hebben anderen ook problemen met inloggen bij Binance? Ik krijg steeds 'Verify failed' te zien.
Zojuist nog geen problemen
pi_179077406
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 22:59 schreef Dwaalboy het volgende:

[..]

Zojuist nog geen problemen
Oh okee, dan moet het ergens bij mij liggen. Tenks!
pi_179077457
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:01 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Oh okee, dan moet het ergens bij mij liggen. Tenks!
Lees op twitter wel meer problemen hoor.

http://www.uitzendinggemi(...)e_Maan_En_Terug.html
Ik kan dit niet openen in Chrome of in Edge, iemand een browser waarin het wel werkt?

[ Bericht 21% gewijzigd door Jurian95 op 10-05-2018 23:15:04 ]
pi_179078322
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:02 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Lees op twitter wel meer problemen hoor.

http://www.uitzendinggemi(...)e_Maan_En_Terug.html
Ik kan dit niet openen in Chrome of in Edge, iemand een browser waarin het wel werkt?
Heb wel een youtube linkje:

pi_179078431
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:16 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Heb wel een youtube linkje:

Dat is een vooruitblik toch? Niet de daadwerkelijke uitzending.
pi_179078689
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:01 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Oh okee, dan moet het ergens bij mij liggen. Tenks!
Denk t niet, hier zelfde probleem.
Vakman pur sang
pi_179078833
Universa :')
Zelfde niveautje als een Verge en TokenPay hoor :')
Had er wat geld in gestopt voor de lol en vanwege de trolls hier. Gaat echt super daarmee.

UNUVERSAAAAHAHAHAHAJAJAJAJAJAA MOON!!,

Seal :')
pi_179078934
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:30 schreef kthxbye het volgende:
Universa :')
Zelfde niveautje als een Verge en TokenPay hoor :')
Had er wat geld in gestopt voor de lol en vanwege de trolls hier. Gaat echt super daarmee.

UNUVERSAAAAHAHAHAHAJAJAJAJAJAA MOON!!,
Dacht dat jij wel bestand was tegen FOMO. Valt me van je tegen dit.
pi_179078941
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:30 schreef kthxbye het volgende:
Universa :')
Zelfde niveautje als een Verge en TokenPay hoor :')
Had er wat geld in gestopt voor de lol en vanwege de trolls hier. Gaat echt super daarmee.

UNUVERSAAAAHAHAHAHAJAJAJAJAJAA MOON!!,
Kom we wachten EggsTC op op het schoolplein en rammen hem in elkaar de sukkel
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179078978
quote:
9s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:34 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Dacht dat jij wel bestand was tegen FOMO. Valt me van je tegen dit.
Voor de lol, in Februari. Toch netjes gehalveerd die munten :')
pi_179078982
Zo om 24:00 een aankondiging van een "top 10 exchange" voor Helbiz. Ben benieuwd wat voor deceptie dat gaat worden.
pi_179078986
quote:
8s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kom we wachten EggsTC op op het schoolplein en rammen hem in elkaar de sukkel
Ja, ik neem een doos eieren mee.
pi_179079011
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:35 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Voor de lol, in Februari. Toch netjes gehalveerd die munten :')
Ik heb na de ICO ook wat meer ingeslagen. Sta nu nog ongeveer quite.
pi_179079044
quote:
9s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:36 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik heb na de ICO ook wat meer ingeslagen. Sta nu nog ongeveer quite.
Hopelijk niet teveel ;(
pi_179079091
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:37 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Hopelijk niet teveel ;(
Relatief weinig gelukkig. Ik sta nu volgens Delta op 1.34 euro winst.
pi_179079149
Universa aka de shitcoin aka de 'long term hodl' aka 'haha je bent een bagholder' coin.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179079323
Zijn we al moen?
Lambo of Rekt
pi_179079357
quote:
8s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kom we wachten EggsTC op op het schoolplein en rammen hem in elkaar de sukkel
Hoezo, omdat Vigen en typisch universa shillden en ik random UNIVERSAAAAAA HAHAHAAAAAAJAAAAAAAAA riep ? :D
Lambo of Rekt
pi_179079492
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179079509
quote:
_O-
Lambo of Rekt
pi_179079670
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:35 schreef BadVlad het volgende:
Zo om 24:00 een aankondiging van een "top 10 exchange" voor Helbiz. Ben benieuwd wat voor deceptie dat gaat worden.
HAHAHAHA. HET IS JAXX GEWORDEN.

Echt een top 10 exchange. Als het uberhaupt als een exchange is?

[ Bericht 3% gewijzigd door BadVlad op 11-05-2018 00:09:12 ]
pi_179079702
https://news.bitcoin.com/xapo-estimated-housing-6-25-btc-supply/

https://www.bloomberg.com(...)rnd=cryptocurriences

Volg het grote geld, bois.
De reden dat ik 20-25% van mijn portfolio altijd in BTC houd.

Het lijkt erop dat met al die manipulatie de laatste tijd we gewoon in een dikke accumulation phase voor whales zitten.
pi_179079774
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:02 schreef kthxbye het volgende:
https://news.bitcoin.com/xapo-estimated-housing-6-25-btc-supply/

https://www.bloomberg.com(...)rnd=cryptocurriences

Volg het grote geld, bois.
De reden dat ik 20-25% van mijn portfolio altijd in BTC houd.

Het lijkt erop dat met al die manipulatie de laatste tijd we gewoon in een dikke accumulation phase voor whales zitten.
nice toch
pi_179079829
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:05 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

nice toch
Zeker! Blijf BTC accumuleren met traden altcoins en gooi dat in cold storage en niet meer aankomen. Fiat alleen uitbetalen als je het nodig hebt.

https://www.reddit.com/r/(...)vicf/comment/dyrxov5
pi_179079857
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:02 schreef kthxbye het volgende:
https://news.bitcoin.com/xapo-estimated-housing-6-25-btc-supply/

https://www.bloomberg.com(...)rnd=cryptocurriences

Volg het grote geld, bois.
De reden dat ik 20-25% van mijn portfolio altijd in BTC houd.

Het lijkt erop dat met al die manipulatie de laatste tijd we gewoon in een dikke accumulation phase voor whales zitten.
ALLES OMGEZET IN BITCOIN
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179079884
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:09 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

ALLES OMGEZET IN BITCOIN
WHAT abOot UNUVERSABABABABABBAHAHAHAHAHHAHA
pi_179080002
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:10 schreef kthxbye het volgende:

[..]

WHAT abOot UNUVERSABABABABABBAHAHAHAHAHHAHA
AL MN BTC OMGEZET IN UNIVERSA>
Lambo of Rekt
pi_179080053
Zojuist kriptokunacom airdrop gekregen op Waves.

Goede beschrijving ook: Kriptokuna kriptokunacom je stable coin stabilna kripto valuta i standardizirani i transparentni ERC20 Ethereum token koji slu¸i za plaćanje usluga prijevoza i odblokiravanje Blokiranih

Straks is het verbergen van scam-coins in mijn wallet een hele dagtaak.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 00:21:56 #219
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179080057
quote:
8s.gif Op donderdag 10 mei 2018 23:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Kom we wachten EggsTC op op het schoolplein en rammen hem in elkaar de sukkel
Het is die Vigen toch :')

Al die kutcoins hier ook. UTN, FUN, Waves (maar het is wavesmaand dus nu gaat het gebeuren!!1!)

Alleen VEN is _O_
  vrijdag 11 mei 2018 @ 00:23:22 #220
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179080073
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:01 schreef BadVlad het volgende:

[..]

HAHAHAHA. HET IS JAXX GEWORDEN.

Echt een top 10 exchange. Als het uberhaupt als een exchange is?
Wie of wat is Helbiz?
pi_179080116
ICX ICO site gaat morgen live, weet iemand hier al wat over die tokenswap, duurt ook eeuwen voordat ze dat voor elkaar hebben bij die exchanges, zo lijkt.

Ben benieuwd of we wat prijs activiteit krijgen door die ico's
Lambo of Rekt
pi_179080458
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:01 schreef BadVlad het volgende:

[..]

HAHAHAHA. HET IS JAXX GEWORDEN.

Echt een top 10 exchange. Als het uberhaupt als een exchange is?
Hmm. Blijkbaar is Bittrex een "partner" van Jaxx. Zou dus toch Bittrex kunnen zijn.

Desalniettemin toch een flopshow.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 00:54:08 #223
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179080492
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:51 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Hmm. Blijkbaar is Bittrex een "partner" van Jaxx. Zou dus toch Bittrex kunnen zijn.

Desalniettemin toch een flopshow.
Waar heb je het over :')
pi_179080584
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 00:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waar heb je het over :')
Helbiz exchange listing.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 01:01:57 #225
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179080592
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 01:01 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Helbiz exchange listing.
Nogmaals, wie of wat is Helbiz

edit: Ik heb het al door. Een listing van een coin op een exchange. Ik las het helemaal verkeerd, dacht één of andere youtuber die een top 10 exchanges had samengesteld :') _O-
pi_179081283
RIP 9000
pi_179081366
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 02:26 schreef BadVlad het volgende:
RIP 9000
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179081503
Kijkt er iemand Silicon Valley?

$PPC, PiedPiperCoin. Ik doe mee aan de airdrop :)

Ze starten ook Telegram channels, exhange listings, en zelfs een eigen pump group :')

en:

https://twitter.com/piedpipercoin/status/994231620411514881?s=19
:D
pi_179081506
gvd alles weer in de min. man man zo kan ik hier nooit belasting over gaan betalen :(
pi_179081515
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 03:48 schreef kthxbye het volgende:
Kijkt er iemand Silicon Valley?

$PPC, PiedPiperCoin. Ik doe mee aan de airdrop :)

Ze starten ook Telegram channels, exhange listings, en zelfs een eigen pump group :')

en:

https://twitter.com/piedpipercoin/status/994231620411514881?s=19
:D
Uiteraard, toffe serie _O_
pi_179082429
Waarom gaan we niet gewoon met zn allen Universa pumpen?! Even de prijs mooi opstuwen naar $1 en dan verkopen! :Y
pi_179082474
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 05:13 schreef YT123 het volgende:
Waarom gaan we niet gewoon met zn allen Universa pumpen?! Even de prijs mooi opstuwen naar $1 en dan verkopen! :Y
Volgens mij ben je serieus he? :D
pi_179082481
De tyfus.. m'n gedecentraliseerde tandartstokens gaan ook nie echt lekker.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 06:45:47 #234
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179082520
Rode tijden terug van nooit weg geweest cryptobroeders.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179082685
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 20:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Wedden?
Tjs je zag deze toch wel aankomen?
  vrijdag 11 mei 2018 @ 07:29:09 #236
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179082722
Deze zomer flippening :D
  vrijdag 11 mei 2018 @ 07:30:27 #237
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179082733
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 07:29 schreef leolinedance het volgende:
Deze zomer flippening :D
Dat wordt flippen ja als BTC door de 5k gaat.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179083031
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 07:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat wordt flippen ja als BTC door de 5k gaat.
:(
  vrijdag 11 mei 2018 @ 08:55:39 #239
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179083303
:')
  vrijdag 11 mei 2018 @ 09:01:23 #240
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_179083346
Phil helmut samen met Vechain en Dbet

https://twitter.com/phil_hellmuth/status/994670105547157504
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_179083352
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:01 schreef genakt het volgende:
Phil helmut samen met Vechain en Dbet

https://twitter.com/phil_hellmuth/status/994670105547157504
_O- _O- _O- _O-
  vrijdag 11 mei 2018 @ 09:03:01 #242
61320 TwztId
ja toch..
pi_179083355
Cardano gaat steeds harder onderuit :'(
pi_179083367
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:03 schreef TwztId het volgende:
Cardano gaat steeds harder onderuit :'(
En terecht. Platform wordt echt amper gebruikt.
pi_179083377
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 08:17 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zegt de Sealmeister, trotse bezitter van de moeder aller scamcoins.
Godencoin. _O_
  vrijdag 11 mei 2018 @ 09:05:01 #245
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179083378
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:04 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

En terecht. Platform wordt echt amper gebruikt.
Gek he als ze nog geen werkend product hebben ;)
pi_179083391
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:05 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Gek he als ze nog geen werkend product hebben ;)
Tja ik vind een 7 miljard market cap voor iets zonder werkend product dus overdreven. But call me crazy!
  vrijdag 11 mei 2018 @ 09:07:57 #247
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_179083398
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:03 schreef TwztId het volgende:
Cardano gaat steeds harder onderuit :'(
Gewoon een correctie. De coin was veel te hard gegroeid en is overvaluated.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 09:08:48 #248
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179083406
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:07 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Tja ik vind een 7 miljard market cap voor iets zonder werkend product dus overdreven. But call me crazy!
Klopt. Maar dat geeft wel aan dat er vertrouwen is in de toekomst dat er wel een werkend product gaat komen.
pi_179083420
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:08 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat geeft wel aan dat er vertrouwen is in de toekomst dat er wel een werkend product gaat komen.
Geen stress hier iig, zit er toch in voor de lange termijn :)
  vrijdag 11 mei 2018 @ 09:12:04 #250
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179083442
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:10 schreef Krefox het volgende:

[..]

Geen stress hier iig, zit er toch in voor de lange termijn :)
Dat doe je goed. Ik ben echter wel benieuwd wanneer we een werkend product gaan krijgen. Daar hebben ze niet echt een uitspraak over gedaan volgens mij?
pi_179083457
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:12 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dat doe je goed. Ik ben echter wel benieuwd wanneer we een werkend product gaan krijgen. Daar hebben ze niet echt een uitspraak over gedaan volgens mij?
Updated roadmap is laatst uitgekomen toch? Niet dat je daar heel veel wijzer van werd.

Vind het iig wel een professioneel team.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 09:13:34 #252
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179083461
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:12 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Updated roadmap is laatst uitgekomen toch? Niet dat je daar heel veel wijzer van werd.

Vind het iig wel een professioneel team.
Op die roadmap staan bijna alle onderdelen nog in ontwikkeling.
pi_179083474
Gvd zijn we weer maximaal :( aan het beren, winsten verdwijnen weer als sneeuw voor de zon.
pi_179083497
Er zou echt een max moeten zitten op het aantal keer dat Vechain per dag genoemd mag worden. Wat een circlejerk van fanboys, Apple community is er niets bij.
pi_179083524
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:16 schreef robbietobbie het volgende:
Er zou echt een max moeten zitten op het aantal keer dat Vechain per dag genoemd mag worden. Wat een circlejerk van fanboys, Apple community is er niets bij.
Zet het in een smart contract op de Vechain Thor blockchain.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  vrijdag 11 mei 2018 @ 09:20:09 #256
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179083525
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:14 schreef Jed1Gam het volgende:
Gvd zijn we weer maximaal :( aan het beren, winsten verdwijnen weer als sneeuw voor de zon.
Rustig.
pi_179083542
GODVERDOMME ALLES ROOD GODVERDOMME KUTZOOI
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator vrijdag 11 mei 2018 @ 09:25:28 #258
42184 crew  DaMart
pi_179083576
De weekenddip is er vroeg bij deze week!
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_179083596
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:12 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dat doe je goed. Ik ben echter wel benieuwd wanneer we een werkend product gaan krijgen. Daar hebben ze niet echt een uitspraak over gedaan volgens mij?
Geen idee maar dat zal nog wel een even duren denk ik, het testen van staking pools kan elk moment beginnen. Ik hoop niet dat ze tegen al te veel gezeik aanlopen zodat het vrij rap geimplementeerd kan worden.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 11 mei 2018 @ 09:29:17 #260
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179083625
Poep bitcoin
pi_179083878
WAAROM DE ALTS OOK AAARGH
Vakman pur sang
pi_179083889
Die pump op Augur door binance listing.. :D
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:00:06 #263
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179083983
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:29 schreef Kyran het volgende:
Poep bitcoin
Bijna alle coins zijn ruk vandaag
pi_179084007
BTC is het minst ruk van allemaal.
pi_179084014
Op Augur na dan.
pi_179084023
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:08 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat geeft wel aan dat er vertrouwen is in de toekomst dat er wel een werkend product gaat komen.
Ik denk niet dat het dat aangeeft.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:03:15 #267
332574 µ
alt-m
pi_179084027
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:29 schreef Kyran het volgende:
Poep bitcoin
Die doet het relatief nog het best :+
జ్ఞ‌ా
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:04:52 #268
61320 TwztId
ja toch..
pi_179084060
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:00 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Bijna alle coins zijn ruk vandaag
Ja, en daar is een oorzaak voor..

Die heet Bitcoin. }:|
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:05:26 #269
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_179084073
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:03 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Ik denk niet dat het dat aangeeft.
Nee? Waarom denk je het dan?
pi_179084101
Jullie mochten wel even zeggen dat we lager dan 9k gingen, jongens

:{
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:08:25 #271
61320 TwztId
ja toch..
pi_179084117
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:07 schreef Weissmania het volgende:
Jullie mochten wel even zeggen dat we lager dan 9k gingen, jongens

:{
Het is gezegd, zoek maar op.

-MzS
pi_179084123
_O-

Was ook te verwachten zo'n opmerking

_O-
pi_179084138
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:09 schreef Weissmania het volgende:
_O-

Was ook te verwachten zo'n opmerking

_O-
_O-

Echt he

_O-
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:13:30 #274
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179084174
Mijn TA zegt dat we nog op koers liggen voor 5k.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179084189
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn TA zegt dat we nog op koers liggen voor 5k.
Ethereum? Denk ik pas EOY 2020.
pi_179084193
#Sorrynietsorryvoordeshill
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:15:33 #277
62913 Blik
The one and Only!
pi_179084202
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:16 schreef robbietobbie het volgende:
Er zou echt een max moeten zitten op het aantal keer dat Vechain per dag genoemd mag worden. Wat een circlejerk van fanboys, Apple community is er niets bij.
Dat is hetzelfde als zeuren dat we het te vaak over BTC of ETH hebben :')
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:16:32 #278
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179084214
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:14 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ethereum? Denk ik pas EOY 2020.
250 als BTC op 5K zit.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:17:14 #279
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179084221
Universa, daar zou een spreekverbod voor moeten gelden. :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179084225
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

250 als BTC op 5K zit.
Ik vind jouw pessimisme leuk.

Of is het realisme?
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:18:13 #281
61320 TwztId
ja toch..
pi_179084244
*ik nam m'n verlies niet bij -2%, lager zal die niet gaan.
*ik nam m'n verlies niet bij -5%, lager zal die niet gaan.
*ik nam m'n verlies niet bij -10%, lager zal die niet gaan er komt een bounce dan pak ik m'n verlies bij -5% wel.
*Ik sta nu op -20% verlies en ik denk dat hij niet lager zal gaan :')



Pro-trader 4 LIFE..
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:21:29 #282
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179084302
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:17 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Ik vind jouw pessimisme leuk.

Of is het realisme?
Ik ben nog steeds van mening dat de hele cryptomarkt absurd overgewaardeerd is en dat er uiteindelijk, vergeleken met de huidige koersen, maar een fractie van overblijft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179084307
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:05 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Nee? Waarom denk je het dan?
Omdat de markt volledig irrationeel is
pi_179084358
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds van mening dat de hele cryptomarkt absurd overgewaardeerd is en dat er uiteindelijk, vergeleken met de huidige koersen, maar een fractie van overblijft.
Eens. Maar denk dat dat niet dit jaar gaat gebeuren.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:31:06 #285
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179084472
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:24 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Eens. Maar denk dat dat niet dit jaar gaat gebeuren.
niet te voorspellen eigenlijk. Maar de april bull run is iig over, en niet omdat we nu in mei zitten. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179084962
Krijg de tering maar met de koersen...ik ga in de zon zitten met pils !
pi_179085264
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:00 schreef descon het volgende:
Krijg de tering maar met de koersen...ik ga in de zon zitten met pils !
Groot gelijk, hoeren coins!
Vakman pur sang
pi_179085354
Nano :')
Koning.
pi_179085413
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Zet het in een smart contract op de Vechain Thor blockchain.
pi_179085582
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 09:16 schreef robbietobbie het volgende:
Er zou echt een max moeten zitten op het aantal keer dat Vechain per dag genoemd mag worden. Wat een circlejerk van fanboys, Apple community is er niets bij.
Soort sekte
  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:49:47 #291
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179085672
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:04 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ja, en daar is een oorzaak voor..

Die heet Bitcoin. }:|
Daar geloof ik niet in :)
pi_179085724
-15 -20, we zijn weer terug bij af, kak
  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:57:00 #293
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_179085772
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:52 schreef Jed1Gam het volgende:
-15 -20, we zijn weer terug bij af, kak
Nog even zo doorgaan en ik sta weer in de min :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_179085778
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nog even zo doorgaan en ik sta weer in de min :')
Had ik maar naar mezelf geluisterd vorige week. :')

quote:
zaterdag 5 mei 2018 22:38 schreef Jed1Gam het volgende:
10k aantikken en dan weer jankend terug naar de 8k range.
  vrijdag 11 mei 2018 @ 12:10:23 #295
61320 TwztId
ja toch..
pi_179085971
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 11:49 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Daar geloof ik niet in :)
Deze man :')

Je ziet toch duidelijk dat als BTC een 500-1000 dollar zakt in een korte tijd dat (bijna) alles mee gaat..
pi_179085986
Ven ;(
Lambo of Rekt
  vrijdag 11 mei 2018 @ 12:14:33 #297
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179086030
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 12:11 schreef EggsTC het volgende:
Ven ;(
eVen janken en weer doorgaan
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179086174
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 12:11 schreef EggsTC het volgende:
Ven ;(
;(
  vrijdag 11 mei 2018 @ 12:28:26 #299
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_179086296
-62%

Ik doe het nog best goed toch?
Hmz...
pi_179086521
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 12:28 schreef Koelkastje het volgende:
-62%

Ik doe het nog best goed toch?
Als dat alleen vandaag is, ja hoor!
pi_179086703
paupers
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')