niks, lekker laten gaan ouwe reus.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:25 schreef Homey het volgende:
Sam recruitment is een recruitment waar ik jaren geleden ooit contact mee had
sindsdien blijf ik e-mails krijgen van ze. Uitgeschreven, geblokkeerd en noem maar op, en toch blijven ze emailen.
Wat kan je hier aan doen?
Denk dat een afgehakt paardenhoofd tijdens zn slaap op het kussen naast de baas van dat bedrijf leggen beter werkt.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:35 schreef Fatoegenderneutraal het volgende:
Een kogelbrief sturen. Dat zal ze leren!
Een ander e-mailadres nemen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:25 schreef Homey het volgende:
toch blijven ze emailen.
Je hebt ze toch geblokkeerd?quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:25 schreef Homey het volgende:
sindsdien blijf ik e-mails krijgen van ze. Uitgeschreven, geblokkeerd en noem maar op, en toch blijven ze emailen.
done!quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:42 schreef ITrade het volgende:
Hier melden![]()
https://www.acm.nl/nl/spamklacht/formulier
Ze blijven mailen, het blijft zichtbaar in mijn spam folder. Het is ook voor andere mensen, je mag niet spam blijven sturen. Blokkeren is een lapmiddel.quote:
Negeer lekker je spam folder. Heb daar echt al 4 jaar lang niet gekeken.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:58 schreef Homey het volgende:
[..]
Ze blijven mailen, het blijft zichtbaar in mijn spam folder. Het is ook voor andere mensen, je mag niet spam blijven sturen. Blokkeren is een lapmiddel.
Nou de grap was dat de mail van ACM ook in mijn spam belandde, en met die mail moest ik wel wat doen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 12:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Negeer lekker je spam folder. Heb daar echt al 4 jaar lang niet gekeken.
Ten eerste een baan hebben. Dan stoppen ze wel.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:25 schreef Homey het volgende:
Schijnbaar weet je niet goed te blokkeren via je mail instellingen.. Ik zou daar nog eens naar kijken als ik jou was. Tot dan, onterechte klacht.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:25 schreef Homey het volgende:
Nee, als je tegen een bedrijf zegt dat ze moeten kappen met jou emails sturen, dan moeten ze dat wettelijk ook doen. Uitschrijven is een manier van zeggen "kappen!".quote:Op donderdag 10 mei 2018 18:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Schijnbaar weet je niet goed te blokkeren via je mail instellingen.. Ik zou daar nog eens naar kijken als ik jou was. Tot dan, onterechte klacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |