abonnement Unibet Coolblue
pi_179061534
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 12:59 schreef quirina het volgende:

[..]

De dansers staan onder Waylon hem te worshippen.
En daar staat hij in zijn pooieroutfit op zijn hogere podium over outlows te zingen en dat mag je niet racistisch vinden?
Bovendien als je de top 10 meest bekeken Eurovisie video’s gaat bekijken is Nederland er niet in te bekennen.
Op dat ene filmpje van DaveK dacht ik, zie je die dansers om Waylon heen arm bewegingen maken (begin 3e refrein). Dat ziet er voor mij niet uit als worshippen. Bij worshippen zie ik een heel ander beeld. Ik zie hier jongens die stoere bewegingen maken. Op camera zou het ook veel minder agressief overkomen volgens de pers daar. Waylon en dansers kijken vriendelijker/lachen meer. Dat roept een heel ander beeld op :)
~The present is all there is~
pi_179061564
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:06 schreef yorrick69 het volgende:

[..]

Jawel, maar het flauwe er aan is dat de act niet racistisch is bedoeld, en dat Waylon en zijn team geen racisten zijn. Kennelijk vinden anderen de act racistisch, maar het is heel makkelijk om politiek correct te zijn (en in heel vele gevallen zelfs hypocriet). Als je er van uitgaat dat alle mensen gelijk zijn, dan maakt het niet uit wat voor huidskleur de dansers hebben, en moet het ook niet uitmaken hoe ze om Waylon staan. Ze hebben een moment van adoratie in willen bouwen, op zich best leuk, maar omdat het nummer over outlaws gaat en de dansers zwart zijn keurt men het af.. en de rest is history (pun intended).

Maar Waylon is toch niet uit op de xenofobe televote? :?
Laat de punten uit Oost Europa maar binnen stromen :X
~The present is all there is~
pi_179061585
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 12:59 schreef quirina het volgende:

[..]

De dansers staan onder Waylon hem te worshippen.
En daar staat hij in zijn pooieroutfit op zijn hogere podium over outlows te zingen en dat mag je niet racistisch vinden?
Bovendien als je de top 10 meest bekeken Eurovisie video’s gaat bekijken is Nederland er niet in te bekennen.
Natuurlijk mag je dat vinden. Dan nemen wij jou daarna niet meer serieus, goed?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 mei 2018 @ 13:14:24 #229
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179061611
Iedereen is zo snel op z'n teentjes getrapt tegenwoordig. Je moet overal rekening mee houden en er is altijd wel een invalshoek te vinden om te zeiken.

Waylon heeft een pooierjas aan, dus eigenijk zegt hij dat hij vrouwen wil onderdrukken en ze de prostitutie in wil, zodat hij er beter van wordt.

Luipaard design jas laat ook zien dat hij het liefst wekelijks naar Afrika vliegt, om daar zoveel mogelijk van de big five dieren af te knallen.
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2018 @ 13:17:39 #230
368283 ato
pi_179061691
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:12 schreef marcodej het volgende:

[..]

Natuurlijk mag je dat vinden. Dan nemen wij jou daarna niet meer serieus, goed?
Amen, sluiten wij dat stomme racisme discussie nu eindelijk af. :(

Over Waylon, hij moet weer oefenen straks.
Ik denk dat hij helemaal los gaat *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_179061731

Oh, wat is Waylon sympathiek hier. MANCHASTAH!! :')
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_179061748
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:14 schreef Kyran het volgende:
Iedereen is zo snel op z'n teentjes getrapt tegenwoordig. Je moet overal rekening mee houden en er is altijd wel een invalshoek te vinden om te zeiken.

Waylon heeft een pooierjas aan, dus eigenijk zegt hij dat hij vrouwen wil onderdrukken en ze de prostitutie in wil, zodat hij er beter van wordt.

Luipaard design jas laat ook zien dat hij het liefst wekelijks naar Afrika vliegt, om daar zoveel mogelijk van de big five dieren af te knallen.
Bibi is een gebruiksvoorwerp *O* Nu al zin om haar huilende vlogs te bekijken :9~

Tijgerjas!! Tijg.. oh nee, straks krijgen we het aan de stok met Whiskers
~The present is all there is~
  donderdag 10 mei 2018 @ 13:25:49 #233
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179061842
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:14 schreef Kyran het volgende:
Iedereen is zo snel op z'n teentjes getrapt tegenwoordig. Je moet overal rekening mee houden en er is altijd wel een invalshoek te vinden om te zeiken.

Waylon heeft een pooierjas aan, dus eigenijk zegt hij dat hij vrouwen wil onderdrukken en ze de prostitutie in wil, zodat hij er beter van wordt.

Luipaard design jas laat ook zien dat hij het liefst wekelijks naar Afrika vliegt, om daar zoveel mogelijk van de big five dieren af te knallen.
Waar hij meteen een paar negers inslaat om voor zich te laten dansen. :P

Plaatje is rond, act compleet. *O*

Zo, nu weer normaal. :7
Ik ben nog steeds geen fan van de act, ben er wel wat aan gewend. We gaan het zien vanavond.
En gaat hij niet door ben ik, net als vorig jaar, gewoon weer voor Hongarije. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_179061868
Die goede ouwe tijd, toen de eerste donkere artieste ooit op het festival nog een nummer kon zingen over een driehoeksverhouding van Latino's, met twee Hollanders verkleed als Mexicanen op het podium, om vervolgens aan het eind trots het podium af te huppelen, begeleid met de tekst: 'Tong-ki tong ri-ki kong-kong-tong,Ti-ki kong-kong-kong ti-ki kong-kong, Ri kong-kong ti-ki kong-kong-kong,Ti-ki kong-kong-kong.'
Dit kan nu helaas niet meer.
  donderdag 10 mei 2018 @ 13:28:35 #235
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_179061897
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:27 schreef Wuwwa het volgende:
Die goede ouwe tijd, toen de eerste donkere artieste ooit op het festival nog een nummer kon zingen over een driehoeksverhouding van Latino's, met twee Hollanders verkleed als Mexicanen op het podium, om vervolgens aan het eind trots het podium af te huppelen, begeleid met de tekst: 'Tong-ki tong ri-ki kong-kong-tong,Ti-ki kong-kong-kong ti-ki kong-kong, Ri kong-kong ti-ki kong-kong-kong,Ti-ki kong-kong-kong.'
Dit kan nu helaas niet meer.
Helaas? :P
Hey ho. Let's go!
pi_179061933
EuroGuyXX twitterde op donderdag 10-05-2018 om 11:13:49 As Norway and Netherlands are receiving the most hate from the fandom, most of you better skip this video 😘 https://t.co/naPGm6Ownk reageer retweet
Rybak *O* Klikken voor het filmpje, erg leuk. ^O^
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 mei 2018 @ 13:31:14 #237
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179061944
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:28 schreef yorrick69 het volgende:

[..]

Helaas? :P
Ja, helaas als in als je dit nu doet dan krijg je meteen een racisme kaart in je reet geduwd.
  donderdag 10 mei 2018 @ 13:31:54 #238
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179061960
quote:
12s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:20 schreef grazz het volgende:

[..]

Bibi is een gebruiksvoorwerp *O* Nu al zin om haar huilende vlogs te bekijken :9~

Tijgerjas!! Tijg.. oh nee, straks krijgen we het aan de stok met Whiskers
:D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2018 @ 13:31:54 #239
368283 ato
pi_179061961
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:27 schreef Wuwwa het volgende:
Die goede ouwe tijd, toen de eerste donkere artieste ooit op het festival nog een nummer kon zingen over een driehoeksverhouding van Latino's, met twee Hollanders verkleed als Mexicanen op het podium, om vervolgens aan het eind trots het podium af te huppelen, begeleid met de tekst: 'Tong-ki tong ri-ki kong-kong-tong,Ti-ki kong-kong-kong ti-ki kong-kong, Ri kong-kong ti-ki kong-kong-kong,Ti-ki kong-kong-kong.'
Dit kan nu helaas niet meer.
Was de eerste donkere zangeres in ESF tijden.
Maar wat een vreselijk lied en act was het ook, oh jee ik discrimineer.

Oh ja ik zou ophouden *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_179061974
Ik heb een naar onderbuik gevoel dat we vanavond niet doorgaan. Hoop dat me onderbuik lekker ongelijk krijgt, maar ik heb mijn verwachting bijgesteld naar niks. Als hij dan niet door is, is de teleurstelling minder groot.. en als hij dan wel doorgaat is het top.
pi_179061995
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:27 schreef Wuwwa het volgende:
Die goede ouwe tijd, toen de eerste donkere artieste ooit op het festival nog een nummer kon zingen over een driehoeksverhouding van Latino's, met twee Hollanders verkleed als Mexicanen op het podium, om vervolgens aan het eind trots het podium af te huppelen, begeleid met de tekst: 'Tong-ki tong ri-ki kong-kong-tong,Ti-ki kong-kong-kong ti-ki kong-kong, Ri kong-kong ti-ki kong-kong-kong,Ti-ki kong-kong-kong.'
Dit kan nu helaas niet meer.
Ja leuk hoe ze afging.
Weten wat men weet en weten wat men niet weet: dat is kennis - Confucius
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2018 @ 13:34:16 #242
368283 ato
pi_179062002
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:30 schreef Em31 het volgende:
EuroGuyXX twitterde op donderdag 10-05-2018 om 11:13:49 As Norway and Netherlands are receiving the most hate from the fandom, most of you better skip this video 😘 https://t.co/naPGm6Ownk reageer retweet
Rybak *O* Klikken voor het filmpje, erg leuk. ^O^
*O*
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 10 mei 2018 @ 13:34:53 #243
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179062017
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:30 schreef Em31 het volgende:
EuroGuyXX twitterde op donderdag 10-05-2018 om 11:13:49 As Norway and Netherlands are receiving the most hate from the fandom, most of you better skip this video 😘 https://t.co/naPGm6Ownk reageer retweet
Rybak *O* Klikken voor het filmpje, erg leuk. ^O^
Leuk *O*

Alexander die Noors praat O+ Scandinavische talen zijn zo cute.
Koel en donker bewaren
pi_179062084
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:30 schreef Em31 het volgende:
EuroGuyXX twitterde op donderdag 10-05-2018 om 11:13:49 As Norway and Netherlands are receiving the most hate from the fandom, most of you better skip this video 😘 https://t.co/naPGm6Ownk reageer retweet
Rybak *O* Klikken voor het filmpje, erg leuk. ^O^
Kijk, mooie promotie :) Ik verwacht sowieso heel wat punten van Noorwegen. Die houden wel van dit soort nummers.
~The present is all there is~
pi_179062115
Waylon Nel Veerkamp wil haar jas graag terug.
  donderdag 10 mei 2018 @ 13:44:12 #246
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179062202
Er zijn dit jaar genoeg nummers voor mij om voor te juichen, en die ik prima zou vinden voor de winst. Maar er zou voor mij wel echt een schaduw overheen liggen als Waylon vanavond afvalt. Ik ben dan echt boos.
Koel en donker bewaren
pi_179062222
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:32 schreef Limoniume het volgende:
Ik heb een naar onderbuik gevoel dat we vanavond niet doorgaan. Hoop dat me onderbuik lekker ongelijk krijgt, maar ik heb mijn verwachting bijgesteld naar niks. Als hij dan niet door is, is de teleurstelling minder groot.. en als hij dan wel doorgaat is het top.
Heb precies hetzelfde gevoel helaas. In spanning wachten op de laatste envelop, waarin dan Roemenië of Servië blijkt te zitten.

En dan blijken we uiteindelijk 13e of 14e ofzo ;(
pi_179062303
Bij de odds heb je een duidelijke top 9, als je daar in zit, is de kans groot dat je door gaat.
Toch denkt iedereen hier dat Nederland het niet gaat halen :P

Ik ben benieuwd hoe de act er vanavond uit komt te zien, wie weet valt het allemaal wel mee. Waylon's liedje is opvallend genoeg om door te gaan.
  donderdag 10 mei 2018 @ 13:49:19 #249
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179062310
Ik vind het leuk dat we het hier nog altijd hebben over enveloppen, terwijl het niet meer is met enveloppen :+
Koel en donker bewaren
pi_179062317
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:45 schreef croissantlechat het volgende:

[..]

Heb precies hetzelfde gevoel helaas. In spanning wachten op de laatste envelop, waarin dan Roemenië of Servië blijkt te zitten.

En dan blijken we uiteindelijk 13e of 14e ofzo ;(
Het zou zomaar kunnen en heel eerlijk gezegd.. Na alle ophef van de afgelopen weken en de negativiteit rond de act, het feit dat het afleid en het toch ongemakkelijk blijft, zou het mij niet eens meer zo heel erg verbazen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')